Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Visconti

Punto Sporting by Visconti

Recommended Posts

Evo da ga predstavim, izvinjavam se zbog loseg kvaliteta slika, sto cu kad i dalje imam k800i :D

Auto je punto sporting 2001 motor 1242 16v sa 80 hp samo sto sam skinuo katalizator sa ovog. Ima 6-stepeni manuelni mjenjac

Klimu, podizace, dualdrive servo, maglenke , xenon, dodatne instrumente itd...

SVE na njemu sto se odrzavanja tice radim sam, imam i dijagnostiku pa se igram

Uglavnom evo slika:

sp15.jpg

sp10.jpg sp11.jpg

sp12.jpg sp13.jpg sp14.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Extra ti je djunto :thumbsup: . Da li si pravio novu izduvnu granu ili si samo skinuo katalizator, prijavljuje li gresku lambda sonde, i ako ti nije problem okaci neku sliku kako sada izgleda grana posto i ja planiram da skinem katalizator na mom sportingu.

Edited by Dusm4n

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grana je bila skinuta i katalizator izbijen napolje, a onaj njegov lonac-omotac ostao na mjestu tako da kad se gleda spolja izgleda kao da nista nije dirano. Druga lambda sonda posle dosta pokusaja emulacije umotana dobro u alu foliju (ni ja nijesam vjerovao , ali reko ajd da probam) i vracena na mjesto. Niakvu gresku ne pokazuje evo vec godinu i po!

Edited by Visconti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Felne su super al mogle bi biti za broj vece da to bude pun pogodak :thumbup:

Edited by Mateo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ,slazem se , nazalost u pitanju su 14`` ali ako nadjem neke fine 15`` to je neka gornja granica preko koje ne bih isao!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali ako nadješ 15" ti odma javiš ChieF-u na pp. da prodaješ te 14" i kažeš cenu :thumbsup:

Što se tiče Punta, samo mogu da kažem - Lipicaner :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Javljam odmah na pp ako padnu 15`` :thumbsup:

Evo slike kako izgleda davac temperature ulja, nekoga ce mozda interesovati:

dsc00991ac.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Grana je bila skinuta i katalizator izbijen napolje, a onaj njegov lonac-omotac ostao na mjestu tako da kad se gleda spolja izgleda kao da nista nije dirano. Druga lambda sonda posle dosta pokusaja emulacije umotana dobro u alu foliju (ni ja nijesam vjerovao , ali reko ajd da probam) i vracena na mjesto. Niakvu gresku ne pokazuje evo vec godinu i po!

Druze hvala na odgovoru :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na cemu, inace posle tog zahvata ide osjetno bolje, vecina benzinaca do 1.6 su potpuno egal sa mnom. Sad ovih dana planiram da presvucem volan kozom pa ako ispadne ok kacim slike!

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup:

Dobar,

ja imam 1.9JTD,ali ga vozim kao da je GTD

Zato mi se sada naduvalo crevo turbine i puklo, pa mi gubi snagu.

Nema nigde da se nadje, jedino u Delti i cena 100eu

[off]

probaj ovde :welcome:

[/off]

Share this post


Link to post
Share on other sites

A cemu ti oni cajgeri stoje onako?

Ma tako mi bilo najzgodnije da ih postavim, pepeljaru ionako ne koristim, a da budzim negdje sa strane nijesam htio.

Planiram da narucim ovo:

dan30.jpg

http://www.demon-tweeks.co.uk/performance/induction-kits/car/fiat/punto-99-03/2001/1-2-80/pipercross-viper-induction-kit

Sta mislite, isplati li se, kazu na stranim fiat forumima da se u kombinaciji sa dobrim izduvom moze ocekivati i do 10 ks vise na 1.2 16v motoru (testirali ljudi na dyno-u i postavili rezultate)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo jedna slicica da se malo osvjezi tema:

DSC00018.jpg

A posle citanja ovog teksta na fiatforumu, znam da se radi o drugom vozilu ali motor je slican samo veca zapremina:

http://www.fiatforum...ad-results.html

Naruceno je i montirano ovo:

DSC00023.jpg DSC00022.jpg DSC00024.jpg

Engine bay je dobio tu cuvenu naljepnicu koja sama po sebi donosi porast snage motora i naravno osim nje ne vidi se nikakva druga modiikacija, filter lego u airbox kao saliven :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali, sa 102 KS na motoru pade na 69 KS na točku kod ovog Engleza.

Baš, baš veeeeeliki gubitak, da nije malo mnogo...ili ovi valjci kod nas malo više lažu nego ovi u Engleskoj... :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nasao sam isti takav K&N filter koji zamenjuje fabricki,na akciji kosta 10e pa cu da uzmem i ja 2 komada cisto malo zbog zvuka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^mislim da sam video da je u Gang Landu po toj ceni na akciji :rolleyes:

Edited by SikterBre

Share this post


Link to post
Share on other sites

da, dobro bi izgledalo ali onda ostaje rupa tamo gde je sad pioneer (tamo gdje je bio fabricki changer ) a nemam ni onaj adapter koji se stavlja gore kad je aftermarket HU.

Inace sa panel filterom masina pocinje da rezi od 3000 obrtaja a malo bolje poteze iz nizih obrtaja trecom i to je otprilike to sto se utisaka sa kn filterom tice. Vjerovatno bi bilo isto da sam stavio cist papirni ali eto propaganda je cudo :no

Edited by Visconti

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...