dragan.pb 0 Posted December 29, 2011 molim vas da mi neko objasni kako bezbedno da skinem volan i aerbag na fiatu bravo,da bih ocistio kontakte na ablenderu posto sam ostao bez dugih svetala. Procitao sam da je uzrok do tih kontakta ali nigde ne pise kako skinuti volan i aerbag.hvala vam unapred i molim za brz odgovor jer mi je hitno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted December 30, 2011 Moras prvo da skines airbag, on se skida tako sto se cini mi se imbusi sa zadnje strane volana odsrafe, al ipre svega toga skini klemu sa akumulatora, i ne guraj kljuc u bravu da ti ne bi posle izbacio gresku airbag-a, kad odsrafis jastuk skines ga i otkacis dzek i onda imas centralnu maticu koju odvijes kao i na svakom autu i onda se svuce volan. Eto to je ono sto ja znam, nadam se da sam ti pomogao pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted November 16, 2012 Skinuo sam airbag i sada me zbunjuje ova zastita ili kako vec da je nazovem sto se nalazi na glavnoj matici... Da li je neko vec radio ovo i kako je radio? http://217.26.67.168/uploads/2/8/2871498/IMG_20110517_190856.jpg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted November 16, 2012 Link ka slici ti ne radi pise da ne kradem internet Nisam sto posto siguran ali mislim da znam o cemu pricas, kao neka limena zastita preko matice, ako je to skini je ili probaj sve sa njom da odvrnes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted November 16, 2012 jeste, na to mislim, hocu da je skinem ali ne znam kako a nemam vecu gedoru od 22 da odvrnem sve zajedno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrus 0 Posted August 31, 2015 (edited) Zdravo forumasi!Molim vas recite kako se skida volan kod Fiat Brave ili Bravo iz 1998g.?Ovo pitam posto sam zaglavio, t.j., ne mogu da odvrnem onaj muter unutar na nazubljenom rukavcu na koji je nataknut volan, posto muter-matica ima nekakvo osuguranje?!Za ovu operaciju skidanje koji alat je potreban?Unapred hvala na pomoci! Edited August 31, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 31, 2015 (edited) Gedora 24, i moras da zapnes, stavis gedoru na duzi nastavak pa na kraju sto duzu polugu, i nek ti neko drzi volan, ili ga zakljucaj pa budi uporan. Sledeci problem posle matice moze da bude svlacenje volana i on moze dobro da zapekne, pa ravnomerno cupaj, vuci, cimaj ili dlanovima udaras od pozadi u obe strane istovremeno, i cuvaj nos dok ga cupas...... Edited August 31, 2015 by Kuvalja Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasadoncic02 24 Posted August 31, 2015 Da se nadovezem samo da se matica odvrce zajedno sa tim osiguracem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrus 0 Posted September 1, 2015 (edited) Znaci matica se odvrce zajedno sa onim t.z. osiguracem sa klucem Gedore 24?!Jel neko zna kako funkcionise taj osigurac?, posto ja prvi put se srecem sa takvom konstrukcijom osiguraca koji osigurava da matica od potresa i drugih stvari nece sama da se odvrne. Gde na netu mogu naci fotografiju volana sa prikazom matice sa osiguracem?Ako neko slucajno ima neku takvu fotku nek je okaci ovde.Hvala, Edited September 1, 2015 by Petrus Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 735 Posted September 1, 2015 Kuvalja, kad ste vec osvezili temu, jesi ti na kraju resio problem svog ablendera ciscenjem? Ovde je bilo par pitanja bas u vezi rada migavaca, ablendera, rucice brisana koji pocnu da se gube malo, kad je veca vlaga, tj u zimskog periodu. To se doduse desavalo ako se secam na GP i mozda Novom Bravu, a ti imas stari, ali mozda je slicno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted September 1, 2015 Ufff, davno je to bilo, taj auto je pre 2-3 godine prodat. Na kraju je sve bilo u redu sa ablenderom, rastavio sam ga 2 puta totalno i sve je bilo ok, problem je bio u balastima xenona koji su bili stari tip i kojima je izgleda pravilo neke smetnje paljenje dugih svetala pa se po nekada gasili, probao sam i sa relejima i na dugim i na kratkim ali nije bilo spasa osim da se zamene xenoni, ali to nisam odradio posto su jako dobro svetleli i nisu crkavali kao sto se cesto drugima desavalo, pa nisam zeleo da rizikujem zamenom..... I na kraju je bravo otisao Quote Share this post Link to post Share on other sites
Petrus 0 Posted September 2, 2015 (edited) Dajte molim vas malo osvezite temu oko vagjenja ablendera i njegovog ciscenja. Posto kod mene on pravi probleme, tacnije, kada pustim srednja (oborena) ili dugacka svetla brisaci ne rade. Zbog toga izvadio sam plasticnu zastitu oko volana, procackao-prodrmao onaj crni oklopljeni kabel sa vise zica sa leve strane volana koji je konektiran sa ablenderom i sve je proradilo kako treba. Ne mogu da ustanovim u cemu je stvar? posto po nekoliko nedelja ponovo se desi da ne rade duga i oborena svetla. Zato ponovo uradim istu proceduru,...Pretpostavljam da negde gubi se konekcija sa ablenderom, no gde? pitanje je sad!? Edited September 2, 2015 by Petrus Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanja1 0 Posted December 3, 2015 skines prvo tastere za sirenu ima sa i bez vazdusnim jastukom zavisi od auta ako ima onda radi pazljivo, iza volana imas 2 srafa skines ih i izvadis tastere za sirenu i td.onda uzmes gedoru i imas sraf, zakljucaj volan ili nek ti neko drzi odsrafis i mrdaj volan udaraj od iza da izadje pazi zube da ne polomis.kad skines volan za iza ablendera bi trebalo da ima selna opustis je povadis one konektore i samo izvuces ablender, pa ti trebaju torex srafcigeri otvoris kupi neki kontakt sprej ocisti lepo i sve vrati kako si skinuo. Quote Share this post Link to post Share on other sites