Jump to content
FAS Goran
Guest 1499

Fiat/Lancia/Alfa Romeo servisi, dileri - pozitivna i negativna iskustva

Recommended Posts

Evo da se i ja prikljucim prici o servisima,odrzavao sam ranije auto kod dobrog i jeftinog majstora za Fiate,medjutim on je usao u posao sa placevima koji prodaju polovne automobile i tu je ocigledno nasao zlatni rudnik u pripremi tih kola za prodaju,a i par puta mi je slozio neke price iz kojih sam shvatio da ne zeli ili nema vremena da se udubljuje u neke sitnije kvarove na mom automobilu,koji su meni opet bili bitni,pa sam cak neke i sam poravio,dok mi je on rekao da to ne moze da se popravi ili da su delovi preskupi,iz cega sam zakljucio da treba da nadjem novog majstora,kao bi mi auto bio u top formi.

I nekako bas tad se uclanih u FLCS,i naravno upoznah Mikija,bio sam par puta kod njega,uvek me je maximalno ispostovao,sto znaci da je na moje oci uradio dijagnozu problema na automobilu,objasnio mi o cemu se radi kao laiku,a zatim mi predlozio resenje,takodje je vrlo detaljan prilikom kontrole automobila sa kasnijim savetima sta bi trebalo da se zameni a sta moze jos da se kotrlja,posle mog iskustva sa njim,preporucio sam ga kod jos tri moja prijatelja,nekima je odardio servise,velike i male,a nekima resio probleme sa kojima drugi majstori nisu hteli da se bakcu ili nisu imali vremena za to,uglavnom i oni su zadovoljni.

A stvar koja mi se najvise dopala kod Mikija je sto garantuje za deo koji je je on kupio i ugradio,sto je jako bitno za musteriju,sa proslim majstorom sam takodje imao problem jednom prilikom oko dela koji mi je on kupio i ugradio,deo je crkao u rekordno kratkom roku,ne mojom krivicom,kad sam otisao kod njega da mu to reklamiram,sa njegovom servisnom knjizicom u kom je stajalo kada je deo zamenjen-on mi je rekao:kupi ga sam ako hoces pa donesi da ti ugradim,i pritom se malo i uvredio,naravno da sam opet pustio njega da mi kupi taj deo,jer se sigurno bolje razume od mene,i kad ga je ugradio uredno mi je sve naplatio bez obzira na reklamaciju.to je bilo poslednji put da sam otisao kod njega.

Inace bas zbog ovakvog Mikijevog poslovanja,bih ga preporucio svakome,a slazem se sa Vilijem da bi trebao da napravi servisne knjizice za nas musterije,pa ko je zainteresovan da je ima i cuva u kolima,kao evidenciju i podsetnik na buduce redovne servise,a ko je izgubi ili zaturi,njegov problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Beoguma, jedan plus i jedan minus.

Momci koji montiraju gume, veliki plus, mada tu nema neke nauke, al ne duvaju face kad sam ih zamolio neke normalne stvari tipa stavi mi tu felnu nazad jer je čuknuta i napumpaj prednje i zadnje na različit pritisak...a bila je gužva.

Momak koji centrira trap, prvo nema sva 4 panela koji se stavljaju na točkove, već od zadnjih ka prednjim vuče kanap, verujem ja da to može i tako, al brate...

Zatim kad sam naterao auto na kanal počeo kao nešto da se vata za glavu kao "al se tebi ovaj punto ražabio, fiat šta ćeš, svi oni tako"...šta se bre ražabilo?

Onda me je ubeđivao da treba da menjam desni kraj spone, a dan pre toga sam bio u servisu na pregledu i menjao levi kraj koji menjam već 5i put, desni je fabrički da ne veruješ, kao idi kupi da zamenimo, nema smisla da centriramo ovako...ja produžim u drugi servis da čujem treće mišljenje, kažu ma odlična ti je, lupa gluposti...odem na četvrto mesto da centriram, oni takođe potvrde da je dobra.

Tako da sam bio direktan svedok pokušaja pelješenja, još kad dodam ovu priču o navodno ražabljenom puntu, imam utisak da on sa onim kanapima ni ne može da ti nacentrira lepo pa se već ogradio ako mu dođeš za mesec dana sa neravno potrošenim gumama...oprez!

