Jump to content
FAS Goran
FantomX

Pre i/ili posle povećanja snage motora (Chip tuning i uzročni kvarovi?)

Recommended Posts

Vibracije su nuzno zlo usled povecanja torka (te nepravilno rasporedjenog), ali nebitno to, dokle ide ide....

Sto meni treba Chuck Norris da napravi kvacilo, imate li neki normalan savet kao majstori, zasto lamela i dalje proklizava?

Probaj sa Malinicem i Chuck tamo pravi kvacilo :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malinic ce na kraju dobiti staru korpu i lamelu da obradi, ionako stoje dokoni na terasi. Jedino mi je krivo sto nemam drugi automobil pa da odnesem i zamajac...

Ima dana za budzenje, mozda i legne u medjuvremenu sve. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda dolazimo do jedinog normalno i razumnog zakljucka - zamenski set kvacila, tj. Valeo koji prodaju Kit komerc i AP sport ne valja nicemu, jer ne moze da podnese budzenje.

A pojacani after market setovi sluze da bi se klinci kurcili? :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, da bi se kola kur***a :)

Odnecu na reparaciju sa prvim prilivom novca pa cu imati set u shteku, videcemo. Nije bas jeftino skidati i vracati set kvacila na nedeljnom nivou. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malinic ce na kraju dobiti staru korpu i lamelu da obradi, ionako stoje dokoni na terasi. Jedino mi je krivo sto nemam drugi automobil pa da odnesem i zamajac...

Ima dana za budzenje, mozda i legne u medjuvremenu sve. :D

Ti opet po starom MORA i zamajc da se obradi. Edited by Dr cosworth

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je Pera otišao pravo u policiju, ništa od ovoga se ne bi desilo :)

Ali dobro, kasno je sad pričati, bacio si pare na novi set, nisi mogao znati da će da kliza i sa njim, ko zna kakav set si kupio ustvari i u čijoj šupi je isti napravljen...

Nek prezimi sve, pa na proleće lepo razmontiraj to, ojačaj korpu i odradi sve što treba :)

Ja ću napraviti eksperiment sa običnim zamajcem, ojačanom korpom i repariranom lamelom pa ćemo da vidimo kako se to ponaša :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to je entuzijasta :thumbup:

Morao sam da budem pokusni kunic, probao sam novi set kvacila i zakljucio da je bolje da se reparira isti nego da se menja samo set kvacila.

Prvo, 99% servisa ne obradjuje zamajac, moze samo da ga proveri i eventualno zameni. To na cenu ruku za zamenu seta od 7000 dinara nabaci jos koju hiljadu preko. Zamajac kosta 23.000 dinara, da dobro ste procitali, 23.000 dinara, ali trt.

To je reparirani zamajac, takodje iz Valeo fabrike.

Da ne bude zabune, pojacavanje korpe je 1.200 dinara, nitovanje lamele 1.300 dinara, obrada zamajca 1.300 dinara. Set ostaje koji je i bio i sada sam skoro pa ubedjen da je bolje odraditi reparaciju nego kupiti VALEO set koji veze sa zivotom nema.

Dakle, reparacija i pojacavanje starog ispadne jeftinije od novog seta. A izgleda da ce i bolje da radi.

Eto iskustvo vise za ceo forum. :rambo:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ne znam sto si kupio uopste Valeo? A ako se zamajac ne obradi za novu korpu onda nista i ne vredi menjati kvacilo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantome, ne siri dezinformacije!!!

Teni nije ispravan zamajac, sto se moze videti i po starom setu kvacila koji je na oglasu gde je spoljni deo lamele osmirglan a ostatak je u dobrom stanju.

Valeo set kvacila nit proklizava nit trese na bilo kom pojacanom automobilu ako je zamajac ispravan.

Na ubrzanju trese jer je nesto na kvacilu neispravno a to je zamajac koji cas uhvati, cas popusti usled neravnina i debalansa.

Ako zelis nesto da saznas, pitas i bice ti objasnjeno. Mene si pitao, sve sam ti objasnio i ti opet furas pricu da Valeo set ne valja. Set valja, jedino sto ne valja je ono sto nisi popravio(zamajac) iako ti je receno da obavezno odneses zamajac na obradu i balansiranje. Dok to ne uradis, sta god da stavis od korpi i lamela ima da trese i da kliza!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos davno sam slusao price da NPR. Puntovo kvacilo ne moze da izdrzi vise od 255Nm, slao mailove fiat inzinjerima i od njih sam dobio odgovor da set moze da izdrzi 35% vise momenta nego fabricki, sto znaci 196*0.35=68Nm sto je sve ukupno 261Nm. Uradio sam auto na 280+Nm, poslao im dyno merenje sa 234Nm na tocku i dobio sam povratni mail da u teorili kvacilo drzi 35Nm vise ali to u praksi ne mora da znaci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne valja zamajac, kako bre ne valja kada radi posao i sve je na mestu? Da ne valja i sa fabrikom i sa ovom najslabijom custom mapom bi klizalo? Zasto sa tim mapama ne kliza?

