Jump to content
FAS Goran
vujasin

Stilo JTD - ulje u motornom prostoru, na aktuatoru klapne usisa

Recommended Posts

Kod mene ta osovinica stalno stoji u jednom polozaju,ne pomera se nigde,spricao sam je WD 40,ali nista.Da li taj ventil moze uticati na potrosnju i performanse,da zapusim otvor da vakum ostane u sistemu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upali motor i rukom pomeraj osovinicu. Kad je zakreneš trebao bi da ugasiš motor.

Pretpostavljam da kao i svaki leptir ima oprugu koja je vraća u neutralan položaj. Ili je kod tebe totalno zaribala , možda u nekom poluzatvorenom položaju. Tada smanjuje protok vazduha. Opet moraš sve da vidiš sam (ima slika u stanju mirovanja).

I ako je budeš skidao rasturao slikaj , i slikaj te dihtunge (koji riknu i slini na sve strane).

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovako kada ga rukom zakrenem do kraja ugasi motor,ali ovako stalno je u istom polozaju kada gasim-palim,dodajem gas znaci ne pomera se.Koliko sam video nigde nema ulja.Kako kod te funkcionise da li se pomera ili je stalno u istom polozaju?

Edited by Acomarea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno nikad nisam gledao , samo sam jednom čisto iz radoznalosti ugasio motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vakuum vuce osovinicu za 'soft' gasenje... Vidi da li ti mozda crevce nije spalo.. Dalje ti ostaje da proveris ventil sa rezervoara/cuvara vakuuma... Poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mislimo na isto crevo,ne bitno da li je postavljano ili ne,ne primecujem razliku,ta osovinica mi se ne pomera :( stalno je u istom polozaju,rukom se lako pomera tj. gasi motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka neko ugasi auto a ti vidi jel vuce vakuum u tom trenutku sa crevca... Ja mislim da ti je otisao el ventil sa cuvara vakuuma ili je negde zapuseno/probuseno neko crevo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gledao danas, pri gašenju povlači polugu leptira. 

Nađi nekog (poštenog da ne pobegne sa ključem) da ga gasi dok ti je glava ispod haube. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pravo gledao kod mene stoji u jednom polozaju stalno,za pocetak da li smem da nategnem tu polugicu recimo(pvc vezicom) pa da bude otvoren leptir dotok zraka,da tako vozim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možeš da fixiraš nije problem, samo nađi otvoren položaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo ako je slobodna ili u polu zatvorenom položaju tada bi mogla da pravi smetnje. Samo za gašenje i ništa drugo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Primetio sam da mi Stilo masti ovde, ali posto ne znam kako se zove taj deo nisam znao ni kako forum da pretrazujem pa otvaram temu ovde. Imate li saveta sta mi je ciniti i koliko bi me to kostalo otprilike? 

 

IMG_20130528_154208.jpg

Edited by neshaoct
spojeno by Ivan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravih reci da se kolicina masnoce niti smanjuje niti povecava. Posto procitah temu probacu da ocistim masnocu pa da vidim sta dalje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Curi na plasticnom crevu usisa. Svaki drugi je tu mastan. Mozes karbon klinerom i cetkom da ocistis. A ako ti pukne film kao i meni, odes u ap sport i tresnes 5 soma za original crevo posto krpljenje, zaptivanje ne daje efekta... Poz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja i dalje mislim da curi kroz osovinicu koja povezuje vakuum ventil sa lepirom unutar kučišta. Tu nema nikakav semering niti dihtung. Jednostavno između osovinice i kučišta prođe malo ulja. Neka konstrukcijska greška. Ne vidim da se to može riješiti. Možda ne pušta dok je novi turbo pa ni nema ulja na usisu. Kasnije kako se povećeve količina ulja u usisu i tu propušta više ulja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radi se o 1.9 JTD.Dakle radi se o nekom kruznom plasticnom delu sa desne strane motora koje se nalazi odmah iznad termostata,cini mi se da je plastican deo, crn i okrugao. Tu je uvek vlazno od goriva. Da li je to normalno i kako se zove taj deo i koja je njegova svrha?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala ga opisa, trebao si da slikaš.

Vidi da li je ovo (mislim da ima još jedna tema) http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=43271

 

      http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=57267 i treća tema o istom problemu http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=51184&hl=aktuatoru&page=2

Hvala ime.

Sve mi čini da sam čitao o istom problemu na više tema. Sad su na jednom mestu pa nek Neša malo sabije. 

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tesko da se na tom mestu radi o gorivu, pre ce biti da su uljane pare u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih po slikama rekao da je to taj deo. Nema koji drugi. Jel to obavezno popravljati ili da ga teram ja tako ?! :) Ne osecam nikakvu razliku u voznji,zato i pitam! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Estetika samo. Niko još nije preneo iskustva o tome šta je potrebno uraditi tj kakve gumice / dihtunzi su u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...