Share this post


Link to post
Share on other sites

a cemu bi sluzili "paneli" na zadnjoj osovini, kad tu ionako nema sta da se podesi? Makar na puntu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako.

Ja sam i Bravu i Stilo centrirao kod njih i sve je bilo za pohvalu.

Rekao mi da namestim volan kako želim, nakon toga centrirao...i dan danas je sve ok. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slovo K... Nešto si 'tela? :rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

Meni centrirali trap u Mije Kovačevića, onaj red vulkanizera, perionica i raznih servisa u delu ulice koji prolazi pored poligona ispred hale Pionir, četvrti ili peti lokal u nizu od auspuh servis-a Kulić. Ima reklama za Monroe amorte i Kleber gume. Jako dobro rade, nemaju optiku već isto što reče oktopod rade kanapom.

Edited by loodilo

Share this post


Link to post
Share on other sites
a cemu bi sluzili "paneli" na zadnjoj osovini, kad tu ionako nema sta da se podesi? Makar na puntu.

Ne znam pa mogu samo da nagađam, ali verovatno služe kao neki dodatni reper pri centriranju, ako ne trebaju što ih onda svi drugi stavljaju, u krajnjem slučaju što razvlači kanap od zadnjih ka prednjim ako zadnji nemaju ulogu pri centriranju?

I propuštate jako bitan detalj, priča o "ražabljenom puntu" i činjenica da je jedini on u celom Beogradu siguran da mora da mi menja kraj poluosovine!!!

Znaš ono kad uđeš u radnju i već krenu neke sumnjive priče, pa se onda nastave...

Inače ja centriram u Bobanu na vrh Mirijeva, na početku Milana Rakića (Kisele vode) i nemam neki specijalan komentar, to je to, iscentriraju i vozi...1200 dinara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce sam odradio redovan servis(ulje+filteri) :whistle: ,zamenu oba zadnja amortizera(Monroe) i obe prednje viljuske(made by Milutin KG) i konacno sam namestio shus pleh,na marei jtd,koji ce mi nadam se bar malo zastititi spanere,kaiseve itd,od vode,soli i slicnih napasti :thumbdown: .

Radovi su uradjeni u TIM servisu :thumbup: ,i momci su uz moralnu podrsku iskusnog majstora Tome,odradili posao posteno,tako da motor prede :yes a vesanje,prednje i zadnje su mi,sad, ko da vozim Citroena sa hidraulikom :thumbsup: !

A posle servisa zna se :cheers: ,mada mi je Kecman bio nesto sumnjiv :question: ,nije hteo da pije nista osim soka,tek ga je Multivitamin odobrovoljio :lol: !

Share this post


Link to post
Share on other sites

u petak sam bio kod mikija u tim servisu i moram da pohvalim isti. kod mikija sam otisao zbog menjaca i zamene silen blokova a konstatovao je i da mi je pukao donji nosac motora, kod menjaca. sve zamenjeno i cena je sasvim korektna.

znaci jos jedan + za tim servis i mikija. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pohvala za momke koji rade kod Autoelektricara Rase u Zemunu. Dijagnostika nije pokazala gresku, momci su nasli prekinutu zicu u roku od par sati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve pohvale za "Boom Electronic" iz Zrenjanina.

Autoelektrika, dijagnostika, chip tyning, ovlašćeni servis svih vrta Bosh injektora.

Mozak ekipe je izvesni Slavko koji ima beskonačno strpljenje za svakoka, pa čak i po dvojicu od jednom.

Za moj specifičan problem (za koji su razni majstori imali oprečna, netačna mišljenja) dijagnostika uz kraću vožnju beše apsolutno besplatna. Problem ubrzo rešen.

Pa ako vas put nanese...

Edited by kole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve pohvale za TIM servis sa vidikovca.Stilo jtd 115 ks 2004.god bio je strašno lenj na startu.

Pet minuta bilo je dovoljno da se ustanovi dijagnoza i zakaže vreme intetrvencije doktora Mikija.

Došao sam u ugovoreno vreme i ostavio auto.Kad sam posle radova seo i probao , ja svoj auto nisam mogao da prepoznam.

