Jump to content
FAS Goran
chikavili

Top 100 najpouzdanijih automobila

Recommended Posts

Činjenica je da je mene Fabia u mnogim stvarima prijatno iznenadila, s obzirom kojoj kategoriji vozila pripada. Tu pre svega mislim na utiske iz vožnje, ali slažem se sa Markom, ne znam kakve veze te stvari imaju sa pouzdanošću? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tekst je malo nesrećno napisan, ali se na nekoliko mesta provlači da nije samo pouzdanost bila predmet ankete.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda najbolja u studiji po broju kvarova na motoru

 

156051-motori.jpg

 

Nemački automobili nisu pouzdani kako ih mnogi hvale na sva usta... A opšte poznata činjenica je ta da najkvalitetniji automobili dolaze upravo iz Japana. Od mnogobrojnih studija u svetu ovu je sproveo Warranty Direct koji je proverio pouzdanost automobila na tržištu. Porazna je činjenica da BMW, Audi i Volkswagen zauzimaju deo koji se odnosi na poslednjih 10 mesta. Od Audija je jedino gori MG Rover. MINI je nešto bolji pa se nalazi tek na trećoj poziciji sa zada dok BMW zauzima 7. mesto za sada. VW je tu na 9. mestu za sada... Krenimo mi ka vrhu tabele. 1. mesto zauzima uzvišena Honda koja od 344 motora ima tek 1 kvar, 2. je Toyota sa odnosom 1/171, 3. je Mercedes 1/119, 4. je Volvo 1/111 a 5. Jaguar. Odličan je i Volvo pa konkurencija može biti dosta ljubomorna.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polovnjaci: Koliko vredi Honda Civic iz 2012?

 

honda%20civic%20p.jpg

 

Honda svetlosnom brzinom menja generacije svog najprodavanijeg modela Civic i zato nam je teško da držimo korak sa novim/starim/redizajniranim verzijama. Takođe, u zavisnosti od tržišta, neki modeli se prodaju duže ili kraće pa je ponuda na placevim polovnih automobila, rekli bismo, šarolika. Nama je pažnju poslednjih dana leta privukla jedna od najtraženijih verzija - hečbek sa 1.4-litarskim i-VTEC benzinskim agregatom. U pitanju je model osme generacije (predstavljena 2005. godine), koja je prvo redizajnirana 2009. a zatim i 2011. godine. Testirani model je iz aprila 2012. i kod nas se prodavao u periodu dok smo čekali na devetu reinkarnaciju Civic-a. Zbog toga i dolazi do zabune, odnosno često se ovaj model na sajtovima ili placevima nudi kao Honda Civic devete generacije.

 

701078_h00224566_f.jpg?ver=1478870585

 

Testirani model je korišćen kao službeno vozilo, što se može uočiti i po kilometraži - 136.000 kilometara za četiri godine. Sa druge strane, automobil je redovno održavan i 1.4-litarski benzinac ne pokazuje znake slabosti. Motor je ''suv'', radi tiho i dobro vuče! Na forumima sa u glas savetuje kupovina snažnijeg 1.8 benzinca sa 140 KS, ali ova verzija više pogoduje porodičnim vozačima, nego onima koji su skloni temperamentnijoj vožnji. To pokazuju i performanse - od 0 do 100 km/h za 13 sekundi i maksimalnih 177 kilometara na sat.

 

701075_dsc0223_f.jpg?ver=1478870646

 

Srećom, šestostepeni manuelni menjač je kratkog hoda sa odlično proračunatim odnosima i prosečna potrošnja može da se drži između 6 i 6.5 litara, što je na nivou skupljih i komplikovanijih dizel agregata. Kolege iz nemačkog ''Auto Bilda'' su više puta Civic imali na testovima izdržljivosti i do sada nisu zabeležili ozbiljnije probleme sa 1.4 i-VTEC motorom. Kao i kod svih japanaca, pravovremeni i kvalitetno održavanje je recept za dugačak život. Honda Civic nije jeftin polovnjak, i cena četiri godine starog primerka je između 8.500 i 9.500 evra. Za 1.000-1.500 evra manje možete da kupite, recimo Megan ili Peugeot 308 ili VW Golf 6, ali trebalo bi da znate da je Honda Civic automobil koji se retko kvari. Za razliku od menjača i motora, kočioni sistem je najpodložniji problemima. Primećeno je da se diskovi brže troše a glavni uzrok je stil vožnje. Diskovi na testiranom modelu su gotovo pri kraju i naš savet bi bio da ih zamenite jer je to praktično jedino veće ulaganje. Druga mana je rđa na izduvnom sistemu, dok se dosta vlasnika žalilo i da voda prolazi u farove i da izaziva česte kvarove.

