Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Ja samo da dodam na temu 1.2 motora u Stilu. Jeste da on ima 80 ks, ali prijatelju kada upalis klimu to nece da ide, nego ce da se vuce po asfaltu. Ovo ti pricam iz rzloga sto ja na mom Bravu sa 105 ks itekako osetim tih 10ks koje izgubi kada se klima upali, a ne smem ni da zamislim kako je to na Stilu koji je tezi od Brava i ima 25ks manje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stilo je u odnosu na Bravo Brava teži za 140 kg. Što dođe kao da imaš skoro još dve odrasle osobe u vozilu. 1100/1150 kg na 1,2 i 80 ks malo. Zbog kratkog menjača/dif izgledaće žustro (utisak brzine) a u stvari nigde ne ide samo šaltaš. Živo me interesuje kako izgleda sa uključenom klimom.

Što se tiče imidža, skim god kreneš da pričaš svi te odvraćaju od Stila, te se kvari ovo te elektronika a i švabe ga ocrniše u onim njihovim statistikama. Mislim da nije ništa gori od proseka klase čak možda i bolji ali loš glas.....

Vezano za Stil trebao je da bude puno atraktivniji (varijanta sa 3 vrata ima šmeka) pogotovo enterijer. Tabla, bočni tapacirunzi i izbor materijala za enterijer. Tu im je naročito falilo stila.

Vezano za G 4, čovek kupio kantu preko preporuke. Ko zna koliko ga puta samo šlepali i non-stop neke pizdarije. Čeka da turbina skroz zakaže i ima još dosta da sređuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verzija sa 3 vrata je neuporedivo lepsa od ove sa 4/5 i iz tog razloga planiram da uzmem iskljucivo nju.

Sto se tice enterijera zaista su uprskali,stofovi i tapacirunzi u vratima su ocajni i lako se habaju.Sve deluje nekako jeftino kao neki punto van :) Video sam svega par modela u kozi i to u stranim oglasima...Naravno bili su mnogo skuplji od ovih "base" i sa jacim motorima.

Da me ne biste pogresno razumeli ne patim od koze ali ti primerci su neuporedivi sa ovim stofanim.

Alfa 147 se namece kao moguca opcija bas iz tog razloga(enterijer odlican)

E sad ako je ovo tacno:

Što se tiče održavanja Stilo je best buy. Gledano kroz opravke takođe best buy.

mislim da cu zanemariti los enterijer. ;)

Sto se tice glasina,na njih se ne obazirem previse,a i dosao sam na forum da cujem misljenje vas koji ste upuceni u problematiku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da se dopunim Stilo sa Dynamic opremom ima puno kvalitetnije štofove, naročito na vratima. Na Stilu sa slabijom opremom ostaju fleke po sedištima od znoja i sl (svetliji enterijer) a naročito su osetljivi tapacirunzi vrata. ne znam koliko ti je sa kožom bistro na ovim temperaturama, a i to su sve starija vozila i koža mora da pokaže znake habanja.

Kod mene je pun parking Stilindžera i to dosta karavana i skoro svi su 1,9 JTD osim jednog mislim da je 1,6 i niko se nežali na kvarove. Čak su extra zadovoljni i ne prodaju se. Jedino našta kukaju je cena kupovine, kupljeni su pre par godina za 7-8000 e. Jbg niko nije mogao da pretpostavi krizu i ovoliki pad cena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ga vozim 7 godina. Dva sam promenio. Na oba sam imao kvar termostata, na prvom još i protokomer.

To su dva jedina kvara, sve ostalo je u domenu redovnog održavanja.

Enterijer se nije pohabao, ni na sedištima ni na vratima, kožni volan potpuno ceo 150kkm na satu. Povremeno sretnem i svoj prvi Stilo naoko je u stanju u kakvom sam ga prodao.

Oba sam pošteno platio, za pare koje sam za auto dao mogao sam da biram.

Veoma su mi glupi komentari tipa: mnogo je to za taj auto ...

Problem je što se kod nas uglavnom valjaju lešine od preko 300kkm, a na takvima su vidljivi tragovi korišćenja i na enterijeru i na mehanici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko su diskovi i plocice na stilu i auspuh?

Vidim na AP sportu da su veliki i mali servis (za 1.6) 12 000 din,stiklirao sam sve i birao skuplje varijante.

Da li i vas toliko izlazi i da li su ovo originalni delovi ili su ok zamenski?

Gde vi nabavljte rezervne delove?

Edited by Dante Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

AP sport ima sad često originale po veoma povoljnim cenama (ja sam od skoro a stariji po iskustvu će ti potvrditi koliko su onda bili originali), dok ovi nazovi zamenski su smešno jeftini. Plivajući zamajac nazovi original 240 e, to su već cifre (ograđujem se- za mene) vrlo prihvatljive. Sećam se priče preko 1000 e za to čudo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas sam hteo da pitam za taj plivajuci zamajac,kad si me preduhitrio :)

Ne znam ni cemu sluzi (nesto sa kvacilom) ali svi ga pominju.U negativnom kontestu,naravno,kad on rikne propast.Ispada da je to najgora-najskuplja stvar koja moze da ode.

Sve vas ovo pitam da bih saznao koliko mi je para potrebno da pretekne posle kupovine.Za planirane (veliki i mali servis) i ne planirane (ne daj boze) troskove.

I od tih ne planiranih pokusavam da napravim spisak.Pored trapova,problema sa air bag-om i tog zamajca da li treba jos nesto da dodam?Mozda neke popravke oko motora?Sta je to sto se najcesce radi sa polovnim stilom(10 god)?Znam da moze da bude svasta sa tako starim autom ali bar da imam neki osnovni spisak.

Edited by Dante Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemaš problem sa plivajućim zamajcem, jer ga benzinci nemaju ;) . Kod 1.6 stila hoće da odu bobine koje su malo skuplje. Ponekad nešto pobrljavi malo sa elektronikom kao i svaki stilo. Hoće od lošeg goriva malo dizne da šteknu...ali sve su to neke stvari koje ti neće napraviti neki veliki problem, a možda ti se od toga nikad ništa i neće javiti kao problem. Ako si se odlučio za njega, samo napred! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reparirane viljuške koliko sam video ovde na forumu 2 i kusur hiljade x2 i šipkice stabilizatora sumljam preko 1000 din (original 1300 kom) tako da prednji trap ispada oko 50 e. Zadnji sa orig. oko 25 e. Teško da može jeftinije u nižoj srednjoj klasi automobila tog godišta.

Što se tiče održavanja Stilo je best buy. Gledano kroz opravke takođe best buy. Stila jedino što jebe imidž i stil i ponekad elektronika (pre žice).

Naravno šta se kome zapati.

Ja sam sa mojim EXTRA zadovoljan i sa svim troškovima.

Danas je opasno bilo šta preporučiti. Dva ortaka uzeli auta po preporuci i debelo se zajebali i kukaju na sva usta. Ovaj sa G 4 dao preko još pola auta i kako izgleda igranka tek počela.

Reparirana viljuska za stila je 5500 dinara sa zamenom. Dve viljuske su 11 000 dinara. Stabilizatori su oko 1200 dinara sa zamenom, dva komada 2400. Ukupno je 13 400 dinara, a to je daleko od 50 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reparirana viljuška 2600 din (Mijajilović P napisao 13.05. kod Milutina Tejovića)x 2 i plus stabilizatori x2 (opet bez ruku- ruke=koka kola ili 1 l domaće= O din ) opet dođe oko 50 e. Pričali smo o delovima, dosta ljudi mogu sami da odrade. Za Stila (ne znam za Alfu) mogu da se menjaju silen na ramenu i tu su cifre 400 + 700 din po strani. Stilo što se tiče održavanja i opravki best buy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nemaš problem sa plivajućim zamajcem, jer ga benzinci nemaju ;)

Ulepsa mi dan,taman sam krenuo sa izucavanjem :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li neko koliko kosta provera na dijagnostici?

I da li mora da se ide u ovlasceni servis(examiner) ili to moze da se obavi bilo gde?

I ako neko zna sta je OCS,a sta ECU?

Edited by Dante Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnogi serviseri dijagnostiku rade za džabe, ali obično ukoliko već nešto radiš kod njih. Može da se uradi u svakom normalnom servisu.

OCS je senzor koji se nalazi u sedištu, meri pritisak, odnosno težinu onoga ko sedi i na osnovu toga menja parametre rada airbaga u nedaj bože slučaju. Npr nije isto ako sedi klipan od 100 kila, ili neka devojka od 50. Ako grešim neka me neko ispravi.

ECU je tzv. kompjuter, odnosno procesorska jedinica koja obrađuje sve pristigle podatke dobijene od raznih senzora i na osnovu toga menja razne parametre bitne za funkcionisanje motora, a i šire...

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ Hvala!

Ali cuo sam da se prava kilometraza moze utvrditi samo na tom examineru.Da li je to tacno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni na njemu. Kilometražu je bolje ni ne gledati, bar ne kao presudan kriterijum, nego opšte stanje automobila i obavezan pregled dobrog majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reparirana viljuska za stila je 5500 dinara sa zamenom. Dve viljuske su 11 000 dinara. Stabilizatori su oko 1200 dinara sa zamenom, dva komada 2400. Ukupno je 13 400 dinara, a to je daleko od 50 evra.

I ja sam viljuske nekad platio toliko medjutim sad kada bih menjao kostale bi me osetno jeftinije. Skoro sam stabilizator zamenio za 900 din sa ugradnjom, Milutinov. Naravno ne u istom servisu gde vaze cene koje si naveo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Računaj još malo i veliki servis :guitar: :guitar:

Ako je tako kao što piše (i na slikama izgleda extra) idi pogledaj-proveri-plati i vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas dobro izgleda na slici, nevidim mu manu, a za km ko bi ga znao, kad pogledas i proracunas koliko je stajao...pa nije ni to dobro. Vidi, probaj, ako nije bukvalno kao nov zaobidji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz dana u dan gledam koliko su cene otišle dole... :D U svakom slučaju, vidi, proveri što možeš...i vozi! Za te pare, bolji auto od stila nećeš naći! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok sam se ja premisljao i uskladjivao sa vremenom auto je otisao...

Nadam se da ce uskoro biti slicna ponuda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po cemu li je ovaj stavio da je restyling verzija 156 ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...