Posle čišćenja turbine,interkulera i katalizatora auto se preporodio.Cena više nego pristojna,vreme intervencije

kad meni odgovara i naravno ispoštovan rok intervencije doktora Mikija.

Sa Vidikovca u blokove vratio sam se preko Ostružnice, prosečnom brzinom 135km/h.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

moj problem sa servisima je poceo kad sam kupio Bravo 1.6 16v '98 godiste, problem je bio standardan za taj auto. Radilo se o step motoru. Auto stigao iz Italije sa gasom. Kad sam otisao kod "cuvenog" Gorana u Altinu da pogleda leptir i utvrdi da je to kvar - doziveo sam veliko razocarenje. Goran je odmah poceo da bogorada kako je tu problem sa gasom itd. Kad sam ga konacno ubedio da je i na benzinu isto, on je kao dao klincu da ga poveze na dijagnostiku... Posto je kod mene bila metalna usisna grana umesto plasticne (fabricki), dijagnostika je pokazivala drugacije vrednosti od normalnih. Goran je tada poceo da me ubedjuje kako to NE MOZE NIKAD biti namesteno kako treba i da ce tu uvek biti problem. Iznerviran sam napustio njegov servis...

Posle nedelju dana nasao sam servisera koji je mogao da konacno sve proveri. Radi se o coveku koji je ceo zivot Bosch-ista, radio u Nemackoj i pored servisa koji poseduje, radi i u Bosch-ovom centru za obuku majtora. Konacno, covek je znao do detalja kako to sve radi i uspeo bez problema i meni to da sve objasni!!!

Sve u svemu covek je posle bezuspesnog ciscenja konstatovao da leptir sa step motorom mora da se promeni i iste mi zamenio za samo 80e :clap: . Usput je prekonfigurisao ecu besplatno, zato sto je pomenuta usisna grana metalna umesto plasticne...

Auto vec skoro 2 godine i 40.000km ide ko zmaj, nikakvih problema...

P.S. Dosta vise nepismenih izmenjivaca delova, potrebni su majstori koji pored mehanike razumeju i elektronske sklopove i citaju literaturu o automobilima koje se usudjuju ta popravljaju.

Servis je u selu Ribari blizu Loznice, covek se zove Sinisa. :unworthy:

064/190-88-48

Share this post


Link to post
Share on other sites

TIM servis, jedan član foruma kojeg ne bih da imenujem kad već nije sam izneo mišljenje ne želeći da kvari utisak o sebi na forumu je u TIM servisu menjao set kvačila. Ako baš budem prozvan za lažova, zamoliću ga da potvrdi, do tada molim Mikija da ne iznosi ko je čovek. Hvala.

Set je kupio TIM servis, marke Valeo.

Posle montaže mu se iz kvačila čulo šuštanje sve vreme. Miki mu je rekao vozi tako da malo legne. Kako mu ni posle 1000 km nije "leglo" on je otišao nazad u servis gde mu je rečeno, jbg takav je set!

Otišao je kod drugog majstora, skinuli su kvačilo i uvideli da nije lepo montirano, tj da perca korpe nisu nalegla tj korpa nije lepo stavljena (ne držite me za reč šta tačno, ni ja ni taj član nismo mehaničari, a on se ne seća tačno rečenice) i morao je da kupi novi set! I da plati čoveku ruke, naravno...

Miki bi morao da se seća kome je menjao kvačilo sa foruma i imao je ovaj problem i nikad više se nije niti će se pojaviti u TIM servisu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Necu da kazem ni da je neko napravio ni da nije napravio gresku.Da si covek od nekog,bilo kojeg zanata,verovatno bi znao koliko je nezahvalno pricati zasto nesto ne radi.Uvek na kraju mozes da ispadnes grbav jer se dogodi splet nekih neverovatnih okolnosti.Mene lancani kvarovi i njihovo objasnjavanje podsecaju samo na vic kad je crnogorac stao iza krave da joj veze rep,pa mu spale pantalone a u tom trenu naisla zena i pitala ga sta radi?Pa ...... kravu,sta god drugo da kazem ne bi mi verovala...Tako je i sa gremlinima,ne mozes nekad ispratiti ni sled ni uzrok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi samo jasno zašto smo bokija i ja prozvani da bilo šta komentarišemo?

