Jump to content
FAS Goran
Guest 1499

Fiat/Lancia/Alfa Romeo servisi, dileri - pozitivna i negativna iskustva

Recommended Posts

Xexe... mikisxy me preduhitrio... :( Juce mi ceo dan nije radio internet, a ja pojurio pravo kuci da im dodam jos jedan veliki plusic... Naravno prezadovoljan sam uslugomi i odnosom u servisu TIM, svaka cast i konacno sam nasao gde cu da odrzavam auto, a to mi je do sada bio veliki problem. Pozdrav... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

usluga i rad su super u TIM-u,mada mi Miki uvek prevrce ocima kad dodjem i kaze kako nece da mi digne kola na dizalicu zbog pragova,ali majstor je majstor i uvek nadje resenje,tako da vec nepunih 5 godina servisiram kola kod njih.Pozz za TIM. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

POHVALA

Auto centar Boban ,dunavska BGD

-provera kocnica

-provera amortizera (na nekim plocama koje vibriraju)

-provera trapova (takodje na nekim plocama koje se zakrecu)

majstor vam sve usmeno obrazlozi i odstampa na dva lista papira ~dijagrame kocenja,podateke o sili kocenja,

o prijanjanju amortizera ....

za 500 din

iskreno ih preporucujem

Share this post


Link to post
Share on other sites

POHVALA

auto servis TIM Vidikovac

Posle predjenih prvih 10.000 km (od kupovine auta) prvi kvar,*otisli*zadnji silen blokovi.Zivim u Zemun polju,

servisi u blizini ~na 4.5 km Goran Altina ~na 6 km Marea trade ~........itd.

Medjutim,zbog utiska sa foruma koji su uticali na mene odem u TIM,25 km udaljen.

Nisam se pokajao!!

-rekli su dodji oko 9h,poceli su sa radom u 8,45 h

-popravku je uradio jedan majstor za tri sata opustenog rada (u jednom servisu su mi rekli da auto ostaje ceo dan)

-komunikacija sa majstorima odlicna,daju ti savet za sve uvezi auta (u nekim servisima sedis u *cekaonici* i

nevidis sta ti rade sa autom).

iskreno ih preporucujem :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

BOBAN CENTAR - bolje bežite odatle !!! dunavska- dorćol

možda grešim, ali svaku glupost unazad 10 god kad me mrzelo da idem dalje ja svratim do Bobana da vidim može li da se sredi - a tamo uvek nešto beže od mene kao to nemogu da naplate ( bio sa Yugom, posle sa 323 kockica)

ili odrape cenu pa mi se isplati da idem i do niš ako treba ...

i neki utisak je da niko iz kraja tamo neodržava kola već svi beže gde god ko stigne ....

možda se nešto promenilo ali sumnjam.... :pirate:

što se goriva tiče većina ih izbegava ali kad baš prigusti - najbliži su...

perionica manje-više ok, ali šef im je neki idiot barem prema meni bio jer kad sam doterao auto sa nalepnicama i pitao pošto skidanje on reče 700 din - ja OK, krenite... kad je bilo pred kraj - on ovo će te više košta- 1500 din !!!

šta više reći ?? :shock:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za drugare iz Novog Sada:

Fiatino:

Prodavnica je ok, cene korektne...

Servis je ok za manje stvari, redovan servis i sl. . Za vece mislim da nemaju dovoljno znanja ili volje. Ne zele da lepo sagledaju problem i rese, nego sve nesto na brzinu. Probaju nesto i ti platis pa ako nije to, dodjes za par dana da probaju nesto drugo... Nisu temeljni. Od skoro jedan majstor vise ne radi, nasli su nekog novog. A ovaj sto je otisao je po mom misljenju bio najbolji od sve trojice!

Italia Motor Group:

U prodavnici (NS) za novije automobile nema nicega...

Gazda strasno muti, sve moze, samo daj pare pa ces se onda nacekati!

U servis (Begec) se ne bih usudio da odem!!!

I tako i dalje nemamo pravog majstora u Novom Sadu... :crybaby:

Edited by vicaNo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto u NS-u nisam uspeo naci dovoljno strucan servis, znam da je cudno ali je tako, otisao sam do TIM-a...

Sve pohvale za mikija jos jedan veliki plus, sto za uslugu, sto za cenu :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miki je opravdao glas na kojem se ovde nalazi.

Danas odrađeno čišćenje dizni. Dve su bile lošije. Na moje insistiranje urađene sve četiri.

I još par sitinica.

