Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

...Apropo price o Palio-u, taj auto nikako nije u klasi Bravo-a/Marea, on je ipak dosta niza klasa. Palio hatchback je cak manji i skuceniji od Punta.

Sto se tice motora 1.9D to je isti motor kao u paliju kao u puntu ili bilo kom drugom fijatu koji nosi takav motor!

Sa ovim o klasi Bravo-a/marea vs palio se slazem ali mislim da je u klasi sa puntom!Taj je hatchback dimenziono veoma slican puntu,a sto se tice prostora unutra tu su negde,mrzi me da trazim,mislim da negde imam sve podatke o njemu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu priblizni, ali je ipak manji. Ja nemam podatke, ali imam ortaka koji ga vozi i znam zato sto sam probao i uporedio. Nesto je vrlo malo manji po dimenzijama i malo skuceniji unutra. I ja sam se zacudio kad mi je on sam rekao da je Palio hatchback manji od Punta, pa sam zato uporedjivao.

Tu je negde sa Saxom egal po velicini.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo su dimenzije hatchback palia

Dimensions, Mass, Volume

Length Car (mm) 3735

Width Car (mm) 1614

Cars Height (mm) 1445

Gauge Car (mm) 2360

Track Front/Rear (mm) 1388/1378

Road Clearance (mm) 140

U-Turn (m) 10.4

Curb Weight MT (kg) 960

Curb Weight AT (kg) 1360

Cargo Volume Max/Min (Litres) 920/280

Volume Fuel Tank (l) 48

A ovo su dimenzije punta II

Dimensions, Mass, Volume

Length Car (mm) 3835

Width Car (mm) 1660

Cars Height (mm) 1480

Gauge Car (mm) 2460

Track Front/Rear (mm) 1402/1395

Road Clearance (mm) 150

U-Turn (m) 5,3

Curb Weight MT (kg) 920

Curb Weight AT (kg) 1385

Cargo Volume Max/Min (Litres) 295/1080

Volume Fuel Tank (l) 47

Znaci da je puntic za 46 mm siri i za 100 mm duzi sti i nije neka cifa!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto sam vec rekao, podaci mi nisu bitni (posto su relativni), vec osecaj koji sam imao kada sam uporedo sedeo u jednom i u drugom. Definitivno skuceniji i manji. Naravno razlika nije velika, ali meni osetna i bitna.

Opet prolazim kroz istu pricu kao kada sam jednom ortaku objasnjavao da Saxo i Punto nisu ista klasa automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osecaj moze biti subjektivan ili objektivan,ali centimetri su centimetri ;) ,ali ipak ne poricem, stvar osecaja takodje je licna stvar i oko toga nema raspravke kao ni o ukusima!

Sto se tice Citroena Saxo i Punta,nisam sto posto siguran ali mislim da spadaju u istu klasu automobila i to u segmentu nize klase automobila,kazem nisam siguran ali cu proveriti!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa evo logike po kojoj sam gledao:

saxo - 106 - palio(hb) - twingo - lupo...

206 - punto - clio - polo...

vrlo vrlo blisko, tacnije jesu ista klasa, ali nisu ista podklasa. Citroen nije imao predstavnika u toj drugoj podklasi.

Samo da se ogradim, ovo nije iznosenje tvrdnje vec neko moje logicno vidjenje stvari.

Inace, sto se tice "subjektivnog" osecaja - kada ja sa 193cm sednem naizmenicno u Punto i u Palio, a u Paliu sam skuceniji, to bas i nije subjektivni osecaj, vec vise objektivan. Ponavljam da nisam ni ja verovao kad mi je ortak rekao, dok nisam i sam probao. Da su u pitanju centimetri - jesu, ali i centimetri kod malih automobila mnogo znace, veruj mi.

Druga stvar, Punto mk1 je pravljen kao potpuno nov model koji bi zamenio Uno, dok je Palio pravljen na osnovi Uno-a.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na jednom sam sajtu pronasao da je ovaj palio (hb) neka supermini klasa! Na jednom drugom sajtu sam nasao sledecu klasifikaciju:kao predstavnike klase malih automobila dati su

Chevrolet spark,Hyundai i10,Hyundai atos prime,Citroen C1 i naravno Yugoslav Koral :lool:

-Kao predstavnici nize klase su dati

Zastrava 10.Punto,Skoda fabia II,Opel corsa,vw Polo,Peugeot 206

-Kao predstavnici nize srednja klase

Opel Asta clasic,Dacia logan,vw Golf,Skoda oktavia A5,Renault megane

-Srednja klasa

vw Passat,Audi A4,Ford Mondeo,Peugeot 407

-Visa srednja klasa

Audi A6,Mercedes E klase.Peugeot 607 .....

