Jump to content
FAS Goran
Guest 1499

Fiat/Lancia/Alfa Romeo servisi, dileri - pozitivna i negativna iskustva

Recommended Posts

Evo jedne,nadam se, zanimljive preporuke.imam bravo 1.6, ranije sam odrzavao auto u marea trade i bio sam zadovoljan sve dok gazda beli nije poceo da se ne pojavljuje u servisu. nakon toga presao sam u ricambi, ali su katastrofalno skupi sa delovima, pa onda kod gorana sa altine i bio sam prezadovoljan uslugom i cenom, ali ono zakazivanje dve nedelje unapred...:wallbash: Od prijatelja, koji je inace taxista, :rolleyes: cujem da je neki goranov majstor otvorio svoj servis u zemunu. odvezem auto kod njega da mi odradi veliki servis i jos neke sitnice. odusevio me je svojim znanjem profesionalnoscu.goranova skola :thumbsup: sa puno strpljenja je odgovarao na sva moja glupa pitanja. cena delova ista kao u kit komercu a ruke dosta jeftinije od drugih servisa. inace majsor se zove ivan. svaka preporuka za njega :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja auto od prvog dana odrzavam u auto servisu Ivanovic u Sapcu. Dosta su profesionalni, pedantni,ljubazni, rade samo Itlijanska vozila. U sastavu servisa imaju i prodaju auto delova. Nisu skupi,a i uvek pro potraze jeftinije resenje,nisu derikoze. Za sada sa njima imam samo pozitivna iskustva. Preporucio bih svima, pogotovo ko je iz tog kraja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:thumbsup: evo mog komentara za servis za Fiata i Lanču.

verovatno većina vlasnika ove dve Italijanske marke znaju za ''Fiatservis GORAN'' u zemunu na Altini. www.fiatservis.rs

ja sam danas radio veliki servis kod njih na Stilu MJET iz 2006. god. mislim da je blago reći da sam zadovoljan svime šta je urađeno, a posebno za koje pare. kompletan veliki servis, i ruke i delovi sa dijagnostikom i odklanjanjem kojekakvih sitnica(grešaka), sijalice i sl sitnurija košta nešto više od 25000din. ovom prolikom stvarno hoću da toplo preporučim ovaj servis kao servis koji stvarno ima alat, znanje i mislim podjednako važno ''volju'' da sve odradi kao što je dogovorenoa. Jedina stvar koja malo(možda) smeta je to da se zakazuje a da su od prilike dve nedelje u napred zauzeti, ma da ja to ne bih na kraju nazvao smetnjom.. to samo govori o profesionalnosti, znanju i količini posla koji ti ljudi tamo očigledno dobro rade. Svaka preporuka! :thumbsup:

Jel mozesh, molim te, da mi kazesh shta si sve TACNO menjao prilikom tog servisa i da li ti je stilo 8v ili 16v

(interesuje me hocu i ja da radim veliki servis a ova cena mi nije losha ;))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskrena preporuka za Nebojšu sa Zrenjaninskog puta.

Momak se bavi nabavkom, prodajom i ugradnjom polovnih delova za Lancia Delta 2. Što se tiče cena u najmanju ruku je duplo jeftiniji od konkurencije!

Koliko sam ga razumeo isto radi i sa Fiatom Coupe, a da li ima delova i da li postoji mogućnost da nabavi nešto i za neki drugi model proverite!

Njegov broj je 0641999066, nadam se da mi nece zameriti ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj ti je savet da ako vec odvezes auto kod Bogunovica, nikako ga ne ostavljas. Budi tu dok ti rade.

