dara_sei 0 Posted December 8, 2009 Goranov servis u Zemunu, svaka cast! Cinjenica da im ne treba reklama, full su...Hvala za free dijagnostiku! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Manfred 2 Posted December 8, 2009 servis TIM na vidikovcu, na okretnici autobusa 23 i 53, brza i kvalitetna usluga sredjivanja paknova i dolivanje ulja u menjach... sve preporuke Quote Share this post Link to post Share on other sites
ljuba.b 0 Posted January 26, 2010 Da li je neko išao u AP-ov servis na auto putu? Zvao sam za delove i oni mi preporuče njihov servis. Garancija na rad i delove 6 meseci. Kažu da imaju dijagnostiku i daju popust 20% na ugradnju ako kupiš delove kod njih. Zakazuje se danas najdalje za sutra. Interesuje me kvalitet usluge i kako ste bili zadovoljni radovima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ljuba.b 0 Posted January 29, 2010 Prekjuče po podne ostavio auto u ap servisu i tek danas sam ga uzeo jer nisam mogao da stignem. Reko sam im da zamene set kvačila, ulje u menjaču, ispregledaju ceo auto i da vide zašto blinka lampica grejača posle paljenja.Juče me zovu izvinjavaju se kao nema na stanju valeo kvačila, -šta sad? pitam ih. Kažu ima neko luk-ovo koje je kao bolje i košta 15000, kažem nismo se tako dogovorili, i kao zvaće za minut. Zovu za minut i kažu njihova greška, i kao daće mi ovo luk-ovo za 10200 ili da čekam par dana dok ne dobiju valeo; -radite samo neka bude dobro. na kraju:-set.kv 10200 -ruke 5200 -uje. menjača 2*760 - osigurač grejača 120=17050Garancija kao 6 meseci, kvačilo mekše nego ranije, i pitaju me kako je palio bez tog kao osigurača kažem sasvim u redu.Više nego što sam mislio ali ako je dobar set i sve bude u redu zadovoljan sam, besplatno su mi centrirali trap i izvinjavali se što se tako desilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
crnobradi 0 Posted February 9, 2010 Drugari, prodjoh ovu celu teme, ali ne nadjoh dobre majstore za Fiat automobile u Pancevu! Pa cu postaviti pitanje jos jedanput, Da li ima preporuka za dobre majstore u Pancevu( Ja znam za jednog onako i za jednog katastrofalnog,nazalost imao sam BOLNO iskustvo)! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted February 10, 2010 Nakon 3 godine bezuspešnog traženja, ja takvog nisam našao. Zapravo, postoji jedan koji ok radi ono što mu eksplicitno kažeš, ali je vrlo nesposoban da primeti još neke nedostatke. Radi se o servisu Damir na starom buvljaku. Moja iskustva s njim su sasvim ok. Čovek radi lepo i pedantno, ali SAMO ono što mu eksplicitno kažeš. Konkretno, otišao sam kod njega da zamenim disk pločice i rekao mu da zameni sve što još primeti da ne valja. Čovek zameni pločice i kaže sve je ok. Međutim, 3 dana posle, odem da radim veliki servis u TIM servis na vidikovcu i Miki se uhvati za crevo od kočnica i ono mu se raspadne u ruci Proveri ulje u kočnicama i zaključi da je trebalo odavno da se menja. Prosto nisam mogao da verujem da Damir nije primetio da su creva od kočnica trula i da ih nije zamenio i da nije proverio stanje ulja. Ono što ja mislim da je problem kod njega je to da on ima dosta posla, i mrsko mu je da ide dva puta po delove. Kada sam menjao te pločice on mi pred kraj kaže da mi je pukla manžetna i kada sam mu rekao da je zameni počeo je da me ubeđuje kako to nije hitno, kako mogu to i kasnije blabla i sve se svelo na to da ga je mrzelo da ode po tu manžetnu i onda na moje insistiranje je konačno zamenio i naplatio mi zamenu 1200rsd + deo. U suštini dobro radi, ali mu je potreban nadzor. I cene su mu ok, ali čim vidiš da mu je nešto mrsko da uradi dođi neki drugi put ili će te odrati Quote Share this post Link to post Share on other sites
**majce** 0 Posted February 21, 2010 skoro sam kupila punta 1.9 jtd i cekao me je veliki sevis. raspitivala se gde da ga radim i od kuma cujem za neke momke u zemunu koji rade samo fiat. pozvala ih i oni mi rekli dodji ujutru. otisla sam i oni mi uradili sve za 3 sata. zamenili mi i neke grejace i popravili mi brisac a za to mi nisu naplatili lol. sve mi naplatili 25000 dinara sa delovima. svaka cast momci. preporucujem ih!! ovo je njihov broj 065/50-56-756 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivick 2 Posted February 25, 2010 Za sada imam jako dobro iskustvo sa servisom "FIATINO", Karađorđeva 15, Novi Sad. Dragan, Voja i ostali momci ne odustaju dok ne otklone problem. :cool Lancia Delta II 1.8 vvtI moja iskustva su takva sto se tice posla koji odrade, ali danas nakon sto sam ostavio auto da se odrade kocnice morao sam da cekam ispred radionice jedno 10-tak minuta na druga koji bi me odvezao do stana. Negde u tom periodu , jedan od momaka koji tu radi isterao je na ulicu mareu na kojoj su zamenjeni koliko sam video dobosi plocice i sve ostalo od kocnica da istestira minuli rad, i mogu reci da nacin na koji je maltretirao onaj auto nikako nije ostavio dobar utisak na mene. Daklem gas do patosa gume slajfuju i cvile (a pritom motor ladan ko spricer i dizel). Momentalno cim sam to video vratio sam se do majstora i napomenuo da ovakvo izivljavanje na svom autu ne zelim da vidim niti cujem, i da na tom autu nije zamenjena lamela i motor pa da njih testira. Ja jesam svestan da je to samo automobil, ali ako se ja ne ophodim prema svojim kolima tako nece ni drugi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted March 9, 2010 Da li neko sa foruma zna neki dobar fiat ili Alfa servis u Krusevcu, nasao sam tamo auto ali lik nece da dolazi do Beograda da ga teram kod Mikija pa moram da nedjam neki odgovarajuci u Krusevcu, u pitanju je alfa 147 1.6 16v 105ks... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted March 12, 2010 Danas sam prvi put bio u TIM servisu da obavimo pregled i veliki servis.Mogu samo da kazem da su ljudi vrlo profesionalni, krajnje neposredni i ljubazni.Miki je vrlo strucan i sa paznjom prilazi poslu.Ako je vlasnik automobila prisutan, nije iskljucen iz celog procesa i slobodan je da postavi bilo koje pitanje.Takodje, Miki na jednostavan i laicima razumljiv nacin, ume da objasni svaki problem ili sustinu neke intervencije, sto posebno cenim.Atmosfera je krajnje neposredna i prijateljska, radi se ono sto majstor oceni kao prioritetno i sigurni ste da novac niste da liza ono sto nije zaista potrebno. Jednostavno se oseti da je to jedna postena i domacinska firma.Danas je Miki resio jedan komplikovan problem ciji je uzrok bila italijanska aljkavost u odrzavanju, i na tom trudu sam posebno zahvalan. Bice mi zadovoljstvo da ih sledece nedelje posetim opet, zbog daljih radova.Smatram da su i cene intervencija realne i vecini prihvatljive.Zbog svega navedenog, moja iskrena preporuka za TIM servis, gde ce moj Stilo ubuduce biti redovno odrzavanPozdrav za Mikija i ekipu iz TIM Servisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorchilo 0 Posted March 14, 2010 Imao sam negativno iskustvo (tačnije seriju istih) sa servisom TIM Vidikovac. Po nagovoru jednog člana foruma objavljujem iskustvo i na jednom drugom Forumu i ovde. Ne želim da kao razočarana mušterija saspem drvlje i kamenje, nego prosto dajem kritiku iz kakve bi svaki serviser mogao da izvuče