.

.

.

.

Sa tom kosarkaskom visinom bi ti odgovarao neki model od ovih iz vise srednja klase,recimo ovaj E klase!

To oko osecaja si u pravu a mislim da i znam zasto. Svi modeli palia do 2002 god imaju sedista koja se pomeranjem napred preko krivaje izdizu i suprotno,odaljavanjem spustaju,dok se ugao naslona regulise preko onog zavrtnja.Valjda vodjeni logikom da nizi vozaci moraju da sede blize i da treba da budu izdignutiji radi preglednosti i zbog jednostavnije izrade napravili su da se pomeranjem sedista napred nazad ono izdize i spusta pa tako ne mozes da napravis optimalnu kombinaciju daljine i visine.

Sto se tice toga da je palio hb naslednik una si donekle u pravu jer je uno koriscen kao poalzna osnova ali na kraju je malo toga ostalo isto ili slicno kad su prvi modeli poceli dase prave 1996 u Brazilu. Pored ove hb varijante postoji jos i sedan verzija Fiat Siena,poznata jos kao i Fiat Petra ili Fiat Albea,a u klais karavana su fiat palio weekend i Fiat Palio Adventure a u kalsi pick up Fiat strada. Ova poslednja 3 su u osnovi manje vise Fiat Doblo.

Sve u svemu bio si u pravu oko ovoga,ali kod mene u karavanu mogao bi da se smestis bez problema :lool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravu si, samo Palio (hb) i Palio Weekend su poprilicno razliciti (po dimenzijama naravno) ;)

Albea mi po velicini najvise odgovara Puntu (mk1) sa gepekom. Ima ga komsija pa sam bas zagledao.

Inace, mani me tih klasifikacija, tu ima toliko razlicitih tumacenja da gubi svaki smisao. Eto na primer wikipedia svrstava Saxo u Supermini klasu, a takodje i 206-icu, dok je 106 u jos manjoj City Car klasi, sto je besmisleno kada su Saxo i 106 meltene isti auto - kako onda u razlicitim klasama!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To si u pravu,na razlicitim sajtovima ili casopisima ima razlicitih podela i klasa koje se baziraju na razllicitim osnovama tako da je potrebno ka se diskutuje o tome navesti koja je podela u pitanju,a to jos nisam nigde procitao,tako da ne treba previse lupati glavu oko toga!

Jeste,palio sw je duzi znatno od hb,mada mislim dasu sve druge dimenzije iste!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ajmo momci vi koji posedujete ova brazilska vozila- nabavka delova, cene, koji motor-best off....??? :welcome: :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bi ga lagano preskocio.sklapa se u brazilu ne mozes da povatas pola delova od cega pasuju

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitam za ortaka koji je zapeo baš za njega jer mu se potpuno uklapa u budžet .... koji motor je najbolji izbor ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

radi se sa 1.6 16v iz bravo/a po meni vrlo zahvalan benzinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovako, je ga vozim vec godimu dana i nemam nikakve zmerke! Radi se o motoru 1.9D, taj me zapao inace sam jurio onaj gore pomenuti 1.6 16v od 101 KS koji je standardni fiatov agregat isto kao i ovaj 1.9D ali je benzinska varijanta bolja! Sto se tice odnosa kvalitet-cena mislim da je sasvim ok, ko sto bi narod rekao kolko para tolko muzike! Sto se tice odrzavanja i delova to vam je kao i kod ostalih fiatovih modela, mislim na cenu, delovi se lako nalaze jer ima dosta toga sto mu je zajednicko sa ostalim clanovima porodice, problem moze da bude sto su neke kataloske oznake drugacije (mozda zato sto dolazi iz Brazila) pa malo treba uporedjivanja ali sve se moze naci! Vesanje i trap su mu dobri, cek bih rekao i bolji nego kod nekih drugih modela jer recimo ako vam ode kugla na oscilijecem ramenu ne morate da menjate celo rame nego samo kuglu! Sto se tice izglega, o ukusima se ne raspravlja, cini mi se da je jedan od razloga bio budzet tako da je to sporedno. Enterijer je poprilicno siromasan, plastika i slabija zavrsna obrada ali se za te pare ne moze ocekivati perfekcija. Za nekih 4000 do 4500 eura moze se uzeti auto 2001 ili 2002 godiste sa puno opreme.

