Jump to content
FAS Goran
Guest 1499

Fiat/Lancia/Alfa Romeo servisi, dileri - pozitivna i negativna iskustva

Recommended Posts

Detritus, mnogi tvoji problemi su već manje više obrađeni u odgovarajućim temama, pošto imaš preko 100 postova ne deluješ kao novajlija pa bolje ti prvo pitaj u tim temama možda nešto središ i sam :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Detritus, mnogi tvoji problemi su već manje više obrađeni u odgovarajućim temama, pošto imaš preko 100 postova ne deluješ kao novajlija pa bolje ti prvo pitaj u tim temama možda nešto središ i sam :thumbsup:

Hvala, znam da jesu opisani i to vrlo detaljno, citao sam vec odavno ( negde cak i pitao/ucestvovao u resavanju ). Nazalost, ne mogu vremenski ja da se posvetim tome i radije bih dao i nesto malo vise para a da se to sve zavrsi za neki kraci period, nego da odvajam slobodono vreme koga nazalost trenutno imam vrlo malo.

Probacu sa ovim servisima, pa cemo da vidimo sta kazu :)

Hvala svima u sv slucaju :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja danas uzeo auto kod Ninića, očekivao sam neko nje...

Menjano je kvačilo jer je crklo, menjan je i termostat usput, auto je znači guran sa parkinga do garaže, dođem i vidim hauba kod suvozačevog krila odignuta, masne šake crne iznad oba fara, jedva se zatvori hauba...

Kažu nisu oni gurali spreda već od pozadi, zavrnuše malo gumu odbojnu ispod haube kod suvozačevog fara i to je sad kao ok, ja sam došao njih "da zajebavam" i pošteno se izdraše na mene! Ispada da oni idu po parkingu i odvrću gume?

Pa čije su ruke crne na haubi kod oba fara?

Slažem se da je hauba zamenska i da je mekša od originalne, ali reci "jao komšo izvini, evo sredili smo problem" a ne "nismo ga mi gurali spreda, već ti je odvijena odbojna guma, šta si došao da nas zajebavaš"...pa valjda znam kakav auto sam predao u servis..no comment.

btw rasdladne tečnosti je bilo toliko previše da je curila na čep, to su sipali malo više da povuče termostat znaš...

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mogu da predlozim odlican fiat servis, ko je bilzu Dobanovca ili koga ne mrzi da ode.

http://www.fiatservisbeograd.com

Ako Vam treba jos neka informacija, recite, tu sam da dam bilo kakav savet.

Pozdrav svima

Evo samo da kazem nesto za ovaj servis, ako volite sebe i svoj auto, kod ovog kasapina i deri koze ne idite. a sada cu vam i ispricati zasto.

2006 god uzmem ja brava, cujem za njega i Gorana sa altine da rade fiate, i ja se odlucim za raskovica zato sto nije bilo zakazivanja.

Uradi meni gazda veliki servis, i sve ok, kad posle nekog vremena, krene auto da trokira kao na tri cilindra, naravno nevezano sa velikim servisom, ja mu oteram auto posle 5-6 dana kao crko regulator visokog pritiska na bosh pumpi, dam ja 160 evra, i krenem od njega na ispit kad na auto putu auto krene opet da trza i isto se ponasa, ne secam se vise ni koji su sve bili simptomi, i nisam mogao odma da se vratim zato sto ne bi izasao na ispit, oteram mu ja uvece auto, i 7 dana auto kod njega zovem ga svaki dan, on me nesto zavlaci, i ja se spakujem sa ocem i pravac dobanovci, kad on meni pricu kao mozda turbina, pa rece cenu remonta, pa mozda pumpa, kao samo stavljanje nje na sto je 60 evra plus popravka, pa kao EGR ventil koji je usput bio zatvoren, pa ga gazda majstor otvorio, pa mozda dizne, pa mozda protokomer, i ja njemu kazem pa ti si majstor ti treba da ustanovis popravis i naplatis, i ja mogu da idem deo po deo da menjam i popravicu auto na kraju.

Na svu srecu izadjem ja iz te garaze bez incidenta, zbog oca, da vam nedetaljisem previse, i moj otac mu opet tu plati cini mi se 1000-2000 dinara kao neko ciscenje, ja izgoreo. A da pritom svaki put kad sam u taj servis oterao auto, a par puta sam veliki servis, to oko regulatora, i vec ne znam sta je sve bilo, svaki put sam odvezao sa punim ili pola rezervoara i svaki put je bio na razervi kad sam uzimao i na to sam sve cutao bio sam malo mladji, da mi se to sada desi verovatno bi bilo svasta, da ne trujem sada temu, i ja sa ne popravljenim autom odem kod Gorana na altinu i covek za 5-10 min, namesti auto, prvo sam mu sve detaljno objasnio, covek nije teo da naplati, pa nisam ni pitao sta je uradio, cak ona devojka nije htela da primi kafu, cokoladu i sok, kad sam se vratio makar to da castim, uzela je kad sam je zamolio da me ne tera maler, evo vec je prosla peta godina, auto mi radi najispravnije a nista nisam menjao od delova koje je ona lopina Raskovic rekla da treba da menjam. A kad sam cuo za Raskovica posaljem drugara sa stilom kod njega i jos on tamo odrzava ali od skoro ne znam da li ce vise , menjao mu set kvacila na stilu jtd, i rekao da ne treba da se menaj plivajuci zamajac, da bi mu posle 17000km stradao i opet morao da menja ceo set sa plivajucim jel se i set unakazio i zvono menjaca mu bilo skroz oderano od toga.

Ja se stvarno izvinjavam zbog ovog teksta, ali kad sam video ciji je sajt srce mi zaigralo morao sam sve ovo napisati

Znaci jos jednom Raskovic ne daj boze nikome. A za auto servis Goran sa Altine sve pohvale, i evo ovde da se zavhalim jos jednom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da pitam i ja da li ima neki dobar auto servis (zvanični FIAT,lancia ili ne) u mojoj okolini: Ćuprija-Paraćin-Jagodina ?

Unapred hvala na odgovoru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Gorana odradjen veliki servis, remont pumpe VP, nosac motora i termostat.

Radovima i cenom zadovoljan i zahvalan za ubacivanje u termin...

Preporuka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@roske

ispravljam te doduse sa zakasnjenjem - niko iz TIMa nije radio kod stanica nikada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pod predpostavkom da ovde ima i Pancevaca resih da se oglasim . Negativno iskustvo imam sa servisom za ugradnju i odrzavanje plinskih uredjaja koje se nelazi prekoputa Azotare ,naime imao sam problem sa prevelikom potrosnjom plina u lokalu i odoh kod vlasnika servisa da ukoliko je moguce resi to ,medjutim ni posle 2 meseca ga nije resio a ja sam potrosio i vremena i novca , menjao je on membranu i filter na isparivacu , plocu na monopointu , svasta nesto stelovao a auto pored toga sto i dalje trosi sad ni ne vuce ,ulenjio se ,te me doticni "majstor" sam uputi kod drugog mehanicara jer kako kaze "ovde nisu cista posla" ..

Nadjoh ja majstor Djuru sa servisom u ulici 7.jula preko puta Stomatoloskog fakulteta ( kod Crne macke ) i pozalim se da auto slabo vuce a kad sam vec tu rekoh da mi zameni i zupcasti kais ( kupih ga jer mu je bilo vreme ), posle par sati dodjem probam ,auto ide ko zmaj , sta mu bilo ? Predhodni "majstor" mu zapusio vazduh sa plocom koju je ovaj morao da turpijom sredjuje i stavio je filter naopako pa ovaj nije mogao odmah da izvuce "spic gas" .. Zakljucak ,od prvog "majstora" vise stete nego koristi ..

E sad , auto ide kao sto je i isao pre ikakvih intervencija ali i dalje trosi previse plina u lokalu , sakupih ja nesto para i opet resim da posetim majstor Djuru . Pozalim se na potrosnju i covek za 2 minuta skonta da mi je otisao termostat . Kupim ja termostat i majstor Djura ga zameni uz naknadu od 500 dinara .. Zakljucak , majstor Djura nije skup i zna sta vasem autu fali ..