Da je zamajac neispravan, valjda bih imao i druge simptome, ili sam ja novonsatali simptom usled nepredvidjenog sticaja okolnosti ili sam napravio combo za glavobolju?

Zamajac ili radi ili ne radi ili kilavo radi sa raznim dodacima zvukova i udaraca. Bar sam tako naucio na Internetu. Ako ga majstor skine i vrati, on radi svoj posao, nije mu vreme jos, moze jos dugo da kotrlja...

Mislim ne mislim, nije sija nego vrat. Kako ono bese kazu, lako je tudjim ***em koprive mlatiti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fantom je mazohista i uziva u svom bolu :thumbsup:

Najtezi put je ucenje preko svog novcanika, ali ako vole onda nek ide tim putem.

Ne valja zamajac, kako bre ne valja kada radi posao i sve je na mestu? Da ne valja i sa fabrikom i sa ovom najslabijom custom mapom bi klizalo? Zasto sa tim mapama ne kliza?

Da je zamajac neispravan, valjda bih imao i druge simptome, ili sam ja novonsatali simptom usled nepredvidjenog sticaja okolnosti ili sam napravio combo za glavobolju?

Zamajac ili radi ili ne radi ili kilavo radi sa raznim dodacima zvukova i udaraca. Bar sam tako naucio na Internetu. Ako ga majstor skine i vrati, on radi svoj posao, nije mu vreme jos, moze jos dugo da kotrlja...

Mislim ne mislim, nije sija nego vrat. Kako ono bese kazu, lako je tudjim ***em koprive mlatiti :D

Tebi je ZAMAJAC los(onaj disk sto mozes videti na slikama), ne mehanizam za ublazavanje udara. Prvo bi trebalo da se edukujes sta je zamajac pa onda da pogledas slike raznih zamajaca kako bi utvrdio ono sto si procitao pa tek onda da se pravis pametan :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj zamajac je dobar, izvini mu se :rofl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je dobro, zamajac je dobar, set kvacila je nov, sa fabrickom mapom nista ne kliza. Aletova custom mapa takodje ne kliza.

Ajmo dalje, ovo gore navedeno je ispravno.

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako nije brate, jesi video kako ide. Ispravniji je Bravo od puno automobila na forumu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Harmonija aaa, jesi tako upecao i Bokija za parce *uze? :D

:harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda dolazimo do jedinog normalno i razumnog zakljucka - zamenski set kvacila, tj. Valeo koji prodaju Kit komerc i AP sport ne valja nicemu, jer ne moze da podnese budzenje.

Na mom starom Stilu jtdu zamenski Valeo nosi 340Nm treću godinu.

Edited by kole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na puntu promenih tri komada za 65.000 km, evo i ovom se urezao druk lager u korpu, oseća se pod nogom a nema ni 15.000...tuga :thumbdown: Uvek isti simptom, druk lager samo što nije probio korpu, trese pri kretanju, lamela ko nova.

Al da ne idemo u off...hteo sam samo da kažem da kvačila zmaneska jesu loša. Vozim auto najnormalnije...jednom u X ga malo stisnem u obrtaje, al to nema nikakve veze...prosto druk lager ima oštru ivicu kojom naleže na korpu i dalje vam je sve jasno.

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenska kvacila su lutrija izgleda kao i svi ostali delovi iz Turske, Bugarske...

Kina je jos i najbolja, rade ko zmajevi nonstop pa imaju svasta.

No, odosmo u off. U nedelju idem kod majstora, skidamo zamajac, ceo set kvacila i radimo ponovo proveru svega. Zamajac se prilicno lako centrira i moze odmah da se vidi da li je neravan i da li ima putanju koju ne bi trebalo.

Prelako se potezu reci zamajac i ostale skupocene sklopke bez preterano puno sigurnosti u neispravnost istih. Naglasio sam majstoru da pogleda zamajac koji je skinuo kada je menjao kvacilo - dobio sam feedback da je zamajac ziv i zdrav i da je sve lepo leglo.

No, da bih bio siguran u celu pricu i sve vezano za tvrdnje o obradi zamajca i sve ostalo, uradicu to ponovo. Znanje mora da se plati, kao i svaka druga skola.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti ustvari očekuješ da neko dođe i da ti kaže "e nije to zamajac, sve je to tebi ispravno, to je ustvari cinciklapna na klackalici" i onda da odeš i to da promeniš? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na puntu promenih tri komada za 65.000 km, evo i ovom se urezao druk lager u korpu, oseća se pod nogom a nema ni 15.000...tuga :thumbdown: Uvek isti simptom, druk lager samo što nije probio korpu, trese pri kretanju, lamela ko nova.

Al da ne idemo u off...hteo sam samo da kažem da kvačila zmaneska jesu loša. Vozim auto najnormalnije...jednom u X ga malo stisnem u obrtaje, al to nema nikakve veze...prosto druk lager ima oštru ivicu kojom naleže na korpu i dalje vam je sve jasno.

Ne znam sta koristis, ali probaj MecArm korpu, ima kovana peraja ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...