 

701076_dsc0227_f.jpg?ver=1478870780

 

Takođe, Honda Civic je sportski podešen automobil sa tvrdim oslanjanjem i ne podnosi (najbolje) puteve lošijeg kvaliteta. Obavezno proverite u kakvom je stanju zadnji trap. Problem koji se često javlja kod osme generacije je i pucanje odbojne gume amortizera. Japanski proizvođač je poručio da je neispravnost ispravljena, odnosno da su kasnije verzije ''izlečene''. Ipak, nije na odmet vizuelno proveriti da li su gume u redu.

 

701068_dsc0014_ig.jpg

 

Plastika korišćena u kabini nije najboljeg kvaliteta, ali je veoma izdržljiva (kao i spojevi), što je od veće važnosti kada pričamo o porodičnim automobilima. Jedino se po istrošenoj ručici menjača može zaključiti da je Civic 1.4 i-VTEC korišćen u gradskoj vožnj. Elektronika je, takođe, pouzdana i nisu zabeleženi ozbiljniji problemi, iako Civic koristi digitalnu instrument tablu dok se motor startuje pritiskom na dugme. Sa vremenom, na karoseriji se javljaju tragovi rđe, pogotovo na ivicama blatobrana. Na testiranom autu smo primetili dosta udaraca i ogrebotina na plastičnim delovima jer Hondin kompakt ne može da se pohvali klirensom. Pored blatobrana, najviše stradaju donji delovi prednjeg i zadnjeg branika. Plastika je na više mesta polomljena, a svaki prelazak preko ležećeg policajca predstavlja potencijalnu opasnost za branike, ali i izduvni sistem. Ponuda na tržištu polovnih automobila nije velika, a zanimljivo je da su svi modeli kupljeni kod nas. Naime, Civic drži cenu i u Evropi, tako da uvoz nije isplativ. Redovan servis za Civic 1.4 i-VTEC je na godinu dana ili 10.000 kilometara, Honda nema veliki servis, a filter goriva se menja na 120.000 kilometara.

 

preuzeto sa - mojauto.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Japan power !
Mada danas gledam na nacionalnoj geografiji kako su japanci ušli na američko tržište za vreme naftne krize u USA, gde su ameri vozili kadilake, bjuike, mustange od par hiljada kubika, koji su trošili nenormalno a benzin poskupeo 300% i jadni ameri se našli šoku.
Onda su japanci otvorili fabriku u USA i Honda akord je ušla u istoriju ! Mali potrošač, jeftin za održavanje, pouzdan itd......

Sent from 640

Share this post


Link to post
Share on other sites

A i troši po gradu kao i 500L 1.4 16v u vlasništvu prosečnog srbende, ne prelaaaaazi 6.5l/100km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Japan power kazem ja
Realno taj 1.4 je bulja i vuce se po putu ali zato 1.8 prava mera


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lexus i Porsche najpouzdanije marke

 

lexus%20ls%201.jpg

 

Analiza rađena uz pomoć više od 30.000 vlasnika donela je zanimljive rezultate...

Prema najnovijoj J.D studiji - Lexus i Porsche su najpouzdanije marke nakon prve tri godine vlasništva. Toyota je prva u kategoriji dostupnijih i povoljnijih proizvođača. Pažnju privlači činjenica da je Lexusu to šesta godina zaredom na vrhu J. D analize. Ostali proizvođači koji su zaslužili pohvale, ali su isto tako novi u ovom društvu su Mercedes, Hyundai (pozicija broj 6), BMW (7. mesto) i Jaguar koji zaokružuje listu top 10 najpouzdanijih. Dok su iz ove prestižne kategorije ispali GMC, Acura, Ram i Lincoln. Proizvođači u proseku beleže čak 156 kvara na 100 vozila prema najnovijem istraživanju, što je za četiri više nego prethodne godine (152). Najveći problemi su kod zabavnih i navigacijskih sistema, koji svojim problemima doprinose 22% na ukupnoj skali s kvarovima. Uprkos uspehu ni najbolji nisu bili bezgrešni - šest od deset najviše pouzdanih marki imali su rast prijavljenih problema iz prošle godine. To uključuje najbolje ocenjenog Lexusa, ali i Porsche. Koliko elektronike danas imaju, čak je i dobro da imamo kategoriju najboljih.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledajte kako se nezadovoljni kupac Škode osvetio prodavcu

 

skoda%20vlasnik.jpg

 

Činjenica je, da automobili marke Škoda ne spadaju u najkvalitetnije. Dokaz ovoj tvrdnji je nezadovoljni vlasnik iz Indije.

