DULE5 1 Posted December 29, 2019 Pozdrav drugari: Imam grešku na fiat nouva panda 2007 godište U1602. Može li mi neko reći o čemu se radi i da li je to nešto opasno. Da napomenem da mi je prošle nedelje crkla sijalica zadnje leve pozicije i da sam je promenio pa mi je palo na pamet da nije do nje ta greška .. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14498 Posted December 30, 2019 http://u1602.enginecodes.net/Dok se povećavala ušteda goriva, ubrzanje je bilo ozbiljno ugroženo, a gubitak vakuuma motora doveo je do opasnog gubitka pomoć pri kočenju kada je kodni sustav U1602 bio u četverocilindričnom režimu. Pored ovih pitanja, dok je kompanija predložila hidraulički upravljani sistem koji se može prebaciti iz automobila, verzija koju su implementirali morala je ručno mijenjati u motornom prostoru pomoću ručnog alataПослато са 9003X помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skocko 2 Posted January 29, 2020 (edited) Odneo sam danas auto na dijagnostiku Izbacio je tri greske P0210 Injector circuit malfuction cylinder 1 P0136 02 sensor circuit malfuction P0240 camshaft postiton sensor Zna neko sta znaci koje i koje delove da trazim da zamenim Hvala unapred Edited January 30, 2020 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14498 Posted January 29, 2020 Indžektor ne radi u definiciji na cilindru 1, senzor na Indžektoru u grešci i senzor bregaste ne radi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted January 29, 2020 Meni to liči na ECU. Neka majstor ispita 1.injektor, senzor pritiska goriva ili MAP (nisam sad siguran) i senzor radilice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skocko 2 Posted December 15, 2020 (edited) P0141-power train(bank 1 sensor 2) P0340-power train- bank 1 or single sensor P1684- power Train- P0105-power train-manifold absolute pressure P1687- power train- P0201-power train- injector - cylinder 2 P0171-power train-system to lean Pomoc sta koja znaci Edited December 15, 2020 by Ivan Spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14498 Posted December 15, 2020 Google prevodioc:P0141-pogonski sklop (banka 1 senzor 2)P0340-pogonski sklop, banka 1 ili jedan senzorP1684- pogonski motor-P0105 Apsolutni tlak u razvodniku pogonskog sklopaP1687- pogonski sklop-P0201-ubrizgavač pogonskog sklopa - cilindar 2P0171-sistem pogonskog sklopa za savijanje (sklapanje)Sent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted December 15, 2020 A bre @neshtry Ono što sam na brzinu skontao iz ovih kodova je loše/izostanak paljenja, loša druga dizna(2.), zaprljan/neispravan MAP. Sve ono vezano za katalizator je samo posledica prethodnog. 1 2 Ivan, Axic and neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 14498 Posted December 15, 2020 Ja sebi prevedem sa engleskog,pa na Italijanski i u srč bar...ako nisam zadovoljan probam i nemački i dođem do nekog zaključka...Bude foruma, sajtova sa savetima,video...Sent from my motorola one macro using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted December 15, 2020 (edited) @Skocko Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom. Edited December 15, 2020 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Pejka 0 Posted January 13, 2021 Da li neko zna šta predstavlja greska na motoru "funkcija inercije"? Nisam siguran da je kod U422 tako nesto. inace greska ne može da se izbriše. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17435 Posted January 13, 2021 @Pejka Pitanje je prebaceno u odgovarajucu temu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
pablojoks83 1 Posted June 15, 2021 Cao drugari, zamenio sam protokomer,stavljen nov...al izbacuje mi na prvi kontakt gresku P0111.. Zamenjeno crevo turbine,interkulera. Ima dole slika,sta mu je sad ovo?! Zna li neko...?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 15, 2021 @pablojoks83 IAT senzor, odnosno senzor koji meri temperaturu vazduha u usisnoj grani. Nekada je zajedno sa MAP-om (senzorom takođe u usisnoj grani zaduženim za pritisak usisanog vazduha). To što si menjao je MAF (protokomer) i on meri količinu vazduha koji stiže do usisne grane. Dakle, trojstvo tih senzora oko vazduha ti je: MAF, MAP, IAT. Ne mora da znači da je riknuo, može da bude i do džeka (priključka), njegove instalacije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
pablojoks83 1 Posted June 15, 2021 (edited) U seme mu... Imas li sanse da se nekako proveri i gde se nalazi taj senzor?! Kad obrisem gresku,posle sve oke. Posle nekog vremena kad se "ohladi" opet pali ovu gresku. Hvala ti puno na informacijama!!! Edited June 15, 2021 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 15, 2021 @pablojoks83 Koliko znam, na tom motoru je zajedno MAP i IAT senzor, tj. ide u kompletu. Možeš pogledati ovde, trebalo bi da je uboden na usisnoj grani sa zadnje strane (bliže požarnom zidu) motora. Videćeš na toj temi i slike... Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 733 Posted June 26, 2021 (edited) Pozdrav. Danas mi u voznji auto izgubio pedalu gasa potpuno. Radi na ler, obrtaje blago podiže proizvoljno ali pedalu ne registruje. Greške P0101 MAF i P0106 MAP? Zašto u istom trenutku greške dva senzora, od kog da krenem da tražim problem? Ako ima konkretna tema za ovo, molio bih urednike da prebace post. Edited June 26, 2021 by stex_pb Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted June 26, 2021 Meni ti simptomi liče na senzor pedale gasa, ali 'bem li ga...Sent from my SM-G770F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzimbo 1008 Posted June 27, 2021 10 hours ago, stex_pb said: Pozdrav. Danas mi u voznji auto izgubio pedalu gasa potpuno. Radi na ler, obrtaje blago podiže proizvoljno ali pedalu ne registruje. Greške P0101 MAF i P0106 MAP? Zašto u istom trenutku greške dva senzora, od kog da krenem da tražim problem? Ako ima konkretna tema za ovo, molio bih urednike da prebace post. Meni se taj problem desavao na Stilu 1.6 16v, resio sam ga kod elektricara, problem je bio na klapni gasa. Sto se tice gresaka, ne znam koje su tada bile. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 733 Posted June 27, 2021 samo sto meni auto radi kad ga upalim i ugasim, predjem nekih 20ak kilometara i onda opet. Tako sam se dovukao kući sinoć 1 Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 733 Posted June 27, 2021 Uh mislim da sam nasao problem i nadam se da jesam jer je glupo i jeftino. Cep za ulje mi je bio skroz odvijen. Mislim da je zbog njega gubio pritisak u usisnoj grani i brljavio očitavanja..... 1 Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzimbo 1008 Posted June 27, 2021 (edited) Javi je l uspelo. 1 hour ago, stex_pb said: samo sto meni auto radi kad ga upalim i ugasim, predjem nekih 20ak kilometara i onda opet. Tako sam se dovukao kući sinoć Meni se na autoputu to desavalo, putovao sam od batocine do bga 4 sata.. Edited June 27, 2021 by Dzimbo Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 733 Posted June 28, 2021 (edited) @DzimboNije uspelo.... nikad nije jeftino resenje U glavnom prvo izbaci MAF grešku, pa malo kasnije doda i MAP. I dalje se gubi pedala gasa. Edited June 28, 2021 by stex_pb Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzimbo 1008 Posted June 28, 2021 @stex_pb Nadji nekog dobrog elektricara da vidi sta je tacno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stex_pb 733 Posted July 2, 2021 @Dzimbo problem resen, puklo crevo za iberlauf i vuklo falš. Greška senzora je bila samo nusprodukt toga. 1 Dzimbo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites