odejan 3 Posted November 30, 2011 pozdrav ako neko zna da mi odgovori, 1.9 JTDpo 236po 404po110 po101p1555 Za sta su ovi kodovi na dijagnostici?znam da su dva 236 i po 404 egr i overload presure *turbo*. Molim ove ostale ako neko zna sta je. U dijagnostici pise povremene greske znaci nisu stalne i momentalno prisutne. EGR je blokiran jel bez blokade ne vuce nikako i dimi ko lud.ovaj overload mislim da bi trebalo biti da je velik pritisak punjenja turba, kako to resiti ima li i gde on senzor ili regulator punjenja, Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted November 30, 2011 P0101 Senzor protoka mase vazduha (MAF)/Senzor protoka zapremine vazduha (MAF) - problem sa opsegom/radomP0110 Senzor temperature usisanog vazduha (IAT) - kolo neispravno radiP0226 Senzor pozicije leptira (TP) C/senzor pozicije papucice gasa (APP) C - problem sa opsegom/radomP0404 Sistem recirkulacije izduvnih gasova (EGR) - problem sa opsegom/radomP1555 Electronic Variable Orifice Output or Throttle position sensor (TPS) A/ mass air flow (MAF) sensor - implausible signalnije se mnogo pricalo bas pojedinacno o greskama, ali mozda pronadjes nesto korisnohttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42823&st=920 Quote Share this post Link to post Share on other sites
tatamata 2 Posted March 5, 2012 (edited) Mislim da bi nam trebalo ovako nešto. Naime meni se pojavila greška "P0645 A/C Clutch Relay Control" i nisam pronašao nešto više na netu o njoj. Verujem da bi tema u kojo bi detaljnije bile opisane sve greške svima dobro došla.pozz Edited March 6, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted March 5, 2012 Evo detaljno o njojhttp://www.gearchatter.com/viewpost13051.php Quote Share this post Link to post Share on other sites
tatamata 2 Posted March 5, 2012 to ili nešto veoma slično sam i ja pronašao ali je naravno na engleskom. Sigurno da dobro dodje mada mislim da ovde ima dovoljno znanja da se vremenom napravi dobra baza na našem jeziku. Naravno ne možemo sve sami odraditi ali bar da znamo o čemu se radi.@bglion hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 0 Posted March 5, 2012 U AutoDati postoje objasnjenja kodova gresaka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 7, 2012 (edited) Ako neko ima zarku zelju da se malo edukuje oko elektronskog sistema za kontrolu rada motora, a sve zarad suzbijanja epidemije svetlecih lampica, ima materijala na ovom linku...http://www.jurprom.c.../cop_151623.pdfOvde je obradjena sustina, nedostaju procedure za ispitivanje senzora i sl., ali i to je dovoljno jer su obradjeni sistemi po kojima se pristupa otklanjanju odredjenih gresaka.Majstori, pak, imaju svoj sistem koji se debelo razlikuje od preporucenih. Mozda znate na svom primeru, a ako ne znate, pogledajte ovde kako se radi i uporedite kako su radili na vasim kolima.Naravno, postoji i ta nasa uproscena varijanta:1 .izbrisi greske, bez da si i pogledao koje su...2. kad se ponovo upali lampica, setis se da procitas sta pise i eventualno zamenis komponentu po sopstvenom nahodjenju...3. kad vidis da nista nisi resio, predlozis da se to tako vozi dok ne stane ili da se menjaju komponente redom(valjda ce neka biti ona prava)...4. za sve okrivis NIS ! Edited June 9, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted June 8, 2012 nema sta hardvet napravi sam od tebe doktora za fiate izgleda da si totalno promasio profesiuNaravno, postoji i ta nasa uproscena varijanta:1 .izbrisi greske, bez da si i pogledao koje su...2. kad se ponovo upali lampica, setis se da procitas sta pise i eventualno zamenis komponentu po sopstvenom nahodjenju...3. kad vidis da nista nisi resio, predlozis da se to tako vozi dok ne stane ili da se menjaju komponente redom(valjda ce neka biti ona prava)...4. za sve okrivis NIS ! ovim ovde si bas pogodio sustinu kojom treba da se vodis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Hardvet 2 Posted June 8, 2012 Uskoro menjam struku...Nisam ja pogodio sustinu, vec nasi majstori koji tako koriste dijagnostiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorang 0 Posted August 13, 2012 Odakle bi majstor krenuo kad bih mu rekao B1002 Transponder aerial ? ... od imobilajzera, airbega? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted August 20, 2012 Zanimljiv sajt. Ubacite gresku/kod koji vas muci i izadje objasnjenje za istehttp://www.permoveo....at/Default.aspxznacenje/uzrok.moguce resenje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nelle 0 Posted December 8, 2012 (edited) Pozdrav svima!!! bio sam na dijagnostiku i izbacio mi je tri greskeP0404 povrat ispusnog plina neispravanP1671 ventil za regulaciju tlaka neispravanU1600 blokada kretanjaimao sam i neke druge,ali su obrisane ove su jedine koje su ostale,razlog zbog cega sam radio dijagnostiku je taj sto auto lose vuce.. molio bih za pomoc oko gresaka da mi neko obijasni koja je vezana za koji deo i sta treba uraditi,zameniti.. umem sa alatom...da naglasim da je zamenjen protokomer,set kvacila.. unapred hvala!!! :help: Stilo 1.9 JTD 115 KS Edited December 8, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 8, 2012 >>> Slovo u kodu greške označava:P = pogon vozilaB = karoserijaC = šasijaU = mreža (data bus sistem)>>> Prvi broj nakon slova može biti 0 ili 1:0 = kod koji ne zavisi od proizvođača1 = kod specifičan za proizvođača (nije propisan)>>> Druga cifra označava u kojoj oblasti je greška:1/2 = napajanje gorivom i vazduhom3 = sistem za paljenje/izostanak sagorevanja4 = sistem za prečišćavanje izduvnih gasova5 = sistem za kontrolu brzine i praznog hoda6 = upravljačka jedinica i izlazni signali7/8 = menjač>>> Poslednje dve cifre označavaju koja komponenta ima grešku. Da bi se video koja komponenta, gleda se u odgovarajuću tabelu.------------------------------P0404 Sistem recirkulacije izduvnih gasova (EGR) - problem sa opsegom/radomRecirkulacija izduvnih gasova van zadatih vrednosti. Signali sistema EGR pogrešni ili nisu verodostojniPohabani ili zaprljani:– potenciometar ventila EGR– senzor pritiska– senzor temperature– senzor masenog protoka vazduha– električni priključci i provodniciProveriti signale i uporediti sa zadatim vrednostima. Proveriti električne priključke i provodnike.Odnosno, pogledaj ovu temu:http://www.fiat-lanc...showtopic=32497------------------------------P1671 - pritisak goriva nije ok. Curenje, pumpa visokog pritiska, regulator pritiska, ogoljena neka žica pa se povećava otpornost...nešto od toga zeza.------------------------------U1600 - problem sa ključem, kontakt bravom, immobiliserom.Ukoliko možeš da upališ auto (a, po svemu napisanom možeš), za sada ignoriši ovu grešku. Može i da ne znači ništa osim povremenog bag-a.------------------------------Od samostalne popravke teško da ima nešto. Nemaš alat, nemaš delove za probu... Preporuka je da odeš u servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nelle 0 Posted December 8, 2012 Hvala na uputstvu,pogledao sam i nasao samo za EGR.. ocisticu ga ovih dana.. sto se tice U1600 imao sam povremeno problema dok nisam stavio nov akumulator.. to je onda da kazem reseno.. primetio sam da mi na pumpi visokog pritiska vlazi gorivo.. ne znam gde je taj regulator pritiska,zamenio bih ga za probu,imamo jos jednog stila u porodici,samo sto je 2003.. inace identican motor.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted December 9, 2012 Imaš i regulator pritika i senzor pritiska. Regulator je na samoj pumpi. Nov je nešto oko 90 eura. Čini mi se da je tu previše faktora da bi sam nešto čačkao, ali ako hoćeš...napred. Najzeznutije je kada prijavi problem sa pritiskom goriva, jer onda ima previše promenljivih, previše razloga koji mogu na to da utiču, ne završava se sve samo na regulatoru ili senzoru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nelle 0 Posted December 9, 2012 ok.. hvala u svakom slucaju,mislio sam da je nesto jednostavnije..ali cu definitivno otici kod nekog proverenog doktora za automobile.. jer iskren da budem u mom gradu ih nema.. neki su cak i ubedjeni da auto ide odllicno..ali ne znaju kako stvarno taj auto treba da ide... hvala jos jednom!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
