Jump to content
FAS Euroauto Goran
ilidzanac

Stilo 1.9 MJet - neće da primi gas, trza / kao da slabo vuče

Recommended Posts

Pozdrav,

danas izađem na auto put da malo produvam auto posto dugo nisam vozio na otvorenom putu.Sve bilo ok,150km dve tri sekunde sam drzao na toj brzini.Nakon toga stilo nema sanse da primi gas.Trza u prvoj,drugoj,samo sto se ne ugasi.Izvinjavam se ako vec postoje odgovori,toliko sam se iznervirao da nisam sve prelistao.Znaci gas ne prima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel' ima taj Stilo DPF?

Možda je počelo njegovo automatsko čišćenje, pa si ti to prekinuo...mada, morao bi da ispiše neku poruku o tome na board kompu... :question:

Upalio neku lampicu, nešto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav Neso,

ne znam da li ima taj filter.juce supruga sipala pun rezervoar, gledao racun na njemu stoji euro dizel. znaci nije do goriva. vec neko vreme vuce masu i to jedino izbacije na tabli,check rear light i migavac radi brze.

Znaci bukvalno nece da prima gas, trese se, obrtaji idu gore,ostalo stoji.Kad gasim auto,cuje se lupanje na samom kraju.kao neki metal.Pre 30000 km menjan zamajac i set kvacila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ognjene,

kažeš da neće da prima gas, i kažeš da obrtaji idu gore, a ostalo stoji???

Ako obrtaji idu gore a auto ne ubrzava, onda je u pitanju kvačilo, tj. lamela proklizava. Ako neće da prima gas onda ne mogu ni obrtaji da idu gore.

Kada se kaže da neće da prima gas misli se na sam motor, a ne na ubrzavanje automobila.

Ako možeš malo detaljnije da objasniš šta se događa.

Pozdrav...

Edited by etibor

Share this post


Link to post
Share on other sites

jednostavno nema odziv sto se tice dodavanja gasa.U prvoj kad polazim ide mali gas,zatim da prebacim u drugu on nema snage,trza.Nekako i prebacim,medjutim i tad trza.Pritisnem papucicu do kraja,nista se ne desava.U leru kad stisnem gas,to uopste nije isti zvuk kao pre,jednostavno lenj zvuk.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto je rekao neshaoct!!! ako ti stilo ima DPF kao moj onda je 99% to u pitanju, jer je doslo hladno vreme, ako si se vozio po gradu dpf je zapusen, jer je potrebno da se stvore odredjeni uslovi da bi pokrenuo regeneraciju... a kada prekines regeneraciju onda trza, gusi se i gasi, meni se cak jednom ugasio i neutvrdjenih razloga... ali sve cinjenice ukazju na dpf koji cu da odstranim softverski pa posle i fizicki... mozes na dijagnostici lako da proveris da li smo mi upravu pogledas opciju odometar at last regeneration... i ako ti pise neka mala kilometraza znaci da se regenerisao tada kada si osetio trzanje... a naravno mozes da vidis i stanje zapusenosti dpf...

PS znam kako ti je, meni dpf pravi ogromne probleme, mogu ti pricati o tim mukama kolko oces, smorio sam se, i cim budem u mogucnosti bacam to go*no izvinite ali morao sam!!! a kada osetis da ti trza pogledas trenutnu potrosnju, koja obicno bude abrnormalna... tipa 16L/100km iako vozis auto na 20% gasa po ravnom u cetvrtoj na primer 80 90 kmh... potrosnja je tolika, jer je jaka smesa, da bi se digla temperatura izduhnih gasova...

ovo sve sto ti kazem kazem ti iz mog iskustva, sta se kod mene desava, mozda je kod tebe protokomer, ili egr...

NESHAOCT meni ne pokazuje nikakvu poruku o regeneraciji dpf-a... predpostavljam da je tako i njemu... samo mi pise ponekad pri startovanju motora particle filter is clogged... i to je sve...

JAVI STA SI URADIO, mozda je neki drugi problem, i JA ZELIM DA ZNAM, POSTO MI SE SLICNE STVARI DESAVAJU, A DIJAGNOSTIKOM SAM UTVRDIO 99% DA JE DO DPF-a....pozzz

to sto obrtaji idu gore to se i meni desava, motor jednostavno trza, obrtaji se spustaju skoro do 500 pa se penju skoro do 1000, naravno ja ne diram gas, a auto strahovito lose prima gas, ali kod mene je ubrzanje skoro ok , ali ne bas kao kada je dpf ok, samo sto moram dosta da dam gas na pocetku, a posle 2000 obrtaja vuce dobro...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista mi nije izbacio sto se tice greski.koliko ta regeneracija traje,posto sam ga probao nakon 4 sata stajanja a on i dalje ko mrtvo kljuse.Brine me i to lupanje pri gasenju,kao da je neki nosac stradao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvo lupanje, da li se "strese" auto ili bas lupi nesto, ako moze malo preciznije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

malo se strese,i na kraju lupi kao da se nesto odvojilo.Izvinite sto nisam bas precizan u opisivanju,ali ovo me bas iznerviralo.Nikad dosad nijedna greska.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakvo lupanje, da li se "strese" auto ili bas lupi nesto, ako moze malo preciznije?