Mirniji i tiši rad (Stilo jtd), osim toga manja potrošnja, al to tek treba da posmatram jer sam prešao svega 82km.

Volem kad neko ima sliha i za sitnice, bez kojih auto svakao može, al ja više volem da je sve kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posle kupovine Lybre pre godinu dana, od drugara mog sina (koji je inače majstor i kupio je za sebe, kao da je vozi i nabavlja delove po gradu sa njom, pa mu je nešto bila prevelika i neprikladna za tu rabotu), prvi veliki servis (zamena ulja, zupčastog kaiša, pumpe za vodu, ) uradjen tako da je majstorov pomoćnik ispustio ulje preko zapečenog šrafa na karteru švajsujući ga, a potom vraćajući isti nazad.... svako ko mi vidi karter se zgrozi... "jel ti ovo radio bravar ili mehaničar". Potom odem kod Delte na dijagnostiku, pa kad sam čuo cenu, odem do Bogunovića, tamo je za 40% jeftinije.... pa onda ustanovim da mi klima ne radi, da je aluminijumska cev bušna, da treba nova, pa sa sve punjenjem i montažom 300e. I tako otklanjajući nedostatak po nedostatak dodje mi iz dosade, onako da osposobim elektronapajanje na zadnjim sedištima za upaljač, telefonski punjač...i tu naletim na Mikija!. Dodjem kod Mikija (zamalo preko Čačka jer sam se upustio u avanturu varijante puta preko Ibarske magistrale, pa malo probao brzinu... pa prešišao odvajanje za Vidikovac sve dok nisam uleteo u Lipovačku šumu i shvatio da to više nema veze sa Vidikovcem). No nadjoh ga. Čovek osposobi u trenu napajanje ispred zadnjih sedišta, ja mu se požalih da imam često neke ritmične zvuke iz motora dok se ne zagreje, majstor pogleda motor, a ono PK kaiš rascvetao kao ruža, pa šamara sirenu, hladnjak, kida kablove od kompresora klime ... ma haos. Pogleda on malo bolje taj kaiš, pa reče, ovde ne valja ni remenica, ni zatezač ... ni ništa. Sve mora da se menja. Okrenu telefon, stigoše delovi... namesti Miki, radi motor kao "OMEGA" (sat). Za sve to vreme Miki je proverio i vešanje, prednje, zadnje, I glavna stvar: čovek voli svoj posao, radi ga sa zadovoljstvom i znanjem. Atmosfera u servisu kućna: Može koka kola, može grisini, (za ozbiljnije ljude u godinama, kao što sam ja, koji ne piju kokakolu, može i pivo)... Sve u svemu iznenadjenje! Za svaku preporuku!

SVIM LANČISTIMA PREPORUKA: T I M SERVIS - VIDIKOVAC, majstor MIKI, tel: mob.te.: 0641350732, telefon u radnji: 2335370

preporuka dolaznicima sa Novog Beograda i Zemuna. Gazelom do "mostara", desno na Topčidersku zvezdu, pa na Košutnjak, pa preko Golfa i filmskog grada, praaaaavo do TIM SERVISA... Mislim da će da bude manje od 25 km. - možda 15 najviše.

Edited by Damjanović

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozdrav !!!- novosađani gde održavate vaše FIAT- e ???

U Temerinskoj ulici ima 3 prodavnice delova za Fiate, svaka ima svog majstora

AP Sport 021 633 8842,

Auto Italija (ovi imaju i servis) nemam broj nađi preko neta,

Fiatino, tako]e nemam broj

Share this post


Link to post
Share on other sites

Preporuka za servis Joca sa Ledina, odnosno majstora Jocu. Momak zna svoj posao, normalan je, spreman da saslusa i nikad mi se nije desilo da sam otisao od njega, a da problem nije bio resen. Radi dijagnostiku, elektroniku, sve u vezi klima, mehaniku i elektriku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da i ja napisem svoje iskustvo sa servisima:

Jos dok sam vozio 164-ku turbo inace jako komplikovanu za odrzavanje(i 146-ticu pre nje) isao sam kod Deshe koji uglavnom radi samo Alfe i dobar je majstor ali je postao derikoza,i radi po principu zakazi pa se oteli dok ti zavrsim.Elem nije punila turbina na 164 i ja odem u zakazanom terminu on kaze ostavi da pregledamo ovo,ono,zvacemo te.Kazem kad ustanovis u cemu je problem zovi da se dogovorimo moze ili ne moze,ok.Covek me ne zove tri dana,ja ga nazovem on mi kaze imali smo malu havariju,ali nista strasno bice auto gotov sutra(znaci nista od dogovora,radio sve sta mu je palo na pamet).Sutra zovem auto nije gotov.Prekosutra me zovu ujutru da mogu da dodjem po auto.Odem i kad je krenuo covek da nabraja:

dizne ciscenje,pa nije to

filter goriva uz ciscenje dizni obavezno

svecice nije ni to

kablovi koji su inace menjani 4k km pre toga nije ni to

stotinu sitnica uglavnom resen problem ali smo to utvrdili tek na kraju svega kad smo ti vec uradili gomilu stvari jeb..