Da , posle zamene termostata auto mi trosi normalno ZIVEO MAJSTOR DJURA

Edited by ivanneko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve preporuke za servis Goran na Altini. Primili su mi auto preko reda juce, ostao kod njih do danas kad je zavrsen. Za sve sto su radili su me kontaktirali za potvrdu .Zadovoljan radovima i cenom, sto ce reci da su dobili jos jednu zadovoljnu musteriju dok vozim italijane.

Samo da ne zaboravim da se javno zahvalim Neshi zbog najave kod Gorana iako mi kartica kluba nije gotova.

SERVIS GORAN ALTINA---SVAKA PREPORUKA.. :thumbup::unworthy::thumbsup:

Edited by mbbuki

Share this post


Link to post
Share on other sites

po preporuci nekoga sa foruma, bio sam u servisu Zoran u Petrovaradinu, i mogu da kažem da sam zadovoljan.. Zamenili su mi hladnjak grejanja na bravi za 1500 (bez novog hladnjaka) i još za 1000 popravili automatsku klimu koju niko pre njih nije uspeo.. Aleluja ako sam konačno našao dobar servis u Novom Sadu.. :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko ima iskustva sa servisom "LUKA" u Karađorđevoj ulici u NS? Može li još neko da preporuči neki servis u NS, sem servisa "ZORAN" koji je pohvaljen u prethodnom postu?

Edited by Robija

Share this post


Link to post
Share on other sites

LUKA su bivsi majstori iz Fiatina. Nisam imao nekog posla sa njima, ali sam video da ih je neko pohvalio na Alfistima. Prednost je svakako sto rade dva majstora koji su ujedno i vlasnici tako da nema onih varijanti sa "velikim" servisima gde u servisu ima 5-6 mehanicara, a samo jedan ili dva nesto znaju. Mana je sto rade samo mehaniku, ne rade elektriku, klime...I ne rade subotom... :)

Edited by Mirko_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel zna neko dobrog majstora iz zrenjanina ko moze da mi proveri to gde curi ulje?

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Zrenjaninnu Fiat servis Đukić na obilaznici.

Ako bude turbina svako će je slati kod Žeravice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa neće te odrati za proveru.

Komplet crevo sa zamenom oko 8000.

Možeš da teraš i kod Slavka, Boom Electronic, od nedavno rade i mehaniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam bio u servisu "LUKA" u NS. Zamenili mi sijalicu oborenog svetla u faru (njihova sijalica) i uradili dijagnostiku za 1000 din. Zadovoljan sam uslugom i majstor Vojom koji je profesionalno odradio posao. Iako je ovo bio sitan kvar, za sada sve moje pohvale za servis. :thumbsup:

Ostanite takvi, nemojte se pokvariti... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

moje iskustvo sa čuvenim servisom Goran iz Zemuna

Zakazao sam servis za Petak 3.2.2012 u 8:00, tj taj termin mi je rekla Nataša. Kako je najavljen sneg ustao sam u 4 i krenuo. Put katastrofa, ali se auto pokazao sasvim dobro. Stigao sam neki minut pre 8 i radnik mi rekao da parkiram na parking preko puta.Zatim su me uputili kod Nataše. Ljubazno me je dočekala i upitala šta treba da se radi. Rekao sam mali servis, da mi je otišao podizač prozora na vozačevoj strani i da je već skinut kao i da se proveri sve jer sam zbog toga i došao iz Subotice, spomenuo sam i forum i da sam od još par ljudi čuo za njih. Zamolila me je za ključ i rekla da se poslužim kafom. Uskoro sam video da je moj auto na dizalici i da se radi. prošlo je neko vreme i setio sam se da kažem i za neke gume koje su mi spale kada sam zakačio auto od dole na beton ispred kuće, pa ako mogu da ih vrate. Tada sam ušao u radionicu i mlađi majstor me je pitao da mu pokažem gde su gume. Na moje čuđenje NIJE ZNAO OTKLJUČATI auto daljinskim sa ključa. Otključao sam auto i dao mu gume, te se udaljio jer naravno nije dozvoljeno da budem tamo. Prošlo je još neko vreme i nešto posle 10 sati je auto bio gotov. Pitao sam za cenu i nešto ranije i rečeno mi je oko 8000 što je sada i bilo potvrđeno. Pitah da li je sa popustom za članove ili ne i dobih odgovor da je to bez. Popust sam ostavio na moju inicijativu za kaficu... Međutim ono što me je iznenadilo je da je auto gotov i da ima dva problema!!!! prvi je da je neispravna kontakt brava a drugi da je akumulator neispravan. OK rekoh za akumulator mogu da razumem jer mu je treća godina a garancija je bila dve ali nism do sada imao niti jedan problem sa njim. Što se kontakt brave tiče nikada nije bilo ni nagoveštaja problema a ne da je problem sa njom. Na moje pitanje šta je rekoše mi da se ključ izvadi a auto i DALJE RADI!!!!! Izadjoh napolje da mi pokažu, jer je auto bio ZAVRŠEN i već su počeli raditi drugi. Rekoh da pogledaju šta se može uraditi jer je sada auto neispravan a ja sam u servisu.(ni sada ne mogu shvatiti da bi me poslali kući sa takvim problemom!) Goran mi je rekao da ima neki mali štift, da nije veliki problem, da sam verovatno čitao o tome na forumu.. za desetak minuta mi kažu sve je u redu, nije u pitanju kontakt brava a i akumulator je u redu.Znači da sam pristao da odem sa mišlju da mi je kontakt brava pokvarena, ko zna šta bi me moglo snaći u putu do kuće... Voda je nekako ušla u "kocku"kod akumulatora iako imam zaštitu pa ne bi trebalo. Ništa dodatno nije naplaćeno. Pitao sam ih da li je priključen na exsaminer i da li je bilo nekih greški, rečeno mi je da je sve u redu. Dalje sam pitao i za silen blokove jer koliko sam zaključio ovde na forumu da nisu ugradjeni kako treba tj da je iscurelo ulje iz njih. Majstor koji je bio samnom je pitao onog mlađeg što je radio moj auto i on je rekao da su ok. U prolazu je bio i Goran i rekao je nešto o nekoj masti kojom su majstori koji su mi stavljali silene mazali iste. Tu sam im se zahvalio i pozdravio ih.

Račun nisam dobio niti običan niti fiskalni , nije mi rečeno šta je sve uradjeno, niti sam video bilo šta od starih delova, nije mi rečeno kada bi trebalo da dodjem, u kom stanju su mi npr diskovi i pločice,....

dobio sam jedino servisnu knjižicu u kojoj je upisano:

ulje selenia we

filter ulja

filter vazduha

filter goriva

filter klime

sijalica pozicije 10w*2

ubodna sijalica 5w

antifriz -25

i da je sledeći servis na 194365km

sve u svemu očikivao sam mnogo više,baš zbog toga što ih svi hvale i na i van foruma sam čuo da su super, al eto naučih da treba smanjiti očekivanja.

Možda sledeći put bude bolje :question:

za baksuz eto sad sumnjam i na termostat jer je u povratku kada sam izašao na auto put i pojačao grejanje temperatura motora počela padati. Da li se to moglo videti ili ne ne znam ali definitivno ni to mi se ranije nikada nije desilo.

Baš sam baksuz, a ne bi me čudilo i za sav taj sneg da me optuže...

pozdrav svima

:welcome:

Edited by tatamata

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poštovani,

pozdravljam to sto ste dosli na vreme rano ujutro cak iz Subotice. Kao sto ste videli, vec malo posle 10 casova prepodne, Vas automobil je bio gotov.

Primeceno je da imate određeni problem sa kontakt bravom, na šta ste Vi odgovorili da nikada do tada niste imali taj problem. Ne ulazeci u to da li jeste ili nije, Vas automobil je ubacen preko reda nazad u servis, saopsteno Vam sta moze da bude uzrok problema i krenulo se u rad. Proverena kontakt brava i videlo se da je ispravna. Skinuta je zatim plastica zastita preko akumulatora i videlo se da komplet tabla sa relejima, osiguracima kao i kleme na akumulatoru imaju gomilu oksida na sebi. Stvaranje tolikih naslaga je dugotrajan proces. Sve je skinuto i ocisceno. Nakon toga, problem vise nije postojao.

Kao sto ste rekli, za ovo Vam nije naplacen ni dinar.

Sta Vam je sve uradjeno je napisano u servisnoj knjizici (napisali ste to i ovde), tako da smatram da nije dobronamerna Vasa opaska da eto…kao nemate pojma sta Vam je radjeno na automobilu.

Receno Vam je i kada treba opet da dodjete, tj. napisano Vam je na kom broju kilometara. Mi ne mozemo znati koliko će Vam vremena trebati da predjete taj broj kilometara, tj. da li ce to biti za godinu dana, 6 meseci ili 3 meseca. Zato se zadrzavamo na broju kilometara koji predjete. Kao sto vidite, promenjene su i sijalice, antifriz. To ne spada u mali servis, ali pokazuje da je auto u potpunosti pregledan i zamenjeno sve sto je bilo potrebno.

Pomenuli ste stare delove…

Ulje dobiti ne možete jer drzava ima stroge ekoloske propise oko skladistenja iskoriscenog motornog ulja. Stare filtere klime, ulja, vazduha...bacamo jer su oni u potpunosti neupotrebljivi cak ni kao sekundarne sirovine. Uostalom, ako sumnjate da Vam nisu zamenjeni filteri, veoma lako to mozete proveriti i uveriti se da je naravno sve zamenjeno.

Fiat Servis Goran nije stekao svoj ugled tako sto naplati zamenu filtera, a ne uradi je. Vredja me i Vasa pomisao da je to moglo da se dogodi. Uostalom, kada dođete sledeći put napomenite da želite spakovane u gepeku stare filtere i nema problema, svo to djubre ce Vam biti u gepeku.

Apelujem da imate razumevanja jer mnooogo automobila izadje iz servisa svakoga dana, mora se kvalitetno i brzo raditi. Zbog toga ja nemam vremena da sa svakim vlasnikom popričam 10, 15 minuta, jer sami izračunajte koliko bi mi vremena trebalo da sa vlasnikom svakog od preko 20 automobila koje dnevno uradimo u servisu popričam samo po 10-15 minuta...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam nameru nikoga vređati, to je samo moje iskustvo koje sam preneo.

Razumevanja imam i dalje mislim da to što je urađeno jeste kvalitetno i urađeno ali mislim da bi i Vi mene trebali razumeti...

Onih 10-15 minuta naravno da ne očekujem ali ipak mislim da bi majstor koji je radio auto mogao reći rečenicu dve o stanju auta, šta bi mogao očekivati uskoro da će biti potrebno, da je ok za svoje godište da mogu uzeti sledeći put bolje to i to, da je bolje nešto da vidi da vozim ovako i onako,ili bilo šta slično...

Da se razumemo svi su bili maksimalno ljubazni i to je ok i puno bolje od servisa u kojima sam do sada bio a zbog njih sam i došao kod vas, ali o mom autu i radu tih majstora ranije nisam ništa saznao.

Još jednom veliki pozdrav iz Subotice i ovo možete smatrati dobronamernom kritikom koja vam samo može pomoći u radu.

Pozdrav

Edited by neshaoct
nema ponavljanja istih stvari...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rečeno je više puta na ovoj i svim srodnim temama (o iskustvima sa servisima, limarima, farbarima, itd...itd...), da nema kampanja, tj. nema ponavljanja iste priče (bez obzira da li je negativna ili pozitivna) o istom servisu od iste osobe više puta.

Rečeno je, odgovoreno je, pojašnjeno je...i to je to. :thumbup:

-------------------------------

EDIT: imaš temu na forumu o blagom opadanju radne temperature na otvorenom putu kod tih vaših dizelaša :D , ako ne možeš da je nađeš pošalji mi PP pa ću je ja pronaći. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Unapred se izvinjavam za nesto duzi komentar, ali izneo bih i ja svoje iskustvo sa Goranom...

Pre 7-8 dana kupio sam fiata stilo 1.9 jtd (3v) i odmah sam mu uradio veliki servis. Medjutim, povremeno sam imao problem sa zadrskom prilikom davanja gasa i trenutnim gubitkom snage. Kod drugog majstora mi je receno da je NAJVEROVATNIJE (ovo namerno naglasavam jer ako si majstor onda valjda treba da utvrdis tacnu dijagnozu, a ne "najverovatniju") problem u protokomeru i da trebam da kupim novi protokomer. Kako sam i sam posumnjao u pouzdanost doticnog majstora odlucio sam da se opredelim za toliko hvaljenog Gorana. Juce sam se cuo sa Goranom i rekao mi je da vec danas mogu da dovezem auto da ga pogledaju. Cim sam dosao kod Gorana, zatrazeni su mi kljucevi od kola i ljubazno sam zamoljen da sacekam, s obzirom da je servis sa razlogom bio pun jos u pola 9 ujutru.

Nakon 30-ak minuta cekanja uradjena mi je dijagnostika i konstatovano da je problem bio u EGR ventilu, koji je slao pogresnu sliku protokomeru. EGR ventil je zapusen i problem je automatski nestao, u sta sam se i sam uverio nakon sto sam probao auto cim su mi to rekli.

Racun za dijagnostiku i zatvaranje EGR ventila je izasao 2000 din, medjutim s obzirom da sam clan FLCS (i pretpostavljam verovatno zato sto sam prvi put bio u servisu) receno mi je da je ovaj put sve BESPLATNO!!! Bio sam vrlo prijatno iznenadjen i komletan moj utisak, pocev od ljubaznog osoblja (Gorana, Natase i momka koji mi je radio auto) i prijatnog ambijenta do "naplate racuna", je fantastican! :unworthy:

A povodom pouzdanosti Gorana, kao majstora, izneo bih jos jedan detalj koji mi je privukao paznju i koji (bar po meni) puno govori o strucnim kvalitetima doticnog. Naime, dok sam cekao da mi auto bude gotov, kod Gorana je dosao majstor iz drugog obliznjeg servisa i pitao ga za pomoc oko nekog vozila koje im je pravilo problem prilikom paljenja?! RESPECT! :thumbup:

Jos jednom bih se zahvalio Goranu i celoj ekipi u servisu, ali veliko hvala i Nesi (FLCS) koji me je dan ranije najavio kod Gorana, s obzirom da sam tek juce uplatio clanarinu i jos nisam dobio clansku karticu kluba kojom bih dokazao da sam clan. Veliki pozdrav svima! :welcome:

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon prvobitne pohvale, kad su mi se misli slegle, evo i kritike na servis Goran na Altini.

Pre nešto manje od godinu dana, nakon zamene seta kvačila kod Ninića, od istog trenutka mi se čulo zveckanje iz predela kvačila kad je kvačilo PUŠTENO i auto radi u leru. Odlazim kod Gorana, ogorčen na Ninića i njihove višestruke propuste.

Goran čuje zveckanje, kaže to je iz menjača. Pristupa rasturanju menjača, 7 sati je auto bio u radionici, zamenjena je viljuška koja nosi zupčanike (neka me ispravi Goran ako sam pogrešno opisao deo).

Zvuk je i dalje prisutan, zvecka. Goran mi ne uzima ni dinara sa rečima „nismo rešili problem“. Prvi utisak sjajan, čovek nije prevarant. Kad sam ga pitao a šta je sa kvačilom, ipak sam se na njega žalio, odgovor je bio „nismo ga skidali za slučaj da hoćeš kod Ninića da ga reklamiraš“.

Pitanje broj 1: ako je već skidan menjač, zar je toliki problem bio da se skine još par šrafova i proveri ono NA ŠTA SAM SE ŽALIO? Kakve veze ima skidanje kvačila sa reklamacijom kod Ninića, da nije Ninić stavio pečat na kvačilo da vidi dal ga je neko skidao?

Posle par stotina kilometara, kreće da se čuje zvuk zviždanja dok vozim i auto je u brzini, na nizbrdici u leru se ne čuje. Vozio sam tako neko vreme da bi zvuk postajao sve jači. Kao za inat ode mi i nosač menjača (ja tad nisam znao šta je otišlo) što je nadjačavalo i ovaj zvuk (motor je grebao karoseriju), mislio sam da je stvar otišla dođavola, popravka skupa jer je nešto do menjača pa sam dugo tako čekao i slabo vozio auto.

