igor0511 2823 Posted November 27, 2012 Dobra ti je potrošnja. Meni je već na 130km/h 5,9-6,3, ali je uglavnom 6,1. Doduše 3 ljudi u kolima i pun gepek i 2 sedišta zauzeta sa stvarima Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 27, 2012 Dobra ti je potrošnja. Meni je već na 130km/h 5,9-6,3, ali je uglavnom 6,1. Doduše 3 ljudi u kolima i pun gepek i 2 sedišta zauzeta sa stvarima Ono i jeste potrošnja 150 isto sa tri osobe, tri puna kofera, gomila rekvizita za more, pun ranac i još jedno 50 kg raznih drangulija.Ibarska je bila zimus ka Zlatiboru, jedna osoba i kofer manje + sanke 5,75 kg i rizik za dozvolu od presretača i raznoraznih plavih hajduka. Terao sam ga kao tuđeg. Ibna kraju 5,3. I bio loš termostat, mada je dobro grejao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted November 27, 2012 Onda je malo u mom problem Koliko tebi pokazuje na 130-140? Meni je otprilike na 120 oko 5,5 i posle nastavlja da raste tako da u mom slučaju nema šanse da postigne onih famozih 4,5l na 120 o kojima svi pričaju.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fi011 0 Posted November 27, 2012 ja pričam o potrošnji mog motora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted November 27, 2012 I mi o našim ali JTD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fi011 0 Posted December 2, 2012 Danas je bio čovek sa paliom da ga pogledam... evo ovako... kaže on urađeni veliki i mali servis, nabroja tu... e sad, šta bi trebalo da se zameni: Treba neki amortizer da se zameni na vratima od gepeka jer neće da zabodu kad ih otvoriš nego se sama zatvore, pa, kaže on, umeju da klepe po leđima.Otišao neki senzor za obrtaljku, tako da sat sa obrtajima ne radi, to je navodno nešto jeftino...Klima je napunjena, kao, ali fali samo neki kaiš tu u motoru da bi klima radila, a taj kaiš je navodno hiljadu dinara,Ručica menjača nije od tog auta, i sjebana je, landara i zaglavljuje kad pokušaš u rikverc da ubaciš. Samo to treba još da se zameni,Auto je malo lupan napred i pozadi, navodno je u originalnoj beloj boji, vidi se malo ulubljena karoserija napred, ogrebotine sa strane, krpljen i nešto bojen branik...Auto je 2002. godište, registrovan do maja, i ceni ga 1800eKaže preko 140 kad ga teraš auto počne da zuji i ne prija mu ta brzina Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted December 2, 2012 1) za stila taj amortizer košta 950dinara, ne bi trebao ni za Palio da bude više Za to godište svaki mora da bude ogreban, ali ne bi trebao da bude baš lupan. Inače, imao je drugar 1.9D u firmi službeni, kaže da ga je uništilo divljanje na autoputu i teranje oko 150 jer više nije mogao..što se ostalog tiče možda bi mogao još malo da ti obori cenu,ipak nije sve na emstu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fi011 0 Posted December 2, 2012 a taj kaiš za klimu, menjač, koliko li to sve košta... moj majstor za motor, razume se čovek i u fiate, kaže, ako je samo kaiš od 1000, što ga nije on zamenio... ima logike... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 2, 2012 Kais ko kais, jeste oko 1000din, ali kao sto kazes sto ga nije zamenio. Verovatno je blokirao spaner ili lageri na kompresoru pa zato je i skinut kais. Rucica menjaca sa sve jabucicom nije skupa, par desetina eura, a ovo ostalo ne znam, gledao si. Za kes ja ga nebih gledao uopste, ali kada je zamena za motor u pitanju znas i sam da verovatno bolje prilike neces imati. Samo gledaj da su motor i pumpa ok da te nebi bolela glava sutradan i lupao pare i kidao zivce,jer bi onda bilo bolje da spustis cenu za motor i prodas ga pa makar na prolece. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 2, 2012 Najviše volim te likove, sve to jeftino itd. Pa kad je jeftino što nije i zamenio tj osposobio. U većini slučajeva sve te sitnice su trajno neispravne i posle popravka bude par stotina evra. A za ostalo se slažem sa MS PK, osim ako ti nije baš frka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Fi011 0 Posted December 3, 2012 ma, odustajem od ove kombinacije definitivno, prodaće se motor na proleće Quote Share this post Link to post Share on other sites
Alpha87 0 Posted May 17, 2013 (edited) Pozdrav ljudi ,sta mislite o Fiat Palio 1.2 16v sekvent plin,imam ponudu pa ne znam sta da radim,auto je komplet sredjen u super stanju...Kakvi su ovi 1.2 motori i kakvi su uopste utisci o ovom autu, da li je kao Punto? Edited May 19, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 17, 2013 Motor je isti, ostalo se normalno razlikuje. Po meni je to skroz dobar izbor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejca 0 Posted October 9, 2017 Planiram da idem i pogledam jedan Palio Weekend. Ja sam više za benzinca ali ovaj je dizel 1900 kubika. Kakvi su ti motori, kako pale zimi i dali imaju turbinu.Benzinac mi je nekako sigurniji ali samo čist benzin, i verujem i da je jeftiniji za održavanje.Pročitao sam ovu temu i tu se hvali vešanje što je meni baš i potrebno.Šta bih kod njega trebao obavezno da pogledam, vlasnik kaže da je lim pocinkovan pa sam valjda što se tiče limarije miran ili hoće i ona da strada.Vlasnik ga ceni 1200€, sad je spustio na 1150. Prešao 190,000 km. Polomljena mu je zadnja desna štopka i sedište malo vozačevo okrzano. Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 9, 2017 Imas ih i bez i wa turbinom. Koliko ks je taj? Pretpostavljam da je bez turbine tj.tako mi deluje po ceni Generalno su dobri, pale zimi naj normalnije. Za odrzavanje spadaju u jeftinije ali bi mnogo bolje bilo da je jtdПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejca 0 Posted October 9, 2017 Koja je razlika izmedju jtd i tih drugih.Snaga je kw/ks. 46/63Ma meni turbina i nije potrebna, ja sam za domaćinsku vožnju, što kažu (četeres-četeres pet) i uživaj.Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted October 9, 2017 Taj je bez turbine. Razlika je velika, jtd ima turbinu, cr ubrizgavanje, savremeniji i bolji u svakom smislu.Taj obican D ima problema sa senzorom rotora na "bosh pumpi" ). Ne sme da ima problema pri paljenju ili npr seckanja u voznji. Obrati paznju kada ga budes probao.Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejca 0 Posted October 9, 2017 Zato su ti JTD i skuplji i to malo više, malo im je i registracija veća. Hvala ti za info.Poslato sa ALE-L21 uz pomoć Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites