Jump to content
FAS Goran
alekpk

Fiat Grande Punto 1.2 8v - problem sa paljenjem

Recommended Posts

Pozdrav svima!

Prvi sam vlasnik grande punta 1.2 8v 2008.godiste i do pre par dana nisam imao nikakvih problema. Odjednom, pre neki dan, auto je poceo da povremeno skripi i puca kod verglanja i to uglavnom na hladno. To se ne desava svaki put kad ga palim vec recimo svaki peti put, a pomaze da se lakse upali kad mu malo dodam gas kod verglanja. Pored toga sam primetio da se lampica za EOBD ne pali prilikom svakog davanja kontakta kao sto bi trebala, vec se cas pali a cas ne.

Napominjem da se nikada nije palila u voznji.Inace, u voznji auto vuce normalno, nema nikakvih promena, samo me jako brine to skripanje i pucanje. Molim vas za savet i pomoc.

Hvala unapred!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm....ne bi trebao ni gas da mu dajes kada ga palis! Puco u auspuhu,kao da hoce da upali ili puca u verglanju,alnaser itd?

Probaj pali bez tog dodavanja gasa,znaci samo das kontakt,sacekas par sek i pali,pa javi sta se desava?

Edited by Bane23

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ JA mu do sada nikad nisam davao gas kod paljenja vec sam sad ponekad poceo kako bi lakse upalio i stvarno je tako. Kad mu malo dam gas kod paljenja lakse pali, manje skripi a ni ne puca.

A sto se skripe i pucanja tice nisu iz auspuha vec se cuju od napred, iz motora.

A da li je u pitanju alnaser, bendiks ili mozda voda u gorivu ili problem sa filterom za gorivo ili nesto deseto ne znam jer se u te stvari ne razumem najbolje, a ni drugi koji se ponesto razumeju nisu sigurni.

Najveci broj ljudi mi kaze da je to najverovatnije lose gorivo...A kao sto rekoh on uglavnom pali bez gasa , samo mu po malo dodam gas kad cujem da krci i kao da stekce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad dodjoh iz servisa, nisam zeleo nista da rizikujem. Necete verovati sta je bio uzrok: malo se rasklimala klema sa akumulatora i to je sve! Auto ponovo pali kao mina, a i lampica za EOBD se ponovo normalno pali, kao sto stoji u uputstvu za upotrebu.

Pored toga su mi malo dopunili i akumulator jer je bio malo slabiji i to je sve. Samo mi jos rekose da povremeno, izmedju godisnjih servisa, vizuelno proverim te sitnice ...

Hvala svima na pomoci i savetima!

Pozdrav!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao ljudi. Imam problem sa Grande Puntom 1.2 8V '06. Nece da upali. Pre neki dan kad se vratih sa posla, parkirao sam auto na neku manji nagib. Auto je do tada radio ok. Ujutru kad sam hteo da ga upalim samo verglanje.... Ustanovio sam da mu je dovod benzina u prekidu. Sumnjam da je pumpa otisla il da se zapusila, al nisam siguran u to. Na tabli mi ne izbacuje nikakvo upozorenje. Skinuo sam dzeksnu sa pumpe za gorivo, dao kontakt, napon na izlazu bio je oko 13V medjutim nakon par sekundi unimer je pokazao nulu. Tek nakon sto sam zaverglao napon se ponovo pojavio. Nisam mogao da pronadjem taj podatak, da li nakon postavljanja kljuca u idle polozaj napon na pumpi mora da bude konstantan (da se ne desava ovaj prekid) il je to normalan tok dogadjaja? Ako ste imali slican il isti problem pomagaj te

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozzz!

A kada das kontakt , da li cujes "zujanje" pumpe? Ako ne, a na pocetku imas napon onda je verovatno pumpa u pitanju.

Posto baratas unimerom, izvadi pumpu skupa sa plovkom pa pogledaj. (ne znam kako je na Grandeu ali na Mk1 je veoma jednostavno)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj da probavas potopnu pumpu a da nije potopljena. Ako se pregreje, crci ce...

Kako si ustanovio da je dotok benzina u prekidu?

Moze biti i relej pumpe i neki od senzora, ali je cudno sto se ne pali nikakva lampica...

Goriva imas?

Edited by JLZ

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ JLZ

Imam naravno :p Po savetu majstora (drugara) rekao mi je da skinem crevo sa pumpe (koje ide ka "motoru") i dam kontakt, ako vidim gorivo ok, ako ne onda je nesto sa pumpom. Goriva nije bilo. Nakon toga kao sto napisah gore, proverio sam napon na konektoru pumpe, napon je postojao sa nekim prekidom. Martin mi je odgovorio da je to normalno i da je verovatno pumpa u pitanju.

@Zvezdo

Napatio sam se oko vadjenja pumpe... Srafciger, cekic.... i tuci do besvesti.... uspeo sam nakon 3 dana cukanja :) Izvadio sam celu pumpu, ali tamo slabo sta moze da se cacka... Da li postoji neki nacin da se sa sigurnoscu utvrdi da je ona otisla? Postoji li mogucnost da je samo zacepljena ili fizicki zaglavljena? Svasta ima danas u gorivu :S

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rece ti Zvezdo - Ako tebi pumpa ne zazuji kad das kontakt, a imas napon na njoj - onda je do pumpe. Nema sta drugo.

Kad verglas, isto bi trebalo da radi pumpa, tj. da imas napon na njoj.

2 zice su do pumpe? Nije 4 pinski kontektor pa da si slucajno merio zice od plovka?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I Sta je na kraju sa pumpom, radi li ili ne?

Jel se pumpa moze rastaviti? :question: Odnosno jeli na vijke ili je sve upresovano?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo sad dodjoh sa posla pa nisam stigao da odgovorim ranije. Skinem danas pumpu, odnesem kod majstora, majstor prikljuci pumpu na uredjaj za testiranje i konstatuje da pumpa radi. Nakon toga ja se vrnem kuci i opet uzmem unimer, prikljucim ga na dzeksnu od pumpe, dam kontakt, on na 3 sec izbaci napon, krenem da zaverglam kad oces klinac, ispraznio sam akumulator... (sad pitanje malo je offtopic al dal smem da skinem akumulator sa kola, posto sam cuo od nekog da ne smem zbog kompa da ga skidam)

Edited by General_NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Operacija uspela, pacijent mrtav :p Salim se naravno... Skinuo sam akumulator (u nekoj od tema sam pronasao da smem to da uradim), napunio ga. Prikljucim ga jutros, probam da zaverglam, auto upali, al dimi... Ceo vod vojske je mogao proci neprimecen :D Medjutim nakon minut se ugasi. Skinem pumpu ponovo, prikljucim je direktno na akumulator ona radi, proverim dovod struje, ima napona (da se ne ponavljam, 3 sec + verglanje), stavim dzeksnu, opet nista. Ponovim proces par puta i na kraju uzmem smirglu osmirglam malo kontakte, kalaisem ih, i malo ih zakrivim (veca dodirna povrsina), zaverglam ponovo i on upali...Radio je tako nekih 20tak min i nije bilo nikakvih smetnji, kao da se nista nije desilo. Niko srecniji od mene :guitar: Hvala na pomoci svima :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

E svasta... :laughing:

Nek' si ti napravio. To je bitno :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

NEVEROVATNO!!!

Eto sta jeb. los kontakt moze da napravi! Cudi me malo, ipak je to mlad auto a kontakti su dobro zasticeni od prodora vlage!

Pregledaj ti te spojeve i zice jos jednom za svaki slucaj jer neobicno je to sto si ti to sve nekoliko puta skidao a gubilo je kontakt sve dok nisi malo savio iglice na njima. Da nije problem u samoj "dzeksni"? Kada auto radi probaj mrdati sve te kabele da vidis ako slucajno negde ne prekida!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ni slucajno ne mrdaj kontakte jer onda neces znati koji ti pravi problem popalices pola instrument table...

to si sad zavrsio i sad nemas brige uz redovne provere...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma odkuda sve?

Mislio sam SAMO na taj na pumpi goriva, dakle onaj koji je pravio problem!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ni slucajno ne mrdaj kontakte jer onda neces znati koji ti pravi problem popalices pola instrument table...

"Sve je pocelo tako sto sam hteo da ugasim jednu lampicu..." :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav za sve clanove posto sam nov na forum i kupio faiata pre 2 nedelje molim za malu pomoc ujutru kad palim auto nece da upali iz prve a preko dana pali na pola kljuca inace vozim na plin ali je to pocelo da se desava pre 3-4 dana pozdrav!

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti samo zavergla na prazno može biti nepovratni ventil na pumpi za gorivo. Tokom noći se gorivo slije od motora ka rezervoaru dovoljno da ne upalis iz prve. Već drugo paljenje bi trebalo da ti je ok u tom slučaju.

Kakvi su simptomi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekad upali iz treceg cetvrtog puta a obicno iz 10 puta poceo je i preko dana kad odstoji par sati, u tom silnom verglanju upali digne obrtaje I ugasi se, juce Sam menjao filter vazduha kad Sam skinuo plastiku imao je malo ulja u plastici od iber laufa inace kad dam kontakt pogasi sve zute lampice sem check energy koja se ugasi kad upalim auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...