Jump to content
FAS Euroauto Goran
Guest 1499

Fiat/Lancia/Alfa Romeo servisi, dileri - pozitivna i negativna iskustva

Recommended Posts

@daca punto

 

Njihove su samo ruke, ili i delovi i ruke?

Ako su obe stvari njihove, koliko km/godina je garancija na veliki servis?

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=19016]daca punto[/mention]
 
Njihove su samo ruke, ili i delovi i ruke?
Ako su obe stvari njihove, koliko km/godina je garancija na veliki servis?
I delovi i ruke njihove. ne znam kolika im je garancija malo nepromišljeno sam oterao auto kod njih ali opet šta je tu je oko 90000 RSD me izlazi cifra. Plus posle toga remont turbine oko 250€. ne znam ni dali se isplatilo toliko ulaganje u auto inače je GP 1.9 130 KS.

Sent from my M2101K6G using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, daca punto said:

treba da se odradi mali i veliki servis plus set kvačila plus kočnice cena je poprilična

Trazio sam i od njih ponudu za veliki servis tamo 2018., doduse za turbo benzinca. Cifra je bila blizu 60.000 din, a na kraju sam odradio za oko 200 EUR kod naseg Gorana. Ako ti znaci poredjenje reda velicine cena, (tada) ovlasceni vs non-ovlasceni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ocajno iskustvo sa Servisom Autoklinika Savke iz Kule....

Oterao auto da mi resi elektroniku,konkretno paljenje ventilatora na hladan motor....

Covek mi zamenio svecice i ispostavio racun od 8200din:wallbash:

Problem sa elektonikom nije ni konstatovao,niti probao da opravi....kod njega je bilo sve u redu:blink:

Da nije tuzno bilo bi smesno.

On 7/10/2013 at 7:13 PM, etibor said:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/4/2021 at 3:31 PM, Nenad90 said:
Oterao auto da mi resi elektroniku,konkretno paljenje ventilatora na hladan motor....

verovatno posledica uključivanja klime kad je smer ventilacije usmeren ka šoferci.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma druze,pali se i lampica check engine...ko zna sta je to....

Evo ne mogu 2 meseca da resim to...nema sanse da nadjem postenog i normalnog majstora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E, to je već druga stvar ako se i lampica pali.

Moje iskustvo sa tri takva slučaja - sva tri puta je bila lambda sonda. Doduše, sva tri su bili i benzinci, što je i kod tebe slučaj.

 

Je l' ostane možda da radi ventilator i posle gašenja motora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da,radi jos posle gasenja motora....

4-5 puta ga tako palim i onda se posle vise ne pali ventilator, lampica ostaje nekih par kilometara...posle se i ona ugasi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

da prijavim sada vec dugogodisnji javasluk u ak Kompresor ... mail za zakazivanje servisa niko ne gleda tradicionalno, tj ne moze se dogovoriti nista .. stoga sam odmah pisao predstavniku licno, on je prosledio mail na zakazovanje servisa i nista. Danas zovem jer bema druge, javlja se automat i na kraju javlha da ne moze niko da se javi i da ostavim poruku .. naravno ni na poruku se niko nije javio i tako ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjaj servis,bar za njih ima servisa. Komša je kod njih kupio Tipa,sad je trebao da menja pločice.Zvao ujutro javili mu posle 5-6 sati cenu i ruke, nesećam se tačno cifre mislim da su pločice 10-ak hiljada plus ruke 3-4 hiljade

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjaj servis, bar nisi ograničen time. Najblaže rečeno, sramotno. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisam siguran da nisam ogranicen, odnosno, imam jos godinu dana produzene fabricke garancije, i mislim da cu jos toliko sa njima da surujem, a onda me verov nece videti. uopste mi nisu jasni ti uslovi pod kojima nastavlja da vazi ta garancija, u smislu da mali servis radim na godinu dana iako nisam presao 10.000km za to vreme itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je kod svih proizvođača uslov da se mali servis radi godišnje (generalno videti preporuku proizvođača, tj plan održavanja), dal prešao 2.000 ili 15.000km na koliko se u proseku radi mali servis, irelevantno je. Jbg, moraju oni i da se "osiguraju" i ćape ti neku lovu iz džepa, bar da se namire. 

