Jump to content
FAS Goran
vujasin

Stilo JTD - ulje u motornom prostoru, na aktuatoru klapne usisa

Recommended Posts

@Iggy_pop

Procitaj temu na kojoj smo, nakon izvrsenog spajanja, sve je detaljno objasnjeno. Takodje i temu koju je Marko linkovao iznad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiat Stilo 2001 85 KW uvezen iz austrije 160.000 Km prešao

 

Ne znam sta je ovo, al sam primjetio da mi je u posljenje vrijeme pocelo da bude vlazno tj isto kao da mi ulje od motora izbacuje tu. U servisnoj knjizi stoji da je zadnji put mjenjano ulje u 2015 godini tad su vjerovatno i filteri zamjenjeni, a na board computeru mi pokazuje da je za dva dana spale one dvije tacke ulje tj opao nivo ulja na 3 tacke, pa sam provjerio i na mjeracu rucno i vidio da je opalo ulje, da li moze biti do filtera ukoliko se ne mjenjaju da je negdje zastekalo pa sad izbacuje negdje.  I kako ovo rijesiti, ne zelim da mi ubali cijeli sistem ispod haube

 

SDC11160.JPG

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Kilometrazu necemo komentarisati :D

2. Verujes u ono sto pise u servisnoj knjizici, a i vrapci na grani znaju da se knjizice prave po potrebi

3. Uradi servis, zameni filtere i ulje, pa vidi hoce li tada trositi ulje

4. Mislim da svaki tu balavi

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Kilometraza je originalna jer sam provjeravao u ovlastenom Fiat servisu i u jos jednom obicnom servisu.

2. Normalno da vjerujem, jer u knjizi pise da je auto servisirano od 2002 godine i da uredno imaju svi pecati, potpisi i  evidencija svega sto je radjeno na autu.

3. Planirao sam uraditi veliki servis i mali pa cu da vidim kako se ponasa.

4. Istina da svaki ovdje balavi, ali mora postojati nacin da se ovo zaustavi, ne zelim da mi ubali kablove i crijeva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

4. Zameni se to i sve oko toga što balavi i rešen problem; 

3. Ako je staro ulje "odradilo svoje" sipanjem novog ulja će se smanjiti potrošnja. Ako je ne daj Bože u ulje sipan neki aditiv da bi se motor prodao - onda ne znam šta bih ti rekao...

2. Ja ni svojim očima ne verujem kad su u pitanju polovnjaci :), a kamoli servisnim knjižicama Fiata, Citroena i sličnih; 

1. Ako je km 100% tačna a za 2 dana je nivo ulja opao tako kako si opisao, onda mi to ne znači ništa jer ja za dva dana mogu da pređem i 20km i 2000km, pritom ne znajući koliko je zapremine ulja ekvivalentno broju kvadratića na BC-u.  

 

Jel' ostaju fleke od ulja ispod auta? Ako da - onda imaš spoljno curenje i to se relativno lako rešava. Ako ne- onda motor možda guta ulje. Mnogo više ćeš znati kada auto bude na dizalici pre servisa.  

 

Nek' te lepo služi auto i neka bude neka sitna glupost u pitanju !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto sam kupio u auto kuci, ta auto kuca se bavi uvozom i prodajom auto, auto je kod mene vec par mjeseci, ispod auto nema nigdje da curi ulje, jedino sto sam primjetio na toj slici koju sam postavio da je tu pocelo da curi, a i prije toga mi je stalno u voznji pojavljivala se lampica da ima vode u filteru za gorivo i nisam nista dirao pa cu ovih dana zamjeniti filtere i ulje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja kako sam auto kupio tu mi balavi i dan danas ali mi nikad na tom mjestu nije se desilo da radi tog balavljenja moram dosipati ulje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja mislim da tu ne moze da procuri toliko da dolivas ulje -- trazi na drugom mestu , svaki stilo tu balavi manje ili vise vremenom ali i to se resava servisom ili uzmes onu manju plasticnu vezicu - navuces providnu gumicu koja spada sa tog dela i okolo na dnu te gume stegnes vezicom jako -- bar sam ja to tako resio kod mog jtd-a i evo 2-god je sve suvo i posle voznje od 10 sati pre neki dan , mada ti napominjem da tu moze sa vise mesta da se pojavi ulje tj. da balavi ........... :)

i  da ako imas skini suh pleh tj. motornu zastitu odozdo pa vidi jel je umazano , kad turbina baca masti a mislim da moze i da puni interkuler ako ne valja -- to ce vec nego strucniji da ti kaze , znaci ne mora nikakve tragove da ostavlja ispod auta (jedino ako negde ne pisa) ako je sve fabrika a gubi ulje , tu imas vise stvari koje to mogu prouzrokovati od sagorevanja , preko turbine i ostalog ................ :stuart:

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Možda postavljam banalno pitanje, ali evo...pogledah danas malo oko motora..redovno nedeljno njuškanje...i vidim crno crevce sa žutom trakom kako leži slobodno i ništa ne radi...podvirim se bolje kad vidim taj kao vakum gljiva ima upraznjeno mesto...i ja to vratim iliti stavim tu..slika 2 ...jesam li dobro uradio i šta je to uopšte , molim za bar kraće objašnjenje...auto je fiat stilo multijet 88kw iz 2007 god.

 

image.jpegimage.jpeg

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takozvana klapna za gašenje ili aktuator kako li ga zovu.

Trebalo bi sada da imaš mirnije gašenje motora, sa manje stresanja i vibracija.

Vratio si na pravo mesto crevo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi bilo leno, sišao sam i probao ...pre bi mi se fino ugasilo auto uz blagi tresak, gotovo identičan svim dizelima. Sada je gašenje potpuno glatko da čak ni tog blagog BRM nema. Znači...održavanje auta je poželjno i važno ma o kojem se radilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, citam temu ali ne nalazim i dalje resenje. Stilo mi pusta ulje na leptiru. Tacno na spoju. Nema nikakvog dihtunga ocistio sam sve lepo i stavio diht pastu. Opet pusta suzu. Ima li resenja? Da li uopste sme da curi ulje na ovom spoju i pored diht paste?

146777A8-7DDA-41E3-8009-977C916F74E3.jpeg

Evo slike posle ciscenja

 

579FF729-D3C5-41DD-A2F5-0AFB2F75FCE0.jpeg

Evo posle diht mase i predjenih 30km, opet slinavi

 

 

652C8ED8-C587-4085-9E85-079F7B6C7215.jpeg

Auto sam vozio dva sata nakon dihtovanja, da nije rano?

Edited by Slovak95

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je spoj suv ali vlazi po malo na osovini od vakuma. Bude po malo mastan samo vakum i toliko i sta da mu radim tu, da rasturam osovinu pa da izmislim taj mikro semering :D

 



 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Identicno je bilo i kod mene, uz to menjao cak i celo crevo. Zato i kazem pomalo borba sa vetrenjacama :), a prilicno banalna stvar. Pa svakome na volju, da li i sta cackati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma dal moz se skine ta klapna da je nema? Nije nikakav problem kod mene nego onako pitam

 

67073b45acb4265cefc5350feb39f4d6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probacu sam da iscackam, ali za pocetak bi trebalo oribati umazano crevo. Cime ga odmastiti?

Taman cu da vidim kad odem do mehanicara da resimo i tu klapnu, posto zna da se strese nekad kad se gasi.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekim odmascivacem :D Ako imas Axel mozes sa njim, ako nemas kupi npr K2 Akra ili bilo koji drugi...mozes to razredjivacem, benzinom...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MS PK

Ih bre, kod tebe odlicno. Jedino ako nisi odmastio pre slikanja :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nisam bre, oprao sam u samousluznoj pre neki mesec, cisto prsnuo malo jer je bilo masno na spoju . Pritego sam ova tri srafa pa da vidim i od tada nema ni naznake. Samo je malo vakum mastan mozda se ne vidi sa slike

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...