pouke. Konkretne zamerke sam podvukao.Automobil je 1999 lancia kappa 2.0, koji srećno vozim poslednjih pola godine. Negde u januaru desilo se da je počelo nešto da zuji iz motora. Odmah sam odvezao kola kod Mikija i Tome, koji su hvaljeni majstori na ovom i još jednom forumu. Treći dan Toma me zove da dođem po kola, s tim da nisu rešili problem. Dijagnoza je da je servo pumpa ostala bez ulja i da ulje curi negde na nekoj cevi i da ta cev treba da se zameni. Ni polovan ni nov deo nisu uspeli da kupe pa me šalju u „Boban sajle“ da mi oni izrade cev. Sipali su mi litar ulja u servo da mogu da odvezem kola. Nisu mi znali reći tačno mesto gde pušta, jer ni oni nisu videli, “jer je sve bilo masno”.U “Boban sajlama” su mi rekli da oni ne žele da razmontiravaju tu cev, nego da mi to razmontira drugi servis pa da im ja donesem cev kao uzorak. Znači opet cimanje s kraja na kraj grada ali okej, šta ću. Po meni, profesionalan postupak TIM servisa bi bio da su proverili telefonom da li “Boban sajle” može da to napravi, pa u ovom scenariu koji se ispostavio, uz konsultaciju sa mnom da TIM i razmontira i kupi novi deo kod Bobana i namontira, i naplati mi. Ovako moram svaki dan da odsustvujem po par sati s posla, vucarajući se autobusima, glumeći kurira, igrajući se gluvih telefona, objašnjavajući majstorima nešto o čemu pojma nemam... Zovnem Mikija telefonom i ispričam mu kakva je stvar s Bobanom, i pitam ga da li bi mi on to razmontirao. Mikijev odgovor na to je bio: “Jel, a da ne bi oni (Boban sajle) da im mi i napravimo cev i sve završimo a oni samo da naplate?” Pomišljam jbt šta je ovo, samo sam lepo pitao. Složim se ja, kao, da jebiga eto kad neće, i ponovo pitam da li hoće to da mi uradi. On kaže da će se konsultovati s Tomom koji trenutno nije tu, pa će me zvati za oko sat vremena. Nije me pozvao, prošlo je tri nedelje, kola su mi kod kuće na parkingu, ne vozim ih jer je onomad istog dana opet počelo da zuji. Bili su oni veliki snegovi, nezgodno je bilo i za šlep i za uopšte tražiti servis po takvom vremenu. Par servisa koje sam pitao su me odbijali. Jedan mi je konačno objasnio u čemu je stvar, ta cev ulazi u servo letvu pa može da se sjebe navoj na letvi pri odvrtanju a to je skupa nezgoda i dugotrajna zajebancija, i zato ne može da prihvati da radi. Naoružan novom informacijom zvao sam još servisa, objašnjavajući odmah taj rizik sa servo letvom i pitajući ih direktno da li mogu da prihvate taj posao. Svi su mi rekli da nije odgovornost majstora ako se u tom slučaju pokida navoj, nego da bi bilo na moju štetu. Meni je to u početku bilo čudno ali uvidevši kasnije da svi imaju isti stav, odabrao sam servis najbliži meni da konačno završimo to.Otišao sam do kola da dospem ulje, i kad sam podigao haubu imao sam šta da vidim: nedostajao je čep na kantici servo ulja, a plastični poklopac koji inače stoji u zoni iznad kantice zatekao sam pored. S obzirom da je kantica locirana u zoni brisača odmah do šoferke, u nju se za mesec dana slilo dosta vode od kiša i snegova, prosto sve ide baš tu kao levkom, i prljavština i trunje (videlo se unutra da ima puno trunja, ulja nije bilo jer je iscurelo). Tada sam pitao na forumu (http://www.cbc.rs/forum/viewtopic.php?f=371&t=48096) da li je mogla nastati šteta, jer ne samo da je to tako trajalo mesec dana nego i onomad kad sam odvozio kola iz servisa slivala se voda sa šoferke, dakle mogla je proći kroz pumpu i ceo sistem. Forumaši su mi rekli da je potencijalno mogla nastati šteta ali treba videti. Zovnem Tomu, nisam nastupio besno nego kulturno, znajući da svakome može da se desi maler, on psuje onako za sebe kako im se to desilo da zaborave da vrate čep, ali mi zatim kaže “ma nije tu moglo ništa da bude, to kad budeš negde skidao tu cev nek ti očiste i to!”