Jump to content
FAS Goran
odejan

Značenje Fiat dijagnostičkih kodova

Recommended Posts

Ok, 0,100 v ali mi i dalje nije jasno da li se mozda podrhtavanje motora poneked manifestuju zbog ove razlike??

Share this post


Link to post
Share on other sites

U roku od tri meseca mi se desilo 3 puta da prilikom paljenja zadrzi obrtaje na 1000(i ne spusta) i da potpuno izgubi gas,ja ga ugasim i upalim i sve bude ok,i pre neki dan u toku voznje primetim da pocinje vrlo slabo da trza tj da gubi gas, gubi gubi gas pa onda prokine i ide normalno...uglavnom mi se to desava kad je brzina konstantna ili kad vrlo malo opada, kad dajem gas vuce normalno... odem do druga i povezemo ga na komp.i izbaci 3greske:

1. neka greska sa kodom P0608

2. protokomer(ne znam sifru)

3. senzor gasa(mislim da je sifra P0120)

Izvadili smo protokomer,ocistili ga(posto je bio prljav) i vratili...

Eger ventil mu je zatvoren pre 3-4god...

Greske prijavljuje kada se da kontakt, posto smo brisali dok je bio upaljen i tad nije ponovo prijavio greske sve dok ga nismo ugasili i ponovo da likontakt...

Bila mu je masa malo otpustena, kada smo je dotegli i da likontak greske su nestale ali nakon prvog pritiska gasa opet su se pojavile...

auto je fiat stilo 1.9jtd 2004 godiste...

Svako misljenje je dobrodoslo, hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Greska P0120 je greska pedale gasa a P0608 je neki senzor brzine, ne znam na sta se to odnosi. Potrazi na netu kodove gresaka mozda ima nesto detaljnije objasnjeno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je stilo od mog druga, isti ko i moj multijet sa 140 konja, izbacio chek engine lampicu, prikacili na dijagnostiku i izbacuje sledece greske:

 

Untitled.jpg

 

 

Sta raditi povodom ovoga, greske smo obrisali, ali su se javile posle nekoliko paljenja auta

 

Unapred hvala

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od juce sam vlasnik  vag com kabla sa prekidacima(radio kod nekog lika a on prodao stila ostao mu kabl pa kompenzovali) i obrisao greske air baga koju sam sam napravio i abs koju su mi prinudno napravili nakon toga probao malo dalje pa sam gledao parametre u ecuscan ali gledam u njih kao tele u sarena vrata sto se narodski kaze tj ne znam koje su normalne vrednosti ,pa me interesuje da li postoji neki sajt odakle mogu da skinem te podatke.Znam da neko zivi od toga ali ako moze neka pomoc bio bi zahvalan.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jednog korisnog sajta za Auto dijagnostiku. Potrebno je samo da se registujete i dobićete na svoju e-mail adresu zipovan fajl sa svim kodovima tj. greškama koje na dijagnostici vaš auto može da pokaže. Mislim da je korisno jer će svako znati kakav je kvar u pitanju kad bude video koju mu grešku očitaju pa  majstori neće moći da vas prevare jer ćete i sami znati šta je zapravo problem.

 

http://www.auto-dijagnostika.net/auto_dijagnostika.php

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je to ok,paljenje ne moze uvek biti idealno vec zavisi od mnogo faktora.

Kod mene na 1.8 varira od 7-10 na leru.

 

Hajde ako ti nije problem proveri sledeci put koji ugao paljenja ti prikazuje pod gasom ,recimo kad drzis na 2000 obrtaja ili i vise ako uspes,bas me zanima da uporedim sa mojim rezultatima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uzrok manjeg ugla paljenja je mehanicki i to mogu da popravim ali cekam toplije dane :-)
Prilikom zamene senzora radilice majstori su polomili nosac istog...taj nosac je pricvrscen sa dva zavrtnja od kojih je jedan fabricki podesen i napravljen da ne moze da se odvije jer na obe rupe postoji slic tako da sad mogu da pomerim ugao senzora samim tim i ugao predpaljenja....majsori su naravno stavili iz neznanja bilo gde pa sam imao jos manji ugao, losije sagorevanje i masnu svecicu...sad je sve ok samo jos malo treba da pomerim da bude na fabrickih 10 stepeni
Taj nosac sa pomeranjem postiji samo na 1.6 16v da ne buni ostale...

