Jump to content
FAS Goran
FantomX

Pre i/ili posle povećanja snage motora (Chip tuning i uzročni kvarovi?)

Recommended Posts

Ma iskreno cuo sam svakakve price o chip tuningu pocevsi od dobrih poput tvoje do losih kako sjebe motor i slicno :( ziv ne znam sta da uradim jer nije jeftino...180 eura za mapu :) hmmmmm :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje ne pokreći ovu temu kod sebe :laughing: Imaćeš brdo postova i saveta. Moj neki zaključak je da neće čip, osim ako je teška glupost, da uništi auto ako ga ti ne uništavaš vožnjom. E sad ako dođe neki vozač sa mnogo teškom nogom, može tu svašta da bude..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje ne pokreći ovu temu kod sebe :laughing: Imaćeš brdo postova i saveta. Moj neki zaključak je da neće čip, osim ako je teška glupost, da uništi auto ako ga ti ne uništavaš vožnjom. E sad ako dođe neki vozač sa mnogo teškom nogom, može tu svašta da bude..

Ja imam slabu nogu :D hahahahha :D ma iskreno nesto sam razmisljao o tome pa samo da vidim savjete od vas ostalih korisnika :D ipak kad kaze 20 ljudi nesto onda ili valja ili ne valja :D

P.S.

Odoh za 20 min po stopke sa mk2b :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je turbina i kvačilo u ok stanju, zašto da ne... Na tvom mestu se ne bih mnogo premišljao, nikad nije na odmet malo snage viška... Moje neko lično mišljenje je da je možda povoljnija solucija taj Gumetina, kod koga većina čipuje aute i mnogi kažu da je dobar, uz to što je i povoljan, a vidoh da je na forumu neko sa novom Cromom stavio neki kao čip koji reguliše turbo rupe, ali to bi opet trebalo da se vidi šta i kako i da čuješ iskustva ljudi koji to imaju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.smchiptun...o-ii-1.9-jtd-85

Takodje, pitanje za sve vas, sta mislite o SM CHIP TUNINGU... ?

Prema specifikacijama, sa svojih 85 konja JTD otici cu poslije chipa na 120 konja ... sto mi zvuci jako primamljivo :)

Ja sam cipovao bivseg puntica jtd kod nih.Prezadovoljan sam..... Cim skupim lovu cipujem i stila. Moje preporuke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni umire auto lagano :lol:

Salu na stranu, poceo mukica da trese u normalnoj voznji po gradu, od 1500rpm na malom gasu pa sve do 2200rpm dok ne prodje "moment"....

Izgleda da je zamajac odsvirao svoje, tu je set kvacila od Malinica u steku, posle novaka sa majstorom u kanal da rasturamo...

Probao sam sve zive mape, fabrika najvise trese, najjaca najmanje. Paradox :lol:

Ko zna sta me ceka, skidamo i poluosovine, menjac, diferencijal, hebacu mu kevu....

A mozda je i neka dizna, mozda nosac neki motora... A mozda se i opravi ujutru. :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sta ne voli, ali sta je sve preziveo, dobar je...

Ne znam sta "sve" moze da mu bude, ali se trese... Mozda mu je hladno :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako...

Zamenjen zamajac, nosa motora (bomba) ispod akumulatora, nov set kvacila nije stavljan, jer onaj koji je u novembru 2011. godine uradio Malinic ima 8.2mm mesa na lameli a fabricka nova, 6.7mm. Korpa i lamela su kao novi bili.

Spakovali smo sve, zamenili ulje u menjacu pride - auto ne prepoznajem!!!

Krece prvom bez gasa bez trunke vibracije. Probano ubrzanje sa gasom na 1500rpm u 4pj i 5oj, ni da pomisli da zavibrira...

Znaci - auto kao da je iz fabrike izasao. :)

Tako da sve ove vibracije i ostalo koje ljudi imaju - ni trkaci, ni nosaci - zamajac je taj koji pravi problem.

Cak ni doradjena korpa nije problem kaobsto se pisalo - jednostavno sve moze biti full, ali zamajac ne prasta.

Pasce i neke slike kasnije dok se malo oporavim, zajedno smo radili. :)

Tapatalk 997D

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da nisu vibracije od bocnog nosaca,ispod akumulatora? Pitam zato sto i mene ista bolest muci?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne, zamena nosaca je isla pre zamene zamajca i seta kvacila, iste vibracije... Ako ih imas, mozda ih za 0.001% umanjis zamenom njega, ali zamajac pravi krive drine, iako sem tresenja u voznji siam imao nijedan simptom loseg zamajca, tipa tup zvuk, kupanje, metalni zvuk, buka iz motornog dela...