 

Nema šta, ovlašćeni servis je ovlašćeni servis, bilo u Srbiji u Beogradu ili u Nemačkoj u Minhenu. Samo je cifra druga koji plaćaš (verujem da su švabe skuplje), ali bitno je ispoštovati da si ga uradio u tom servisu na propisanoj kilometraži ili u toku 1 kalendarske godine. Tako da možeš ovde birati i drugi ovlašćeni servis, a ne tamo gde si kupio auto (ako si ga npr tu kupio kod tog dilera). 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja u ak kompresor odrzavam od 2013. I prvog i drugog 500l a i firminog Tipa. Stvarno nikad nisam problema.
Automobil mozes da vozis u bilo koji ovlasceni servis, na primer, Tipo (2020) i jedan 500l(2013) su kupljeni novi u ak kole ali nikad nisu tamo odrzavani jer su mi daleko, uvek u ak kompresor.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možeš u bilo koji Fiat ovlašćeni servis.Burazer je imao tu fabričku garanciju 5 godina,4 servisa je radio kod Koleta a zadnji 5-ti servis je odradio kod Gorana na Altini i baš je bilo povoljno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar Goran spada u oficijalni Fiat servis?

Share this post


Link to post
Share on other sites
30 minutes ago, ISV_01 said:

Mislim da je kod svih proizvođača uslov da se mali servis radi godišnje (generalno videti preporuku proizvođača, tj plan održavanja), dal prešao 2.000 ili 15.000km na koliko se u proseku radi mali servis, irelevantno je. Jbg, moraju oni i da se "osiguraju" i ćape ti neku lovu iz džepa, bar da se namire. 

Nije samo da se oni namire ;) , vec je u nasim uslovima pozeljno da se ulje zameni na godinu dana (ako prethodno nije prevazidjena kilometraza). Pogotovo zbog loseg goriva sa dosta sumpora kod nas (koje bukvalno ubija TBN vrednost ulja), pogotovo ako ima dosta gradske kreni-stani voznje, pa mogucnost natrcavanja na fals ulja... Zbog kondenza takodje nije preporucljivo da ulje "prezivi" dve zimske sezone. Na tome ne treba stedeti, pogotovo na modernim motorima koji motorno ulje koriste i za rad drugih sofisticiranih sistema (FireFly, MultiAir motori sa varijabilnom kontrolom usisa), kod turbaka za podmazivanje i hladjenje turbine, kod Fiatovih dizelasa imamo degradaciju motornog ulja zbog DPF regeneracija, stizu i GPF benzinci itd., itd... Najmanje je tu bitna necija zarada.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam ćetiri puta na 500L radio redovan servis u AK Kole, a dva puta kod "Gorana" i nisam bio nezadovoljan (cenom i uslugom) ni "tamo", a ni "ovamo", ali, moram da priznam da mi kod "Gorana" nekako ne odgovara veoma dug perioda od zakazivanja od slobodnog termina. Lako je za redovne godišnje servise ( njih mogu da planiram, pa i zakažem mesec-dva ranije), ali, šta da radim ako bih imao kvar na vozilu? Zar kod njega treba da čekam mesec-dva na dijagniostiku i opravku ? A do tada da vozim - bicikl ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, moron said:

...ali, šta da radim ako bih imao kvar na vozilu? Zar kod njega treba da čekam mesec-dva na dijagniostiku i opravku ? A do tada da vozim - bicikl ?

A, što nisi pitao u servisu koja je procedura kad je auto u kvaru? :D

Da si pitao, dobio bi odgovor da se unapred zakazuju intervencije koje mogu da čekaju i/ili da se planiraju (poput npr. redovnih servisa).

One intervencije koje su rezultat kvara zbog kojih auto ne može da se vozi, idu preko reda i završavaju se najbrže što može.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poslao sam isti mail fiatovim dilerima- servisima u nedelju vece. 

Pitao za produzenu garanciju, cenu drugog servisa za tipo HB 1.4 benzin i cene neke dodatne opreme.

Stojanov mi je ogovorio odmah ujutro u 9h, Radulovic u 15h ostali nista.

Neverovatno kakava neposlovnost. Pitam se sta uposte rade. Vozila nemaju za prodaju a i kad imaju proda se par stotina godisnje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@moron nekoliko puta sam "banuo" i jednom zvao Gorana za šest godina "druženja", jednom mi je samo rečeno da neće moći u toku dana da otklone kvar (anlaser), ali je ispalo da su me "slagali", jer su me isti dan pozvali oko 16 časova da preuzmem auto!:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...