Jump to content
FAS Goran
srkiv

Fiat Punto mk.2 1.9 JTD - neće da pali

Recommended Posts

Isao sam da sipam gorivo i dao gas da preteknem kad odjedmom upali se check engine obrtaji na nuli i ugasi se auto.....predjem nekako u zasutavnu traku i ostavim ga malo....pokusam da ga upalim i nece ali vise ne svetli check engine nego samo lampica za ulje....i nekako ga ja upalim i sve ok on ide i posle 3 km opet i vise nisam smeo i doslepa me drug do gajbe :) Znaci nece da pali i svetli mi non stop lampica za ule,ja sumnjam na pumpu ili neki senzor....sta mislite?

Svaka pomoc dobrodosla

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da bas tako,ali ovaj link nema veze sa mojim problemom :D meni gori lampica za ulje...Danas sam ga upalio,kada je na kontaktu svetli lampica za ulje kako sam ga upalio nestala je....ali nisam smeo da ga vozim....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni to sve zvuci na pumpu visokog pritiska jer kod nje moze da bude problem kad se ugreje da nece da radi a kad se ohladi da normalno upali.Najlakse da kada ti tako stane pospes pumpu hladnom vodom i tako je rashladis i probas da upalis.

ps.Sto se tice lampice za ulje normalno je da sija stalno dok se auto ne upali.

Edited by Alexandar86

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jao Boze nadam se da nije pumpa bas mi se ne daje veliki kes sada....a ja ga nagazio na autoputu kao pravi kad odjednom cao.......... i jutros ga upali....dace Bog da je neki senzor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj da odradis kod nekog dijagnostiku ako je do nekog senzora dijagnostika ce to pokazati.Negde sam procitao da je neko imao slican problem sa senzorom polozaja bregaste ili radilice tako nesto je bilo u pitanju probaj da proveris kontakte na tim senzorima.

Edited by Alexandar86

Share this post


Link to post
Share on other sites

imao problem sa senzorom bregaste marko jtd ja radio a mislim da su i neke slike kacene.a ako je i pumpa u problemu dijagnostika ce ocitati nizak pritisak goriva tako da ti je to najsigurnija varijanta-dijagnostika

Share this post


Link to post
Share on other sites

...na kontaktu svetli lampica za ulje kako sam ga upalio nestala je...

Ovo je normalno. Tako je na svim automobilima na svetu...

Ferrari 458 Italia

iznad desnog ekrana, lampica za ulje sija sve dok se ne upali auto. :thumbup:

Samo ti pročitaj (ukoliko već nisi) celu temu čiji link sam ti dao gore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda sam se ja zesce istripovao :) bio sam ubedjen da ne treba da gori lampica.....uzas :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lampica detektuje nizak pritisak, i ne daj Bože da ti se upali u toku rada motora.

Jedno pitanje, vidim po opisu da punto ima 120 ks, pretpostavljam da je rađen čip?

Share this post


Link to post
Share on other sites

...vidim po opisu da punto ima 120 ks, pretpostavljam da je rađen čip?

jeste

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmmm...nije moje da ti popujem, ali plašim se da se u tom grmu krije zec. Ne mora da znači, ali svi znamo šta je čip i kako može da bude nezgodan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma jok,istripovao si se.....senzor broja obrtaja je otisa ili radilice kako se vec zove.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa super ako je to! To ti je smešno! :thumbsup: Nemoj pogrešno da me razumeš, dešava se ako se nasvira motor da mu ode pumpa... Srećno! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ga ja nasvirao.....stavio sam minimalni chip

A evo presao sam preko 10 000 km sa chipom....motor jos uvek ko casa...pupu da ga ne ureknem jer ga vozim kao i pre chipa sasvim opusteno a pritom mi i manje trosi :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je bilo isto tako,senzor polozaja radilice je bio u pitanju :) nikakav kvar,a istripovao sam se bio zesce, sve to me kostalo 25eurica :) novi senzor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Punto 2002 1.9 jtd

Vracao sam se s posla, i video da lampica akumulatora stoji upaljena par minuta. Auto sam ugasio, ali nece da se pali. Auto je u potpunosti bez struje, ni ne vergla, lampice blicaju. Ovo mi se sad prvi put desilo, ostavio sam ga i sutra ide kod majstora.

Da li imate neke ideje sta bi to moglo biti?

Inace, kod mene u CG je ceo dan kisa, ako ista znaci.


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni danas umro akumulator....nema sanse da upali auto jutros nikako...jeste da se slabo vozi ali pre mesec dana sam ga punio na punjacu celu noc i lepo je radio do danas...akumulator je energizer 52aH i jos je u garanciji , bila neka akcija 5 godina kad sam ga kupovao u januaru 2015te ali rekose mi u radnji da teram u servis pa ce da cekam 3 dana dok oni napune itd...sta da pazarim ne mogu da cekam,..nesto za mog puntisu mk2 da je dobro i pouzdano a da trpi da se slabo vozi :)

 

pozdrav,

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala ali nije moj 1.9 vec 1.2 16v...ma akumulator slab juce sam merio sa kolegom sa foruma i bilo negde oko 12.3 , al sta je cudno kad je popustio minus on sinoc upalio bez problema hbmga...napunio sam ga preko noci pa cu da vidim verovatno cu da ga se ratosiljam i pazarim nov

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...