. Ja mu kažem da sam se raspitao i da mi je rečeno da je ipak mogla nastati šteta, i pitam da li on može da odšlepa kola kod sebe (video sam kod njega šlep kamion ispred servisa) i očisti mi to. On pristaje (inače ispostavlja se da šlep kamion ipak nije njegov), i kaže “ajde onda da ti i razmontiramo tu cev, iskreno da ti kažem nisam tada to hteo da radim jer može da se pokida navoj na letvi”. Rekoh, da saznao sam za to. “Ali verovatno se neće desiti, retko se to dešava”. Kažem dobro a ako se ipak pokida, ko je odgovoran za štetu? Toma je zatim bio nejasan, ponavljao da se to verovatno neće desiti, i posle mog insistiranja na kraju odgovorio: “Pa ne mogu ja biti odgovoran!”. Ne shvatam u čemu je onda caka, na šta je on to sad, kao, pristao, a pre nije? Osim toga, svi ostali majstori su jasno odgovorili na jasno pitanje, ne vidim kome je u interesu da se ne raščisti to pitanje? Okej Tomo, onda samo očisti šta treba a tu cev ne diraj. Sutra me zove i telegrafski saopštava “dođi po kola”. Šta je bilo, kakva je situacija, “ništa, sve je sređeno, dođi po kola, i čep smo ti našli, bio je pored (ja sam mu rekao da ga nisam našao) i nismo mi mogli zaboraviti da vratimo čep!”. Znači umesto izvinjenja – optužba. Valjda sam ja otvarao servo i ostavio otvoreno kako bih napunio servo trunjem, da potencijalno sebi razjebem auto, sve u želji da se ponovo vidim s Tomom povodom čišćenja trunja!? Sve dotle je bilo samo neprofesionalno a sada je neljudski. Pogotovo nije imao razloga da me optuži jer štete nije bilo (tj. bar ne akutne, jer za sada je sve okej). Nego mu je bio valjda to način da se opravda, jer je izgleda lakše tako postupiti nego prosto izviniti se. Pretpostavljam da im je glavni deo ljutnje poticao od toga što su morali iz svog džepa da plate šlep (pretpostavljam). Otišao sam po kola, komunikacija preko one stvari i telegrafska, i još “sipali smo ti i dva litra vode u motor, falilo je”. Tačno je, ovo sam i ja primetio par dana ranije kad sam otvorio haubu ali nisam imao pri ruci destilovanu da dospem. Pomislih zašto su sipali dva litra vode kad bi trebalo litar vode i litar antifriza, ali sam samo rekao okej, proverio servo ulje (od sad proveravam čepove pri napuštanju servisa), platio im litar ulja i seo u kola i odvezao se. Zaboravio sam u tom trenutku da pogledam rashladnu tečnost, što će me narednih dana koštati još nervoze.Odem u sledeći sa spiska hvaljeni servis “Laki” na Žarkovu, momci bukvalno za 5 minuta nađu tačno mesto gde pušta ulje (digli na dizalicu, očistili masnoću sa cevi, okretali volan i našli gde curi), i utvrde da uopšte ne mora da se skida komplet i odvija iz servo letve, nego ima nastavak i može se skinuti samo parče cevi. Skinu to, Boban mi napravi, namontiraju, i sve super, prošao jeftino, mesec dana zajebancije i stresa, vožnje busevima, bilo sasvim nepotrebno. “Morali smo da ti sipamo i litar vode i litar antifriza, falilo je oko dva litra u kantici”. Kako bre sad opet dva litra majku mu, ja zbunjen. Momci iz “Lakija” sumnjaju na mali hladnjak (jer su primetili blago magljenje kabine) i daju mi kontakt servisa koji to radi. Odvezem se nazad na posao i, parkirajući kola u rikverc, obavije me oblak belog dima iz auspuha. Količina belog dima koja je izlazila iz auspuha bila je poprilična. Saberem ja dva i dva, motor gubi vodu velikom brzinom (tek što su mi na Vidikovcu dosuli dva litra, posle