Gustav 0 Posted November 11, 2011 Do pre koji dan je palio iz prve...uvek...cak i na debelom minusu. Pre nekih mesec dana, nisam bio u BG-u 10ak dana pa nisam ni vozio auto...kad sam se vratio akumulator je bio skroz prazan (lampica od gepeka se nije gasila lepo) Napunio akumulator, radio par dana i ponovo se ispraznio. Punio ga celu noc, stavio medjutim ne moze da se upali. Obzirom da je akumulator star 4 godine, kupim novi. STavim ga...malo teze upalim ali upalim. Ceo dan se vozikao, palio gasio...sve ok..pali iz prve. Jutros opet upalio iz prve ali se posle 5 sekundi ugasio sam od sebe i posle toga nema sanse da se upali. Upalio ga na kablove jedva. E sad...da li je u pitanju elektrika ili mehanika? Quote Share this post Link to post Share on other sites
notorni 0 Posted November 11, 2011 Pa proveri punjenje alternatora, ako ne daje bar 13,8V upaljen to ti je... Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 11, 2011 Ispravan baca 14.2V, 13.8 je bas bas donja granica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gustav 0 Posted November 11, 2011 Baca 14.2...proverio to je ok. Otisao kod mehanicara...kaze to je verovatno do bosch pumpe tj bosch pumpa ne daje gorivo pa zato ne moze da se upali nego da pitam boschistu da mi nabudzi neki deo da se gorivo ne vraca u pumpu?! Nisam najbolje ni ukapirao sta mi je rekao. Otisao kod boschiste, on me odjebao...kaze ne rade stara kola (1997) ...pa ako ima neko neku preporuku ili ako bi mi malo bolje objasnio na sta je mehanicar mislio u vezi sa budzenjem...jer mi se svidja ideja da ga malo zakrpim i prodam? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 12, 2011 verovatno je mislio na nepovratni ventil za gorivo, ali ne da se ne vraca u pumpu, vec da zadrzi gorivo u pumpi nakon gasenja kola Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gustav 0 Posted November 13, 2011 A ima li fiat bravo fabricki ugradjen taj ventil pa je on otisao ili kako? Evo malo sam googlao i neko je nekom savetovao da auto parkira na nizbrdici i ako upali onda znaci da je do tog nepovratnog ventila. E sad...koji nagib je dovoljan? I da li mi za taj ventil treba boschista ili to moze da odradi bilo koji mehanicar? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gustav 0 Posted November 14, 2011 Juce oko 13h sam ga parkirao na nizbrdici i evo pre 1h sam ga upalio bez ikakvih problema? Znaci da je do ventila ili...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 14, 2011 promeni boshistu Nije to traktor da parkiras na nizbrdisi da bi palio,imas da kupis te ventile,univerzalne. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gustav 0 Posted November 14, 2011 Kakav bre boschista? Pa nije mi on rekao da ga tako parkiram...to sam ja procitao na nekom forumu pa isprobao da vidim da li je do toga. Kad izadjem sa posla idem da kupim ventil i pravo kod majstora...i to mehanicara ne boschiste Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted November 14, 2011 ma napisao covek da parkira nizbrdo da ne bi dozvolio gorivu da se vrati u rezervoar a ne da bi palio na gurku.stara majstorska fora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gustav 0 Posted November 15, 2011 Sad sam zbunjen. Juce nisam stigao da odem kod majstora da mi zameni ventil pa sam auto parkirao na ravnom. I jutros ga upalio bez problema. Iz prve...ko mina?! Quote Share this post Link to post Share on other sites