Da sam ja bio na mestu tog člana foruma prevrnuo bih Mikija (kao i svakog drugog majstora) naglavačke da reši problem do kraja. Zamena seta kvačila nije mala stavka pa da ja tako odem kod drugog i kažem ''ma boli me za Mikija daj zameni mi to opet pa da ja idem dalje''. Da se radi o nečemu reda veličine 500-1000-2000-5000rsd možda bih i bio u tom fazonu da ne bih gubio vreme za sitne novce, ali kad se radi o takvoj većoj investiciji jahao bih ga da to završi pa ako treba da i plati dodatne popravke kvarova koji su nastali njegovim nestručnim radom.

Dakle, može Miki da bude drugar sa mnom koliko hoće, ali kad se radi posao onda tu nema drugarstva i ima da ga napravi i tačka. To je bar kod mene tako. Ako ja ispoštujem njega u smislu da dođem u vreme kada se dogovorimo tj. zakažemo, da mu regularno platim sve što kaže da treba i kada treba i koliko treba, onda će i on mene da ispoštuje i uradi posao kako treba.

Zašto pomenuti član foruma nije doneo tu perecu i pokazao je Mikiju? Iskreno rečeno, da sam bio na njegovom mestu, uradio bih upravo to i tražio od Mikija da refundira novo kvačilo i ruke drugog majstora. Sličnu situaciju sam imao sa Audijem... popravljao ga je neki ''majstor'' iz Jagodine 5-6 puta smo ga vraćali, da bi Audi na kraju završio lepo kod Mikija, a gospodin iz Jagodine refundirao svaki šraf koji je zamenjen.

A sad lični deo - lično mislim da Miki nije bezgrešan i da je to što si rekao sasvim moguća situacija... jbga svi smo ljudi, svi radimo i grešimo... ali isto tako mislim da je korektan i da se s njim može sve dogovoriti pa i kad pogreši da ispravi svoju grešku (naravno o svom tršku pošto je to izgleda najbitnija stavka) i idemo dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pohvale za servis Ninić u više smisla. :animier:

Danas sam tamo radio veliki i mali servis, usput su našli još kraj spone i nosač motora da su gotovi za koje su me prvo zvali da pitaju da li da menjaju pa pošto živim blizu navratio sam i pokazali su mi da sam vidim da su neispravni.

Pošto su mi u Kit commerce opet da lineodgovarajući deo, da lisu mi kaiš alternatora za model sa klimom a ja tad nisam o tome razmišljao, a i što bih, majstori su skoknuli do magacina i doneli odgovarajući. Ponudili su mi da uzmu moj i da mi dodaju 60 dinara :D naravno da nisam uzeo te pare, bilo mi je dovoljno da ne moram busom u Kit a auto im zauzima kanal tj dizalicu.. U magacinu imaju dooooosta delova pa može i dosta toga kod njih da se kupi tj ugradi. Inače šta nemaju od delova i oni kupuju u Kit commerce da se ne lažemo, ali imaju i dosta original delova koji su jeftiniji od Delte, primer original Fiat kablovi za svećice kod njih su 6800 a u Delti 7600. :santa:

Ruke tj rad isto nisu skupi. Mene je koštalo 5520 dinara zamena svih kaiševa, svih španera, ulja u motoru, ulja u kočnicama, filter ulja, gumice nosači auspuha puta 3, zamena kraja spone, zamena nosača motora, zamena semeringa bregaste, zamena semeringa radilice.

U servisima gde sam pitao su tražili 50 do 60 eur samo za veliki i mali servis, a gde su nosač motora, kraj spone, gumice auspuha, to bi nabili od 1000 d0 2,3 ljade pričam iz nekog mog iskustva, što bi znači izašlo 7-8 ljada za ruke :realmad:

Još jedan plus je što servis ima 3 objekta, mehaničari, bošisti i tehnički pregled. Oprema je full fullova i nema šta nema. Od original bosch dijagnostike do npr kontrole izduvnih gasova.

Imaju prijemno odeljenje :doc: gde kažeš šta bi da ti rade, na osnovu toga se napravi radni nalog majstoru koji radi samo tvoj auto (sem naravno kad treba 2-3 čoveka nešto da pridrže i slično) i on je odgovoran za taj nalog.