Pozdrav,

malo se strese,i na kraju lupi kao da se nesto odvojilo.Izvinite sto nisam bas precizan u opisivanju,ali ovo me bas iznerviralo.Nikad dosad nijedna greska.

Bez da te plasim previse, moguce da zamajac lupa kada se dodiruju ploce... :thumbdown:

Ima li tog istog zvuka kada recimo otpustis naglo nogu sa visokih obrtaja ili kad pri saltanju u brzinu naglo otpustis kvacilo?

EGR ne moze da lupa, valjda. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada je eger zaglavljen, auto promeni zvuk skroz, kao ventili da lupaju, a kada ga gasis sav se strese, bas kao sto je on opisao! Tako je bilo kod mene. zamajac valjda ne moze odjednom da ode (valjda)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nista mi nije izbacio sto se tice greski.koliko ta regeneracija traje,posto sam ga probao nakon 4 sata stajanja a on i dalje ko mrtvo kljuse.Brine me i to lupanje pri gasenju,kao da je neki nosac stradao.

regeneracija traje nekih 10 min u proseku, zavisno od uslova voznje, temperature, zapusenosti samog dpf-a , ko zna kolko faktora ima koje ECU gleda pri tom proracunavanju, zaista ne nisam upucen u tu problematiku, ali regeneracija prestaje onda kada se izjednace pritisci na davacima na pocetku i kraju dpf-a... kada se radi regeneracija sa dijagnostikom onda se otpusuje samo 10%... znaci ako je bio zapusen 90% onda posle ce biti 80... siguran znak da se odvija regeneracija je taj da se odjenom poveca trenutna potrosnja, znaci ako ides auto putem 5 brzinom 130 na sat i potrosnja ti je oko 5,5 5,7 trenutna, i kad pocne regeneracija potrosnja skoci na oko 8,5 do 9,5.... e sada ja nisam probao nikad da ubrzavam i da ga silim dok se dovija regeneracija, vozim ga na tempomatu...

sto se tice zamajca, utvrdices da li on lupa ili ne tako sto kada gasis auto sa pritisnutim kvacilom ne cuje se lupanje ili se mnogo malo cuje, a kada gasis ovako pri zadnjim okretima motora cuje se lupanje kao cekicem da udaris u neki metal...

mislim da drugo nista ne bi trebalo da lupa, pogotovo na ler gasu, ako ti je skroz otisao levi nosac motora moze tada da se cuje lupanje prilikom gasenja, je one gume potpuno izgube funkciju, i onda sraf lupi u metalni odlivak... tako je bilo kod mene, ali ja sam osecao ogromne vibracije u svakom pogledu, kad upalim auto na hladno trese mi se volan kao na traktoru...:D

nisam te bas razumeo jel si ga drzao 4 sata upaljen na ler gasu ili? na ler gasu ti nikad nece pokrenuti regeneraciju, samo pomocu dijagnostike...

nemoj da te nerviraju ovakve stvari ja sam navikao na to... jbg kod nas u srbiji se treba krenuti sa resavanjem najbitnijih problema pa tek posle sporedne stvari, dzabe sto moj atilo ima dpf, kad je gorivo namenjeno golfu 2... ljudi sa pasatima b6 i b7 starim svega nekoliko meseci imaju probleme sa dpf-om... sta da ti kazem dalje... ali jbg, ni ja nisam znao kada sam uzimao kola sta je uopste dpf, ali kako vremenom nesto pocne da mi pravi probleme onda udjem u tu problematiku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ognjene jesi resio problem? jes da je danas nedelja, ali reko mozda si isao negde na dijagnostiku ili gde vec :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ognjene jesi resio problem? jes da je danas nedelja, ali reko mozda si isao negde na dijagnostiku ili gde vec :D

Pozdrav Tosonije,

ujutro idem do servisa pa javljam sta se desava.ista prica i danas,jedva da ide,samo trza.ponekad u trecoj kao da malo primi gas,ali cim usporim ista prica.

Kada je eger zaglavljen,auto promeni zvuk skroz,kao ventili da lupaju,a kada ga gasis sav se strese ,bas kao sto je on opisao!Tako je bilo kod mene!zamajac valjda nemoze odjednom da ode(valjda)

Auto je na 153000 sad,zamajac menjan na 129000,kao i kvacilo.nosac motora ispod aku zamenjen,stavljen onaj od 1,8 benzinca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

probaj da gasis auto sa pritisnutim kvacilom da vidis da li ti lupa zamajac...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kretanje EGR-a nema veze sa tim opisanim zvukom to je nešto drugo.

DPF ili FAP diesel particulate filter ili ti filtre à particules je da tako kažem filter čađi kod dizel motora. Prikupljenu garež eliminiše na dva načina pasivnom i aktivnom regeneracijom pri čemu je sagoreva na daleko većoj temperatori pa je emisija štetnih gasova znatno manja. Konkretno kod Fiatovih motora se ugrađivao isključivo na verzijama sa 16v posle 2003. godine, odnosno auta sa oznakom EURO 4.

