Jump to content
FAS Goran
Guest 1499

Fiat/Lancia/Alfa Romeo servisi, dileri - pozitivna i negativna iskustva

Recommended Posts

10 hours ago, sokratbg said:

Poslao sam isti mail fiatovim dilerima- servisima u nedelju vece. 

Pitao za produzenu garanciju, cenu drugog servisa za tipo HB 1.4 benzin i cene neke dodatne opreme.

Stojanov mi je ogovorio odmah ujutro u 9h, Radulovic u 15h ostali nista.

Neverovatno kakava neposlovnost. Pitam se sta uposte rade. Vozila nemaju za prodaju a i kad imaju proda se par stotina godisnje.

 

Ozbiljan prekrsaj kad ne odgovorite na mail. Mi smo imali prosle nedelje problem... Covek koji je poslao mail sa upitom za servis nije dobio odgovor sutradan ( zbog bolesti i odmora radio je samo jedan covek na prijemu)....Posto nije dobio odgovor dosao je da bije onog ko cita mejlove... Pet minuta drame... vikanja po servisu... pretnji... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam na isti post hteo da se osvrnem ali ne vredi... Razumem da danas ima sve više i više onih koji imaju prevelika očekivanja od elektronske komunikacije ali ne razumem potrebu da se lično doživljene negativne stvari odmah razglase svuda po nepreglednom prostranstvu elektronskih vidova komunikacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlakse je naci izgovor.. "nisam vidio poruku ili nisam stigao" nije odgovor. Organizujete automatski odgovor...  Mail je vazan koliko i telefon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
22 minutes ago, Goran Zemun said:

...dosao je da bije onog ko cita mejlove... Pet minuta drame... vikanja po servisu... pretnji... 

 

Imaš puno pravo kao vlasnik servisa da mu se najlepše zahvališ na dosadašnjoj saradnji (ako je uopšte bilo) i da mu kažeš da jednostavno više ne može biti uslužen kod tebe. Nikada. 

 

Najgore je da na takav nastup spuštaš loptu i činiš ustupke. Takav onda dobije na značaju pa svuda i uvek ide i *ebe majku za sve... Ljudski šljam i govedo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sad jel ozbiljan prekrsaj ili nije zavisi do ozbiljnosti firme. Vecina nas je neka bila u ovlascenom servisu ili salonu.

Cinjenica ja da tamo radi dosta ljudi. Neozbiljno je da nema ko da odgovori na mail.

Naslov teme je ISKUSTVA ja samo prenosim svoje iskustvo, ne glasine.

Naravno mogu da sednem u kola i obidjem servise i zavrsim posao i verovatno bih to i uradio da sam dokon ali nazalost nisam moram da se pojavim na poslu i izmedju ostalog odgovorim na mail-ove koji su pristigli:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, Zan Batist said:

Najlakse je naci izgovor.. "nisam vidio poruku ili nisam stigao" nije odgovor. Organizujete automatski odgovor...  Mail je vazan koliko i telefon.

Lepo je sto branite nasilnika... Voleo bi da ste Vi bili na mestu devojke koja je bila sama na prijemu. I kako mislite automatski odgovor... Da program sam zakazuje i pravi predracun????? Ako mislite na odgovor tipa... Primili smo mail.... odgovoricemo u sto kracem roku... To nema nikakve svrhe ako nema ko da procita mail... 

13 minutes ago, sokratbg said:

Pa sad jel ozbiljan prekrsaj ili nije zavisi do ozbiljnosti firme. Vecina nas je neka bila u ovlascenom servisu ili salonu.

Cinjenica ja da tamo radi dosta ljudi. Neozbiljno je da nema ko da odgovori na mail.

Naslov teme je ISKUSTVA ja samo prenosim svoje iskustvo, ne glasine.

Naravno mogu da sednem u kola i obidjem servise i zavrsim posao i verovatno bih to i uradio da sam dokon ali nazalost nisam moram da se pojavim na poslu i izmedju ostalog odgovorim na mail-ove koji su pristigli:)

Ja samo kazem da par sati cekanja na odgovor nije smak sveta... :)

17 minutes ago, PremieRacing said:

 

Imaš puno pravo kao vlasnik servisa da mu se najlepše zahvališ na dosadašnjoj saradnji (ako je uopšte bilo) i da mu kažeš da jednostavno više ne može biti uslužen kod tebe. Nikada. 

 

Najgore je da na takav nastup spuštaš loptu i činiš ustupke. Takav onda dobije na značaju pa svuda i uvek ide i *ebe majku za sve... Ljudski šljam i govedo.

Nikada pre nije bio u nasem servisu... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne branim, idiota necu da komentarisem. Govorim o spremnosti za prihvatanje neke odgovornosti… u vrijeme digitalne revolucije, a narocito u momentu kad se zbog pandemije sve preselilo online, pricamo o odgovoru na mail?

Automatski odgovor (prilagodjen naravno) I te kako ima smisla, bitno je uspostaviti neku interakciju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Goran Zemun sto se tice vaseg slucaja takvo ponasanje te stranke je za svaku osudu. 

Ako nije dobio odgovor nije trebao da dolazi ili je mogao da zove ako je hitno.

 

Ja sigurno necu cimati dilere da mi nesto prodaju ako im je sitno. Razumem, takva im je politika poslovanja.

Nisam cak ni naglasio da je moje iskustvo lose samo mislim da je neposlovno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da se svi ovde razumemo ali da svako ipak malo više gleda na stvar iz svog ugla... Šira slika je relevantna. 

 

Gorane, nemoj više da odgovaraš na postove - ne ide ti u prilog   :rofl:     Šalim se, naravno  ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo je znati ako je tako, da se vanredne stvari (kvarovi) rešavaju vanredno.

 

Ali, na temi "Goran servisa" pročitah letos da je on "otišao u penziju" ( Goran je tako napisao ). Šta to tačno znači za sam servis i korisnike usluga?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima ljudi koji bi da odrade servis/prijem/pregled/bilo koju radnju/ odmah-sada-još juče je trebalo i to je najčešće dan kada su oni slobodni, imaju neki luft i u 90% slučajeva je baš poslednji dan. Jeste brate, tebe smo čekali pred smak sveta, evo dođi sve spremno....još kada bi mogli svi tako. 

Ljudi imaju prevelika očekivanja posebno velikih i uticajnih preduzetnika, kao oni su veliki, uvek ima mesta itd....Da ne spominjem ono što nas najviše kači a to je odlazak u zdravstvene ustanove...jeste privatnik, ne čekaš mnogo, završiš, uslovi odlični...i platiš. Dok se ne ode u državno i shvatiš da ljudi kampuju ispred da dođu na red za nešto.....bilo za pregled ili za vađenje pasoša/LK. 

 

Istina, automatski mail sa tipa "Vaš upit je primljen, nazvaćemo/obavestićemo Vas u najkraćem roku.." i malo još "nafilovanim" auto-odgovorom lepo deluje, makar sa one strane bio samo automat koji tako odgovara. Dejstvo dvostruko, dobijate na vremenu, čovek obavešten. Ofc ako su takve stvari tehnički moguće da se urade, ako ne, bože moj, izgleda previše očekujemo da ljudi zaista budu normalni (koji god to "iznos" normalnosti bio). 

Doduše ponašanje kod Gorana je stvarno...pa nije nesvakidašnji slučaj ali lagano postaje svakodnevnica jer su ljudi puni stresa ali ima i takvih budala sve više. Generalno izjave i preporuke od takvih ljudi ne treba uzimati u razmatranje (npr u toku razgovora sa istom osobom) jer se tada najbolje i vidi sa kim vodiš razgovor (psiho-profil). Pisana forma je ono što to ne poznaje i tu bude problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, moron said:

Lepo je znati ako je tako, da se vanredne stvari (kvarovi) rešavaju vanredno.

 

Ali, na temi "Goran servisa" pročitah letos da je on "otišao u penziju" ( Goran je tako napisao ). Šta to tačno znači za sam servis i korisnike usluga?

Servis normalno radi... Tu su mladji... pametniji.. obrazovaniji..... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 minutes ago, Goran Zemun said:

Servis normalno radi... Tu su mladji... pametniji.. obrazovaniji..... 

Dobro, to razumem, ali, pošto sam i sam "metuzalem", moram da pitam, a gde su u servisu "oni što ih je vreme pregazilo" ?

"Sitne stvari život znače", pa i za prijatno korisničko iskustvo, bez razlike o čemu pričamo, pa i o auto servisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, moron said:

Dobro, to razumem, ali, pošto sam i sam "metuzalem", moram da pitam, a gde su u servisu "oni što ih je vreme pregazilo" ?

"Sitne stvari život znače", pa i za prijatno korisničko iskustvo, bez razlike o čemu pričamo, pa i o auto servisu.

Nisam siguran da razumem pitanje... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, sokratbg said:

Poslao sam isti mail fiatovim dilerima- servisima u nedelju vece. 

Pitao za produzenu garanciju, cenu drugog servisa za tipo HB 1.4 benzin i cene neke dodatne opreme.

Stojanov mi je ogovorio odmah ujutro u 9h, Radulovic u 15h ostali nista.

 

Danas (utorak) dobih odgovore od Autogarant-a i Nikom servisa Beograd.:thumbsup:

Edited by sokratbg

Share this post


Link to post
Share on other sites
54 minutes ago, Goran Zemun said:

Nisam siguran da razumem pitanje... :)

Gorane, ja sam u servis "Goran"  došao po preporuci veoma dobrog prijatelja iz Novog Sada (jednog "jedriličara"), koji je otprilike rekao "idi kod Gorana i nigde drugde. Čekaćeš malo duže, ali, isplati se ...".

Naravno, ja nisam tada očekivao da mi u servisu "Goran" šrafove odvrće i zavrće Goran. Ali, kada sam došao, Goran je bio tamo. Prisutan. I "na sve strane" (u onoj "košnici"). I tada. A i kasnije, kada sam dolazio opet.

On mi je nešto kao "žig kvaliteta". Zato i pitah gde je sada fizički "on". Da li je, mada penzioner, fizički i dalje u servisu "Goran" ili nije.

:)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, moron said:

Gorane, ja sam u servis "Goran"  došao po preporuci veoma dobrog prijatelja iz Novog Sada (jednog "jedriličara"), koji je otprilike rekao "idi kod Gorana i nigde drugde. Čekaćeš malo duže, ali, isplati se ...".

Naravno, ja nisam tada očekivao da mi u servisu "Goran" šrafove odvrće i zavrće Goran. Ali, kada sam došao, Goran je bio tamo. Prisutan. I "na sve strane" (u onoj "košnici"). I tada. A i kasnije, kada sam dolazio opet.

On mi je nešto kao "žig kvaliteta". Zato i pitah gde je sada fizički "on". Da li je, mada penzioner, fizički i dalje u servisu "Goran" ili nije.

:)

 

Tu sam.... Naravno... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@sokratbg ja sam na mail od Eurosumara za Suzuki S-cross čekao oko tri ipo meseca! I to pre pandemije, a dobio sam odgovor tek kad sam im se zahvalio na čekanju i rekao da su mi mnogo pomogli oko izbora automobila! (Nisam kupio Suzuki)

Inače mi je smešno koliko "firmi" koje posluju po FB ne odgovara u nekom razumnom roku. Kolegi smo hteli da uzmemo poklon za pemziju i pokušao sam da kontaktiram jednu "firmu" preko FB, za jedan odgovor im je trebalo dva dana, a drugi nisam nikad ni dobio - naravno nigde nisu postavili broj telefona!

Za zakazivanje u servisu sam uvek koristio telefon, kako kod Gorana, tako i u drugim ovlašćenim i neovlašćenim servisima.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bas ne volim da smaram ljude (tu ukljucujem i servise npr) telefonom, ako upit nije hitan, i stoga je mail idealan, makar ako bude trebao poziv mogu me pozvati kada sednu na miru i procitaju mail kada budu mogli. naveo sam slucaj sa kompresorom vise kao visegodisnji kuriozitet necitanja mail-a sa njihove strane. kad smo se konacno culi, pitao sam za mail i dobio isto objasnjenje kao i prosle godine cini mi se ("menjali smo mail adresu za zakazivanje"), pa kada sam rekao da je njihov kolega kome sam licno pisao mail prosledio moj upit (a on bi valjda morao da zna pravu adresu), nije bilo objasnjenja. jeste da su mi relativno blizu, ali jos sad cu kod njih a posle mi nije nuzda, makar zbog ovoga. nisam se nasao uvredjen niti sta slicno, da sam ja bogomdan da moram biti usluzen u rekorsnom roku, ali ako je ovako u izlogu, ne zelim da znam sta je u radnji ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razumem i jedne i druge, vreme je takvo da su nam živci zapeti kao strune pa zaboravljamo da živimo u vremenu u kome je dobro što smo sutradan uopšte živi a ne što smo u opšte sa zakašnjenjem nekome odgovorili na poruku i upit. Ljudi su umorni, kako mi korisnici tako i prodavci usluga i jedino saosećanje i tolerancija nam mogu pomoći. Nema druge, to nam je što nam je, dok smo živi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mali servis za 500L benz (sa ukljucenom obaveznom inspekcijom kako shvatam) u kompresoru malo preko 13 hiljada i traje nepunih 90 min. sem toga, kazu plocice su 80% potrosene i treba da se rade za par hiljada, to staje 10 hiljada ukupno. Da li neko zna koliko otprilike moze kostati isto kod neovlascenih servisa? Cenim da ne mogu da mi ukinu garanaciju fabricku produzenu ako sam to odradim negde, a npr cikne menjac/motor itd?

htedoh da pogledam kad sam vec tamo Tipo HB cross, ali usled nestasice vozila kako rekose, u salonu je sest 500ki, jedan tipo karavan i neki obi-van, sta li je. I to je sramota po meni, da se ne ostavi po jedan model bar od najprodavanijih modela, da ljudi bar imaju ideju sta bi mogli da razmatraju za ubuduce. Mada verov ni kod drugih nije puno bolje, ali mora li se prodati i poslednji model u to ime?

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, Srdjan011 said:

Cenim da ne mogu da mi ukinu garanaciju fabricku produzenu ako sam to odradim negde, a npr cikne menjac/motor itd?

Samo na deo koji menjas, konkretno ovde kocioni sistem, verovatno ceo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...