Evo da i ja pohvalim ˝Bogunovica˝. Pre dve godine mi blokiraju zadnja vrata na Stilu. Kod majstora kod kojih sam odrzavao auto nisam mogao da dodjem na red,svi u guzvi,i moze tek za par dana. Posto sam taksista i treba mi auto za rad ja krenem da jurim redom pa gde mi urade. Kod Bogunovica oteram auto,oni ga pogledaju i sloze mi pricu kako ce to biti opasna operacij,da moraju da skidaju vrata sa sarki jer ne mogu da pridju nekim srafovima koji drze tapacire na vratima i daj boze da mi tom prilikom ne ostete jos nesto itd,da ne duzim. Vidim ja du ce tu biti dranje,ali na kraju auto stoji,gubim pare kako god i ostavim mezimca tamo. Tada je Stilo jos bio relativno nov auto kod nas,danas bi sigurno drugacije,al posle bitke svi su generali. Kupm polovne brave,nove kod tata Miska tek za 15 dana,namontiraju mi to,cena rada oko 10 i nesto hiljada,auto radi jos uvek kako treba-da budem realan,ali su mi usi ˝porasle˝ :realmad: kad sam video kuci da do svih srafova mogu da dodjem obicnim srafcigerom. Pa eto,kome nije skupo da plati skidanje tapacira iznutra i zamenu brava(po meni posao od maksimum 2 sata za onog ko zna sta radi) moze auto da otera kod Bogunovica. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedan plus za servis "Goran",danas kod njega na pandi menjao famozni ECU,stavljen nov po ubedljivo najpovoljnijoj ceni malo ispod 300eur sa garancijom,u Delti ista naprava košta 70.000din i jače,

pored toga menjane obe bobine+punjenje klime gratis sve izašlo sa popustom za forumaše 340eur+ primljen preko reda. Svaka čast maksimalno profesionalno

i sve do detalja odradjeno i ispoštovano.Preporučujem svima ovaj odličan servis :thumbup:

Edited by uketic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto i ja da malo pohvalim. :thumbup: .lupka prednjica putem,telefonom nazovem majstor Antuna ispricam problem i odem u auto servis "STANTIC" u Subotici Panonska 28,auto mi je odmah na dizalicu podigao i konstatovao da je otisla leva viljuska i desna upravna spona,zamenjeni delovi za 15 minuta i ujedno kontrolisana je remontovana letva volana..i sve za iste pare. :thumbsup:

Pominjao sam u ranijim postovima da sam u ovom servisu servisirao letvu volana, a inace specijalizovani su za servisiranje servo upravljaca (letvi i pumpi) kod putnickih i lakih teretnih vozila,kontrola se vrsi obavezno na ispitnom stolu i sprovodi se po protokolu koji propisuje proizvodjac. :book: I na ovako servisiranu letvu ili pumpu da lisu garanciju na godinu dana. :unworthy: Za svaku pohvalu i eto razloga za zadovoljstvo..Sve preporuke za gore navedeni servis i vlasnika Stantic Antuna 064/2131600.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Neshone

samo da pohvalim mikija i tim servis.. dodjem ja po dogovoru kod njega, i krenemo od pocetka..

tesko paljenje kad je visoka temperatura motora, povremeni restart male kilometraze i pojavljivanje lampice CODE na tabli.. otvorimo haubu, ne valjaju kleme.. prvi problem resen..

drugi problem povremeno gasenje auta pri pritisku kvacila.. izvadi miki step motor i njegov pogled mi je sve rekao.. resen drugi problem..

treci problem visoka tempereatura motora koja me zajebava otkad vozim ovaj auto.. primeti miki da se pali tek druga brzina ventilatora i nakon kraceg vremena da je riknuo rezistor.. resen i treci problem..

kako sam srecan bio u povratku kuci kada sam video da temperatura motora ne prelazi polovinu za vise od debljinu kazalje, pa to nije normalno.. :thumbsup:

ostao je jos dogovor da odem na ciscenje dizni i nadam se da ce najbitnije stvari biti sredjene..

bravo tim, bravo miki..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas sam se nacitao ove teme na forumu i boli me glava :coffee: imam fiat bravo 1.6 16v od skoro ga vozim dobio sam ga u kompenzaciji, vidim da je navedeno dosta servisa i raznih majstora!Malo mi je bezveze da cekam majstora 2 nedelje makar on bio velemajstor!Svaki majstor je svoja prica svaki ima neku matematiku kako gde koga da odere, ja volim da imam majstora sa kojim uvek mogu da se posavetujem i da mi da neki savet i da naravno moze da se posveti tvom autu u potpunosti!Ranije sam vozio Peugeut i razne majstore i servise sam menjao i naslusao se raznih prici i bajki!Moj savet je dobar majstor je onaj koji moze u potpunosti da te saslusa i posveti tebi i tvom autu a ne da te otalja, sto radi vecina vecih servisa!Posle duzeg traganja nalete sam na korektnog majstora univerzalca, decko radi sve!Nije skup i ne cekas ga nedeljama vec zakazes dan dva ranije!Pa kome treba broj pusti cu mu na PM da ne reklamiram ovde!Pozdrav svima :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto je velika tema ne znam da li je neko komentarisao ovlašćeni Fiatov servis Autoremont iz Pančeva. Ako jeste, voleo bih da vidim komentare...

Elem ja ću ostaviti svoj komentar na dati servis i očekujte dugačku ali poučnu priču:

Bravu sam kupio sa gotovo raspalim setom kvačila. Otišao sam kod njih, iako sam znao o čemu se radi žalio sam se samo na curenje ulja iz menjača da vidim koliko znaju materiju pošto mi je to bio prvi put kod njih. Rekoše oni meni odmah da je set kvačila i tražiše mi oko 20 000din za deo i za ruke. Dogovorimo se mi da ja dođem ujutru u 7 i biće gotovo do 15h. Zovem ja oko 15h da vidim jel' gotovo kažu biće za pola sata i da će me zvati. Zovem ja u 16:30 i niko se ne javlja... odem ja tamo bilo je nekih 16:45 kad na kapiji stoji portir kaže "pa otišli su svi danas ranije... petak je..." i usput mi kaže da servis ne radi vikendom.

Niste svesni koliko je meni pao mrak na oči u tom trenutku. Planirao sam važan put za vikend i 14 puta sam ih pitao mogu li oni to da završe za jedan dan i govorio da ga ipak dovezem od nedelje međutim NEEEE mogu oni to za jedan dan... i ja budala poverujem. Na kraju sam pukao 150eur da iznajmim auto jer je put praktično bio neodložan.

U ponedeljak me zovu oko 15h i potpuno 'ladno mi kažu da dođem za sat vremena po auto... ni izvinite na kašnjenju ni ništa... odem ja tamo odmah vidim ja peru ga oni pogledam račun kad ono 28 000 :shock: STOTINU evra skuplje, a nisu me zvali ni da pitaju ni da me obaveste...

Odmah sam zvao gazdu koji je počeo da mi priča priču kako je moj auto komplikovan jer je kombinacija 1,9TD i 1,9JTD delova pa su imali ne znam ni ja kakvih problema i blablabla... u svakom slučaju platim ja tih 28 000 i reko' ajd' nek' ide život samo neka su ga dobro napravili (eto koliki sam konj i preko čega sve pređem).

I tako ja dođem kući, parkiram ga i ujutru krenem na faks, krenem u rikverc kad ono fleka od ulja na :shock: pogledam kad ono iz menjača... tu mi pukne film i pošaljem starog u servis jer sam ja bio u stanju da nekog odrobijam... mislim odvezao sam im auto zato što mi curi ulje iz menjača i oni mi uzmu 350eur i ulje i dalje curi :S

Vrhunac priče - prodaju oni mom starom priču kako se menjač sastoji iz tri dela i kako su oni rastavljali samo jedan deo, a ulje curi na drugom pa treba da se promeni dihtung na tom delu, ali pošto to "nije njihova krivica" oni rekoše da mora da se plate ruke 5000 za skidanje menjača i deo oko 1500 i stari koji mene zove i kaže: "ajde da ne menjamo ovo pošto treba oko 6500 nego ti kontroliši svremena na vreme i dosipaj ulje u menjač ovi kažu da to tako može".

U tom momentu sam počeo da urlam i da govorim da ću da odrobijam i njega i njih sve zajedno i rekao im da imaju 2 sata dok ja dodjem da to zamene i da dihtung može stari da plati, a da ću za ruke ja doći da im dam... Dolazim posle 4-5 sati u servis i oni meni kao eto izvinite vaš račun je 1500din.