nekoliko pređenih kilometara opet je falilo dva litra), na auspuh piči beli dim (a nije tako hladno, bilo je +8 C) i totalno se sjebem, znači izgleda motor otišao vragu, ipak nisam imao sreće s kupovinom kola isl... Mada opet, i nije logično, za nekoliko kilometara 2 litra vode, to je više nego goriva, a auto ide normalno. Par dana kasnije odvezem do trećeg servisa, oni ne nađu nikakav problem, sve deluje okej, a i motor mi nije ni malo dehidrirao prilikom te vožnje. Vozim tako još nekoliko dana i proveravam tečnost, vidim da skoro ništa ne gubi, tačnije ipak gubi ali polagano, 1 cm za 200 kilometara. Jedino logično objašnjenje je da u TIM-u nisu ni sipali vodu. Verovatno su pomislili da treba sipati oko dva litra ali su zaboravili. Ovo ne mogu da tvrdim, ali drugo objašnjenje nemam. Tečnost sam dosuo pred zimu i 2 litra je nestalo tokom par meseci, uklapa se sa ritmom kojim sada gubi, samo se nikako ne uklapa da je u TIM servisu dosuta voda. Mesec i po peripetija ni oko čega. Čak i dalje se može reći da s ovim autom nisam imao ni jedan pravi kvar (do ovog problema sa vodom koji još nisam rešavao), jer ta cev od serva je zapravo bila oštećena pri nagnječenju haube koje se desilo prethodnom vlasniku (podvukao se pod nešto), a cev je pozicionirana tik ispod haube uz prednju masku.Eto udavio sam vas, ništa specijalno se nije desilo ali ipak su Toma i Miki zaređali desetak glupih postupaka odjednom, obećao sam da ću da ispišem i eto. Pozdrav svima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted March 15, 2010 (edited) http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=37184&view=findpost&p=634258,ostalo bi bilo suvisno objasnjavati bitno da je sredio auto Edited March 15, 2010 by mikisxy Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted March 16, 2010 Sve pohvale za Mikija, bio sam danas sa jednim Stilom koji sam hteo da kupim i Miki ga je doktorski pregledao, skoro sat vremena je se zanimao oko mog potencijalnog auta, odusevio me je koliko temeljno sve ispituje, svaka cast Mikiju i Tim servisu, sve preporuke... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted March 16, 2010 Pa Mixy to temeljno radi,ko ginekolog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zaki 0 Posted March 16, 2010 Ja bio sa drugarom i on meni kaze kada smo otisli pa ovaj majstor kao forenzicar, gumene rukavice, mala lampica i sve pretresa, kada je nasao u kepeku malo parcence stakla tu me odusevio kao Grisom iz CSI, ma neverovatno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
preacher 0 Posted March 16, 2010 Pozdrav svima!da li pitanje dobrog/solidnog servisa u Novom Sadu i dalje stoji otvoreno?iscitao sam sve postove do sad i vise ni sam ne znam gde da teram Stila kojeg sam skoro pazario. Ono sto treba da uradim je zamena termostata i jos nekih sitnica.Neko mi je preporucio Drinn Auto koji ima prodavnicu u Futoskoj i servis u Futogu. Da li neko ima iskustva sa ovim servisom (kvalitet / cene )?U svakom slucaju svaka preporuka je dobrodosla.hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
bolens 7 Posted March 17, 2010 ... pitanje dobrog/solidnog servisa u Novom Sadu i dalje stoji otvoreno? Po meni nema takvog servisa, iz mog iskustva, u Novom Sadu. Možda jedino General-auto sada, po priči, ali nisam bio tamo. Ipak, kao velika kuća, sigurno nisu jeftini. Teraj na Vidikovac ili Altinu, nije to daleko, mala je Srbija sada... Quote Share this post Link to post Share on other sites