U svakom slucaju ja preporucujem ovaj auto a posebno u onoj varijanti sa benzinskim motorom 1.6 16v ili model od 2003 koji nose i JTD motore koji su malo skuplji :thumbup::thumbup::thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

tek sad videh odgovor, a i nešto me ovih dana zeza net..., chila hvala na odgovoru :thumbup:

ali nešto nevideh da si predstavio makinu tamo gde je mesto za te stvari :question:

i budžet je ograničen na nekih 3000-3200 max, pa sad kakav će Palio upasti u tu cifru ... teško JTD :whistle:

ima li još kojih boljki (korozija) i jel taj 1.9 onaj isti stari koji se ugrađivao i u Punta 2 ??? :welcome::welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se svidja to sto ima verzija 1.6 benz.To bi bila lepa zujalica.Jos roknes seqvent,i dzabe voznja.Jeftinije od dizla.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko sto kaze Chila,za te pare nije los auto,koliko ja znam,on se pravi u Brazilu-karavan,model sa troje vrata se proizvodi u Turskoj,petoro vrata u Indiji a postoji i verzija limuzine za koju nisam siguran gde se radi,mislim da je i ona iz turske.

vidjao sam ovu noviju verziju karavana na nasim ulicama i lepo izgleda kako spolja tako i unutra,enterijer je totalno redizajniran,uz bolje materijale.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi oblici karoserije Palia koji mogu da se nadju u nas dolaze iz Turske a limuzinska verzija je sa nazivom Albea, inače ovi automobili su namenjeni za eksploataciju u zemljama u razvoju. Elementi vešanja, ogibljenje itd. su posebno ojačani zbog loših puteva na tržištima gde su namenjeni.

Sve u svemu pravi auto za nas :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da kao sto rece mik ova sw varijanta se radi u brazilu, mislim sklapanje ( kao sto se 10-ka ili sada punto sklapa u Zastavi) a odakle stizu delovi to ne znam, verovatno da ima i nekih koji su proizvedeni tamo! Sto se tice limarije nema brige, mislim da ima pocinkovan llim! Sve u svemu ono sto bi nas narod rekao "sirotinjski auto" u poboljsanoj vaijanti i sa malo opreme! Da to je taj dizel motor kao iz puntise!

Pogledaj malo po sajtovima sa polovnim automobilima, mislim da za 3500 moze da se nadje solidan primerak!

Nisam predstavio auto, sve danas sutra i tako, a u poslednje vreme i nesto bas nemam vremena!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav iz Makedonije,

Kod nas je sad dozvoljeno da se uvoze Euro 2 automobili.

O mareama sam sakupio dovoljno informacije ali posto razmisljam izmedzu marea i palio, molim Vas jel neko moze da mi kaze koji je motor najbolji kod palia, kako sto naprimer za mareu svi kazu ili benzin 1,6 16v ili 1,9 JTD.

Sto se tice mareje vise sam za dizel ali me brine t.e. ne znam sta znaci za turbo 300 000 km to je jedino sto me brone njegovo odrzavanje i eventualno ne daj Boze zamena.

Pozdrav,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav forumasima!!!

Citajuci ovaj forum dosao sam do zakljucka da ovde ima puno forumasa koji bi mogli da mi pomognu u jednoj dilemi. Naime za dan-dva bi trebalo da se odlucim za jedan od ova dva modela Punto 1.2,8v,2003. ili Palio 1.2 weekend,8v,2001. Oba auta su u dosta dobrom stanju. Ja nisam neki putnik i prevoz je uglavnom do posla i vikendi sa porodicom. Punto mi je uglavnom poznat, ali za Palio ne znam gotovo nista. Zanima me njegovo odrzavanje, kako je za rezervnim delovima za njega, koji je auto skuplji a koji jeftiniji za odrzavanje. Unapred veliko hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto je klasu ”iznad” Palia, pa ako ti ta ”weekend” karoserija ništa ne znači onda svakako Punto.

Palio je model za zemlje u razvoju i zemlje trećeg sveta, a ja sam negde čitao da smo mi u srcu Evrope i bogata razvijena zemlja - dakle opet ispada da je za tebe Punto : )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...