Evo prešao sam nekih 35 000km od tada i nisam imao problema. U međuvremenu su mi radili dihtovanje kartera (ne bih ga ja terao nego stari nije znao za drugi servis, ja nisam bio tu) i to je za sada ok. Ali nikada više u životu tamo. Kroz razgovor sa momcima koji rade tamo video sam da ima dobrih i kvalitetnih momaka, ali izgleda da su loše plaćeni pa ih boli uvo da rade kako treba.

I još nešto za ovaj servis... on se vodi zvanično kao da ima zamensko vozilo, a zapravo ga nema i nikada ga nisu ni imali.

Evo mene opet ovde i na ovu temu :) Elem, kao što se može videti prošlo je godinu i po dana od mog pisanja, a gotovo NIŠTA se nije promenilo u ovom servisu.

Ukupan utisak - gazda ljubazan, sistem ne funkcioniše.

Obrazloženje:

Pre više od 10 dana upadoh u rupu i otkinuh šraf za ispuštanje ulja na karteru... silne peripetije oko osiguranja (o tome više na drugoj temi), i u petak stignem ja do ovog servisa radi zamene kartera. Servis je ovlašćen, a i računam možda se samo pogodilo prošli put da nisam bio zadovoljan, po sistemu svi zaslužujemo drugu šansu, a između ostalog osiguranje sarađuje s njima pa je u prvom trenutku bilo logično da prebacim tu administraciju između njih. Elem, oteram auto u petak radi gorepomenute intervencije i zamolim ih da mi očiste odušak klime i čovek kaže naručio je karter, ali stiže City Expressom i sumnja da će stići u subotu, ali u ponedeljak je tu i meni je auto u ponedeljak popodne gotov. U ponedeljak tokom dana pozovem ja gazdu kad ono karter još nije stigao, a kako je bilo 14-15h vidim ja nema od toga ništa. Tako i bi... zovem ja juče oko 13h karter JOŠ UVEK nije stigao :wallbash: e reko' jbte dokle... ali reče mi čovek da ga zovem oko 16h... zovem tad kaže stigao je montiraju ga, ali pošto im ističe radno vreme oni će završiti i upaliti ga da odradi pa predloži da auto prenoći još jednu noć pa da ga jutros ponovo upale još jednom za proveru... ja pristanem uz dogovor da me oni zovu ujutru oko 9h da jave da je auto gotov.

Jutros tek oko pola 11h me zove čovek kaže da je gotovo i da mogu da dođem. Odem ja do njh kad ono imam šta da vidim. Prvo na računu piše da je ugrađen polovan deo :blink: u OVLAŠĆENPOM SERVISU?!?!? Ja mogu da prihvatim tako nešto, ali se valjda pita mušterija hoće li nov ili polovan, a ne da se radi u korist osiguravajuće kuće (koja treba to sve da plati) da sve bude što jeftinije... druga stavka, odušak klime nije ni pogledan :thumbdown: odgovor na to - druže dođi narednih dana kad god želiš sredićemo. Ama to je trebalo da bude VEĆ sređeno :wallbash: odem na blagajnu, ona riba što radi sva se nešto izbagovala i ne može CELIH 25min da mi izda fiskalni račun jer je počela da radi probne tablice nekim likovima koji iza servisa sede i piju pivo umesto da joj donesu podatke od auta na koji treba da se izdaju probne tablice :realmad: konačno završim sve, kad priđoh autu, a ono i sa prednje i za zadnje strane FLEKE od ulja sve se vide prsti kako su ga gurali :wallbash: auto je naravno opran nakon servisa, ali su te fleke ostale... OPET zovem tog gazdu on pošalje nekog lika koji radi na pranju i on to nekako skinu i ja jedva dočekah da krenem nakon cela 2h provedena u servisu :sleeping:

Sve u svemu jedna NEUTRALNA OCENA! Generalno zadovoljan sam kvalitetom usluge (ovog puta zamena kartera), ali odnosom vrlo nezadovoljan. Ako hoćete kvalitetan rad i ako imate vremena na pretek slobodno kod Pivaševića ;)

:thumbdown: Kašnjenje od 2 dana, zamazan auto, neefikasna kasa

:thumbup: Svaki auto se posle servisa opere pa makar bio i najmanji kvar ili zamena ulja npr, gazda tj. njegov sin koji izgleda preuzima posao, vrlo kul lik, trudi se i korektan je, ali nema uspostavljen sistem u servisu i sve mora sam da radi... čini mi se da on teško da će da ode na godišnji a da servis normalno funkcioniše. I cene su u skladu sa ostalim servisima, nema prevelikih oscilacija ni u ceni delova ni u ceni rada.

Share this post


Link to post
Share on other sites

radio sam Punto 1 gt koji je odrzavan prethodno kod Gorana u Zemunu,ne vidim zasto neko uzme da radi nesto kad se ne razume bar u taj model ne...u crevima i vakumima od turbine izvadio sam 3 pampura i jednu staru svecicu...a auto je prethodno bio kod tog Gorana...turbinu nije ni palio jel mu je on zapusio vakum koji gura ventil na turbini...nemam ja nista protiv njega al to ne moze tako

Zato ti lepo naplatiš delove koje nisi ugradio...i klepiš za ruke pride...a onda se ne javljaš na mobilni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Još jedna velika pohvala za Gorana primljen preko reda,uradjeno isti dan u pitanju je bio fantomski kvar auto je cimao na malim obrtajima i povremeno (dijagnostika nije ništa pokazivala) se gasio očistili leptir u "Goranu" ali videli su da nije to u pitanju,jedna žica iz ecu do leptira je imala neki prekid i zezala je povremeno.

Stvarno svaka čast za dijagnozu i brzo rešavanje problema i naravno sve korektno uradjeno a minimalno naplaćeno,takva sigurnost u majstora jednostavno ne može da se plati :clap::clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno veliko :thumbdown: za sve servise sa foruma.

Prosto sam se iznenadio da reklamirani servisi sa foruma nemaju petju, znanje, alat ili prosto ne zele da se uhvate u kostac sa vozilom koje je proizvodn traku poslednji put napustilo 1999 godine.

Sigurno je da ne treba napomenuti da nije rec o svemirskoj tehnologiji...

Da li mi vlasnici ne bas toliko cestih masina treba da svoje automobile parkiramo u garazu, ili mozda da se svaki put pre nego sto startujemo masinu ponadamo da se usput nista ne pokvari zato sto ne postoji neko ko kvar moza da popravi?

Mozda bi svi trebali ironicno receno da predjemo na Zastavinog Puntica da bi na taj nacin mogli sebi da priustimo uljudan, cist i profesionalni servis? (molim bez uvrede za vozace Punta i one drge servisere).

U vezi sa gore navedenim, postavljam sam sebi pitanje kao i clanovima foruma, gde odrzavati automobil koji se ne srece toliko cesto na ulicama Beograda?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto Stojanov NS

Iskustvo br.1 Radio veliki servis, nazvao, oni mi zakazali sutra ujutru za 8, ja dosao ostavio auto, koliko ce to kostati, oko 10.000 dodji u 10:30 po njega. Ja dosao u 10:30 auto me ceka gotov, cist, odoh do kase da uzmem fakturu kad faktura oko 11.500 pa jutros je bilo oko 10 a sad 11.5. Pa 10 je bez PDV. Pa jel mogu ja bez pdv-a, kaze ona ne, pa sta mi govorite onda bez PDV-a? tako je gazda kazao, aha, a gde je gazda, negde u bg.

