Mijailović P. 3432 Posted January 3, 2014 Nabavite grejače za sedišta, kao dejica, da ne zahtevate auto u mestu. Nedavno sam i ja dobio jedan grejač koji se ušteka u mesto za upaljač ali još nisam imao realne potrebe za tim. Da napomenem da mi auto boravi u garage ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted January 3, 2014 Onda kupite juga za te "do posla" i sl relacije i bole vas cose, a za ostalo tu je fiat. I onako jugo kosta ko 2-3 mala servisa za fiata Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted January 3, 2014 Meni do posla stigne i kabinu da zagreje Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted January 3, 2014 Nabavite grejače za sedišta, kao dejica, da ne zahtevate auto u mestu.Nedavno sam i ja dobio jedan grejač koji se ušteka u mesto za upaljač ali još nisam imao realne potrebe za tim.Da napomenem da mi auto boravi u garage ! Kad sam ubacio alfina sedista hteo sam da povezem i grejac vozacevog sedista posto sam video da ima instalacija na njemu, onda se ispostavilo da je to instalacija za lampicu od pojasa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 3, 2014 @Ticma, pa valjda neka kolicina tog goriva isparava kada je ulje na tadnoj tempetaturi...@Kolega J. Rekao sam i pre, to je i moja filozofija a i spas u danasnje vreme jeftinoce i kvaliteta Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted January 3, 2014 Uopšte nije dobro grejati moderne motore u mestu zimi. Okej je ako moraš da odmagliš stakla, odlediš auto i slično, ali to ne treba da je praksa. Upravo se više haba kad je hladan, nego kad je topao, a mnogo brže postiže radnu temperaturu ako se lagano vozi, nego dok radi u mestu. Uputstva za sva kola relativno novijeg datuma su jednoglasna - ne grej kola u mestu, nego kresni i vozi umereno dok se ne ugreju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted January 3, 2014 ..., nego kresni i vozi umereno dok se ne ugreju.Ovaj deo mi je posebno interesantan ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted January 3, 2014 Kad smo kod tog "off-a" grejanje je uvek bolje u toku nego posle! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 3, 2014 Drž'te se teme. Hvala. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted January 3, 2014 E sad pitanje za ostale- da li mislite da zagrevanje u mestu istim obrtajima kao u voznji manje steti motoru? Ja mislim da mu je svejedno, pa mi je lepse da ga odmah vozim!Eh sad... a šta ćemo sa tim što fabrika u korisničkom uputstvu govori da zagrevanje u mestu ne treba da bude duže od 30s i da automobil treba odmah voziti lagano do postizanja radne temperature? Poenta je u tome da ravnomerno treba zagrevati CEO automobil tj. sve njegove sklopove, a ne samo motor... ako se zagreje samo motor i ti kreneš da ga ganjaš u fazonu "ugrejan je" stradaće nešto drugo (amortizer, deo šasije, trapovi...). Ja zimi ostavim upaljen auto par min u garazi, da prebaci sa benzina na gas. Posao mi je udaljen oko 6 -7 km od kuce, pa ako krenem odma, maltene i ne prebaci dok stignem.Ili ja nešto pogrešno računam ili na taj način zapravo trošiš više? Ako radiš tako kako radiš, onda troši benzin dok ne prebaci, pa kad prebaci ti voziš na plin. A ako bi odmah krenuo on bi trošio samo benzin i možda malo pre posla prebacio na plin i potrošio nešto malo plina.Ili sam negde pogrešio? Ali kad ja sednem u topla kola i vozim se tih 6 - 7 km, a ostali se voze sa zamagljenim staklima i kapom na glavi, to je neprocenjivo Sent from my LT25i using Tapatalk 2 tako je i ja ne sedam u hladna kola dok se neugreje kabina samo stipse za gorivo sedaju u hladna kola i voze sa kapom na glavi u zamagjena stakla Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3432 Posted January 3, 2014 Ovo je nekorektno ! Molim admine da reaguju ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted January 3, 2014 Dejica će uskoro dobiti odgovarajuće sveobuhvatno obaveštenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted January 3, 2014 sta je dejica uradio vecito samo na dejicu kukate a dejica je samo korektan Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted January 3, 2014 I previše.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tomas 10 Posted January 3, 2014 tako je i ja ne sedam u hladna kola dok se neugreje kabina samo stipse za gorivo sedaju u hladna kola i voze sa kapom na glavi u zamagjena stakla Webasto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2877 Posted January 3, 2014 Najbolje rešenje za sve. Samo što je prilično skup i dalje.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted January 3, 2014 Webasto koristim samo kad su temperature u velikom minusu za sad ga jos nekoristim jer nije jos opasno Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 4, 2014 Eh Dejice, tebi sa potrosnjom od 4l u gradskoj guzvi nije problem da grejes auto u mestu do iscasenja, a i imas i vremena za to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted January 4, 2014 Moje je misljenje da ce pre prebaciti na gas u garazi na +15 nego napolju na -15 (kojih doduse jos nema). E sad sta njemu (motoru) vise prija ne znam, a i necu ga voziti toliko dugo da bih ja osetio posledice toga, a ne znam ni da li su ga prethodni vlasnici grejali u mestu u proteklih 12 godina. I rekao bih da se potrosi manje benzina kad auto radi 5 min u mestu nego kad se vozi 5 km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted January 4, 2014 Da, ali da li je preporucljivo da radi u garazi? Nemam iskustva u toj oblasti, ali sam u mnogim filmovima (verodostojan izvor, nema sta...) gledao kako su se ljudi ugusili u garazi. Ako otvoris vrata ili imas dobro provetravanje onda vise nije +15... ?? Druga stvar (ne narocito bitna, kao I cela rasprava o potrosnji prilikom zagrevanja), za tih 5 min vec predjemo odredjenu razdaljinu, sto je za gradsku voznju ne tako zanemarljivo... mogu npr.preci skoro pola puta do posla, tako da mi je za gradsku voznju besmisleno zagrevati kola. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 4, 2014 Mnogo vise trosi kada je hladan motor, a i cak i da otvoris vrata to ne menja pocetnu temp na kojoj motor startuje jer je i tecnost u motoru na na istoj temp. kao i u garazi, i ulje, i jaci je sam akumulator itd. Sent from my GT-S7560 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted January 4, 2014 Pa ako je motor vec na 15 stepeni u garazi, onda ga ne treba ni zagrevati... za njega nije ni zima, vec je stiglo prolece! Quote Share this post Link to post Share on other sites
majstormica 25 Posted January 4, 2014 (edited) Motor treba da se zagreje do 35 ili 40 stepeni, sad nisam bas siguran. Ja nisam u garazi dok se on greje, tad oblacim radno odelo . Osete se malo izduvni gasovi, ali nije to kao u holivudu. Sent from my LT25i using Tapatalk 2 Edited January 4, 2014 by majstormica Quote Share this post Link to post Share on other sites