Jump to content
FAS Goran
Guest 1499

Fiat/Lancia/Alfa Romeo servisi, dileri - pozitivna i negativna iskustva

Recommended Posts

...U Srbiji se nešto menja!

Uključujući i da imaš FLCS forum i na njemu temu sa iskustvima sa servisima koja je do sada pročitana preko 130.000 puta. To sve kod firmi koje imaju rezon, shvataju šta znači internet i njegova važnost kao medija, odmah upali crvene lampice posle tvog iskustva i video si epilog...

Pohvale za AK Voždovac zbog takvog pristupa. :clap:

Nešo molim te ispuni mi ovu želju za brisanje postova, jer sada za AK Voždovac imam samo reči hvale. Ljudi na koje sam danas naišao su profesionalci i zaslužuju ovaj moj kilometarski post i zahvalnost! :unworthy:

Svi delovi tvog posta koje si, kako kažeš ''u trenutku besa'' napisao su sada skinuti. Delovi posta, ne ceo post.

Savet za sve članove foruma ubuduće:

sve se može lepo, fino napisati, obrazložiti. Čisto da ne dolazimo opet u situaciju da nešto naknadno treba da se briše.

A, kao što vidite...trenutnih 130.000 pregleda ove teme je 130.000 pregleda i ima uticaja. ;) Baš zato i Vi morate biti svesni težine svojih reči, svojih formulacija. Dakle, fino, obrazloženo. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U redu je i sve si u pravu, mnogo puta čovek zažali što je u nekom trenutku prenaglio. Tako i ja, tog dana nisam naišao na prave ljude sa kojima ću da rešim problem. Moj omiljeni forum, koji su oni čitali i zbog tih postova i reagovali ovako prema meni, i naravno Ciao Fiat, su mi pomogli da ovoga puta servis bude vrlo predusretljiv i načini me zadovoljnim jer se problem rešio. Posle sam zažalio što sam koristio preteške reči i uvrede, ali evo pošto si na fini način to razrešio zahvaljujem ti se i obećavam da ću ubuduće biti malo tolerantniji.

Možeš da vidiš i po mojim postovima da uvek pišem postove sa razlogom i obrazloženjem te se i trudim da njima koliko god mogu i pomognem drugima,

HVALA I POZDRAV! :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena najvise zavisi od delova koji se uzimaju, da li su originalni ili zamenski.

Npr. filter za vazduh je od 600 kinti zamenski, a originalni 1300, filter klime zamenski od 500 do 2800 sa aktivnim ugljem (Knecht), itd. Stabilizatori su od oko 10 EUR zamenski, do oko 20-25 EUR originalni ili varijanta reparacije istih.

Napred imas dva silen bloka po viljusci, postoji mogucnost da se uzmu zasebno. Mislim da se Igor iznad prebacio i dao ti cenu za zadnje silene. Imas varijantu reparirane cele viljuske (kod Tejovica 2600 din + tvoja viljuska). Ako te zanima nova viljuska idu od oko 45 EUR zamenske do oko 120 EUR original.

Da ja ne bih ovde reklamirao, imas odgovarajuce teme pa pogledaj iskustva ljudi, sto se kaze - koliko para, toliko muzike.

Sto se servisa tice, kao i uvek, moja preporuka za Mikija, Gorana i Nesu (koga i Igor vec pomenu).

Jel moze neka preporuka, ko je najbolji, odnos cena-kvalitet? imam mali problemcic, treba da vozim na diagnostiku i verovatno nesto da sredjujem pa me interesuje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos jedno pozitivno iskustvo za servis Goran Zemun.

Bili smo na putu, 800 km daleko, sneg i kisa kao iz kabla.... Brisaci se sami od sebe upalili, ugase se samo kada ugasim motor (sreca pa su blokirali ukljuceni a ne da su "crkli").Dvoje dece u kolima, pada mrak, mislim se da li otkazuje elektronika, itd.....

Posaljem sms Goranu sa opisom sta se desilo i da li mogu nekako da popravim situaciju, ZA MANJE OD MINUT stize odgovor da je verovatno u pitanju nakvasen motor brisaca i da ne mogu nista uraditi da ga sredim.

Nije mogao fizicki da mi pomogne u momentu, ali mi je mnogo znacilo sto sam imao odgovor u vezi problema i da ne brinem o ostalim stvarima. Posle nekoliko sati su se brisaci vratili u normalu i sve se zavrsilo ok.

Gorane hvala jos jednom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani forumasi i ljubitelji Fiata,

Uradio sam redovan servis u auto kuci GARANT (inace ovlasceni servis) u Cacku i iskreno nisam zadovoljan njihovom uslugom. Pre svega od zakazivanja servisa i pitanjem da li ugradjuju filter klime sa aktivnim ugljem, oni nisu znali da mi kazu koji ugradjuju, pa sve do trajanja tj rada servisa. Da li je moguce da redovan servis traje 6h?????? Meni nije, sve u svemu 2h najduze. Naravno, nisu naplatili ruke za tih 6h ali ja sam svakako morao da cekam, dok mi nisu predali auto. Zao mi je ali moram da kazem da svako ko zeli da ide na servis u auto kucu GARANT, neka 2x razmisli. Takodje i jos neke sitnice oko sredjivanja automobila nisu ni pogledali, sto me je dodatno iznerviralo. Sad sam bio kod njih i nikada vise. Inace vozim Bravo 2009. Veliki pozdrav i nadam se da ce ovaj savet mozda nekome pomoci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li pročitao prethodnih 581 odgovor napisan u ovoj temi?

Niko nije pominjao ništa u tom delu grada? ;)

Uz svo duzno postovanje tebe, kao administratora, nije mi jasan tvoj odgovor...Zar ne mislis da je lakse da mi neko napise odgovor u jednoj recenici, jer prosto pitanje zahteva prost odgovor,

nego da ja pretrazujem 581 odgovor na ovoj temi...stvarno mi nije stalo do rasprave...ako znas prijatelju, pomozi, ako ne znas (a admin si) nemoj mi odmagati...hvala unapred!

PS: Da ponovim...Sutra idem u AP sport, ali ja ne bih da idem tamo, dakle, treba mi fiat servis na karaburmi...nov sam na karaburmi i ne znam da li postoji dobar fiat servis...hvala!

Edited by MareCare011

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije ti on rekao da pročitaš temu jer on ne zna ili neće da kaže. To nije prosto pitanje i nije prost odgovor.

Dakle, ako pročitaš celu temu, videćeš da na Karaburmi ima više servisa gde bi mogao da odeš, ali isto tako postoji i više mišljenja o svakom od njih od ljudi koji su tamo odlazili. Na forumu je mnogo tema prežvakano i po više puta. Mogu se naći mnogi odgovori vrlo precizni i detaljni uz samo malo truda.

Ovako ako ti neko kaže idi kod ovog ili kod onog ti ćeš otići tamo, nećeš biti zadovoljan i onda ćeš reći "e oni na FLCS forumu su me za*ebali, rekli mi da idem tamo, a ovi mi uništili auto". Ovako lepo pročitaš šta su ljudi pisali pa SAM zaključiš da li ti je možda bolje da ipak odeš u AP Sport (ili bilo koji drugi servis) ili da ideš u neki na Karaburmi.

Inače, nevezano za ovo pitanje, na bilo kom forumu po bilo kom pitanju u bilo kojoj državi važi jedno isto pravilo - ne postavljaj pitanja na koja je već odgovoreno. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Dobar" servis je relativan pojam. Neko će kod najgoreg hoštaplera da naiđe kad je servis slučajno sređen i prazan, a majstor, slučajno dobre volje, pa će mu zameniti ulje i filtere brzo i efikasno. Onda on kaže na forumu da je "Kod Žike Barabe" odlilčan servis. I obratno.

Goran je stvarno OK, (po mom mišljenju i mišljenju mnogih druigh) ali svedoci smo da ima i nezadovoljnjih mušterija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Zar ne mislis da je lakse da mi neko napise odgovor u jednoj recenici, jer prosto pitanje zahteva prost odgovor,

Ne mislim.

