Ivan 17442 Posted November 24, 2014 kotrljao sam ih po ravnom da vidim može li se uočiti neko odstupanje.Za polovnjake iskljucivo balanserka za proveru, da ne bi to sve kostalo kasnije prilicno vise od trenutne primamljive cene. Bar moje skromno misljenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 24, 2014 Slazem se. Samo je malo ko voljan da ti da da mu nosis felne na proveru.Bice proverene kako treba pre upotrebe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 24, 2014 kotrljao sam ih po ravnom da vidim može li se uočiti neko odstupanje.Za polovnjake iskljucivo balanserka za proveru, da ne bi to sve kostalo kasnije prilicno vise od trenutne primamljive cene. Bar moje skromno misljenje. Ivance,znas li koliko kosta da se felna ispravlja,tipa ono,kada je u minimali,ali cisto da budes miran ? To po ravnom ne pije vodu i moje su dosle iz Austrije,pa je jedna blgo udarena unutra,a ovako su kao nove i kada sam ih stavio na masinusa gumama ,sve je u granicama normale. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted November 25, 2014 Kvalitetno ispravljanje oko 10e po felni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 25, 2014 Jesi li radio,pa znas ili cuo ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17442 Posted November 25, 2014 (edited) Ivance,znas li koliko kosta da se felna ispravlja,tipa ono,kada je u minimali,ali cisto da budes miran ?Jes da se malo iscimas, ali ja sam za sebe i drugarima uvek nosio felne kod Radovana u Banovce i miran sam jer covek radi perfektno. Imas kod njega i sredjivanje felni, varenje, farbanje, sve sto zatreba... Zna se da pojedini iz grada nose kod njega za zahtevnije "slucajeve".Nisam bio odavno, ali tada je ispravljanje bilo 900 kinti, a ispravljanje u srcu 1500 kinti, radi hladnim putem. Recimo, tada je po gradu bilo oko 2000 din masinski po felni pa uporedi, od tada nisam nesto pratio cene, posto vec dugo vozim i cuvam ove moje 16''.Da ne gusimo coveku predstavljanje, imas i ovde bas namensku temu za to: http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/38559-ispravljanje-felni/ Edited November 25, 2014 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted November 25, 2014 @Bane Sve ti je rekao Ivan, jedino sto je malkice skuplji sad Radovan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted December 9, 2014 Nešto razmišljam...ove tristarke su baš teške. Otprilike po 3kg teže od prosečnih 17'' felni. Sad sam se smorio...Još mi reče jedan lik da tristarke lome trapove samo tako upravo zbog mase. Sad ne znam da li da ih menjam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted December 9, 2014 Ma bre.. ne zamlacuj se. Srpska posla Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted December 9, 2014 Ima Jankovic lepe selespidke 17. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted December 10, 2014 Ako se ne varam, to su ove kao moje? Te su mi onako...nisu mi po ukusu baš najbolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted December 10, 2014 Ma bre.. ne zamlacuj se. Srpska posla +1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted February 14, 2015 Pre neki dan odradio sam mali servis. Usput sam proverio i trapove. Za sada je sve i dalje kako treba. Imam potencijalni problem sa sajlama od ručne, jer su bužiri i sa jedne i druge strane napukli na određenim mestima, i pravo je čudo da mi zimus nije pravila problem... To će morati da se menja uskoro. Ono što mi je malo iritantno su prednje gume. Jedu se sa unutrašnje strane onako lepo... Proveriću geometriju trapa svakako, ali činjenica je da mi je i prošle gume tako pojeo sa unutrašnje strane. Tada sam išao na reglažu, i sve je bilo dobro, nisu ništa dirali. Prednje gume idu u negativni ugao, i to se okom vidi, ali nisam siguran da mora tako uočljivo da ih troši. Desio mi se mali problem posle urađenog servisa. Kada su mi menjali filter goriva, definitivno nisu sipali gorivo u njega, a ja nisam obraćao pažnju. Pre prvog paljenja ja imam običaj uvek da zaverglam motor na kratko i da mu ne dam da sastavi, da malo nabije ulje pre starta. Sada sam imao problem, da sam baš neuobičajeno mnogo morao da verglam i to iz više navrata da bih upalio. Znam da uvek malo duže vergla, posle menjanja filtera, ali sad je verglao baš baš dugo...Posle paljenja sam isparkirao auto, i ugasio ga da završim tu još nešto. Kada sam ga ponovo palio, opet je prilično dugo verglao što nisam očekivao. Normalno sam krenuo kući, i posle 300m mi se pali ''check engine''. Dođem kući tako, jer sam blizu. Očitam grešku, i izađe mi P0091... Low fuel pressure... Obrisao sam grešku, i posle toga mi je još dvaput verglao malo duže, i posle toga sve normalno. Izgleda da se zarobio vazduh u filteru, i trebalo mo je vremena da izađe. Quote Share this post Link to post Share on other sites
genca 2 Posted February 14, 2015 Ne ispusta se vazduh iz filtera na jtd,niti se puni naftom.Ja ga samo zamenim,dam kontakt dok klokotanje iz filtera neatane pa tek onda palim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted February 14, 2015 (edited) Dao sam i ja kontakt par puta pre verglanja, ali gde ide taj vazduh sto ga nabija u filter? I nisam siguran da se ne sipa gorivo u njega... Edited February 14, 2015 by banjo1990 Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 14, 2015 Ne sipa se gorivo u filter , pogotovo nema potrebe u cr dizele. Kao sto je i rekao burazer, navijes lepo senzor i filter, das tri-cetiri puta kontakt i palis. Tebi negde uvlaci vazduh, ili nije lepo zavrnut filter ili senzor ili je mrdnulo neko crevo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted February 14, 2015 Ja na primer kod zamene dovodno crevo namontiram na filter a vod od filtera ne. Dam kontakt i kad poteče na filteru prekinem, vratim crevo i palim. Naravo treba ti još neko da daje kontakt... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 14, 2015 Nema potrebe ni za čim , samo se dva tri puta da kontakt da elekrična pumpa napuni filter i potera vazduh nazad u rezervoar. To je cela priča.Nema falš vazduha kod JTD-a samo može da curi negde pod pritiskom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted February 14, 2015 Ja bre neću vazduh ni u rezervoaru Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted February 14, 2015 To uvek dobijes na pumpi hahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 14, 2015 Hahaha, bas tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted February 15, 2015 Kako vrati vazduh nazad u rezervoar? Kuda? Dao sam kontakt par puta pre startovanja. Nigde ne vlaži filter, gledao sam sve vodove kako stoje, i sve je u redu. Da napomenem da sada motor radi najnormalnije. Mislim da ne može da škodi da se napuni filter pre prvog starta gorivom, a nije loša ni ova fora što reče Markobgd, da se raskači izlazni vod. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 15, 2015 Pa jel pali sad kao i pre? Quote Share this post Link to post Share on other sites