Sta moze da bude uzrok vece vrednosti na bobinama?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju je stilo od mog druga, isti ko i moj multijet sa 140 konja, izbacio chek engine lampicu, prikacili na dijagnostiku i izbacuje sledece greske:

 

Untitled.jpg

 

 

Sta raditi povodom ovoga, greske smo obrisali, ali su se javile posle nekoliko paljenja auta

 

Unapred hvala

 

Da javim povodom ovog probelma, resen je na sledeci nacin, auto elektricar je resio neki los kontakto kod grejaca, a ovo drugo je bila klapna ili leptir gasa, bio toliko prljav da je pokazivao gresku i auto seckao i slabo vukao....posle ciscenja leptira nema vise greske i auto ide super, pored toga ciscena usisna grana kod majstora i ispran interkuler...tako da ako se kod nekog pojavi ovako nesto znate sta je :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Punta 1.2 dijagnosticki kodovi na srpskom jeziku.

 

http://www.sendspace.com/file/ydkiby

Da li bi mogao da ponovo okacis, posto je link mrtav? Hvala unapred :)

 

Usput da pitam, fiat ecu scan mi izbacuje gresku P0141 - O2 sensor(12). Na netu sam nasao da se radi o nekom senzoru vazduha ali ne znam nista o tome, pa ako neko zna o cemu se radi, svaka pomoc je dobrodosla?

 

Resetovao sam gresku i pojavljuje se ponovo

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Za Punta 1.2 dijagnosticki kodovi na srpskom jeziku.

 

http://www.sendspace.com/file/ydkiby

Da li bi mogao da ponovo okacis, posto je link mrtav? Hvala unapred :)

 

Usput da pitam, fiat ecu scan mi izbacuje gresku P0141 - O2 sensor(12). Na netu sam nasao da se radi o nekom senzoru vazduha ali ne znam nista o tome, pa ako neko zna o cemu se radi, svaka pomoc je dobrodosla?

 

Resetovao sam gresku i pojavljuje se ponovo

 

Probaj sad da skines http://www.sendspace.com/file/pxzn1j

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa oba... uopsteno sam mislio ako neko moze da mi objasni sta je sta tamo, kako to funkcionise, itd... :)

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

svaki majstor kojeg pitam samo mi odbrusi, kupi novu lambdu sondu i to je to, ne zele uopste da razmisljaju. a s obzirom da, sto se rada auta tice, nisam primetio ni jedan simptom pokvarene lambde sonde (doduse samo znam za povecanu potrosnju), ne bih da se zaletim u kupovinu, ako ne treba... mozda bi neko rastavljanje, ciscenje pomoglo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti troši goriva isto kao i pre i ako radi normalno ne diraj ništa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemora sonda uvek da bude losa, ona ti prati rad celog motora i to sto izbacuje lose vrednosti moze da bude i zbog drugih stvari, dizni, katalizatora, struje.. Treba ti samo majstor koji hoce da to pogleda kako valja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Danas sam radio mali servis (ne u ovlastenom servisu), pa mi je majstor nasao dvije greske i to P0504 i P0683. Ponistio ih je. Takodje, nije mogao resetovati servisni interval. Stoji jos nekih 7280 km.

Kaze za jednu gresku da su grijaci (to mi je pokazivalo i kada sam kupovao auto pa su u servisu ponistili), a druga prekidac stop svjetla, mada on radi. Do duse, javio mi se vec dva puta problem da kada auto stoji na suncu par sati, kocnica postane jaaaako tvrdo i koci na milimetarski dodir. Nakon par kilometara sve bude ok, ili ako stoji u hladu onda nema problema.

 

Zasto ne moze resetovati servisni interval? Mislim, u ovlastenom servisu ce vjerovatno moci, ali ga cudi zasto on ne moze...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može se resetovati servisni interval, ali on nema čime.

Nije samo stvar da treba Examiner (koji koriste u ovlašćenim servisima), nego on nema ni druge standardne dijagnostičke alate za italijanska vozila.

Već znaš šta su ti greške, utvrdi merenjem koji grejač zeza (proveri prvo njegovu instalaciju, možda ona pravi problem). U svakom slučaju ga zameni pre nego što krene hladno vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

On ima dijagnostiku na laptopu i moze pristupiti skoro svemu osim reseta servisnog intervala. Ponistio je greske ali pretpostavlja da se vratiti tako da treba pratiti stanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...