Još da dodam, to je ovlašćeni servis za Bosch i Fiat, pa ako nešto ne valja sa delom koji ste sami kupili, sa njihovom potvrdom vam u radnji bez priče i odmah vraćaju novac.

Ko ne zna nalaze se u Mirijevu tačno do pumpe Jugopetrol (jedina pumpa u Mirijevu), telefon 3423-351

Share this post


Link to post
Share on other sites

svaki novi set kvacila kad stavis cuje se sustanje pri kretanju dok ne uglaca prvi sloj.

drugo nemam pojma o kome se radi i posto je tako postupio i ne zanimame bar ne ovde da ispravljam krivu drinu

trece set kvacila nije kupio kod mene vec sam ja kupio za njega u AP i ako ima bilo kakvih problema AP odgovara za deo a ja za rad,prema tome i da je doticnom gospodinu ustanovljeno od lose montaze do loseg dela nije bio nikakav problem da mu se izadje u susret u bilo kojoj varijanti od zamene do povrecaja novca.

isto tako ja nisam bezgresan ali nisam ni seronja koji to nece da prizna kad uradi i ne vidim pored brda zdaovoljnih musterija zasto bi me pojedinac potresao ako nije postupio kako je trebalo.postoje clanovi kojima su auti radjeni u servisu i pojavili se problemi nakon toga iz raznih razloga od neispravnog dela do mog previda i tim istim ljudima je sve dovedeno u ispravno stanje i cak auto slepan o mom trosku nazad u servis(mikov kolega,g.damjanovic....)

Share this post


Link to post
Share on other sites
sve pohvale za Pivašević servis iz Pančeva....

ovlašćeni Fiat servis...

(cene vrlo prizemne za mnoge deračke servise)

p.s. Samo što mora da se zakaže...

Možda se nešto izmenilo za godinu dana, ali moram da ponovim svoje gađenje prema istima jer sam se zakleo da ću ih kritikovati do kraja života:

Pošto je velika tema ne znam da li je neko komentarisao ovlašćeni Fiatov servis Autoremont iz Pančeva. Ako jeste, voleo bih da vidim komentare...

Elem ja ću ostaviti svoj komentar na dati servis i očekujte dugačku ali poučnu priču:

Bravu sam kupio sa gotovo raspalim setom kvačila. Otišao sam kod njih, iako sam znao o čemu se radi žalio sam se samo na curenje ulja iz menjača da vidim koliko znaju materiju pošto mi je to bio prvi put kod njih. Rekoše oni meni odmah da je set kvačila i tražiše mi oko 20 000din za deo i za ruke. Dogovorimo se mi da ja dođem ujutru u 7 i biće gotovo do 15h. Zovem ja oko 15h da vidim jel' gotovo kažu biće za pola sata i da će me zvati. Zovem ja u 16:30 i niko se ne javlja... odem ja tamo bilo je nekih 16:45 kad na kapiji stoji portir kaže "pa otišli su svi danas ranije... petak je..." i usput mi kaže da servis ne radi vikendom.

Niste svesni koliko je meni pao mrak na oči u tom trenutku. Planirao sam važan put za vikend i 14 puta sam ih pitao mogu li oni to da završe za jedan dan i govorio da ga ipak dovezem od nedelje međutim NEEEE mogu oni to za jedan dan... i ja budala poverujem. Na kraju sam pukao 150eur da iznajmim auto jer je put praktično bio neodložan.

U ponedeljak me zovu oko 15h i potpuno 'ladno mi kažu da dođem za sat vremena po auto... ni izvinite na kašnjenju ni ništa... odem ja tamo odmah vidim ja peru ga oni pogledam račun kad ono 28 000 :shock: STOTINU evra skuplje, a nisu me zvali ni da pitaju ni da me obaveste...

Odmah sam zvao gazdu koji je počeo da mi priča priču kako je moj auto komplikovan jer je kombinacija 1,9TD i 1,9JTD delova pa su imali ne znam ni ja kakvih problema i blablabla... u svakom slučaju platim ja tih 28 000 i reko' ajd' nek' ide život samo neka su ga dobro napravili (eto koliki sam konj i preko čega sve pređem).

I tako ja dođem kući, parkiram ga i ujutru krenem na faks, krenem u rikverc kad ono fleka od ulja na :shock: pogledam kad ono iz menjača... tu mi pukne film i pošaljem starog u servis jer sam ja bio u stanju da nekog odrobijam... mislim odvezao sam im auto zato što mi curi ulje iz menjača i oni mi uzmu 350eur i ulje i dalje curi :S

Vrhunac priče - prodaju oni mom starom priču kako se menjač sastoji iz tri dela i kako su oni rastavljali samo jedan deo, a ulje curi na drugom pa treba da se promeni dihtung na tom delu, ali pošto to "nije njihova krivica" oni rekoše da mora da se plate ruke 5000 za skidanje menjača i deo oko 1500 i stari koji mene zove i kaže: "ajde da ne menjamo ovo pošto treba oko 6500 nego ti kontroliši svremena na vreme i dosipaj ulje u menjač ovi kažu da to tako može".

U tom momentu sam počeo da urlam i da govorim da ću da odrobijam i njega i njih sve zajedno i rekao im da imaju 2 sata dok ja dodjem da to zamene i da dihtung može stari da plati, a da ću za ruke ja doći da im dam... Dolazim posle 4-5 sati u servis i oni meni kao eto izvinite vaš račun je 1500din.

Evo prešao sam nekih 35 000km od tada i nisam imao problema. U međuvremenu su mi radili dihtovanje kartera (ne bih ga ja terao nego stari nije znao za drugi servis, ja nisam bio tu) i to je za sada ok. Ali nikada više u životu tamo. Kroz razgovor sa momcima koji rade tamo video sam da ima dobrih i kvalitetnih momaka, ali izgleda da su loše plaćeni pa ih boli uvo da rade kako treba.

I još nešto za ovaj servis... on se vodi zvanično kao da ima zamensko vozilo, a zapravo ga nema i nikada ga nisu ni imali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pomenu me doktor Miki, pa i da potvdim. Kako sam se i zašto opredelio za TIM servis je upravo volja i zadovoljstvo poslom koji obavlja Miki (kako ga ja iz šale zovem"doktor"). Reče Bokija da on ima nos za zanatlije koji pošteno tade svoj posao, (pošto je i on zanatlija), a i ja u neku reku (vlasnik sam projektnog biroa, uslužna delatnost u poreskom prijavama)..i ja neko iskustvo u prepoznavanju ljudi imam.

- tačno je da me je šlepovao o svom trošku pošto mi se dizna zagrcnula posle čišćenja u TIM servisu, a po povratku kući. Vozilo je trebalo posle čišćenja da odstoji jedan sad i da radi na leru. Da li je odstojalo - ne znam (nije verovatno), vozilo je trebalo voziti do 1500 obtrtaja prvog dana, da li sam ja vozio-nisam, morao sam da preteknem autobus na stanici, pritisnuo gas, obrtaji odoše na 3000, auto izgubi dah!)

- tačno je (ovo dr.Miki nije pomenuo) da mi je staru remenicu zamenio novom, a da sam ja izrazio sumnju da i nova ima vibracije, te je on moju sumnju prihvatio kao opravdanu i zamenio drugom novom. čoveku učunilo sumnjivo, i na kraju što bi on mislio o meni da li sam zadovoljan ili nisam. Ukoliko je mušterija zadovoljna - majstor je srećan. E ovo je odlika vrsnog majstora.

- tačno je da Miki ume i da ne naplati neki posao ukoliko je banalna stvar koja davi vlasnika (povezovanje struje za napajanje biksne kod upaljača na zadnjim sedištima....

Do sada nisam čuo da mi je iko od ljudi kojima sam ovaj servis preporučio (bar petorici) rekao bilo šta što bi u sumnju moglo da dovede kvalitet rada ovog servisa - naprotiv. Ljudi se meni zahvaljivali!... Inače, ljudi nisu samo iz BGD-a, nego i šire... Sprema se i jedan Piroćanac na put za Beograd!

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas ceprkah po kaseti i nadjoh na racun,koji sam sacuvao kao primer poslovne dovitljivosti.Evo kako se sisaju musterije.Naime,imao sam nemiran ler gas zbog losih svecica,posle rvanja sa autom od sat vremena i kacenja na sve moguce aparate sto vicu biiiip,zamenjene svecice novim i iz mog gepeka stavljen jedan od polovnih kablova...racun sledi

1L1J3r.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...