Vlasnik je bio nezadovoljan kvalitetom reklamacije na svoj automobil Škoda Octavia koji je kupio 2015. godine. Naime, njegova Octavia se kvarila, ali on nije uspeo da ubedi ljude iz zvaničnog Škoda servisa da ga poprave. Zbog ravnodušnosti lokalnog dilera u vezi sa kvarovima na njegovom automobilu, Škoda Octavia je završila iza dva magarca koja je vuku. Ovakav protest nezadovoljnog vlasnika privukao je veliku pažnju svetske automobilske javnosti. On je rekao, da je njegova najveća greška što, kada je kupio Škodu Octaviu, nije kupio i dva magarca koji bi je vuklu svaki put kada se pokvari. U Škodi su odbili da zamene neke delove automobila koji su pod garancijom. Iz kočionog sistema je dolazio neki čudan zvuk, a u Škodi su mu rekli da je to ''fabrički defekt''. Vlasnik je istakao da, kada je probao prvi put auto, nije čuo karakteristične zvuke. Iz škoda India odgovorili su ''da je ispitivanje koje je sproveo tehnički tim Škode, otkrilo da je automobil bio izmenjen od strane kupca, što je dovelo do poništavanja Škoda garancije. Modifikacije koje je vlasnik napravio, rezultirale su gubitkom garancije, jer proizvođač nije odgovoran za bilo kakve ''aftermarket'' prerade na automobilu.''

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, a kod nas se Škoda baš smatra kvalitetnom, a na prošloj strani ove teme vidimo da je tako i u drugim delovima sveta.  Nisam je imao, ali vlasnici koje znam se uglavnom hvale.

Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volvo proslavio 90. rođendan

 

164419-volvo%20h%201.jpg

 

Paralelno sa skorim početkom proizvodnje druge generacije modela XC60, u švedskoj automobilskoj kompaniji Volvo proslavljaju 90 godina postojanja.

Prvi Volvo automobil je svetu predstavljen 14. aprila 1927. godine. Napravljen na drvenom ramu, prvi Volvo imao je sklopivi platneni krov i nosio je oznaku ӦV4. Slova u oznaci označavala su vrstu karoserije (Öppen Vagn), a broj 4 označavao je broj cilindara 1,9 litarskog benzinskog motora čijih 28 konjskih snaga je bilo dovoljno da Volvo kabriolet razvije nešto više od 90 km/h. Prvenstveno zbog klimatskih uslova na severu Evrope, koji baš i nisu povoljni za vožnju u automobilu bez krova, Volvo je ӦV4 napravio u samo 275 primeraka, a automobil se proizvodio od 1927. do 1929. godine. Devedeset godina posle na scenu stiže najnoviji u dugom nizu izvanrednih Volvo automobila, a u švedskoj kompaniji su uvereni da će druga generacija modela XC60 ostvariti još bolje prodajne rezultate u odnosu na XC60 prve generacije koji je pronašao put do više od milion kupaca.

 

 

''Veoma smo ponosni na sve ono što smo uradili u proteklih 90 godina. Bilo je uzbudljivo, a očekujemo da će do proslavljanja stogodišnjice kompanije biti još uzbudljivije, jer smo na početku novog perioda autoindustrije koji će obeležiti elektrifikacija, povezivost i sistemi za autonomnu vožnju'', rekao je prvi čovek kompanije Håkan Samuelsson.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

J.D. Power: BMW i Audi najnepouzdaniji

 

bmw%203%208888888.jpg

 

Svake godine analitička kuća J.D. Power radi opsežna istraživanja zadovoljstva kupaca.