Uglavnom bio je problem u ventilu pritiska turbine naravno stavio mi polovan a naplatio kao da je nov i uzeo mi 22 k dingera.Lepo smo se rukovali i jasno sam mu stavio do znanja da me vise njegov servis nece videti.

S druge strane dodje vreme sledeceg servisa i u medjuvremenu ,strada vodena pumpa pa i kompresor klime sta cu gde cu,i po preporuci komsije odem kod mastor BORE u servis Imola,zamena pumpe nimalo lak posao treba raspanovati ceo motor,zamena gumica na usisu,zupcasti ,montaza kompresora klime i jos neke sitnice,doslepan auto ujutru u 11,u 17 casova istog dana bi sve bilo gotovo ali je cekano na kompresor,sve montirano ujutru,Sto ce reci sve bilo gotovo za jedan dan i ruke 6k dinara.

Posle toga sam isao samo kod Bore i uvek je sve bilo odradjeno korektno i pedantno i na vreme i ono najvaznije po dogovoru i za razumnu cenu.

Punta odrzavam isto kod njega i poslednji redovan servis koji je ukljucivao i zamenu grejaca i dihtunga dekla,zavrsio za manje od dva sata i uzeo 2k za ruke.

Jos jednom sve pohvale za majstor Boru .

A moram da pohvalim i Mikija jos jednom sto mi je resio problem sa ventilatorom za vrlo razumnu cenu i kratko vreme. :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre mesec dana je u TIMu mom kolegi sa posla traženo 300 evra da se zameni komplet sve oko serve volana, čoveku krcka u volanu i ponekad mu se upali lampica i oteža volan.

Iz sticky teme ovde se vidi da je to kvar od 30 do 100 evra max, to su reči gazde TIMa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikako do sada da nadjem vremena da otkucam ovaj post, ali evo konacno. Hteo sam samo da pohvalim Mikija iz TIM-a, pre jedno 20ak dana sam proleteo kroz baru koja je bila duboka vise od pola metra, a nije tako izgledalo i pokvasio mi se neki senzor. Auto posle nije hteo da upali nikako i covek je pokusao maksimalno da mi pomogne preko telefona koliko je mogao, a posto tako nije moglo nikako, onda mi je pomogao da organizujem slep, najjeftinije i najjednostavnije.... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bogunovic, Tosin Bunar vozio sam auto na proveru i razocarao se. Da ne generalizujem, jedan je majstor u pitanu.

Zasto tamo, prodavac zivi u blizini, a auto naravno nema tablice jer je iz uvoza i nije hteo da prelazi reku. Ovlascen FIATov servis, mora da znaju.

Na proveru u Delti se ceka 2 nedelje i kosta oko 4000 din... Sto je 2-4 puta skuplje od proseka...

1,9JTD prilicno ocuvan iznutra, motor mirno radi, ne dimi, mada ja nemam nikakva iskustva sa JTD motorima. Zato i placam majstora da mi kaze ispravan ili ne ?

Odmah sam primetio da je jedno crevo prilicno masno. A to je bilo crevo od filtera vazduha do turbine. Skinuli smo shuspleh, odatle se lepo videlo da je dobro zamasceno.

Kao i shuspeh iznutra. Nije to da kaplje ulje, vec je masno.

Pitam ja da li to znaci da turbina pusta ulje i da je za remont, kaze mi majstor jeste!

Ja popiz*** vise mi muka i kupovine i kola i preprodavaca i *****.

U medjuvremenu prodavac zove nekog svog majstora koji mu kaze da je to normalno i da je takvo stanje kod 90% JTD motora.

Vidim da i crevo iberlaufa ulazi u usis pre turbine, pa pitam da li je ulje mozda odatle ? I da li je dobro da duva ulje na to "iber" crevo iz motora ?

Majstor vec nije siguran sta je tacno u pitanju i pominje da je ulje mozda doslo iz interkulera ?!?!

