Jump to content
FAS Goran
shone

Fiat Punto mk.2a 1.9D - povećana potrošnja ulja

Recommended Posts

Tako i ja razmisljam. Bolje uzeti drugi motor, jeftinije cu ispasti posto ruke necu da placam, samo motor i gorivo do Jagodine. A mislim da je velika zajebancija da se menja iz 1.9D u 1.9JTD.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeftinije bi ti ispalo da kupis ceo drugi jtd nego da radis prepravku sa tvog, to zaboravi, trebao bi ti ceo majstorski konzilijum da ti to uradi. Ubacivanje drugog motora uvek postoji kao mogucnost, ali mislim da ti je cena u rangu cene generalne pa ce da te baci deeebelo na razmislanje, jer kada uradis tvoj motor bices siguran u njega 100% jos dugi niz godina, a taj polovan dokle ne postavis i provozas par hkm nemas pojma sta je. Moras dobro da se razmislis da liplaniras da cuvas auto jos neku god. ili ne. Ako bi ga cuvao onda se isplati uloziti, ako ne mozda ti je bolje i najbolje da ga prodas ispod cene i dodas to sto bi dao za popravku i kupis drugi auto u ok stanju. U svakom sl. neces znati sta je sa tvojim motorom dokle ga ne rasturis, a ako dozvole klipovi i hilzne stavi samo nove karike i u oglase...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa videcu za koliko mogu da nabavim motor, a ako mi se nista ne isplati, spusticu cenu i prodati ga i kupiti nesto drugo. Bas sam se smorio, jer bas volim ovaj auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav,

Potrebna mi je pomoc oko mog puntica 1.9d, trosi litar ulja na 1000km, ali je kod usisne grane sve masno, posebno kod hladnjaka, izpos onok plasticnog poklopca.Kako sanirati to curenje za pocetak>

Hvala.

Izvinjavam se na pravopisnim greskama :laughing: ...ali shvatili ste sta sam hteo da kazem...inace auto super ide i ne trosi puno, do 7 litara nafte po Beogradu...
Filter vazduha totalno suv.

Share this post


Link to post
Share on other sites

promenjen je dihtung i stavljena masa...ne pusta nigde...

cini mi se da pusta negde na crevu koje ide ud filtera za vazduh, ali ne na tom kraju, kod filtera nego na drugom kraju...Jel ima tu neki dihtung..nesto?

Onaj deo koji ide ispod one plastike na motoru.
I onda se ulje sliva po hladnjaku, i to u velikim kolicinama.Verujem kada bi to zadihtovao da bi auto trosio par stotina grama manje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

verovatno selna nije dotegnuta kako treba i meni ja tako mastilo,skroz je bila masna cev sto ide do filtera za zazduh,al kad je promenjen dihtung poklopca motora i jos neke gumice,masnoce nema vise,jako cest problem kod puntica sa ovim motorom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel moze pomoc, koja tacno selna?

 

Problem je sto toliko baca ulje da je ceo gornji deo hladnjaka totalno masan...

Ne mogu da vidim kako je usis spojen sa onom crnom plastikom, poklopcem motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

taj usis mozes da vidis, skines i ocistis tek kad skines poklopac motora, ja kad sam menjao dihtung prethodni put lepo sam oprao u perionici i ocistio od ulja 

Share this post


Link to post
Share on other sites

znaci moram da skidam poklopac motora da bih eventualno zadihtovao taj usis?

Jel moze nekako bez skidanja poklopca motora?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan svima na forumu, posedujem gore pomenuti fiat punto 1.9d (obican dizel 44kw) i od pre mesec dana imam problem sa prevelikom potrosnjom ulja.

Auto mi trosi najmanje 1 litar na 300-400 km, primetio sam da je na ventilatoru hladnjaka velika kolicina ulja koje se sliva-curi sa usisne grane koja je ide od filtera za vazduh do poklopca motora.Takodje sam primetio da se crevo dosta klima na onom delu koji je sa donje strane  pricvrscen na taj dekli-poklopac motora (ventila).

Cuo sam da tu treba da postoji neka gumica-dihtung koja se kod mene tamo ne nalazi.

Da li bi dobio smanjenu potrosnju ulja  ako to sve lepo zadihtujem? Napominjem da motor lepo radi i trosi do 7 litara po gradu.

Hvala unapred.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

treba da se menja dihtung poklopca motora,to se i meni desilo,uvek mastilo kod one cevi sto ide do filtera za vazduh,a i jos imaju neke gumice tu sto se pojedu,to su mi menjali u servisu kod gorana i taj zahvat nije nikako skup

kako ti trosi 7 litara,meni do 6 litara po gradu,bas kad su guzve,a i to je puno,kad vidim,ove sa stilicima da se utrkuju koji ce manje da trosi :wallbash: ,c

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulje je u usisnoj grani zato sto kazes da dimi na sipci meraca za ulje, tj. da su oslabile karike i gura kompresiju u karter motora, koji preko creva iberlaufa ubacuje ulje i uljne pare u usis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jedini lek je uraditi generalnu ili polu generalnu izvadi iber napolje da ti se ne desi da srkne malo vise ulja pa da ode u iber turu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...