Iskustvo br.2 Zamena senzora polozaja volana, da li ga imate, imamo ga, kad moze zamena, moze ujutru sutra u 8, da li ce biti gotov do 16h, hoce, bitno mi je jer mi je kuca 100km odatle, namontiraju oni novu letvu sa senzorom 43.000 ali nece da radi sa mojim motorom i ecu za sarvo i to mi javljaju u 15:55 tako da nema sanse da ja pokupim auto da se vratim za Kikindu, ujutru ce oni sve to srediti i oko 12 mogu slobodno da dodjem po kola. Ja sta cu, sednem na bus i vratim se kuci, ujutru se vratim za ns i negde 20km od ns mi zvoni mobilni da mi kazu da delove koje su porucili nisu stigli da se paket negde zagubio, sve je stiglo osim mog paketa. Ja dodjem do servisa kad sam vec stigao u ns i reko ja neidem iz servisa bez svojih kola, oni mi upakovali sve ali bez serva i ja se nekako na misice vratim za ki i ostao dogovor da mi jave kad stignu delovi, ja stigao kuci kad zvoni telefon da je pronadjen paket, navodno otisao je u neki drugi grad i da ce ga ujutru isporuciti, tako je i bilo ujutru su me nazvali da je stiglo i ja opet za ns i kazu mi da sacekam jer je sad sve tu i bice gotovo za pola sata. Tako je i bilo, ja odem na blagajnu da da uzmem fakturu jer sam unapred uplatio tih 43.000 kad ce ona 74.000, reko molim, 74.000 da 31.000 za polovan motor i ecu i 43.000 za letvu sa senzorom. Polovno, da vam platim 300 evra za polovno, kaze onda da jer za novo bi umesto 31k morao da izdvojim oko 60k. Nije problem da ako ne zelim, oni ce demontirati sve i naplatice montazu i demontazu i troskove transporta delova a sve to je oko 50 evra. A sta fali reko mom motoru i ecu, kaze nista, nego nema da se kupi letva od mk2a vec samo od mk2b a moj motor i ecu ne pasu na to, pa sto mi odmah niste rekli za to, pa nismo ni mi to do sad znali. I vi ste ovlasveni Fiat servis, tisina. Reko dajte mi fakturu pa cu vam platiti razliku do 74.000 sutra ujutru, a ne, ne mozes da ides dok ne platis. Ja sve placam preko racuna posto mi je auto na firmu. Pa kako da ti platim molim te kad stojim tu ispred tebe, kako da odem do kikinde da pustim virman, jer ne mogu da ga pustim ovde u ns. Dve blagajnice se pogledase i onako muuuuuu pogledi, u pravu ste, samo da nazovem gazdu i posle 5 minuta sa gazdom on nekako dozvoli da odem. Platio sam im ujutru.

Sve u svemu servis kao servis je odlican, profesionalan, sef servisa neki Rade je skroz ok jer ti sve objasni i obrazlozi kako, zasto i ne mrzi ga da stobom provede koliko god vremena je potrebno, komercijala uzas, cene su ok, 3000 su uzeli za veliki servis za ruke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

moj komentar je -no coment

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koliko kosta ta jednostavna operacija zamene ulja i cetiri filtera, ali meni u TIM servisu izracunase neku cifru od 10500 i to bez filtera klime, za koji je cena oko 1200 dinara!?!? Naravno ja ne budem lenj nego okrenem AP sport i u njihovom servisu zavrsim sve to za manje od 7000 dinara, uz normalno fiskalni racun i placanje karticama. Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Je su li isti delovi u TIM-u i u AP-u?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da se prikljucim zanimljivoj temi sa svojim iskustvima. Imao sam mareu 1.6. 16v od 2001-e do 2005-e, i auto sam servisirao u marea trade-u u Zemunu. Bili su korektni i brzi , a radilo se svasta , od sitnica poput redovne boljke kod marea-e , zamene kvaka na vratima , pa do zamene kbvacila. e , jedini problem je nastao posle zamene kvacila.......saltanje je bilo tesko , i kvacilo vise nikada nije bilo kao pre. 4x sam dolazio na dostelovavanja, 2 x mi je sajla promenjena, bilu su korektni , ali to vise nikada nije bilo kako valja. Auto je ubrzo prodat , i covek koji je kupui autu , promenio je kvacilo ubrzo, naime nije presao ni 10 000 km sa ovim ugradjenim u marea trade-u.

