kicerica 5 Posted February 16, 2013 (edited) Znaci svi putevi vode ka Dorcolu.Da li moze neko da objasni proceduru i nacin merenja. Edited February 16, 2013 by kičerica Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 16, 2013 ...ili Užicu, što se Srbije tiče. Za sada. Videćemo kad Gumetina uradi svoje valjke...EDIT: Sad tek videh ovo za proceduru... Fizika. Postoji otpor na valjcima, tj. masa koja je konstantna. Kod AC Boban, tj. njegovih valjaka, ta masa je 2 tone čini mi se, tj. da bi valjci ''proklizali'' treba ti oko 1.000 konja na točkovima. Zato se zna dogoditi da prilikom merenja, naročito kada se koristi nitro prokliza lamela, tj. da dođe do onoga čuvenog ''kandela lamela''. U svakodnevnoj vožnji na ulici će u istoj situaciji proklizati točkovi, ali pošto to na valjcima nije moguće zbog tolikog otpora koji točkovi treba da savladaju, onda će ''popustiti'' najslabija karika, tj. lamela. To se izbegava boljim tajmingom uključivanja ''magičnog dugmeta'' za nitro. Prilikom povezivanja automobila, na kompu Dyno se uzima baš ta verzija automobila zbog njegove mase.Povezuje se komp. Dyno-a na motor kako bi imao očitavanje broja obrtaja. Auto se veže da se ne ''otme'' sa valjaka slučajno i kreće test.Obično u trećoj ili četvrtoj brzini (zavisno od prenosnih odnosa u menjaču) se ide od minimalnih obrtaja, pa sve do crvenog polja.A, onda radi fizika gde se uzimaju parametri za računicu. Brzina okretanja valjaka (koju je auto postigao okrećući ih svojim točkovima), je prva promenljiva. Onda se ona dovodi u vezu sa pomenutom masom od 2 tone na valjcima kod Bobana (konstantna vrednost), pa se ta cifra onda dalje množi sa obrtajima motora, tako se računa ''rad'' koji je morao biti uložen da se baš ti valjci ''teški'' toliko i toliko okreću toliko i toliko brzo sa autom te i te mase, itd, itd...uglavnom kompjuterski program sve to računa i rezultat računa prikazuje u vidu dijagrama koje ljudi ovde kače. Ako neko zna ovo kraće, prostije, detaljnije da objasni, nek' napiše. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted February 16, 2013 Evo ja, stavis Punto, izaberes Punto, opanjis iz prve u cetvrtu, pun gas i kompjuter kaze koliko si jak na tocku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 16, 2013 Oće neko da mi kaže kome da se javim u Miloševo, čisto da još malo nabijem kompleks-simpleks sa 125 ks. Nešto sumnjam da je ovaj moj dopingovan (što kaže bglion zbog kuke) jer ako se ne varam obavezno se skida katalizator i teško da bi imao nalepnicu sa testa izduvnih gasova iz dec 2010.Evi fabričkog dijagramai dyno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted February 16, 2013 Ne mora da se skida katalizator.Naprotiv, u iole normalnom svetu takvi auti ne bi ni mogli da prođu tehnički, tako da se čipovanje radi i ne samo da ostane katalizator, DPF, nego i norme izduvnih gasova propisane za taj motor ostaju u propisanim granicama jer drugačije i ne može biti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 17, 2013 Koliki je dobitak snage čisto skidanjem katalizatora. Ima li neko taj podatak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted February 17, 2013 Kazu oko 5ks, a dobijes mnogo vise, oko 120e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3396 Posted February 17, 2013 Evo , ako nije mesto vi sutnite ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted February 24, 2013 On 2/17/2013 at 11:11 AM, FantomX said: Kazu oko 5ks, a dobijes mnogo vise, oko 120e. Još jedna dobra stvar u vezi Stila. Za njegov katalizator se dobija 15-20 e, što je odlično. Nije zanimljiv za noćne reciklažne patrole. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 2, 2013 Da se nadovežem isto Centar Boban, mapa FPT Torino. Na točku izmereno 114,78 KS i obrtni momenat dosta veći od obećanog, celih 285,35 Nm.Pa cekaj, koji sad valja, kod Bobana ili u Milosevu? Dyno run my ass.Ne mogu da valjaju ''i jedan i drugi ''......To što je Ivan dobio više konja nego što fabrički ima je samo pokazatelj da ga je prethodni vlasnik čipovao. Merio se na tim valjcima Stilo 1.9 JTD 115 sa fabričkom mapom i dobio manje KS nego što je dobio Ivan. To samo znači da je i njegov karavan čipovan već...zato se i ''hvalio'' svuda po forumu kako leti, sad samo zna i zašto mu tako ide karavan. ...Našao sam Power box koji registruje opterećenje (sigurno pomoću žiroskopa i senzora nagiba) i adekvatno podiže snagu i obrtni momenat.Obeležen žutom strelicom http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54772&st=140#entry883840 Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted March 12, 2013 (edited) Evo par dijagrama od Ivana i njegovog "stock" Stilai jedno poređenje stock Stila, Ivanovog mw i jednog solidno čipovanog Edited March 12, 2013 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 12, 2013 A koji je ovo solidno cipovani? Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted March 13, 2013 Ivan mi je poslao merenja, ali trebalo bi da je Undergoundov Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 13, 2013 A, je l' može sve ovo da postavi neko od ljudi čiji su auti mereni?Da se ispoštuje da vlasnici postavljaju za svoj auto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted March 13, 2013 Ivan me je zamolio da napravim grafike, ali obriši ako je problem Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted March 13, 2013 Reci neshu da ne smara Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted March 13, 2013 (edited) Evo par dijagrama od Ivana i njegovog "stock" Stilai jedno poređenje stock Stila, Ivanovog mw i jednog solidno čipovanog dobri su ti grafikoni ... mogao bi da radis u Top Gear-u Jeste moja masina ... Ivan i ja smo bili zajedno na dynucekamo jos fotki, chipova, merenja i od ostalih clanova !!Samo nek se okrece turbina ... Edited March 13, 2013 by underground Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2821 Posted March 13, 2013 Hvala Ako bude i tebi trebao neki grafik javi mi.Inače, ja baš Neši pričao da sam se čuo sa čovekom sa foruma koji je čipovao Stila i da je prezadovoljan i ti dolaziš posle 10min, mali svet izvinjavam se za off Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted March 13, 2013 Ivan me je zamolio da napravim grafike, ali obriši ako je problemma sta obrisi, ban na 7 dana min. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted March 13, 2013 0-160 = 16.6 sek ako sam dobro razumeo? Malo mi je to nerealno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted March 13, 2013 0-160 = 16.6 sek ako sam dobro razumeo? Malo mi je to nerealno...Ovde se najbolje vidi vreme 80-120, jer merenje ne ide od 0 km/h... Merenje krece od 1000-1100 rpm cetvrta brzina.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 13, 2013 U stvari i nema ubrzanja od 0-100, jer se u četvrtoj obaraju obrtaji na oko hiljadu obrtaja i onda patosira gas. Jedino su ova među ubrzanja neka indikacija. Jer na asfaltu je možda drugačija priča vezano za težinu praznog vozila i na većim brzinama po pitanju aerodinamike.Hoću reći moj karavan je oko 90 i kusur kg teži u odnosu na 5V ili čak 150 u odnosu na 3V što ima isto uticaja.Jedino što sam primetio na dynu je mala razlika u ubrzanjima na čipovanog (Undergroudovog) i mog Stila. .............................Undreground............................Ivan.IK..................razlika80-120 km/h.............4,9 sec..................................5,55 sec................0,65 sec120-160 km/h...........5,95 sec................................6,9 sec..................0,95 sec80-120 km/h............10,85 sec.............................12,45 sec................1,6 sec Quote Share this post Link to post Share on other sites
skesic 0 Posted April 4, 2013 Pozdrav, moj auto fiat stilo jtd 115ks, mjerenje radjeno u SM centru u Gradisci... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 6, 2013 Deo je ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=38732&st=40#entry897018 Quote Share this post Link to post Share on other sites
skesic 0 Posted February 1, 2014 Fiat Stilo 1.9 8v JTD Quote Share this post Link to post Share on other sites