Jump to content
FAS Goran
Dr cosworth

Koenigsegg Agera R / Agera RS / Agera FE

Recommended Posts

Koenigsegg Agera RS1

 

164274-koenigsegg-agera-rs%201.jpg

 

Koenigsegg ne miruje, pa će na sajmu automobila u Njujorku prikazati još jedno specijalno izdanje modela Agera.

 

164275-koenigsegg-agera-rs%2011.jpg

 

Ovo je Koenigsegg Agera RS1, u Arctic White boji, sa elementima od ugljeničnih vlakana, plavim detaljima, crnim petokrakim točkovima, kao i plavim enterijeroim sa alkantarom i detaljima od ugljeničnih vlakana i aluminijuma.

 

164277-koenigsegg-agera-rs%201111.jpg

 

Deo opreme čine i klima uređaj, satelitska navigacija, Bluetooth i el. podesiva sedišta od ugljeničnih vlakana.

 

164276-koenigsegg-agera-rs%20111.jpg

 

Motor je 5.0 litarski V8 biturbo sa 1360KS i 1370 Nm, u paru sa sedmostepenim automatskim menjačem, dok je pogon na zadnje točkove. Ovaj 1.394 kg teški sportista do 100 km/h ubrzava za 2.8 sekunde, a do 300 km/h stiže za samo 12.3 sekunde.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg Agera RS slupan tokom testiranja u Švedskoj

 

koenigsegg%20crash.jpg

 

Ovo bi mogla da bude prva od planiranih 25 komada Koenigsegg Agera RS, pri čemu je šteta navodno minimalna, dok su vozač i suvozač prošli bez povreda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg zadržava slupanu Ageru RS

 

koenigsegg%20slupan.jpg

 

Pre samo nekoliko dana dobili smo loše vesti da je Koenigsegg Agera RS slupan tokom testiranja u Švedskoj. Ipak imamo dobre vesti. Vozilo o kom se radi, kao što se od samog starta sumnjalo jeste Gryphon izdanje koje je kupio Meni Košbin iz Kalifornije, koji je debitovao na ženevskom sajmu automobila u martu ove godine. Koenigsegg brend je razmatrao razne opcije sa Košbinom kada se radi o nadokandi štete, i zajedno su došli do optimalnog rešenja. Koenigsegg će zadržati i rekonstruisati oštećeni automobil, kako bi im služio kao lično demo vozilo, a Košbin će dobiti potpuno novi automobil. Ne znamo tačno koliko će ovaj proces trajati, ni da li će uticati na druge mušterije koje se nalaze na listi čekanja. Na svom Instagram profilu, Koeningsegg kaže: ''već smo počeli da radimo sa @mannykhoshbin kako bi kreirali sasvim novi Agera RS koji će sve raspametiti''. Ako uzmemo u obzir da je ovaj model već bio dekorisan zlatnim detaljima, sada nas još više zanima njihov krajnji rezultat!

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg Agera RS Pink Carbon

 

koenigsegg%20rs%20111.jpg

 

Jedan od 25 primeraka Koenigsegg Agere RS ima zanimljiv eksterijer, i to kombinaciju bele boje sa Pink Carbon elementima, uz crne točkove. Za pogon se brine motor iz modela Koenigsegg One:1, a koji raspolaže sa svih 1360KS. Ovde treba napomenuti da je težina vozila 1395 kg, pa odnos težina/KS iznosi skoro 1:1.

 

koenigsegg%20rs%201.jpg

 

Automobil je naručio Olivier Benloulou koji vodi OB Prestige drag racing tim i koji su svom vlasništvu između ostalog ima i nekoliko twin-turbo Lamborghinija.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg Agera RS postavio novi rekord 0-400-0 km/h?

 

koenigsegg%20omg.jpg

 

Bugatti je prošlog meseca saopštio da je Juan Pablo Montoya (Huan Pablo Montoja) za volanom Bugattija Chiron postavio novi svetski rekord u ubrzanju od 0 do 400 km/h i zaustavljanju na 0 km/h (za produkcijska vozila). Sada međutim stiže odgovor iz Koenigsegga... Podsećanja radi, Chiron je 0-400-0 km/h odradio za 41.96 sekundi, za šta mu je bilo potrebno 3.112 km puta (1.933 milje). Koenigsegg je u međuvremenu na Facebooku objavio fotografiju Agere RS sa natpisom ''0-400-OMG.'' To nagoveštava da su oborili pomenuti Bugattijev rekord, ali Šveđani za sada nisu objavili detalje. Ipak, to će učiniti uskoro. Do tada, treba podsetiti da Agera RS ima 5.0 litarski V8 twin-turbo motor sa 1160KS i 1280 Nm, ali je model takođe dostupan i sa One:1 paketom što povećava snagu na 1360KS i 1369 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

I zvanično: Koenigsegg Agera RS oborio Bugattijev rekord 0-400-0 km/h

 

koenigsegg-agera-rs.jpg

 

Bugatti Chiron je nedavno oborio svetski rekord od 0-400-0 km/h, za samo 42 sekunde. Sve su potkrepili videom, a na nedavno održanom salonu u Frankfurtu izloženi Chiron na prednjoj maski je imao broj 42 koji se odnosio upravo na broj sekundi koji je bio potreban za postizanje ove brzine i ponovno zaustavljanje na nulu. Švedski proizvođač hyper automobila Koenigsegg je očigledno pomno pratio ovaj poduhvat svog konkurenta, pa Bugattijev rekord nije bio dugog veka...

Sada su objavljeni i zvanični podaci: Koenigseggov fabrički vozač Niklas Lilja je švedski hiperautomobil iz stajanja poterao do 400 km/h za zapanjujućih 26.88 sekundi pritom prešavši distancu od 1958 metara, a 9.56 sekundi i 483 metra kasnije potpuno se zaustavio. Uređaj za merenje AiM EVO5 je izmerio da je za celi poduhvat bilo potrebno 36.44 sekunde i pređenih 2441 metar. Za poređenje, Bugattiju Chironu je za isti poduhvat bilo potrebno 41.96 sekundi na deonici od 3112 metra, a za volanom je sedeo Juan Pablo Montoya.

 

Agera RS je tako Bugatijevoj raketi pokazala ko je novi šerif u gradu na aerodromskoj pisti Vandel u Danskoj.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg Agera RS je novi najbrži serijski automobil na svetu

 

172544-koenigsegg%20rs.jpg

 

Bugatti Veyron Supersport je svrgnut sa trona!

Na stazi u Nevadi, Koenigsegg Agera RS oborila je rekord za maksimalnu brzinu kod serijskih automobila. Švedski superautomobil pojurio je do neverovatnih 447 km/h! To je za čak 16 km/h brže od Veyronovog rekorda. Koenigsegg tvrdi da je automobil koji je zvanično postao najbrži serijski automobil na svetu na stazi u Nevadi, SAD, isti onaj koji je korišćen i za rušenje Chironovog rekorda 0-400-0. Dakle, možemo slobodno reći - Agera RS je ubica Bugattija!

Ageru RS pokreće 5.0-litarski V8 biturbo motor koji razvija 1360 konjskih snaga uz 1371 Nm obrtnog momenta. Uparite ovo sa masom od 1.295 kilograma (bez tečnosti) i jasno Vam je o kakvom se automobilskom predatoru zapravo radi! Ipak, Koenigseggov rekord mogao bi uskoro biti oboren jer je američki proizvođač Hennesey najavio da je njihov model Venom F5 sposoban za neverovatnih 484 km/h.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg Ageri RS nikad dosta rekorda: Sada još brže 0-400-0 km/h

 

 

Koenigsegg Agera RS je osim novog brzinskog rekorda za produkcijske automobile koji mogu da se voze po javnim putevima pomerio još jednu granicu. Ovoga puta, model proizvođača iz Švedske oborio je sopstveni rekord iz oktobra u ubrzanju iz mesta do 400 km/h, i ponovnom zaustavljanju. Put u SAD i Nevadu, gde je postavio novi Ginisov svetski brzinski rekord (447.2 km/h), Koenigsegg je iskoristio da poboljša sopstveno, inače fantastično vreme 0-400-0 km/h, koje je iznosilo 36.44 s. Sada je taj rezultat samo 33.29 s, koliko je modelu Agera RS bilo potrebno da iz stanja mirovanja dođe do 400 na sat, i da se zatim potpuno zaustavi.

 

Podsećanja radi, pre Agere najbolje vreme imao je Bugatti Chiron (41.96 s), ali je taj model bio rekorder manje od mesec dana pre nego što ga je u oktobru sa trona svrgnuo Koenigsegg. Agera RS za pogon koristi 5.0 V8 biturbo motor koji u snažnijoj pogonskoj konfiguraciji, preuzetoj iz modela Koenigsegg One:1, raspolaže sa 1.379 ks i 1.369 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kako izgleda vožnja pri brzini od skoro 460 km/h u serijskom automobilu

 

koenigsegg agera rs

 

Govorimo o brzini koju trenutno može da postigne samo jedan automobil, a to još uvek nije Bugatti Chiron.Koenigsegg je dodatno zabiberio Bugattiju i Ageru RS odveo do rekorda. Tačnije, to je učinio Niklas Lilja, a  vozio je neverovatnih 457,94 km/h. Najnoviji video donosi snimak obaranja rekorda, i to iz kabine. Impresivna je lakoća kojom RS ubrzava, ali još više oduševljava stabilnost automobila pri tim brzinama. Uostalom, dovoljno je videti da vozač sklanja ruku s upravljača kako bi proverio telemetriju, a to čini pri 320 km/h. Agera RS sa 1360KS je vozila na E85, i to na standardnim Michelin Pilot Sport Cup 2 gumama. Pritom su oborili pet rekorda, a onaj najzvučniji je najveća brzina za serijski automobil i iznosi 447,19 km/h. Dobijena je na bazi dve vožnje, dok je 0-400-0 km/h vreme 33,29 sekundi.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg Agera RS uhvaćena tokom obaranja rekorda

 

Koenigsegg Agera R

 

Postavljanje rekorda za proizvodni automobil veliko je postignuće za Koenigsegg, pa ih zato i ne možemo kriviti što tu činjenicu maksimalno iskorišćavaju u marketinške svrhe.

 

Koenigsegg Agera R

 

Kako bi se osiguralo da rekord koji je postavila Agera RS ostane zapamćen, Koenigsegg se udružio sa švedskim proizvođačem kamera Hasselbladom, kako bi napravili fenomenalne fotografije i snimke ovog hiperautomobila. Fotograf Toši Oku je napravio crno-bele fotografije Agere RS pre i tokom obaranja rekorda.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg Agera RS može do 482.8 km/h?

 

172544-koenigsegg rs.jpg

 

Prošlog novembra Koenigsegg Agera RS je postao najbrži serijski automobil na svetu nakon što je na stazi u Nevadi u oba smera postigao brzinu od 444,6 km/h. Na javnoj saobraćajnici bio je još ubedljiviji sa brzinom od 457.49 km/h. Ali, Christian von Koenigsegg, vlasnik švedskog proizvođača automobila tvrdi da ni brzina od 300 milja na sat nije bauk za Koenigsegg Ageru RS. To bi u prevodu značilo da ćemo uskoro biti svedoci još jednom obaranju rekorda, ali će u ovom slučaju Koenigsegg Agera RS postići brzinu od najmanje 482.8 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg Agera FE ''Thor''

 

koenigsegg thor 1.jpg

 

Koenigsegg trenutno priprema dve Agera FE (Final Edition), pri čemu je jedan primerak dobio nadimak ''Thor''. Automobil je naručio bogati kolekcionar iz SAD-a, koji inače u svojoj kolekciji već ima dve Pagani Zonde Cinque, Zondu Tricolore, Huayru BC...

 

koenigsegg thor 11.jpg

 

Za sada je poznato da će Ageru FE ''Thor'' odlikovati srebrni i crni karbonski eksterijer ukrašen dijamantima, veliki prednji spojler, upadljivi zadnji spojler, dok bi motor trebalo da bude 5.0 litarski V8 twin-turbo sa 1360KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg Agera RS se više ne proizvodi

 

172544-koenigsegg rs.jpg

 

Koenigsegg Agera RS u rukama drži pet svetskih rekorda što se tiče maksimalne brzine i ubrzanja. Dovoljno razloga da ga poželite. Naravno, ako imate novac. Problem je samo taj što se švedsku ''zver'' više ne može kupiti. Iz fabrike je izašao i poslednji primerak koji već ima vlasnika. Agera RS je prvobitno trebalo da bude proizvedena u 25 primeraka, ali nakon što je jedna Gryphon edicija uništena u nesreći, Šveđani su proizveli zamenu. Tu je i testni automobil koji je prodat privatnom kolekcionaru i tri ''Final Edition'' modela.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test vozač drugi put za 12 meseci uništio Koenigsegg Ageru RS Gryphon

 

Koenigsegg Agera RS Gryphon

 

Da li se sećate po narudžbine rađene Koenigsegg Agere RS Gryphon koja je napravljena po željama milijardera iz SAD-a? Pomenuti model je samo par dana pre isporuke razbio test vozač švedske marke koji nije uspeo da obuzda 1360KS snažnu zverku pa je izgubio kontrolu na test stazi u švedskom gradu Ängelholmu. Naravno, kupcu je Koenigsegg odlučio da napravi potpuno novi model, a ovaj primerak je završio u garaži na popravci. Odlučeno je da se, nakon što se ponovo dovede u vozno stanje, automobil koristi kao test vozilo na kojem će se isprobavati nove tehnologije. Navodi se da je ovo bila prva vožnja nakon popravke, a pogađate šta se opet dogodilo? Da, test vozač (ne znamo da li je reč o istoj osobi) opet je izgubio kontrolu nad automobiliom prilikom preticanja pa je izleteo s puta. On i njegov suvozač su prošli bez povreda, ali sigurni smo da vozaču neće biti lako da se pojavi se pred Christianom von Koenigseggom i da mu objasni šta se dogodilo i zašto je isti automobil za 12 meseci dva puta razbijen...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg najavio naslednika Agere RS

 

Koenigsegg hypercar

 

Koenigsegg je objavio prvu zvaničnu skicu kojom je najavio naslednika modela Agera RS. Skica pokazuje zadnji deo novog švedskog hypercara, čija svetska premijera će biti održana u martu 2019. godine na sajmu automobila u Ženevi. Osnivač kompanije Christian von Koenigsegg je još ranije najavio da će novi model biti još ekstremniji i još sposobniji od Agera RS. Takođe je potvrdio da neće imati hibridni pogonski sistem, već se se za pogon brinuti V8 motor sa kompresorom. Agera RS je inače predstavljena 2015. godine (proizvedena je u seriji od samo 25 primeraka), ima 1160KS, a prošle godine je u Nevadi postigla prosečnu najveću brzinu od 447 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Thor i Väder: Upoznajte poslednja dva primerka najbržeg automobila na svetu

 

koenigsegg-agera-FE.jpg

 

Koenigsegg Agera odlazi u zasluženu penziju, a za tu priliku švedska kompanija je odlučila da predstavi dva automobila, toliko posebna da su dobili svoja imena.

 

koenigsegg-agera-FE 11.jpg

 

Oba primerka se baziraju na Ageri RS, a dolaze sa brojnim dodacima koje proizvođač neće naplatiti konačnom kupcu. Ono bitno je da je ispod poklopca dodatno oplemenjen pogon koji čini 5.0 litarski twin-turbo V8 sa 1 MW snage ili, ako vam je draže, neverovatnih 1.360KS. S tim motorom Agera je oborila pet svetskih rekorda, a vozila je i brzinom od 457.94 km/h, najbrže na svetu.

 

181851-koenigsegg 1111.jpg

 

Prvi je Thor i dolazi u dvobojnoj kombinaciji sa dodatnim sjajnim detaljima, a distancira se i centralnim stabilizatorom. Väder se sa druge strane ne stidi da pokaže karbonsko odelo, pa ni zlatnu dekoraciju. Osim aktivnog zadnjeg krila povećanih dimenzija dobija i dodatne stabilizatore pozadi, kao i modifikovane nosače. 

 

181852-koenigsegg 11111.jpg

 

Dva specijalna primerka će ovog vikenda preuzeti njihovi vlasnici, a zatim idu put Goodwooda gde će sledeće nedelje biti predstavljeni na Festivalu brzine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polovni Koenigsegg Agera RS za skoro 9 miliona evra

 

182301-koenigsegg rs.jpg

 

Ogromne sume novca je potrebno izdovijiti da bi se kupio neki od najbržih automobila legalnih za javne puteve čak iako su oni polovni, a izuzetak nije ni trenutno najbrži automobil na svetu, Koenigsegg Agera RS. Naime, na jednom od ruskih sajtova, pojavio se oglas da se Koenigsegg Agera RS, proizvedena 2016. godine, i to po ceni od 8.555.555 evra. Navodi se da ovaj model ima broj šasije 2, što znači da je drugi od 25 ručno irađenih automobila, dok je njegov petolitarski twin-turbo V8 agregat prešao svega 878 kilometara. Jedan od glavnih razloga zbog kojih bi neko odvojio 9 miliona evra za automobil (osim one ''ima se, može se'') jeste i taj što ovaj automobil razvija čak 1.160 konjskih snaga i 1.280 Nm obrtnog momenta. Snaga se točkovima šalje preko sedmostepenog automatskog menjača, te Agera RS postiže (rekordnu) maksimalnu brzinu od 457.94 km/h. Za ubrzanje do 400 km/h i potpuno zaustavljanje, ovom modelu je potrebno 33.29 sekudni. Agera RS ima i dva vazdušna jastuka, enterijar prekriven kožom, sportska sedišta od ugljenikovih vlakana, satelitsku navigaciju infotejnment sistem i slično…

Na kraju krajeva, to da li ovaj automobil vredi 9 miliona evra ili ne, definitivno je na kupcima da odluče. Da li se može kupiti brži automobil za manje novca? U teoriji da. Na primer, Hennessey Venom F5 je jeftiniji, ali još uvek nije postigao svoju maksimalnu brzinu, mada njegov proizvođačnavodi da će ona biti 480 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koenigsegg Agera RS zaradila vlasniku 1.9 miliona dolara

 

192989-koenigsegg rs.jpg

 

Američki kolekcionar super automobila Manny Khoshbin čekao je godinama na isporuku svog Koenigsegg Agera RS super automobila, ali ga je prodao već nekoliko meseci nakon isporuke zbog ponude koju ''nije mogao odbiti.'' Khoshbin je platio 2.2 milina dolara za svoj primerak Agere RS, a prodao ga je pet meseci kasnije za 4.1 milion dolara, čime je napravio profit od 1.9 miliona dolara. To je bilo ''najbržih'' 1.9 miliona koje je ikada zaradio, otkrio je trgovac nekretnina u intervjuu sa CNBC-jem.

 

Koenigsegg Agera RS je najbrži serijski automobil sa potvrđenom maksimalnom brzinom od 447.2 km/h. Khoshbinov automobil je poslednji primerak Agere RS, koja je napravljena u samo 25 jedinica, i karakteriše ga eksterijer u prirodnom finišu ugljeničnih vlakana i detalji od pravog zlata. Khoshbin je objasnio da nije nameravao da proda automobil, ali da ga je prijatelj stavio u kontakt sa zainteresovanim kupcem kojem su se sviđale opcije na njegovom primerku super automobila. ''On je imao još jedan Koenigsegg u boji ugljeničnih vlakana sa zlatnim akcentima i ovo je bio savršen parnjak drugom u njegovoj kolekciji'', rekao je Khoshbin CNBC-ju. ''Ja sam rekao 5 miliona dolara, ali smo se našli na 4.1 milion dolara.'' Čekanje na novi Koenigsegg može trajati do četiri godine, jer kompanija proizvede u proseku jedan automobil mesečno, ali je Khoshbin čekao i duže od toga na svoju Ageru RS nakon što ju je test vozač Koenigsegga oštetio. Koenigsegg je odlučio da popravi oštećeni automobil i stavi u službu demo vozila, dok je Khoshbin dobio potpuno novu Ageru RS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

 motortrend.jpg MotorTrend video: Koenigsegg Agera

 

1 od 1 varijanta Agere sa 1.400 konja i oko 1.5 tona težine....i košta oko 4.5 miliona evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Koenigsegg Agera Final Edition

 

Agera je tu od 2010. godine i do danas je imala više specijalnih edicija. Ova spada u finalnu seriju od 3 komada. Svaka od te tri je jedinstvena, ali samo jedna se zove One of One:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...