Tu mu objasnjavam zasto to ne moze... Ne razumem se u commonrail turbo motore, ali prilicno se razumem u benzince i znam sta koji deo radi...

Prodavac tvrdi da je motor odlican i ne trosi ulje i lepo ide...

Na kraju majstor od presude da je turbina za remont, dolazi do presude da je turbina ok :D sve to u roku od 5-10 minuta diskusije.

Pitam da li mozda duva motor, on kaze moze biti...

Ja tad vec ne znam sta da mislim, ne kocka mi se sa parama za auto, pogotovo ne oko motora, koji bi trebao biti najbezbriznija stavka na tom autu.

Odustanem od kupovine i dalje dijagnostike.

Kad smo vec tu majstor mi rece da ulje curi iz motora na nekoj gumici za mernu siku ulja, za zamenu su prednje viljuske, silen blokovi, diskovi i prednje gume.

Da sve ostalo deluje dosta dobro.

Djavo mi ne da mira, pa ipak svratim do TIM-a da pitam o cemu se radi, usput mi, a tamo sam i planirao da ga proverim ali prodavac nije hteo.

MIki je na odmoru, majstor Toma mi rece da je stvarno mnogim JTD masna turbina i usisni deo i da tako mogu preci boga oca. I da to nije bas neobicno za njih.

Tu sam se vec napako smorio, jer nemam vremEna, ni zivaca da vise gledam i propustam automobile.

Ne znam kakva je stavr kod vas ostalih vlasnika JTD motora sa tim delom, da li vam je nauljeno usisno crevo pre turbine ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni uvek bude malo ulja u kutiji sa filtrom, samo crevo nisam gledao - verovatno i ono, nema odakle to da bude nego ili iz turbine ili od kondenzacije uljnih para. Čitajući britanski fiatforum zaključio sam da otprilike svaki JTD pati od toga, a video sam i C4 HDI sa potpuno istim simptomima.

Mislim da ti to nije nikakav pokazatelj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e pa kolega oktopode nije lepo da pises o stvarima gde ne znas o cemu se radi.

koliko me secanje sluzi tvom kolegi je prilikom ocitavanja egzaminerom utvrdjeno da je crkao senzor pozicije volana koji jos niko nije uspeo da popravi 100% tako da je imao izbor kupovine novog senzora pozicije koji kosta oko 170evra ili kupovinu polovnog koji niko nece da odvoji od celog serva pa bi morao da kupi kompletan servo koji opet kosta oko250evra.

cene sam dao u proseku jer niti jednu od ove dve stvari ja nemam niti prodajem tako da nisam mogao u mom servisu da mu trazim ni jedan jedini evro za nesto sto ne prodajem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čovek nije ni prikačen na egzaminer, pitao je usput, zadržao se minut i pobegao kad je čuo cenu. A krcka mu u volanu, baš kao i meni, evo kako je prošla zima ni ja ni on nemamo problema. Mora da ne mislimo na istog čoveka.

Ne kažem ja da si ti loš majstor, već da si samo majstor, i logično je da ćeš nekom sa foruma ko se još debelo raspita šta mu sve može crći reći jednu cenu i raditi kao sa jajima u rukavicama, a nekom ko ti naleti još na KG table očepiš ga cenom, to svi rade jbg, možda je tu sa magistrale sišao i ide za KG...

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvo dosta mojih musterija ne vozi na BG table a do skoro i moj auto je bio na NS i tablice nisu merilo za odredjivanje cena, sto moze da ti dokaze zahvalnica nemacke ambasade za korektnu popravku i naplatu iste njihovom drzavljanu na putu kroz srbiju. Mislis li ako nisam odrao svabu sa besnim autom koga necu nikad videti da cu da oderem nekog srbina sa puntom ?

Ako mu je receno da treba da menja sto sam vec gore naveo nije receno bez razloga,a cene delova ne formiram ja.

Senzor pozicije je vecim delom plastican, tako da ako je reagovao tako na hladnocu i povecao zazor, a na toploti radi, to ne znaci da se sam popravio.

Ima servisa koji rade i skuplje ali i jeftinije,dobro ili lose ali je izbor svakog pojedinca da izabere gde ce a ne neargumentovano da isnosi neke tvrdnje. Sem par njih sa foruma koji su moje dugogodisnje musterije svi ostali su postali u zadnjih 8 meseci i uglavnom su i ostali kao moje musterije a njihovo "javi se mikiju" je meni samo dokaz da su stekli poverenje u moj rad i da su zadovoljni uslugom sto nikako ne znaci da ne postoje i drugi majstori i servisi.

