Dovla 9 Posted November 21, 2011 Odeš na AP-ov sajt, vidiš sliku i onda ga nađeš Trebalo bi da bude negde na bloku Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksa_indjija 4 Posted November 21, 2011 temperatura nije baš uvek padala na otvorenom... nakda padne nekad ne... Ista situacija i kod mene! ok,onda nista ne cackam dok se stanje ne pogorsa. ]Ma opusteno,cekam letnji period tad ce ovaj pokvaren termostat da bude taman! Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 21, 2011 (edited) Gledao sam i otprilike tako i skontao, zanima me gledajući sliku da li tu ide i neki dihting ili ima na njemu, onda i da li smem da ga stegnem krvnički? U svakom slučaju verovatno ću to raditi kod druga mehaničara zbog kanala al eto...da pitam 1400 kinti, džabana, laka zamena , pa vi vozite dizele Edited November 21, 2011 by Oktopod Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted November 21, 2011 Naravno da ide dihtung i njega dobijas uz termostat. Stegnes sasvim normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted November 23, 2011 Prvi utisci sa improvizovanom maskom.Pre se zagreje da bi prebacio na plin.Umesto za 4 km postigne radnu temperaturu za 3 km.Čini mi se da je po kompu nešto manja potrošnja al to još nije sigurno pošto sam na kratko probao.Sve u svemu ja ću napraviti malo ozbiljniju masku koja može da se lako skida i stavlja,a ostali kako hoće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta 251 Posted November 25, 2011 Zadnje sipanje goriva resetovana kilometraza i predjeno 90 km bez maske,potrosnja po bordu 8.8.Sledecih 40 km po bordu smanjio na 8.4. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 25, 2011 al ga oduzisteee...ode ova temaaaa Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 28, 2011 Bili ste u pravu narode, zamenio sam termostat i sad kreće temperatura da se odvaja od nule posle 500 metara, posle kilometar i po, dva je već na radnoj i što je najbitnije tu i ostaje, sa i bez grejanja, otvoren put ili gužva...danas je bilo malo toplije vreme, ali test je bio svakako merodavan Blagodarim! Quote Share this post Link to post Share on other sites
saleTIPO 3 Posted November 28, 2011 Molim lepo Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 30, 2011 Primetio sam samo da postoje neki stage-ovi u zagrevanju...recimo jutros je bilo ispod nule, magla neka, odvojio je od nule tek posle 2 kilometra, onda je porasla do prve crte tako da si mogao očima da pratiš kako raste, onda je tu stajala narednih 2 kilometra, pa je u roku od 500m skočila do radne..U svakom slučaju, tu je i ostala, i što je najbitnije, postigao je radnu, na ovim temperaturama mi na toj relaciji posao kuća nikako nije postizao radnu, a čim krenem konstantno bez stajanja da vozim 40-50 na sat znala je i da padne, pa čak i ispod prve crte. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted November 30, 2011 Sve to naravno zavisi i od temperature, ali i od przine kojom se krećeš, broja obrtaja i da li uopšte ideš ili stojiš na semaforima itd. U svakom slučaju, posle minut-dva bi već morao da počne da duva topliji vazduh, a radna stiže najviše za 4-5km Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted November 30, 2011 Ima ključne razlike da li voziš lagano po gradu ili izađeš na otvoreni put. Na primer, moj JTD (sa ispravnim termostatom) ako vozikam samo po Novom Beogradu laganica na -10, neće jako dugo postići radnu temperaturu, a verovatno je uopšte neće postići ukoliko je odvrnuto grejanje, a naravno da jeste na -10.U slučaju da se izađe na neki magistralni put ili autoput, gde se vozi preko 60, takođe ne mora da se pritiska mnogo po gasu, motor će se vrlo brzo zagrejati do radne temperature, a pre toga će još znatno ranije da krene da greje ko zmaj. Stildža na radnoj temperaturi ubiva kako dobro greje, ako je filter klime čist. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1593 Posted January 17, 2012 Moj stari je imao stojadina iz '74 sa original Fiat motorom, tad je to bila veličina od auta.Za prednju masku hladnjaka je imao posebno dizajniranu kožu koja se kupovala u radnji. Zatvoreni deo jeimao dve rupe koje si mogao da otvoriš ili zatvoriš, da doziraš curkanje vazduha do hladnjaka :-)Ta koža se stavljala zimi i unutrašnjost je bila toplaaaa, toga se sećam kao klinja.Nažalost toga sad nema ali ta maska je uveliko poboljšavala temeraturu auta zimiVerujem da je tako i sad bez obzira na silne tehnologije, samo nesto različito od kartona a da im dve rupe na njemu Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 17, 2012 Ima ključne razlike da li voziš lagano po gradu ili izađeš na otvoreni put. Na primer, moj JTD (sa ispravnim termostatom) ako vozikam samo po Novom Beogradu laganica na -10, neće jako dugo postići radnu temperaturu, a verovatno je uopšte neće postići ukoliko je odvrnuto grejanje, a naravno da jeste na -10.U slučaju da se izađe na neki magistralni put ili autoput, gde se vozi preko 60, takođe ne mora da se pritiska mnogo po gasu, motor će se vrlo brzo zagrejati do radne temperature, a pre toga će još znatno ranije da krene da greje ko zmaj. Stildža na radnoj temperaturi ubiva kako dobro greje, ako je filter klime čist.Vozi se po gradu na 3000 obrtaja (drugom brzinom) i eto ti istog efekta Nije poenta u brzini kretanja, već u broju obrtaja Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted January 17, 2012 ^jedino sto nije bas dobro cepati dizelasa na 3000 dok je 'ladan Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 17, 2012 Ma lupio sam 3000, htedoh da objasnim poentu Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted January 17, 2012 eee dok ti objasnis... neko ce shvatiti ozbiljno pa ce zveknuti dizelasa na 3000 Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 17, 2012 Njega ni na vruć ne treba na toliko, dok benzinac tada najlepše zuji i povlači Naravno i troškari... Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 30, 2012 Evo mene opet...zamenio sam termostat nema mesec dana, sve je bilo super, oduševljen...ali...kako krenuše ovi minusi sledeća stvar.Sve je sjajno i bajno, radna temperatura eto je "za čas", ali čim upalim ventilatore u kabini ona opada. Kad stanem na semafor malo se povrati ali n dostigne radnu. Dok vozim, padne bogami i na pola radne tj na četvrtinu skale!Čim ugasim ventilatore, vrati se ubrzo na radnu. Probavao sam dva dana sve opcije, brzina kretanja, uslovi vožnje, ništa nema veze, definitivno je do upaljenih ventilatora. Situacija nije ništa bolja ni kad postavim klapnu tako da ne ulazi svež vazduh već da cirkuliše ovaj iz kabine.Zar je zaista moguće da ventilatori toliko hlade mali hladnjak da temperatura tako drastično pada? Zar ne bi imalo veze onda to što zatvorim klapnu? Kapiram ovo da kad stojim na semaforu ne bije dodatni hladni vazduh pa se malo oporavi temperatura, ali brate...Hoću li se ja ove zime ogrejati u ovom sranju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted January 30, 2012 Nisi ti kriv što zeldi manje rasipa energiju od benzinca. Isti problem imam i ja. Doduše, i benzinjari ako odvrneš na velikom minusu grejanje do daske na leru, ohladićeš je ispod radne temperature. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted January 30, 2012 Nije to nista cudno, bas sam pitao gorana za to kad sam zadnji put bio, jos ako imas i plin onda je ono . . . Taj mali hladnjak u kabini ti dodje kao jos jedan veliki na ovom mrazu tako da samo opusteno i teraj tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 30, 2012 Hm majku mu...problem je što se motor taman zagreje, upalim da duva, zagreje se kabina, ali onda temperatura padne na četvrtinu pa duva prohladno, ja ugasim ventilatore, temperatura motora skoči, zagrejem opet malo kabinu, temperatura padne i tako se zaj... u krug a nit meni toplo nit se motor zagrejao, samim time se više troši i više benzina troši Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted January 30, 2012 Kad zagrejes kabinu nemoj ostavljati na max brzinu, smanji na 1-2 i ne bi trebalo toliko da pada temp. motora Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted January 30, 2012 Na 2 i držim. Probao sam i na 4 i nema neke razlike u oscilaciji temperature. Na 1 nema ni svrhe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted January 30, 2012 Mozes da se cudis do sutra to ti je to. Meni ne varira bas toliko temperatura, spusti se mozda 2 crtice ispod radne. Zato nemoj da ti radi mnogo na leru dok ti je pusteno grejanje, ako treba dodaj mu malo gasa dok stojis u koloni ili na semaforu da obrne vodu u sistemu kako treba. Quote Share this post Link to post Share on other sites