preacher 0 Posted March 17, 2010 OK, ako neka ima iskustva sa General Auto servisom ili Drinn koji sam naveo gore u postu neka slobodno napise.Znam za ta dva servisa u beogradu posto ih dosta ljudi sa foruma hvali jedino sto mi je to malo komplikovano zbog posla, odnosno mogao bi nesto jedino vikendom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Posted March 17, 2010 ^^^ U Novom Sadu NE POSTOJI dobar servis za Fiata, pogotovo noviji modeli. Mislim na novije automobile od 2000-2001godista. Redovne servise i slicne sitnice ok, moze da se radi u NS-u, iole ozbiljnije kvar nema ko da uradi. Ja sam se citave 2 godine zezao i obilazio servise u Novom Sadu, Veterniku i Futogu i na kraju se ispostavilo kada sam otisao kod Gorana i kod Saleta za klimu da su veliki strucnjaci bili `slepi kod ociju` i da su mi u vise navrata uzeli pare za nepostojeci problem. Moje iskustvo je da je bolje sipati gorivo i platiti putarinu i otici do Gorana i za prepodne zavrsiti sve bez trzavica i gluposti. Nabroj koji god hoces servis u NS-u - bio sam. Indijanci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
preacher 0 Posted March 17, 2010 OK, hvala na iscrpnom odgovru. Izgelda da ce morati nekako da se sredi da odem u BG.ono sto mi je urgent jeste taj termostat.pozdrav! Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Posted March 17, 2010 Termostat po meni spada u osnovne stvari i to mozes srediti u NS-u ali ne u General autu ili Stojanovu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
preacher 0 Posted March 17, 2010 OK, koga bi mi preporucio za taj poslic? Imaj u vidu da nemam nikakva iskustva sa Fiatima do sad tako da je svaka preporuka dobrodosla Quote Share this post Link to post Share on other sites
stef 0 Posted March 17, 2010 ^^^ Ja sam to uradio u Fiatinu. Nadji ih na netu, imaju sajt, nazovi servis i pitaj kada da doteras auto. U zadnje vreme kada sam prolazio uvek maju guzvu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted March 19, 2010 Dobra usluga u TIM servisu (onakva na koju sam navikao) + pivo.Pošto sam nedavno kupio auto u servis sam došao sa velikim spiskom želja, šta da se odradi i proveri.Urađeno je mnogo. Nažalost dan je bio prekratak da sve. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lyon 0 Posted March 22, 2010 Danas sam u TIM servisu uradio ciscenje svih dizni i zamenu onog vec cuvenog nosaca motora na mom Stilu JTD.Obzirom da sam ga kupio pre manje od mesec dana, smatrao sam da je potrebno ocistiti dizne jer su veoma bitne za ispavan rad motora i potrosnju, a ne mogu da znam u kakvom su stanju i kada su zadnji put ciscene. Pored toga, zbog jacih vibracija na volanu i u kabini, odlucio sam da promenim i taj cuveni nosac motora.Malo je reci da je razlika u odnosu na predjasnje stane, drasticna. Motor radi mirno da mirnije ne moze, SVE vibracije su se izgubile, a voznja je sada pravo zadovoljstvo, bez ikakvih zvukova, sumova i podrhtavanja. Automobil zvuci i ponasa se kao da je potpuno nov. Mozete iz mesta da podjete mirno i glatko, bukvalno bez gasa Naravno, po upustvu majstor Mikija, narednih 150-200 km necu ga voziti preko 3.000 obrtaja, kako bi ociscene dizne u potpunosti uskladile rad.Savetujem svim vlasnicima Stila jtd, ako su u mogucnosti, da obavezno promene nosac motora i ociste dizne. Garantujem da svoj auto nece moci da prepoznaju.Jos jedna pohvala od mene za ceo tim TIM servisa, posebno za Mikija, :thumbup: koji svoj posao radi sa velikim umecem i paznjom. Pretpostavljam da je strucnost, pored ugodne atmosfere i poverenja kojim ova kuca odise, ono sto svaki vlasnik automobila od servisa i ocekuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites