Ticma 535 Posted November 20, 2011 Hteo bih samo da napomenem da bi trebalo da prekontrolisete creva od plina da neko nije ispucalo ili osteceno. Meni se jutros desilo da je puklo crevo izmedju plinskog filtera i ploce sa diznama i sva sreca nije bilo niceg ozbiljnijeg. Crevo je jednostavno izgorelo od temperature i sad kako je pocela zima ukrutilo se u skroz puklo a bilo je staro nepunih 16 meseci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted November 20, 2011 To cu i ja da posavetujem kao instaler uredaja. Svasta se stavlja u cilju ustede par evra, ali ni ona koja se dobijaju u kitovima nisu bas sjajna. U svakom slucaju se sve to proverava na redovnim servisima, ali posto smo mi narod sto vozi na kontrolu samo kad se nesto dogodi ili instalera boli uvo za pregled nego samo da uzme lovu, takve stari su nazalost neminovne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted September 20, 2012 Ja sam iskoristio ekskluzivnu priliku pa pregledah i konstatovah da je sve u redu i posle vise od dve godine! Nije se stedelo na materijalima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted November 5, 2012 Koliko predjenih km za dve god? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted November 6, 2012 Sada je na cajgeru cca 178k km a ugradjen sa cca 140k km. Korektno me služi uz male zahembancije kada mi je bio loš akumuljator ! zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted March 31, 2013 Evo, zlo nikad ne spava. Juce na putu za BG upali check engine i poznata zuta/nandzarasta ali sve funkcionise!Danas malo prckao oko dijagnostike i vidim da smesa bila problem.Isproveravam gasne elemente i nadjem da je jedan injektor oladio ! Dakle, sutra idem da potrazim ali dok ne nadjem da se raspitam , gde ima ovih kompleta za reparaciju?! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted March 31, 2013 Cu poglecnem ! Fala, zivio ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted December 27, 2016 Imam plin na ovom autu evo već petu godinu, prešao sam 220.000 km, ta creva od filtera do dizni su mi još ona prvougrađena i ne vidim oštećenje. Verovatno njihov vek trajanja zavisi i od toga koliko su udaljena od najtoplijih delova motora. Naravno, što više - to bolje. Inače svaki dan gledam to sve pre nego što krenem. Dignem haubu, pogledam ulje, sve tečnosti i creva. Tek nakon toga palim motor. Od butanskih su mi odlazila ona za vodu, kao i račve plastične (posle sam stavio metalne), ali ove do dizni još ne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted April 21, 2020 Kada su mi ugrađivali TNG instalaciju, rekli su mi da zbog nezgodnog prostora MORAJU da stave tako onu račvu sa diznama da ni jedno crevo koje vodi TNG posle dizni nije isto, e sad, to vodi do toga da je teže podešavanje TNG kompjutera. Ima li neko fotku, kako i gde postaviti dizne, a da bude ispoštovano pravilo da creva za TNG koja vode od dizni budu približno jednaka..... Punto mk2b ( Z10) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted April 21, 2020 Nemam sliku, pun ih je internet.Inače na Puntoši rail stoji ispod filtera vazduha do raila bencina.tt Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted April 21, 2020 šta pišeš u pretrazi, pa ti izbaci te fotke.... meni izbacuje, ali ne to što me interesuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted November 17, 2020 Ako neko ima fotku povezivanja TNG dizni crevima, neka objavi. Ili da link.Sve sto sam guglao, ne nadjoh sa istim duzinama creva.Kod mene mislim da je dupla duzina izmedju najkraceg i najduzeg..Sent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted November 17, 2020 Izvini nisam video. Taguj br'te. Evo na brzinu nađoh... https://images.app.goo.gl/56rjN1L4DQGqtpWW8 Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted November 17, 2020 Koji je ovo auto/ motor... Sent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted November 17, 2020 @shuxx Zar je bitno. Princip je isti. Pozicija slična. Postavi se šina ispod filtera. Odmere se crevca i poveže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted November 17, 2020 Moracu s majstorom da proverim. Bas se zalio, da je nezgodna ugradnja. I da nema gde blize da postavi tng railSent from my POT-LX1 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
kakoonobese 43 Posted November 18, 2020 Mozda je bolje da promenis majstora. Z10 vazi za auto kod kog nije komplikovana ugradnja TNG uredjaja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted November 18, 2020 TNG je ugrađen pre 1,5god, i za ovih 35K km, nisam imao probleme. Sam menjam filtere, oba koštaju celih 550din. Filter tečne faze 150din, a gasne 400din. Voleo bih da rail namestim bolje, da creva budu slične dužine. Zato se raspitujem, ali to će čekati neku ozbiljniju posetu majstoru, pa tada da odradim, zato tražim neku fotku kako to izgleda na Puntu, da mu gurnem pod nos i pokažem KAKO treba do sada sam imao dve situacije, koje su bile "problematične" na svakih otprilike 10 000km, mi se desilo dva put da kompjuter zablesavi, i da sam prebaci na BMB, iako je radio na TNG, ja ga vratim, on ponovo prebaci... teralo to dok smo silazili sa planine, ali na pumpi gde sam točio TNG, setm se da otkačim akumulator na neki minut, i sve se vrati u normalu. Kao što rekoh to mi se desilo dva puta, i na nekih 10K km jedno od drugog... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted November 18, 2020 (edited) Na plinskom računaru ostanu takođe zabeležene greške. Dijagnostika ... Tako se doskoči problemu. Opet, sam skineš filter vazduha i sve ti jasno. Edited November 18, 2020 by Mijailović P. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted November 18, 2020 Imam sofver, i sam povremeno proveravam mapu, uz male korekcije. Nisam gledao greške... ma neka sitnica je, čim nestane sa prestankom napajanja. Jedino ostalo što sam menjao je temperatura prebacivanja sa BMB na TNG, držim je relativno visoko leti oko 50C, sada zimi oko 40C koju bi ti vrednost preporučio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted November 18, 2020 Fabričku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted November 18, 2020 koje je to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted November 18, 2020 E jbg 40°C Quote Share this post Link to post Share on other sites
shuxx 10788 Posted November 18, 2020 pa to i kažem, viđao sam da staljaju min 30C, neki i 35C a ja stavih 40C kad je bal nek je bal Quote Share this post Link to post Share on other sites