Jump to content
FAS Goran
Guest 1499

Fiat/Lancia/Alfa Romeo servisi, dileri - pozitivna i negativna iskustva

Recommended Posts

Jedan minus za Servis Imola u Kosutnjaku.Sad,moze se gledati iz dva ugla,iz mog je ipak minus.

Naime,auto mi je pravio problem,palio se engine,pa u pomenutom servisu majstor je uradio dijagnostiku koja je pokazala gresku u diznama.

Majstor kaze da moraju da se ciste dizne i da to kosta 6000din,tj 4000+dijagnostika + jos neke sitnice (utroseno vreme,sta li).Ja pristajem na to,i dogovor je da preuzmem kola sutradan popodne.Dolazim,i majstor kaze ipak nisu dizne,i dalje postoji problem,verovatno kompjuter.Ok,pitam sta kosta,on kaze 6000 din,kao sto smo se dogovorili.

Posto nisam neki lik koji ce se svadjati (zbog toga sam u minusu 6000 :laughing: ) platio sam i cvrsto resio da ne idem vise u ovaj servis (iako mi je 100metara od kuce).

Pritom,vec sam nekoliko puta popravljao kola tamo i bio zadovoljan,ali ipak su to bile jednostavne operacije (antifriz i sl).Dakle,imao sam puno poverenje,jer uvek odrade posao,ja platim i svi zadovoljni.

Majstor deluje posteno,ali ipak sam se razocarao,mozda je moglo to da se resi na drugi nacin.

Ja mislim nepravedno po mene,mozda ce neko reci "Majstor je uradio posao koji je naplatio"...

Da stvar bude jos gora,problem su bili neispravni kablovi,i posle zamene je sve ok,a sa strane majstora nije bilo nikakve pretpostake na njih.

Ipak,sve najbolje zelim servisu Imola,ali ipak cu birati ubuduce neki drugi.

Edited by dussan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni čista greška majstora, jer on je majstor i trebao je da zna u čemu je kvar a ako nije siguran neka kaže ne znam. Mogao je da ti kaže promeni motor a kvar je neki levi.

Tako sam ja kad sam kupio Mareu prve zime imao problem sa kvačilom, u prvoj polovini nije bilo otpora na pritisak pedale a na drugoj polovini hoda pedale nešto malo ali nisam mogao da menjam brzine sve dok ne nadrukam kvačilo jedno 20-30 puta. Ako je dan bio topliji, -5, onda je dovoljno 5-6 puta da ga nadrukam i mogu da ubacim u brzinu, čim padne temperatura opet drukanje 20-30 puta. Kada je temperatura prešla u plus problem je nestao i ja odem kod jednog majstora pa kod drugog i objasnim im detaljno šta mi se dešava i kada da bi mogli lakše da ustanove kvar. Obojica su rekli da je problem u setu kvačila i da ga menjam (150-200e) još mi je prvi objašnjavao kako je zamenjena lamela ali korpa ostala stara i to pravi problem. Ja im kažem da sam čitao po forumima da to može biti staro i zaprljano ulje za kvačilo ali oni kažu ma kakav forum.

Ja onda odem kod jednog majstora sa autokomande koji je manje poznat i objasnim mu situaciju i on mi prvo kaže nema šanse da je set kvačila u pitanju jer set ne može da radi na plusu a ne radi na minusu i kaže da PROMENIMO ULJE ZA KVAČILO i cilindar kvačila i da je tu sigurno problem. Ja kažem ajde jer je ulje oko 500din a cilindar oko 2000din. Odemo u Kit komerc (u V. Stepe) da kupimo to i on ode do njihovih majstora da se posavetuje. Vraća se u radnju i kaže zamenićemo samo ulje pa ako opet krene da zeza onda ćemo i cilindar. Ja oduševljen. Istoči staro ulje, skine čantricu za ulje i nju detaljno opere jer je bila puna naslaga prljavštine. Uz put mi skine i očisti leptir koji je bio pun gareži, masti i prljavštine.

Evo ova zima se završava i iako nije bila jaka kao prošla bilo je temperatura od -10, -15 i nikakvih problema nisam imao.