Sada ce jos malo video, pa cete videti nosac i zamajac. Provereni su i ostali nosaci, koska gore levo, jos jedna bomba sa leve strane (ista je kao bomba ispod akumulatora), kao i nosac menjaca / motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma , i meni se nista ne cuje,sve najnormalnije! Prilikom menjanja seta kvacila,prisustvovao sam pregledu zamajca,sve u super stanju! Stavljen Valeo set,skinut neki kombinovan (na korpi i lameli odstampano Valeo,a pored toga stoji nalepnica Sachs),u extra stanju! Na normalnom autu bi se neko sit navozao! Vise ne proklizava,ali na 1500-1600 o/min,kao da mu je hladno,blago se strese. Nista strasno,ali je dobro znati sta ga boli!

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamajac, nema drugo sta... Sve je rastavljeno danas i pregledano... Takoje to sa starim i chipovanim masinama kojima je zamajac na izdisaju...

Doduse, ja sam moj ubio za godinu dana divljanja sa Boga pitaj koliko mapa i potezanja.

kod tebe je jos pocetni stadijum. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo i par video snimaka :)

Nosac motora, levi, ispod akumulatora (bomba), stari, pohabani...

Lamele, stara, nova i stari zamajac...

Stari novi zamajac...

:guitar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Doduse, ja sam moj ubio za godinu dana divljanja sa Boga pitaj koliko mapa i potezanja. :)

Pa kako onda meni radi i dalje, ja ne razumem :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odrađen remont seta kvačila za moj auto (Punto JTD remap). Bilo je dileme da li da idemo na hibrid (sinter + opruge),ili da bude čist sinter. U nekim pričama sa stručnim ljudima (iz Italije), ispostavilo se da ne mogu da se ugrade opruge,jer bi kačile o korpu,tako da je najbolje rešenje sinter sa 4 x 2 frikciona elementa,i naravno ojačavanje lamele i korpe. Operacija nije extremna i set bi trebao bez problema da podnosi obrtni momenat do 380 NM. Na pitanja o plivajućem zamajcu (i njegovom trajanju),odgovor je da i fabrička lamela nema opruge,tako da ne trpi nikakve posebno veće sile sa sinter lamelom, a frikcija je prilično veća i ne bi smelo da se desi proklizavanje.

cxcb320000.jpg  cxcb320001.jpg
 
cxcb320002.jpg  cxcb320003.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto je lamela (ili ferode) ako nije tajna? Budi spreman za promenu nacina voznje jer ce u suprotnom brzo da se potrosi feroda, nema postepenog pustanja kvacila, nego kao taster, stisnes, pustis ;)

Licno ja pravio :laughing:

CAM01238.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam na autu za trke sinter i znam kako udara u leđa kad pustiš kvačilo. Na Puntu bi trebalo da ta pojava bude eliminisana jer ima plivajući zamajac. I fabrička lamela nema opruge a ipak nema trzaja,jer plivajući to kompenzuje. Na ovoj lameli su napravljeni i prorezi u vidu krsta,koji bi takokođe trebali da je smire. Ista ovakva je kod Nidže Miljkovića (samo većeg prečnika).
 
Ovo je fabrička lamela.

cxcb320054.jpg
 
Rad na setu kvačila me ne košta ništa, Mačor je moj drug, i radi baš ozbiljne poslove,meni je odradio na drugarskoj bazi,čak nije hteo ni da mi kaže koliko bi,odprilike koštalo.
Naravno da smo završili u kafani,kako i dolikuje. Moja procena je da ovakva reparacija nikako ne može biti ispod 80 eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako naglo pustas kako bi trebalo onda ce zamajac da dobija stalno jake udarce koji ce mu skratiti vek u odnosu na kada se postepeno pusta sa fabrickim kvacilom a ako pustas polako onda ce da proklizava na silu a to ubija ovu ferodu. Ja bih mogao da odradim za oko 55-60e.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videćemo,zasad stoji u rezervi jer je set na autu u dobrom stanju. Barbieri (Italijan) je predložio ova 4 reza sa krugovima pri centru lamele,i garantuje da oni moraju da sinter lamelu svedu na ponašanje obične (normalne) lamele. Navodno,ovaj set bi morao da se ponaša kao običan, s tim što je frikcija povećana za 40-ak%, a tih 40% upijaju rezovi na lameli,dok plivajuću trpi iste sile kao da je običan set u pitanju!
Čovek je stručnjak za daleko komplikovanije sisteme kvačila (dvostruki plivajući,dupla lamela i sl),tako da ne sumnjam u njegovu procenu i stručnost!
 
cxcb320055.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto je lamela (ili ferode) ako nije tajna? Budi spreman za promenu nacina voznje jer ce u suprotnom brzo da se potrosi feroda, nema postepenog pustanja kvacila, nego kao taster, stisnes, pustis ;)

 

Malo sam se raspitivao oko cene koštanja izrade lamele kao što je moja (da bih čoveku mogao da se odužim). Iz 3 različita izvora sam dobio slične cene, 30-40 eur. po sinter pločici + 20-ak za obradu korpe.

Iskreno, iznenadio sam se,očekivao sam manje ! S druge strane mi je drago jer su svi rekli da je profi odrađena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...