Jump to content
FAS Goran
odejan

Značenje Fiat dijagnostičkih kodova

Recommended Posts

pozdrav ako neko zna da mi odgovori, 1.9 JTD

  • po 236
  • po 404
  • po110
  • po101
  • p1555

Za sta su ovi kodovi na dijagnostici?

znam da su dva 236 i po 404 egr i overload presure *turbo*. Molim ove ostale ako neko zna sta je. U dijagnostici pise povremene greske znaci nisu stalne i momentalno prisutne. EGR je blokiran jel bez blokade ne vuce nikako i dimi ko lud.

ovaj overload mislim da bi trebalo biti da je velik pritisak punjenja turba, kako to resiti ima li i gde on senzor ili regulator punjenja,

Share this post


Link to post
Share on other sites

P0101 Senzor protoka mase vazduha (MAF)/Senzor protoka zapremine vazduha (MAF) - problem sa opsegom/radom

P0110 Senzor temperature usisanog vazduha (IAT) - kolo neispravno radi

P0226 Senzor pozicije leptira (TP) C/senzor pozicije papucice gasa (APP) C - problem sa opsegom/radom

P0404 Sistem recirkulacije izduvnih gasova (EGR) - problem sa opsegom/radom

P1555 Electronic Variable Orifice Output or Throttle position sensor (TPS) A/ mass air flow (MAF) sensor - implausible signal

nije se mnogo pricalo bas pojedinacno o greskama, ali mozda pronadjes nesto korisno

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=42823&st=920

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da bi nam trebalo ovako nešto. Naime meni se pojavila greška "P0645 A/C Clutch Relay Control" i nisam pronašao nešto više na netu o njoj. Verujem da bi tema u kojo bi detaljnije bile opisane sve greške svima dobro došla.

pozz

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

to ili nešto veoma slično sam i ja pronašao ali je naravno na engleskom. Sigurno da dobro dodje mada mislim da ovde ima dovoljno znanja da se vremenom napravi dobra baza na našem jeziku. Naravno ne možemo sve sami odraditi ali bar da znamo o čemu se radi.

@bglion hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako neko ima zarku zelju :) da se malo edukuje oko elektronskog sistema za kontrolu rada motora, a sve zarad suzbijanja epidemije svetlecih lampica, ima materijala na ovom linku...

http://www.jurprom.c.../cop_151623.pdf

Ovde je obradjena sustina, nedostaju procedure za ispitivanje senzora i sl., ali i to je dovoljno jer su obradjeni sistemi po kojima se pristupa otklanjanju odredjenih gresaka.

Majstori, pak, imaju svoj sistem koji se debelo razlikuje od preporucenih. Mozda znate na svom primeru, a ako ne znate, pogledajte ovde kako se radi i uporedite kako su radili na vasim kolima.

Naravno, postoji i ta nasa uproscena varijanta:

1 .izbrisi greske, bez da si i pogledao koje su...

2. kad se ponovo upali lampica, setis se da procitas sta pise i eventualno zamenis komponentu po sopstvenom nahodjenju...

3. kad vidis da nista nisi resio, predlozis da se to tako vozi dok ne stane ili da se menjaju komponente redom(valjda ce neka biti ona prava)...

4. za sve okrivis NIS ! :)

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema sta hardvet napravi sam od tebe doktora za fiate izgleda da si totalno promasio profesiu

Naravno, postoji i ta nasa uproscena varijanta:

1 .izbrisi greske, bez da si i pogledao koje su...

2. kad se ponovo upali lampica, setis se da procitas sta pise i eventualno zamenis komponentu po sopstvenom nahodjenju...

3. kad vidis da nista nisi resio, predlozis da se to tako vozi dok ne stane ili da se menjaju komponente redom(valjda ce neka biti ona prava)...

4. za sve okrivis NIS ! :)

ovim ovde si bas pogodio sustinu kojom treba da se vodis...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uskoro menjam struku...

Nisam ja pogodio sustinu, vec nasi majstori koji tako koriste dijagnostiku. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima!!! bio sam na dijagnostiku i izbacio mi je tri greske

P0404 povrat ispusnog plina neispravan

P1671 ventil za regulaciju tlaka neispravan

U1600 blokada kretanja

imao sam i neke druge,ali su obrisane ove su jedine koje su ostale,razlog zbog cega sam radio dijagnostiku je taj sto auto lose vuce.. molio bih za pomoc oko gresaka da mi neko obijasni koja je vezana za koji deo i sta treba uraditi,zameniti.. umem sa alatom...

da naglasim da je zamenjen protokomer,set kvacila.. unapred hvala!!! :help: :help: :help:

Stilo 1.9 JTD 115 KS

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

>>> Slovo u kodu greške označava:

P = pogon vozila

B = karoserija

C = šasija

U = mreža (data bus sistem)

>>> Prvi broj nakon slova može biti 0 ili 1:

0 = kod koji ne zavisi od proizvođača

1 = kod specifičan za proizvođača (nije propisan)

>>> Druga cifra označava u kojoj oblasti je greška:

1/2 = napajanje gorivom i vazduhom

3 = sistem za paljenje/izostanak sagorevanja

4 = sistem za prečišćavanje izduvnih gasova

5 = sistem za kontrolu brzine i praznog hoda

6 = upravljačka jedinica i izlazni signali

7/8 = menjač

>>> Poslednje dve cifre označavaju koja komponenta ima grešku. Da bi se video koja komponenta, gleda se u odgovarajuću tabelu.

------------------------------

P0404 Sistem recirkulacije izduvnih gasova (EGR) - problem sa opsegom/radom

Recirkulacija izduvnih gasova van zadatih vrednosti. Signali sistema EGR pogrešni ili nisu verodostojni

Pohabani ili zaprljani:

– potenciometar ventila EGR

– senzor pritiska

– senzor temperature

– senzor masenog protoka vazduha

– električni priključci i provodnici

Proveriti signale i uporediti sa zadatim vrednostima. Proveriti električne priključke i provodnike.

Odnosno, pogledaj ovu temu:

http://www.fiat-lanc...showtopic=32497

------------------------------

P1671 - pritisak goriva nije ok. Curenje, pumpa visokog pritiska, regulator pritiska, ogoljena neka žica pa se povećava otpornost...nešto od toga zeza.

------------------------------

U1600 - problem sa ključem, kontakt bravom, immobiliserom.

Ukoliko možeš da upališ auto (a, po svemu napisanom možeš), za sada ignoriši ovu grešku. Može i da ne znači ništa osim povremenog bag-a.

------------------------------

Od samostalne popravke teško da ima nešto. Nemaš alat, nemaš delove za probu... Preporuka je da odeš u servis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na uputstvu,pogledao sam i nasao samo za EGR.. ocisticu ga ovih dana.. sto se tice U1600 imao sam povremeno problema dok nisam stavio nov akumulator.. to je onda da kazem reseno.. primetio sam da mi na pumpi visokog pritiska vlazi gorivo.. ne znam gde je taj regulator pritiska,zamenio bih ga za probu,imamo jos jednog stila u porodici,samo sto je 2003.. inace identican motor..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš i regulator pritika i senzor pritiska. Regulator je na samoj pumpi. Nov je nešto oko 90 eura. Čini mi se da je tu previše faktora da bi sam nešto čačkao, ali ako hoćeš...napred. Najzeznutije je kada prijavi problem sa pritiskom goriva, jer onda ima previše promenljivih, previše razloga koji mogu na to da utiču, ne završava se sve samo na regulatoru ili senzoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok.. hvala u svakom slucaju,mislio sam da je nesto jednostavnije..ali cu definitivno otici kod nekog proverenog doktora za automobile.. jer iskren da budem u mom gradu ih nema.. neki su cak i ubedjeni da auto ide odllicno..ali ne znaju kako stvarno taj auto treba da ide... hvala jos jednom!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uradio sam dijagnostiku u FiatEcuScan 3.6 i dobio sledece greske:

- P0110 - Air temperature sensor

- P0510 - Flow modif. throttle

- P0638 - Flow modification throttle command

Auto inace vozim sa iskljucenim protokomerom (test je radjen sa ukljucenim) jer u suprotnom trza i zna da se gusi na nizim obrtajima. Jel to definitivno do protokomera ili moze da bude jos nesto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jedne teme u kojoj ce se polemisati o svim problematicnim parametrima ocitanih na dijagnostici.

Pa da pocnem od sebe:

Ovde su svi parametri koje sam ocitao i kao sto sam predpostavio a desava se konstantno,na lambda sondi 1 ispod katalizatora uvek pokazuje

siromasan sastav izduvnih gasova,da li neko ima ideju zasto je to tako inace auto ima plinski uredjaj landirenzo.

Mislim da je sve ostalo vise manje ok ali ako neko ima drugacije misljenje slobodno neka izvoli ;)

cxca1800.jpg cxca1801.jpg

cxca1802.jpg cxca1803.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je i meni upalo u oko nedavno. Meni je na donjem limitu


ECU ISO Code: 0D 07 8F 19 91
11.1.2013 12:50:38
CONNECTED TO:
Fiat Punto '99 1.2 8V
Magneti Marelli IAW 4AF/4EF/59F/5AF EOBD Injection
--------------------------------------------------------------
ISO kod: 0D 07 8F 19 91
FIAT drawing broj: 71736344
HW broj: IAW59FHW303
HW verzija: 00
SW broj: 1812041
SW verzija: 0000
Homologacijski broj: 59FE4
Datum programiranja: 05/13/2004
READING PARAMETERS:
Napon baterije: 13,4 V
Broj okretaja: 817 rpm
Temperatura vode: 80 °C
Temperatura zraka: 38 °C
Kut iskre: 10,4 deg.
Redukcija predpaljenja, cyl.1: 0,0 deg.
Redukcija predpaljenja, cyl.2: 0,0 deg.
Redukcija predpaljenja, cyl.3: 0,0 deg.
Greske paljenja (stetna emisija): NE
Greske paljenja (ostecenje katal.): NE
Kontrola katalizatora: OK
Kontrola Sistema napaj. gorivom: OK
Opterecenje motora: 7,250 Kg/h
Tlak u usisu: 311 mBar
Izracunati pritisak zraka: 410 mBar
Omjer Zrak/Gorivo:
Kut leptira: 0,0 deg.
Kut leptira: %
Lambda 1 napon iznad katal.: 0,737 V
Lambda 1 napon ispod katal.: 0,693 V
Dijagnostika gornje Lambde 1: Bogato
Dijagnostika donje Lambde 1: Donji limit
Atmosferski pritisak: 1001 mBar
Snimanje podataka: Zavrseno
Status motora: radi
Status vozila: Parking
READING ERROR CODES:
No fault codes

Edited by Nidzo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jedne teme u kojoj ce se polemisati o svim problematicnim parametrima ocitanih na dijagnostici.

Pa da pocnem od sebe:

Ovde su svi parametri koje sam ocitao i kao sto sam predpostavio a desava se konstantno,na lambda sondi 1 ispod katalizatora uvek pokazuje

siromasan sastav izduvnih gasova,da li neko ima ideju zasto je to tako inace auto ima plinski uredjaj landirenzo.

Mislim da je sve ostalo vise manje ok ali ako neko ima drugacije misljenje slobodno neka izvoli ;)

cxca1800.jpg cxca1801.jpg

cxca1802.jpg cxca1803.jpg

Predpostavljam da je na TNG-u malo lenj?! To bi znacilo da je promer dizni mali ako se uporno pojavljuje greska. Nisi nam rekao da li je ovo trenutno rad na TNG?

Uostalom, obici majstora koji ce prvo probati kalibraciju TNG uredjaja a nakon ev. neuspeha pribeci povecanju dizni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

potrebna pomoc. drugar mi je na dijagnostici ocitao gresku P000A, da li neko zna o cemu je rec. auto je punto 2000 1.9jtd

googlao sam i nadjoh

''A'' camshaft position slow response

ali i dalje nista ne kapiram

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

P000A ja ne nadjoh znacenje a ako je to sto kazes (camshaft position slow response) onda je senzor bregaste u problemu. Moguci uzroci su preko konektora , kompa do njega samog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesuje me sledece,na dijagnostici je očitan napon knock senzora vidite i sami na slici da je razlika knock senzora 2 u odnosu na ostale preko 100 v da li to utice na ‚ler gas i nepravilan rad motora i kako da se dati senzor vrati na normalnu vrednost?

http://postimage.org/image/781j70tf5/

Edited by Dior

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...