Znači čovek je video u čemu je problem i rešio ga za 500din plus možda još toliko za zamenu i čišćenje. Uglavnom ja sam problem rešio za 1000din i čovek mi je uštedeo minimum 150e tako da kad god mi se javi neki problem ili mi je nešto sumnjivo ja odem kod njega i on mi to reši jer hoće da se pomuči i razmisli šta bi mogao biti problem a ne samo menjaj menjaj delove dok problem ne nestane.

Veliki plus za Voju sa autokomande!

Edited by Nemanja87bgd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to i jeste poenta majstora,da dijagnostikuje kvar,kako ne bi bilo "mogu biti tri stvari,ajde prvo da zamenimo ovo,pa cemo dalje...",inace bi svako uz malo prostora i malo vise truda,mogao da menja delove dok ne popravi kvar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to i jeste poenta majstora,da dijagnostikuje kvar,kako ne bi bilo "mogu biti tri stvari,ajde prvo da zamenimo ovo,pa cemo dalje...",inace bi svako uz malo prostora i malo vise truda,mogao da menja delove dok ne popravi kvar.

Čak i ovo može da prođe, ali ako se unapred ogradi i ovako objasni. Prizna da ne zna u čemu je tačno kvar, pa predloži mušteriji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

stvarno se izvinjavam gospodinu Mihailovicu.napravio sam grubi previd imenujuci njega umesto clana plsvojo.jos jednom se iskreno izvinjavam zbog moje greske g.Mihailovicu nije postojala namera

Share this post


Link to post
Share on other sites

gospodine ticma mi ne bezimo od greske a ni od materjijalne ili moralne odgovornosti.servis koji nikad nije pogresio je onaj koji ne radi.sto se tice gospodina Mihailovica secam se o kome i cemu se radi.ja n isam hteo da radim taj auto(iz svojih razloga) pa su uzeli gore pomenuti i pored mog protivljenja.koliko vremena i koja je cena zamena lezajeva i karika mogu da diskutujem sa nekim ko je to radio a sto se cene tice nije servis pijaca za pogadjanje ako ne oddgovara postje i drugi.zupcasti mogu vratiti stari posle 10000km na odgovornost vlasnika drugacije ne.kad je predlozeno da se odrade karike i lezajevi predlozeni su originalni zbog ozbiljnosti posla a nije uradjeno jer su finansije bile problem.ovo je prica druge strane za ovih par postova pa nek odluce clanovi sami

Ovo se odnosi na mene a ne na cijenjenog g.Mihailovića.

Baš da pokažem suprotno - kada mi je rečeno da će biti potrebno da se skida glava i da je najbolje da se stavi originalni dihtung glave ja sam pristao.

Međutim nije u BG bilo originalnog dihtunga za 1.6 pa je jednostavno stavljen iz AP sporta! Prilikom preuzimanja mi je Toma to rekao, ali kao izdržaće. Stvarno sam zvao da provjerim -Deltu koja je tada radila Lanciu i Bogunovića i rekli su mi da mora da se sačeka nova isporuka iz Italije minimum mjesec dana!!!! NE znam da li može kod pomenutih da se izvuče retroaktivno stanje magacina kao potvrda ko je u pravu? Uglavnom, iznervirao sam se što nije original kao što mi je obećano. Miki, informiši se malo bolje kod Tome. A finansije jesu problem kada je ucjena u pitanju, neću da dajem nekom 140€ za radni sat i gotovo, ne radi se o dijelovima. Sad jasno svima o čemu se radi?

Edited by plsvojo

Share this post


Link to post
Share on other sites

rado cu da primim kod mene da radi tog majstora koji moze za sat vremena da zameni karike i lezajeve motora i da pri tome sam odredi platu.mozda to neki servisi ili majstori mogu nas servis -ne

Edited by mikisxy

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK Miki, ne omalovažavam ničiji rad. Ali argument stoji - rečeno mi je da ćete ugraditi original dihtung glave jer drugi ne valjaju a ipak je ugrađen dihtung iz AP sporta. I može li samo jedno pojašnjenje tvog posta:

a n isam hteo da radim taj auto(iz svojih razloga) pa su uzeli gore pomenuti i pored mog protivljenja.