Odlazim do Gorana, zamene mi nosač, jedan zvuk nestane, ali i dalje je pristuan zvuk zviždanja iz menjača.

U međuvremenu mi crkne kvačilo, pukla dva perca na korpi. Posle montiranja drugog kvačila, zveckanja naravno više nema. Znači ipak je bilo kvačilo. Ali menjač sad još gore zviždi,valjda jer je sa novim kvačilom jači prenos na točkove da tako kažem.

Odlazim opet kod Gorana, kaže ležaj spojničke ti zviždi. Zamenjen ležaj spojničke, zvuk je i dalje prisutan, opet mi ne naplaćuje ništa, korektno.

Od te zamene mi menjač neće lagodno u rikverc. Hoće ali kad pustim auto malo da mrdne, znate na šta mislim. U treću kad ubacujem čuje se krkela. Ako prebacim u treću sa zadrškom, na foru, krkele nema ali se često desi da ne uđe do kraja u treću, već do pola, pa bodem u vožnji po par puta dok ne ubodem do kraja.

Odlazim do Gorana opet drugim poslom, žalim se na homokinetički zglob. Počeo je da se čuje nakon što mi je spala manžetna jer sam nešto sam majstorisao i nisam primetio da je nisam dobro montirao. Goran kaže nije homokinetički. Menjamo nosač motora centralni jer sam ja primetio da je otišao.

Pitam tad Gorana, šta ćemo sa time što mi menjač zviždi. Kaže „dosta ti je prešao auto (260.000 km), ima lufta tamo vamo pa se to sve čuje, vozi tako, može da pređe možda i milion a možda i 15.000 km ja to ne mgu da znam“.

Pitanje broj 2: Ja sa menjačem nisam imao nikakav problem pre tvoje intervencije. Niti je zviždao niti je teško / do pola ulazio u brzine. Kakvih sad 15.000 km i mnogo prešao? Probleme imam od kad je menjač otvaran, a ja to nisam tražio, ja sam se žalio na kvačilo koje nije ni pogledano a menjač skinut, na kraju kad sam zamenio kvačilo ispalo je da sam u pravu.

Pitanje broj 3: ništa na autu nije pregledano, to je u svim servisima normalna stvar, odem da mi zamene nosač, oni mi skrenu pažnju na kraj spone, jedno s drugim nema veze što znači da su pregledali auto. Otišao sam u drugi servis da menjam taj homokinetički koji Goran kaže da nije otišao i oni mi nađu i pokažu da i sam vidim kraj spone, kraj letve i viljuška da su načeti. Da li u ovom servisu popravljaju samo na šta se vozač žali, a nekad i nešto na šta se ni nije žalio (menjač a ne kvačilo) i još usput i pokvare tako vitalan i skup sklop?

Pitanje broj 4: zamenio sam homokinetički zglob verujući u sebe, vozio sam 2.000 km sa otvorenom manžetnom, puca kad smotam, svi simptomi školski i naravno, problem je rešen, znači jeste bilo do homokinetičkog. Jel moguće da majstor kaže nije homokinetički i pored ovih zdravorazumskih simptoma?

Pitanje broj 5: zašto je ulazak u radionicu jednak alarmantnom stanju, ušao sam samo nešto da dodam da kažem majstoru što sam zaboravio, ispresecaše me kao da sam nogu stavio pod dizalicu, nisam ni mislio da se motam tuda...ne daj bože da gledam šta se radi na autu.

Da ne ispadnem nezahvalan, meni ništa naplaćeno nije što nije popravljeno. Ali mi je pokvaren menjač....na koji se nisam ni žalio. Žalio sam se na kvačilo – bio sam u pravu. Kvačilo nije pogledano a menjač skidan. Žalio sam se na homokinetički – bio sam u pravu.

Sad imam auto sa kojim me strah da idem na put zbog sve goreg zviždanja menjača a taj problem nisam imao.

Neko spomenu pre mene, pa i ja da dodam, ništa od starih delova nisam video. Niti ikakav fiskalni račun. Dal je išta i menjano pošto simptomi nisu nestali?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...