Imaš razlog, napisao ti je Dovla. SAM odlučiš gde ideš na osnovu napisanih iskustava ljudi sa servisima.

Plus, forumi se čitaju. Nije od značaja što tebe mrzi da izdvojiš 10-15 minuta i pročitaš ono što već piše. Taman posla kad bi svi pisali po 100 puta isto za svakoga koga (kao i tebe) mrzi da potroši 10 minuta svog vremena i pročita ono već napisano. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK...nema ljutnje, ali ja stvarno nemam vremena (a mislim da to nije 15min) da kopam po 30 strana foruma...doduse, DOVLA mi je objasnio nesto o cemu nisam razmisljao pa se, naravno, zahvaljujem.

Slazem se da je forum za citanje i pretragu, ali sam mislio da mi neko na brzinu kaze nesto tipa: "imas tu i tu i tu pa vidi sam gde ces, jer su razlicita misljenja..."

Jos jednom hvala ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam vrlo loša iskustva sa TIM servisom i preporučujem da ga zaobiđete. Ne sumnjam da su pre par godina krenuli sa idejom - raditi kvalitetno a jeftinije od izvikanih servisa. Internet marketing je čudo, ima previše mušterija i sad su skontali da je sad pravi trenutak za uzeti pare. Meni su auto radili Toma i Neša:

http://www.fiat-lanc...=80#entry869462

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam šta reći, ja sam uglavnom čitao pozitivna iskustva o njima i zato sam hteo da odem da mi provere zaprljanost turbine jer sam čuo da imaju neki aparat za to pa ako je prljava da je očiste. Sad nisam više siguran dal da odem kod njih jer ipak ne bih da mi bilo ko čaprka oko turbine. Tebi se to desilo pre mesec-dva a ja sam pozitivna iskustva čitao pre godinu-dve-tri kada su ljudi pisali a možda su se sada iskvarili.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za Tim servis mogu da kazem samo sve najbolje... Radjeno svasta nesto na autu, nikad ni najmanji problem. Veliki, mali servis, ciscenje provera dizni, kocnice, trap... Uvek sam dobijao preporuku za kvalitetne delove a ne da prodjem sto jeftinije... Realno, tako i ja radim u svom poslu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm da, zbog njih mi je za malo ispao motor na puntu . . . Ko kaze da nosac motora mora da se stegne . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

gospodine ticma mi ne bezimo od greske a ni od materjijalne ili moralne odgovornosti.servis koji nikad nije pogresio je onaj koji ne radi.sto se tice gospodina Mihailovica secam se o kome i cemu se radi.ja n isam hteo da radim taj auto(iz svojih razloga) pa su uzeli gore pomenuti i pored mog protivljenja.koliko vremena i koja je cena zamena lezajeva i karika mogu da diskutujem sa nekim ko je to radio a sto se cene tice nije servis pijaca za pogadjanje ako ne oddgovara postje i drugi.zupcasti mogu vratiti stari posle 10000km na odgovornost vlasnika drugacije ne.kad je predlozeno da se odrade karike i lezajevi predlozeni su originalni zbog ozbiljnosti posla a nije uradjeno jer su finansije bile problem.ovo je prica druge strane za ovih par postova pa nek odluce clanovi sami

Share this post


Link to post
Share on other sites

Miki ti si uvek bio korektan ali za Tomu i onog drugog lika nemam pojma sta da kazem . . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1 , stvarno nikada nisam imao ni najmanju zamerku na Mikijev rad i odnos. Naprotiv - prezadovoljan (uz napomenu da mi je u TIM-u uvek iskljucivo on radio na Stilu).

Share this post


Link to post
Share on other sites
....sto se tice gospodina Mihailovica secam se o kome i cemu se radi.ja n isam hteo da radim taj auto(iz svojih razloga) pa su uzeli gore pomenuti i pored mog protivljenja....

Zamenio si ti Mihailovića sa nekim drugim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda idem na pregled turbine u Tim ali kod Mikija. Ako Miki nije tu ili nema vremena doći ću drugi put pa ću napisati moje iskustvo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako Toma nije tamo, onda ce ti Bokija odradi kola :lol:

Sent from my LG-P760

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...