Bojim se da je razlog trivijalan - imao si drugi auto na kanalu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovo nije mesto ni vreme da raspravljamo o tome a koliko vidim napisao sam ""svojih razloga"" sto znaci bas to sto pise

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko radio veliki servis u AP Sportu u vojvode stepe? Listao sam temu ali nisam naisao na komentare konkretno o bas tom servisu a odgovara mi bas taj jer mi je blizu posla i mogu na rate da platim a treba pored velikog servisa da zamenim i nosac motora i jos neke sitnice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam u Ap Sportu u V. Stepe često bio sa puntom i nisam imao problema ili primedbi na njihov rad. Majstori su ok i možeš da gledaš dok rade i da ih pitaš sve što te interesuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je neko radio veliki servis u AP Sportu u vojvode stepe? Listao sam temu ali nisam naisao na komentare konkretno o bas tom servisu a odgovara mi bas taj jer mi je blizu posla i mogu na rate da platim a treba pored velikog servisa da zamenim i nosac motora i jos neke sitnice.

Radio isto veliki u tom servisu i OK. Uzmi samo original delove i miran si.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo da se javim, juce odradjen veliki servis u AP-sportu u Vojvode Stepe, trajalo nekih 4-5h, trajalo bi i krace ali kad su namontirali sve, prilikom davanja gasa nesto lupkalo, pa su morali da skidaju kais da vide sta lupka, na kraju bila neka plastika koja je cesala sa donje strane nesto pa pravila buku, plus ubacili mi i sirenu i stavili shus plehove dole. Uglavnom, zadovoljan sam, stavljeni svi original delovi, zamenjena i pumpa za vodu, stavljena original, cena sa sirenom i dva shus pleha 39 000din imao sam popust 10% na ruke i 5% na delove posto sam narucio sve preko neta dan ranije. Jedini prigovor, majstor mi isprljao oba A-stuba iznutra dok je ulazio i izlazio iz kola pa se hvatao crnim masnim rukama za njih. Sad moram to da smislim kako da ocistim...

Edited by Lanmi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma uzmi samo magicnu krpu i malo alkohola i to je to ... Ako je to jedina zamerka, mislim da ces odlaskom kod njih zbog otisaka prljavih prstiju samo zatvoriti sebi vrata... Inace, cenim kad majstori imaju minimum paznje i ne uflekaju auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam, zato i ne zelim da dizem frku, sredicu prvi vikend cim se prolepsa vreme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da malo je glupo cepidlačiti oko toga, iako je to njihov nemar i ostavlja utisak aljkavosti. Možda bi bilo najbolje da se telefonom anonimno požališ njihovom šefu koji radi naplatu kod njih gore u kancelariji iznad servisa. Možda će im on skrenuti pažnju da pripaze na to. Ja nisam imao problema sa tim a ulazili su mi u auto zbog dijagnostike pa je to verovatno jedan majstor koji ne pazi gde hvata prljavim rukama.

Telefon imaš na njihovom sajtu i to je broj od servisa a ne od prodavnica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se ne bih složio. Ako su aljkavi , aljkavi suu svemu! Čovek kaže da je neka plastika češala nešto pa su morali da skidaju kais da vide sta lupka.

Ne bih išao nego bih pozvao telefonom i pitao njih šta da se radi. Pristao bih na pranje celog enterijera o njihovom trošku i ništa manje. Naravno sve zavisi i kako je isprljano jer može se desiti da je ta crna mast i upornija nego što mislimo pa da se i posle pranja vrati.

pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hmm, sad gledam, pre servisa ulje mi je uvek na bordu ispisivalo puno sve one kruzice, a sad mi zadnji kruzic prazan, odnosno nije puno do kraja, jel to ok ili da idem do njih?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma uzeo sam 5 litara, moralo je da bude puno do vrha. Palim kola i idem kod njih momentalno. javljam sta je bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...