Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
Gustav

Bravo 1.9 TD - teško pali

Recommended Posts

Do pre koji dan je palio iz prve...uvek...cak i na debelom minusu. Pre nekih mesec dana, nisam bio u BG-u 10ak dana pa nisam ni vozio auto...kad sam se vratio akumulator je bio skroz prazan (lampica od gepeka se nije gasila lepo)

Napunio akumulator, radio par dana i ponovo se ispraznio. Punio ga celu noc, stavio medjutim ne moze da se upali. Obzirom da je akumulator star 4 godine, kupim novi. STavim ga...malo teze upalim ali upalim. Ceo dan se vozikao, palio gasio...sve ok..pali iz prve. Jutros opet upalio iz prve ali se posle 5 sekundi ugasio sam od sebe i posle toga nema sanse da se upali. Upalio ga na kablove jedva.

E sad...da li je u pitanju elektrika ili mehanika?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa proveri punjenje alternatora, ako ne daje bar 13,8V upaljen to ti je...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispravan baca 14.2V, 13.8 je bas bas donja granica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baca 14.2...proverio to je ok. Otisao kod mehanicara...kaze to je verovatno do bosch pumpe tj bosch pumpa ne daje gorivo pa zato ne moze da se upali nego da pitam boschistu da mi nabudzi neki deo da se gorivo ne vraca u pumpu?! Nisam najbolje ni ukapirao sta mi je rekao. Otisao kod boschiste, on me odjebao...kaze ne rade stara kola (1997) ...pa ako ima neko neku preporuku ili ako bi mi malo bolje objasnio na sta je mehanicar mislio u vezi sa budzenjem...jer mi se svidja ideja da ga malo zakrpim i prodam? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

verovatno je mislio na nepovratni ventil za gorivo, ali ne da se ne vraca u pumpu, vec da zadrzi gorivo u pumpi nakon gasenja kola

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ima li fiat bravo fabricki ugradjen taj ventil pa je on otisao ili kako? Evo malo sam googlao i neko je nekom savetovao da auto parkira na nizbrdici i ako upali onda znaci da je do tog nepovratnog ventila. E sad...koji nagib je dovoljan? I da li mi za taj ventil treba boschista ili to moze da odradi bilo koji mehanicar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

promeni boshistu :realmad:

Nije to traktor da parkiras na nizbrdisi da bi palio,imas da kupis te ventile,univerzalne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav bre boschista? Pa nije mi on rekao da ga tako parkiram...to sam ja procitao na nekom forumu pa isprobao da vidim da li je do toga. Kad izadjem sa posla idem da kupim ventil i pravo kod majstora...i to mehanicara ne boschiste

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma napisao covek da parkira nizbrdo da ne bi dozvolio gorivu da se vrati u rezervoar a ne da bi palio na gurku.stara majstorska fora

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam zbunjen. Juce nisam stigao da odem kod majstora da mi zameni ventil pa sam auto parkirao na ravnom. I jutros ga upalio bez problema. Iz prve...ko mina?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...