Ticma 533 Posted December 1, 2011 Imam sledeci problem, prosle nedelje mi se desilo da mi je nekako usao vazduh u sistem, nekako sam ga izbacio (malo teze zbog isparivaca). Sutradan opet vazduh, ok nadjem gde je i sta, stegnem sva creva i opet ispustim vazduh ali ne skroz posto se opet culo klokotanje. Nisam stigao taj dan da ispustim vazduh do kraja i tako sam ga vozio nekih 100km i sutradan primetim da mi fali nekih 2dl tecnosti. Dodam, opet malo tako vozim i primetim da mi opet vlazi na najvisem crevu kod isparivaca koje je iznad boce. E sad me zanima da li je moguce da zbog malo zaostalog vazduha u sistemu nabije malo veci pritisak nego sto treba pa da pocne da curi negde, gledao sam vodu i ulje i nigde nista ne mesa, menjao sam svecice i bile su OK (nisu bile bele zbog vode pri sagorevanju i slicno). Kako uopste da proverim da li mi nabija pritisak u sistem za hladjenje, na cepu ne curi, creva su da kazem mekana, nisu pod nekim pritiskom dok radi motor (znam da treba da nabija nekih 0.8 bar ili 1 bar u sistem ali ne verujem da ce zbog toga da vlazi).Bilo kakav predlog prihvatam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 533 Posted December 3, 2011 Resio sam problem, naime majstor koji je ugradjivao plin lose je stavio creva na isparivac. Kao dolazno (gornje) crevo je stavio ono malo tanko koje ide sa prednje strane motora ispod izduvne grane (kolko znam to mu dodje kao neko prelivno crevo ka pumpi za vodu) a kao odlazno ono sto ide na slavinu grejaca. I sad kad je dosla zima creva su se stvrdla i pocela da vuku vazduh a posto je donje crevo bilo dolazece pravio se vazdusni cep koji je pravio problem. Barem je to moje vidjenje stvari, neka me neko ispravi ako gresim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
djorinac 0 Posted January 10, 2015 (edited) pozdrav svima na forumu, imam problem sa vazduhom u vodenom prostoru. skoro sam menjao antifriz ali i pre toga se culo klokotanje u malom hladnjaku. ispustam vazduh skoro 2 puta mesecno i opet se stvara vazduh. zanima me da li moze da vuce negde taj vazduh ili ja ne ispustim do kraja? Edited January 10, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 447 Posted January 10, 2015 Ako ne gubis tecnost onda ne radis kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimitrijus 3 Posted January 10, 2015 http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41100-Punto-mk.2---ozračivanje-sistema-za-hlađenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
djorinac 0 Posted January 12, 2015 pozdrav svima na forumu, imam problem sa vazduhom u vodenom prostoru. skoro sam menjao antifriz ali i pre toga se culo klokotanje u malom hladnjaku. ispustam vazduh skoro 2 puta mesecno i opet se stvara vazduh. zanima me da li moze da vuce negde taj vazduh ili ja ne ispustim do kraja? gubim tecnost a nigde ne kaplje ispod auta, proverio sve spojeve, selne, gumice. sve cisto i suvo a ipak gubi vodu. da napomenem da pali super i bez trokiranja u voznji. nije mi jasno uopste Quote Share this post Link to post Share on other sites
BubiFiat 1.2sx 18 Posted May 26, 2020 Stara tema ,a meni novi problem .Imam problem nadam se da je netko imao isti problem.Pošto sam sama ,majstor nema nikad vremena. Baca mi antifriz ispod cepa . Voda je smeđa, (antifriz zelen) i kad izbaci uvijek ista je količina malo ispod max . Crijeva su vruća napeta. Promjenjen senzor temperature, prije par dana. Putujem svaki tjedan , 5 dana na posao 33km u oba smjera . Da li se ventilator pali ne znam ne čujem ga. Kazaljka dođe do polovice i dok god ne upalim ventilaciju na max ne silazi. Kad upalim vrati se na normalu. Servis nemogu jer nam je radno vrijeme isto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 19721 Posted May 26, 2020 @BubiFiat 1.2sx jel neko ozračio sistem? Možda je ostalo vazduha u sistemu pa negde mora malo tečnosti da izbaci. Za ventilator moraš da proveris da li pale i kad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted May 27, 2020 20 hours ago, BubiFiat 1.2sx said: Kazaljka dođe do polovice i dok god ne upalim ventilaciju na max ne silazi. Kad upalim vrati se na normalu. Meni ovo nije jasno, kazaljka i treba da stoji na polovini, to je normala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BubiFiat 1.2sx 18 Posted May 27, 2020 12 minutes ago, snebojsa said: Meni ovo nije jasno, kazaljka i treba da stoji na polovini, to je normala. Jauč meni kako su mi rekli tako pišem . Jedni su rekli da je normala prva deblja crta , drugi upravo to što si i ti napisao sredina. Na starom se ventilator na sredini uvijek palio i culo se. Ovaj ništa .Ako je ok onda super. Neko kaze crijeva isto nesmiju biti napeta netko da je i to normalno . Učim dok sam živa. Hvala vam Quote Share this post Link to post Share on other sites
snebojsa 56 Posted May 27, 2020 Normalna temperatura je na sredini skale. Ako je cajger kao na slici, obelezio sam gde treba da bude kazaljka kada auto dostigne radnu temperaturu. Sto se tice creva ona ne bi trebala da budu toliko napeta da ne mogu ni malo da se stisnu rukom, onda se negde pravi pritisak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BubiFiat 1.2sx 18 Posted June 21, 2020 On 5/27/2020 at 5:57 PM, snebojsa said: Normalna temperatura je na sredini skale. Ako je cajger kao na slici, obelezio sam gde treba da bude kazaljka kada auto dostigne radnu temperaturu. Sto se tice creva ona ne bi trebala da budu toliko napeta da ne mogu ni malo da se stisnu rukom, onda se negde pravi pritisak. A kako to riješiti. Imaju dve ispušne iza motora i kod ulaza u hladnjak. To jesam od zadnji put kako sam se javila. . Primjetila sam da vise ne baca vodu na čep, ali su crijeva napeta dosta. I ima dosta ako ne i previše mulja oko samog motora boje hrđe. Kada sam otpojila crijevo koje ide iz motora na hladnjak na stijenkama je bilo oko 4mm tog taloga . Da li postoji mogućnost da se je negdje na crijevima nakupilo mnogo toga i da ne moze normalno funkcionirati. Da je toliki pritisak ? A ventilator na kojoj temp se treba paliti? Na starom Fiatu se non stop culo da se pali kad dođe na sredinu kazaljka. Osigurači su ok . A baš da turiram da pokuša se pregrijati nije pametno (auspuh u banani ) Quote Share this post Link to post Share on other sites