Tako da ga ti Bobane PA nemaš. Oni koji ga imaju uglavnom imaju muke jer je trajanje DPF-a bez zamene otprilike taman toliko kolika ja garancija za auto a zamena bude na nekim modelima preko 1500€. Problem nastaje uglavnom ako se auto vozi na kratkim relacijama u gradskim uslovima pa DPF ne uspeva da stvori uslove za regeraciju. Onda dođe do njegovog začepljenja, kad ECU zapazi to začepljnje preko senzora on onda baca auto u takozvani safe mod i ne dozvoljava motoru da radi punom snagom. Pa isti jedva nagura 3000rpm i mora u servis. E sad to je neki krajnji stadijum, neke početne anomalije su već pominjane a sve one na kraju vode ka tome da se DPF mora rešiti na ovaj ili onaj način.

Evo jedne od demonstracija sa youtube-ta

http://www.youtube.com/watch?v=9Q7no5ra_yk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vladac 81 je bio u pravu.

Otisao egr ventil,zaglavio.Moze da se zatvori, ali to je na Multijet motoru samo privremeno resenje, dok na jtd nema nikakvih problema posle zatvaranja. Verovatno i ono lupanje prilikom gasenja potice od neispravnosti egr. Pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala hvala :thumbsup: salu na stranu!

Moze da se zatvori,pali gresku!Ako te to ne nervira mozes tako da vozis koliko hoces,samo obrati paznju na dostizanje radne temperature jer je u ovim nadolazecim hladnim danima skoro pa je nemoguce da se zagreje!

Inace egr se i softverski brise i tu imas dve varijante ,ali za to postoji tema pa da nesirimo dalje!Nov kompletan je 10-15k dinara...pogledaj na automarket011.com,tu su najpovovoljniji,bar su bili..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala hvala :thumbsup: salu na stranu!

Moze da se zatvori,pali gresku!Ako te to ne nervira mozes tako da vozis koliko hoces,samo obrati paznju na dostizanje radne temperature jer je u ovim nadolazecim hladnim danima skoro pa je nemoguce da se zagreje!

Inace egr se i softverski brise i tu imas dve varijante ,ali za to postoji tema pa da nesirimo dalje!Nov kompletan je 10-15k dinara...pogledaj na automarket011.com,tu su najpovovoljniji,bar su bili..

16500 sa zamenom,zavrsili mi u servisu.A ionako imam neispravan termostat,jos da sam zatvorio egr ja bi se u kuci pored peci u ugrejao,a motor ne bi nikad. :crybaby:

Share this post


Link to post
Share on other sites

i ja imam neispravan termostat (stalno otvoren) tako da moram malo da podlozim jednu vatricu pre nego sto krenem :D hahahahaha

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Imam Stila MW 1.9 MJTD, 88 KW, 2005

Prilikom preticanja auto je lenj do 1800-2000 obrtaja, onda silovito vuce do 3000-3200 o/min, a zatim jednostavno te siline vise nema, obrtaljka jos ide dalje, i km sat se krece navise, ali se izgubila ona ostrina.

Da li je to normalno?

Da li problem pravi EGR ili MAP ili nesto trece? Čišćen EGR i MAP, navodno....

Na malim obrtajima, prilikom naglog dodavanja gasa, auto mnoooogo sporo ubrzava(npr ulazak u raskrsnicu u drugj i onda dodavanje da se iz nje izadje je gotovo nemoguca misija...)

Iti je slučaj sa klimoim ili bez nje, tj. ne oseća se razlika.

Probao sam koleginog 1,9 JTD, koji je značajno življi auto.

Sve ovo se drasticnije oseća kad je auto topao i napolju je toplo. kada je hladan onda je situacija bolja ali i dalje do 3000 ubrzava a onda stane silina.

Kako ovo da resim?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitanje je da li je ocisceno i da li je vredno ciscenja sto se tice map senzora. Ja mislim da ti ne mozes da zatvoris egr jer je MJTD. I proveri protokomer.Kada si menjao filter nafte?

Edited by srkiv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraš ga hladnog do 3000 obrtaja??? Moj dok se kazaljka ne zakuca na pola i 2000 retko vidi i to jedino kad mi se omakne.

Nije normalno da tako vuče, vuče kao lud u rasponu 1500-4000 obrtaja i posle gubi snagu. Meni čak ni ne treba nikad preko 2500 i to mi samo u 5. brzini prelazi. Proveri dizne. Ako je čišćen egr ne znači da radi :) Iščačkaj malo sam neki sitnice.

Da li auto dimi? Da li se turbina čuje? Može da bude problem u mapu, protokomeru, diznama, egr-u, da turbina zeza, prljava klapna gasa..brdo stvari. Inače, kad je već čišćen egr i map, što ti i klapnu ne očistiše?

Definitivno moram brže da kucam, ceo dan me ljudi pretiču :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...