Njihova poslednja studija sprovedena u Velikoj Britaniji je pokazala neke zanimljive rezultate. Istraživanje o pouzdanosti automobila u Velikoj Britaniji je sprovedeno za poslednjih dvanaest meseci među vlasnicima koji su kupili novi automobil i poseduju ga od jedne do tri godine. J.D. Powerov upitnik sadrži čak 177 tačaka u osam kategorija koje uključuju spoljašnji i unutrašnji dizajn, vozački doživljaj, kontrolu multimedijalno-upravljačkih funkcija i navigacije, ventilaciju i klimu, kao i pouzdanost motora i prenosa. Proizvođači se ocenjuju prema broju prijavljenih problema na stotinu vozila, a rezultati za 2017. su apsolutno katastrofalni za BMW i Audi koji su potonuli na poslednje, odnosno predposlednje mesto od čak 26 automobilskih marki. BMW je na stotinu vozila zabeležio nedostižnih 198 problema, dok ih je Audi imao 187. Slede Land Rover i Fiat, dok je treći premium proizvođač, Mercedes jedva bolji od industrijskog proseka. Interesantno je primetiti da je 58 posto ispitanih vozača koji nisu prijavili greške na vlastitim vozilima priznalo da će definitivno ostati lojalni brendu, dok bi se na isto odlučilo svega 48 posto vlasnika vozila sa jednim i više problemom. ''Manji nedostaci poput prozora koji se često magle, glasnih kočnica ili kompliciranih navigacija mogu da budu veoma frustrirajući za kupce i negativno utiču na lojalnost proizvođaču'', tvrdi Mark Lendrich, prvi čovek J.D. Powera u Evropi i zaključuje: ''Ove nedostatke nije lako ukloniti, pa ako vlasnici s njima moraju da žive za vreme korišćenja vozila - manje su šanse da će u budućnosti kupiti vozilo iste marke''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mit – Toyote su zaista najpouzdanije

 

122206-toyota%20c%201111.jpg

 

Godišnji izveštaj američkog Consumer Reportsa pokazuje da je od 10 najpouzdanijih novih modela automobila na tom tržištu čak 7 izašlo iz fabrika koje su u vlasništvu kompanije Toyota. Među 10 najpouzdanijih novih modela su Toyote Prius C, Prius V, RAV4 i GT86 (koji je razvijen u saradnji sa japanskim proizvođačem Subaru), kao i tri modela Toyotinog premium brenda, Lexusa. Interesanto je da su u prvih deset još jedan model japanske kompanije - Infiniti Q70, kao i jedan iz Južne Koreje - krosover Kia Niro, dok se na ovoj listi našao samo jedan evropski (nemački) automobil, Audi Q3. U "top ten" nije ušao nijedan model neke od američkih auto-kompanija. Pogledajte rang listu najpouzdanijih 10 prema Consumer Reportsu:

 

1. Infiniti Q70 (luksuzna limuzina Nissanovog premium brenda)

2. Toyota Prius C (manja verzija hibridne Toyote Prius 3. generacije)

3. Toyota Prius V (produžena verzija hibridne Toyote Prius 3. generacije)

4. Lexus IS (kompaktni sedan Toyotinog premium brenda)

5. Toyota RAV4 (kompaktni SUV)

6. Audi Q3 (kompaktni SUV)

7. Lexus GS (luksuzna limuzina srednje klase Toyotinog premium brenda)

8. Lexus ES (luksuzna limuzina srednje klase Toyotinog premium brenda)

9. Toyota GT86/Subaru BRZ (sportski modeli nastali u saradnji dva japanska proizvođača)

10. Kia Niro (potkompaktni krosover)

Toyota GT86 (9. mesto)

Toyota GT86 (9. mesto)

 

Godišnjim istraživanjem obuhvaćeno je oko 640.000 automobila u SAD, a rnang lista je napravljena na osnovu problema koje su vlasnici imali sa svojim novim vozilima tokom poslednjih 12 meseci. Primetno je da se većina ovih modela već duže vreme nalazi u ponudi, što može da znači da su svi eventualni fabrički i projektni propusti sa početka životnog veka automobila u međuvremenu korigovani.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovaj posao toliko frustrira da mora da ga odrađuje robot

 

nissan%20vrata.jpg

 

Testiranje pouzdanosti uključuje brojna ponavljanja istih radnji, pa taj posao najbolje odrađuju roboti. Nakon Fordovog robota koji testira sedišta, upoznajemo robota čiji zadatak je još dosadniji. Nissanov robot Sizifov posao radi neprekidno, satima, i celi svoj radni vek zatvaraće i otvarati vrata. Robot ''Mrs. Doorboto'' u svom poslu nije brz, za otvaranje i zatvaranje vrata treba mu oko 6 sekundi, ali taj posao uvek odrađuje na isti način, devet puta za 1 minut. Sve dok radnju ne ponovi 45.000 puta čime se simulira 10 godina korišćenja automobila.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako je podesio sediste, naslon za ruku je apsolutno nepotrebna stvar u autu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...