Zanimljivo, imam veoma slicno iskustvo sa Marea tradeom, posle koga sam odlucio da vise ne posecujem taj servis. Duboko u meni crv sumnje uporno ponavlja "a da ti ipak proveris da li su ti ugradili bas one delove koje si ti odneo". Nazalost, od sasvim dobrog i korektnog servisa Marea trade se pretvorio u veoma neprijatno mesto u trenutku kad je na prijemu poceo da radi izvesni Nikola, a vlasnik Ivan prestao da se redovno pojavljuje. Samo da potkrepim ovu tvrdnju jednom cinjenicom: kada sam menjao zamajac, taj navedeni gospodin mi je nudio da kupim za 350e reparirani zamajac od njegovog ortaka iz Sapca i to je moralo hitno jer oni "nemaju vremena da drze auto na dizalici", dok je u to vreme nov Valeo zamajac kostao 30.000 din, a evro bio manje od 80 din. Kad sam mu spomenuo tu cinjenicu promumlao je nesto u stilu: "ma to nije taj zamajac, nema sanse..."

u toj marei nemaju pojma zbog jednog odlaska kod njih su mi napravili stetu bar 500 evra jer stavljaju neodgovarajuce delove a pri tom hoce da me izloze ili jednostavno ne znaju da kupim novu lambda sondu koja je isparavna.na kraju mi je ninic na mirijevu resio problem a pre toga sam isao i u delta i u bogunovica i sve al niko nije mogao da provali sta su ovi uradili

Share this post


Link to post
Share on other sites

za delove -vecina potrosnog materjala je AP ali ima i iz KIT komerca,gavrilovic moto sporta pa cak i direktno uvoznika zavisi od cene i kvaliteta delova

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citajuci postove dosao sam do zakljucka da se nista nije promenilo u zadnjih 6 godina kod nas.

Od raznoraznih prevaranata i raznoraznih "ovlascenih" oni koji rade posteno svoj posao i koji se trude ne mogu da prosperiraju.

pozdrav svim postenim kolegama!!!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neko će reći ovaj Oktopod ni sa kim nije zadovoljan, ali hear me out..

Veliki (po meni) minus za Ninića!!!

Skoro sam radio veliki servis, zaboravim da kupim pumpu za vodu, oni me naravno nisu podsetili i pošto nisam menjao sve nemam garanciju..niko me podsetio nije! zovnem ja skoro da zamenim samo pumpu, 40 eur ruke....sredi mi poznanik što radi kod njih da urade za 1000 dinara..

Prvo mi rekli dođi za par dana da proverimo, ovo gde se šrafi nosač motora, navoji u rupama gde idu šrafovi su ti loši pa smo gurnuli malo žice unutra!!!

Odem ja na more, vratim se, vidim gubi malo rashladnu tečnost, da li su oni kad se menja pumpa (ne znam kako se radi) ispuštali vazduh, uglavnom meni je sisa za ispuštanje vazduha iza motora bila toliko odvrnuta da sreća pa je nisam izgubio! to sam primetio jer je oko nje sve crveno od paraflu...

Ostavim auto da mi zamene viljušku, vratim se po auto, kažu zamenili smo ti i jednu sijalicu u faru, crkla je...mislim, kako je crkla i kad, lepo imam na tabli lampicu kad mi crkne ta sijalica, vozim stalno pod svetlima, ne gasim ih jer se gase sa kontaktom, video bih sigurno tu žutu al ajd...nek se ogrebe sirotinja za sijalicu...

Sedam u auto, ručica menjača labava....fabričku su mi prošli put isčupali pa nabili pesnicom kako im je legla, pola kruga pogrešno, time su je zeznuli pa sam nabavio ovu neku bzvz...pogledam šta je, nema šraf sa strane što se ušrafljuje i što je drži fiksiranom! pogledam po kabini, nema ga nigde, znači ćornuli, šta će im pitam se ja...

A onda podignem haubu da vidim koju su to sijalicu menjali i ladno nađem neku bezveze mi stavili na far kao da vidim da jeste menjana valjda i spustili haubu tako, hauba pritisla metalno dno sijalice, ogrebala se o njega i nabila ga na far, jasno se vidi puc na faru...a da ne pričam da mi je hauba nova i farbana naravno!

I ko je sad lud?

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...