tiberius 0 Posted December 22, 2012 Uradio sam dijagnostiku u FiatEcuScan 3.6 i dobio sledece greske:- P0110 - Air temperature sensor- P0510 - Flow modif. throttle- P0638 - Flow modification throttle commandAuto inace vozim sa iskljucenim protokomerom (test je radjen sa ukljucenim) jer u suprotnom trza i zna da se gusi na nizim obrtajima. Jel to definitivno do protokomera ili moze da bude jos nesto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dior 0 Posted January 28, 2013 Evo jedne teme u kojoj ce se polemisati o svim problematicnim parametrima ocitanih na dijagnostici.Pa da pocnem od sebe:Ovde su svi parametri koje sam ocitao i kao sto sam predpostavio a desava se konstantno,na lambda sondi 1 ispod katalizatora uvek pokazujesiromasan sastav izduvnih gasova,da li neko ima ideju zasto je to tako inace auto ima plinski uredjaj landirenzo.Mislim da je sve ostalo vise manje ok ali ako neko ima drugacije misljenje slobodno neka izvoli Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nidzo 2 Posted January 28, 2013 (edited) To je i meni upalo u oko nedavno. Meni je na donjem limituECU ISO Code: 0D 07 8F 19 9111.1.2013 12:50:38CONNECTED TO:Fiat Punto '99 1.2 8VMagneti Marelli IAW 4AF/4EF/59F/5AF EOBD Injection--------------------------------------------------------------ISO kod: 0D 07 8F 19 91FIAT drawing broj: 71736344HW broj: IAW59FHW303HW verzija: 00SW broj: 1812041 SW verzija: 0000Homologacijski broj: 59FE4Datum programiranja: 05/13/2004READING PARAMETERS:Napon baterije: 13,4 VBroj okretaja: 817 rpmTemperatura vode: 80 °CTemperatura zraka: 38 °CKut iskre: 10,4 deg.Redukcija predpaljenja, cyl.1: 0,0 deg.Redukcija predpaljenja, cyl.2: 0,0 deg.Redukcija predpaljenja, cyl.3: 0,0 deg.Greske paljenja (stetna emisija): NEGreske paljenja (ostecenje katal.): NEKontrola katalizatora: OKKontrola Sistema napaj. gorivom: OKOpterecenje motora: 7,250 Kg/hTlak u usisu: 311 mBarIzracunati pritisak zraka: 410 mBarOmjer Zrak/Gorivo:Kut leptira: 0,0 deg.Kut leptira: %Lambda 1 napon iznad katal.: 0,737 VLambda 1 napon ispod katal.: 0,693 VDijagnostika gornje Lambde 1: BogatoDijagnostika donje Lambde 1: Donji limitAtmosferski pritisak: 1001 mBarSnimanje podataka: ZavrsenoStatus motora: radiStatus vozila: ParkingREADING ERROR CODES:No fault codes Edited January 28, 2013 by Nidzo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted January 28, 2013 Evo jedne teme u kojoj ce se polemisati o svim problematicnim parametrima ocitanih na dijagnostici.Pa da pocnem od sebe:Ovde su svi parametri koje sam ocitao i kao sto sam predpostavio a desava se konstantno,na lambda sondi 1 ispod katalizatora uvek pokazujesiromasan sastav izduvnih gasova,da li neko ima ideju zasto je to tako inace auto ima plinski uredjaj landirenzo.Mislim da je sve ostalo vise manje ok ali ako neko ima drugacije misljenje slobodno neka izvoli Predpostavljam da je na TNG-u malo lenj?! To bi znacilo da je promer dizni mali ako se uporno pojavljuje greska. Nisi nam rekao da li je ovo trenutno rad na TNG?Uostalom, obici majstora koji ce prvo probati kalibraciju TNG uredjaja a nakon ev. neuspeha pribeci povecanju dizni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dior 0 Posted January 28, 2013 Da ocitano je na TNG-u. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dukabre 5 Posted March 9, 2013 (edited) potrebna pomoc. drugar mi je na dijagnostici ocitao gresku P000A, da li neko zna o cemu je rec. auto je punto 2000 1.9jtdgooglao sam i nadjoh''A'' camshaft position slow responseali i dalje nista ne kapiram Edited March 9, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted March 9, 2013 P000A ja ne nadjoh znacenje a ako je to sto kazes (camshaft position slow response) onda je senzor bregaste u problemu. Moguci uzroci su preko konektora , kompa do njega samog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dior 0 Posted March 10, 2013 (edited) Interesuje me sledece,na dijagnostici je očitan napon knock senzora vidite i sami na slici da je razlika knock senzora 2 u odnosu na ostale preko 100 v da li to utice na ‚ler gas i nepravilan rad motora i kako da se dati senzor vrati na normalnu vrednost?http://postimage.org/image/781j70tf5/ Edited March 10, 2013 by Dior Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted March 10, 2013 A bre dje vidje 100v ? Nije to nista. Ne sekiraj se covece ! Quote Share this post Link to post Share on other sites