bit 936 Posted March 25, 2019 Pa šta očekivati od vozila koji je prebrodio svoj resurs, šta, pa da služi još dok se nešto ozbiljno ne pokvari. @Ivan pa naravno da matoro ne odrzavas kao novo, znaš šta mu treba da ne lipse od tvoje greške, a ostalo pa nema smisla niti bilo kakve ekonomske opravdanosti i logike sem mazohizma dizati nekog konfekcijskog mrtvaca u nivo novog, baci, prodaj idi dalje. Novu sestiću voleo, prodao, MZ voleo prodao, bubu obožavao prodao, forda urnisao bacio a bio super pouzdan auto, za fiata nemam emocija, a dobar je ništa ne svetli ne klapce, utegnuta na putu jedino što vibrira kao tenk u leru, a to me interesuje kao drugi dnevnik, znam šta je i neka je. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted March 26, 2019 (edited) 16 hours ago, MS PK said: Ma nisam bre, oprao sam u samousluznoj pre neki mesec, cisto prsnuo malo jer je bilo masno na spoju . Pritego sam ova tri srafa pa da vidim i od tada nema ni naznake. Samo je malo vakum mastan mozda se ne vidi sa slike Ona tri imbusa u trouglu? @bit E pa to moze ako nisi bolestan kao ja. Sinoc mi upalio lampicu za airbag i sad ne mogu da se smirim dok ne sredim. Edited March 26, 2019 by Ivan Skinut nepotreban citat Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted March 26, 2019 14 minutes ago, Flex said: Ona tri imbusa u trouglu? Samo pazi da ih ne pretegnes i ne deformises prirub cevke posto je plasticna. Imas ispod i jednu diht gumicu, pa probaj da se pozabavis i sa tim. Kod mene se upravo taj deo kod srafova blago izdeformisao, tako da sam na kraju pre nekoliko godina kupio celu cevku. A novu imas samo iz originala i kosta oko 50 evrica - tako da ne pretezi previse , cisto moje iskustvo. 1 Flex reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
djomla 8386 Posted March 26, 2019 Neko je resavao stavljanjem dihtunga od klingerita između creva i metalnog dela. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted March 26, 2019 Ma se*em im se u resenje i plasticnu cevku na tom mestu. Verzija 1.9 80 KS nema Intercooler ali ima jednu lepu, metalnu cevku usisa ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7728 Posted March 26, 2019 On 3/26/2019 at 10:07 AM, Flex said: Ona tri imbusa u trouglu? Da ta tri srafa, slucajno nesto bilo mi dosadno pa rekoh mozda bi skinuo klapnu da ocistim i probah da vidim kakav kvalitet kljuca ce da mi treba kad oni lagano idu. Samo ih pritegao i nema vise ni traga masnoci Quote Share this post Link to post Share on other sites
Flex 1778 Posted March 26, 2019 Veceras cu da zasednem i da se zezam oko toga. Sa Stilom nikad mira. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17587 Posted March 26, 2019 (edited) Sa imenjakom sam davno ozbiljno razmatrao varijantu da napravimo metalnu prirubnicu i na nju selnujemo crevo sa IC. Evo kako izgleda taj biser inzenjeringa na 115, na izlazu iz IC je dole opet gumeno crevo. A na ovim mojim fotkama kada sam ga kupio novog, vidi se i tanusni dihtung o kome pricam (dolazi u kompletu sa crevom): Dok na 80 verziji ne postoji IC, tako da metalna cevka ide maltene sa samog sa turba. Metalna prirubnica + mnogo ozbiljniji dihtung = uglavnom suvo kao barut: Na kraju mi je pukao film na jednom malom servisu - tako da nije bilo nista od patenta , trknuo po novu cevku iz originala i tako je Stildza vozen jos par godina i prodat... Imas sve na jednoj od onih tema koje sam ti linkovao, imenjakovo resenje sa podizanjem dihtunga, itd... Davno bilo a i omatorilo se , pozaboravljao sam pa procitaj. Imas tu i o klapni aktuatora. Edited March 26, 2019 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites