urkozamanje 1 Posted July 28, 2012 Tako i ja razmisljam. Bolje uzeti drugi motor, jeftinije cu ispasti posto ruke necu da placam, samo motor i gorivo do Jagodine. A mislim da je velika zajebancija da se menja iz 1.9D u 1.9JTD. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 6659 Posted July 28, 2012 Jeftinije bi ti ispalo da kupis ceo drugi jtd nego da radis prepravku sa tvog, to zaboravi, trebao bi ti ceo majstorski konzilijum da ti to uradi. Ubacivanje drugog motora uvek postoji kao mogucnost, ali mislim da ti je cena u rangu cene generalne pa ce da te baci deeebelo na razmislanje, jer kada uradis tvoj motor bices siguran u njega 100% jos dugi niz godina, a taj polovan dokle ne postavis i provozas par hkm nemas pojma sta je. Moras dobro da se razmislis da liplaniras da cuvas auto jos neku god. ili ne. Ako bi ga cuvao onda se isplati uloziti, ako ne mozda ti je bolje i najbolje da ga prodas ispod cene i dodas to sto bi dao za popravku i kupis drugi auto u ok stanju. U svakom sl. neces znati sta je sa tvojim motorom dokle ga ne rasturis, a ako dozvole klipovi i hilzne stavi samo nove karike i u oglase... Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted July 28, 2012 Pa videcu za koliko mogu da nabavim motor, a ako mi se nista ne isplati, spusticu cenu i prodati ga i kupiti nesto drugo. Bas sam se smorio, jer bas volim ovaj auto... Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosBGD 0 Posted August 5, 2013 Pozdrav,Potrebna mi je pomoc oko mog puntica 1.9d, trosi litar ulja na 1000km, ali je kod usisne grane sve masno, posebno kod hladnjaka, izpos onok plasticnog poklopca.Kako sanirati to curenje za pocetak>Hvala.Izvinjavam se na pravopisnim greskama ...ali shvatili ste sta sam hteo da kazem...inace auto super ide i ne trosi puno, do 7 litara nafte po Beogradu...Filter vazduha totalno suv. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted August 5, 2013 Da bi sprecio curenje ulja, moras da promenis dihtung poklopca motora, cena mu je oko 1000 dinara, cest problem kod punta sa ovim motorom Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosBGD 0 Posted August 5, 2013 promenjen je dihtung i stavljena masa...ne pusta nigde...cini mi se da pusta negde na crevu koje ide ud filtera za vazduh, ali ne na tom kraju, kod filtera nego na drugom kraju...Jel ima tu neki dihtung..nesto?Onaj deo koji ide ispod one plastike na motoru.I onda se ulje sliva po hladnjaku, i to u velikim kolicinama.Verujem kada bi to zadihtovao da bi auto trosio par stotina grama manje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 1968 Posted August 5, 2013 verovatno selna nije dotegnuta kako treba i meni ja tako mastilo,skroz je bila masna cev sto ide do filtera za zazduh,al kad je promenjen dihtung poklopca motora i jos neke gumice,masnoce nema vise,jako cest problem kod puntica sa ovim motorom Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosBGD 0 Posted August 5, 2013 Jel moze pomoc, koja tacno selna? Problem je sto toliko baca ulje da je ceo gornji deo hladnjaka totalno masan...Ne mogu da vidim kako je usis spojen sa onom crnom plastikom, poklopcem motora. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted August 5, 2013 taj usis mozes da vidis, skines i ocistis tek kad skines poklopac motora, ja kad sam menjao dihtung prethodni put lepo sam oprao u perionici i ocistio od ulja Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosBGD 0 Posted August 6, 2013 znaci moram da skidam poklopac motora da bih eventualno zadihtovao taj usis?Jel moze nekako bez skidanja poklopca motora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosBGD 0 Posted August 6, 2013 onda u servis.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosBGD 0 Posted September 17, 2013 (edited) Dobar dan svima na forumu, posedujem gore pomenuti fiat punto 1.9d (obican dizel 44kw) i od pre mesec dana imam problem sa prevelikom potrosnjom ulja.Auto mi trosi najmanje 1 litar na 300-400 km, primetio sam da je na ventilatoru hladnjaka velika kolicina ulja koje se sliva-curi sa usisne grane koja je ide od filtera za vazduh do poklopca motora.Takodje sam primetio da se crevo dosta klima na onom delu koji je sa donje strane pricvrscen na taj dekli-poklopac motora (ventila).Cuo sam da tu treba da postoji neka gumica-dihtung koja se kod mene tamo ne nalazi.Da li bi dobio smanjenu potrosnju ulja ako to sve lepo zadihtujem? Napominjem da motor lepo radi i trosi do 7 litara po gradu.Hvala unapred. Edited September 19, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 6659 Posted September 17, 2013 Smanjio bi sigurno. Jesi li gledao da li duva na sipci? Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosBGD 0 Posted September 17, 2013 Na sipci vise dimi nego sto duva, rekao bih....ne prska ni malo, to je sigurno. otkud u tom usisu toliko ulja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 1968 Posted September 17, 2013 treba da se menja dihtung poklopca motora,to se i meni desilo,uvek mastilo kod one cevi sto ide do filtera za vazduh,a i jos imaju neke gumice tu sto se pojedu,to su mi menjali u servisu kod gorana i taj zahvat nije nikako skupkako ti trosi 7 litara,meni do 6 litara po gradu,bas kad su guzve,a i to je puno,kad vidim,ove sa stilicima da se utrkuju koji ce manje da trosi ,c Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosBGD 0 Posted September 17, 2013 mislis da ce to da smanji potrosnju ulja?? otkud ulje u usisnoj grani, ima ga bas puno!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 6659 Posted September 17, 2013 Ulje je u usisnoj grani zato sto kazes da dimi na sipci meraca za ulje, tj. da su oslabile karike i gura kompresiju u karter motora, koji preko creva iberlaufa ubacuje ulje i uljne pare u usis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosBGD 0 Posted September 18, 2013 ako bi mu izvukao iberlauf napolje, da li bi se smanjila potrosnja ulja? sta uopste raditi da bi se smanjila potrosnja ulja? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 18, 2013 jedini lek je uraditi generalnu ili polu generalnu izvadi iber napolje da ti se ne desi da srkne malo vise ulja pa da ode u iber turu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 6659 Posted September 18, 2013 Kao sto rece kolega Gusar. Izmeri prvo komresiju i videces na cemu si. Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosBGD 0 Posted September 18, 2013 da li bi manje izbacivao ulja ako bi izvadio iberlauf crevo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dfast 2 Posted September 18, 2013 Ne, u drugoj varijanti samo vise zagadjujes okolinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
UrosBGD 0 Posted September 18, 2013 da pokusam sa nekim aditivom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted September 18, 2013 obavezno izvadi iberlauf da I motor ne bi explodirao u nekom trenutku Quote Share this post Link to post Share on other sites