Nikom izbrisana preporuka do sada

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evo da i ja napisem svoje iskustvo sa servisima:

Jos dok sam vozio 164-ku turbo inace jako komplikovanu za odrzavanje(i 146-ticu pre nje) isao sam kod Deshe koji uglavnom radi samo Alfe i dobar je majstor ali je postao derikoza,i radi po principu zakazi pa se oteli dok ti zavrsim.Elem nije punila turbina na 164 i ja odem u zakazanom terminu on kaze ostavi da pregledamo ovo,ono,zvacemo te.Kazem kad ustanovis u cemu je problem zovi da se dogovorimo moze ili ne moze,ok.Covek me ne zove tri dana,ja ga nazovem on mi kaze imali smo malu havariju,ali nista strasno bice auto gotov sutra(znaci nista od dogovora,radio sve sta mu je palo na pamet).Sutra zovem auto nije gotov.Prekosutra me zovu ujutru da mogu da dodjem po auto.Odem i kad je krenuo covek da nabraja:

dizne ciscenje,pa nije to

filter goriva uz ciscenje dizni obavezno

svecice nije ni to

kablovi koji su inace menjani 4k km pre toga nije ni to

stotinu sitnica uglavnom resen problem ali smo to utvrdili tek na kraju svega kad smo ti vec uradili gomilu stvari jeb..

Uglavnom bio je problem u ventilu pritiska turbine naravno stavio mi polovan a naplatio kao da je nov i uzeo mi 22 k dingera.Lepo smo se rukovali i jasno sam mu stavio do znanja da me vise njegov servis nece videti.

S druge strane dodje vreme sledeceg servisa i u medjuvremenu ,strada vodena pumpa pa i kompresor klime sta cu gde cu,i po preporuci komsije odem kod mastor BORE u servis Imola,zamena pumpe nimalo lak posao treba raspanovati ceo motor,zamena gumica na usisu,zupcasti ,montaza kompresora klime i jos neke sitnice,doslepan auto ujutru u 11,u 17 casova istog dana bi sve bilo gotovo ali je cekano na kompresor,sve montirano ujutru,Sto ce reci sve bilo gotovo za jedan dan i ruke 6k dinara.

Posle toga sam isao samo kod Bore i uvek je sve bilo odradjeno korektno i pedantno i na vreme i ono najvaznije po dogovoru i za razumnu cenu.

Punta odrzavam isto kod njega i poslednji redovan servis koji je ukljucivao i zamenu grejaca i dihtunga dekla,zavrsio za manje od dva sata i uzeo 2k za ruke.

Jos jednom sve pohvale za majstor Boru .

A moram da pohvalim i Mikija jos jednom sto mi je resio problem sa ventilatorom za vrlo razumnu cenu i kratko vreme. :respect: :respect: :respect: :respect: :respect: :respect:

Ovo za Desu si u pravu. Ja sam isto bio jednom na preporuku, a to je bilo i zadnji put. Dobar je majstor, ali nje ni Alfa JTD neki spejs satl. Covek ima stav kao da je Bogom dan da popravlja Alfe.

Sto se Bore tice, bio sam njegova musterija godinu dana i sve je bilo super, ali razocarao me posto na Alfi koju sam kupovao nije video neke ocigledne stvari oko trapa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...kupio sam auto u subotu vece, po preporuci ljudi sa foruma u ponedeljak sam otisao pravo u TiM Servis na Vidikovcu na dijagnostiku, dok je danas odradjen servis... znaci sve pohvale momci su extra (cak sam se ogrebao za koje pivo :p)... prvo mi se najvise svidela opustena i prijateljska sredina u samom servisu, jer ipak smo mi ljudi...drugo sve je zavrseno brzo i kvalitetno...i trece ono pivo koje sam vec gore pomenuo :D

ZNACI SVE POHVALE ZA TIM SERVIS

p.s. obavezno kupite jedno 10 cevapa sa lukom u lepinji, za svaki slucaj jer je kecman mnogo nervozan kad je gladan, u suprotnom ste naj...xexexexexe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedna najtoplija preporuka TiM servisu - uvedite servisne knjizice za klijente. Jako dobra i korisna stvar, koja moze cesto da posluzi, a i ljudi vole kada kupuju kola da vide sta je sve i kada radjeno na njima. To dodatno upotpunuje utisak o profesionalnosti nekog servisa (pri tom naravno ne mislim da to samo po sebi znaci da je neki servis profesionalan ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...