Jump to content
FAS Goran
shone

Fiat Punto mk.2a 1.9D - povećana potrošnja ulja

Recommended Posts

Ovako bio sam danas kod majstora da uradim mali servis,kad sam se vratio,kaze on meni druze dosao si u zadnji cas,da si jos malo vozio auto motor bi ti riknuo,kaze da je iz motora iscurelo jedva 1 litar ulja,kaze proveravaj ulje...

e sad mene zanima kako to da mi nije na tabli komp upalio "gresku" da fali ulje ili bilo sta ? imam tablu od jtd 2003god sa obrtajima i temp...

(tabla nije resetovana "blinka") ali mislim da to nema veze da bi trebalo da pokaze kada fali ulje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa znaš, postoji neko nepisano pravilo da ako ti se uključi lampica od ulja da se pomoliš Bogu i nadaš se da mu se ništa nije desilo! Nikad ne čekaj lampicu, ulje uvek proveravaj! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

treba proveriti,zasto nisi imao puno ulja u notoru,mozda je neki drugi uzrok ,a meni je bas cudno,imam i ja punta sa tim motorom,i meni skoro i ne trosi ulje,mozda 300 grama,na 10000 km,al ak bas toliko trosi,onda je bas za remont

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj odmah da se plašiš da je motor za remont nego ubuduće gledaj ulje, sad gledaj svaki dan, a ubuduće ako se pokaže da ne nestaje brzo jednom nedeljno ili i ređe, češće, kako se setiš i proceniš...

I gledaj da li će prvih par hiljada od zamene da stoji na mestu a onda krene da nestaje, meni se dešava tako, prvih 5 ljada od zamene ne troši, onda krene da nestaje, to je znak da je ulje lošeg kvaliteta, probao sam razna, isti đavo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nije čovek ni naveo koliko je prešao s tim uljem... :rolleyes::whistle: A to je tačno da hoće odjednom da počne da troši ulje ako je loše! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima logike sto je banjo rekao.

IImao sam prilku da vozim te puntice i imao sam slucajeva u predhodnoj firmi da su ih zaticali sa litar ulja u karteru pri malom servisu.

Nece da upali lampicu!

Jednostavno proveravaj nivo ulja svakih 5,6 dana,zavisi koliko prelazis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ulje mora da se proverava na meracu, redovno!

Ako se upali lampica ulja, velike su sanse da je vec kasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveravacu sada redovnije ulje,pa cu videti koliko trosi...nego mislio sam da se ta lampica pali kada nema dovoljno ulja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ona se pali kada se izgubi pritisak, a kada se izgubi pritisak onda nikako nije dobro! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moracu sad da izmerim kompresiju motora, cisto da vidim da voznja na l ulja nije ostavila neke posledice :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene sa jos jednim problemom. Naime majstor mi je menjao hihtung poklopca motora, vratio sve i stavio dihtung masu. Rekao mi je da mi malo baca ulje na usisnu granu, onu koja ide do filtera za vazduh. E sad, od kad je to radio presao sam oko 1000 km, ulje na meracu mi je bilo malo iznad pola a danas kad sam proveravao jedva je na minimumu :( Odokativnom metodom sam video da je ta usisna grana masna od ulja ne daj boze. Pre toga je nesto malo trosio ulja, nista znacajno. A ispod kola mozda barica precnika pola cm. Sta da radim? Poludecu ovo je treca stvar oko punta koja me zeza u skorije vreme :rant:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da je isti princip kao i kod benzinca, tj da iber lauf zavrsava u usisu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

vidi da li je taj majstor dobro stego poklopac motora da mu nije koji navoj krepo i on samo nabio brezon i reko ti da teras misleci da nikada vise nece da se vrnes kod njega...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tebe koliko vidim odavno zeza to sa potrosnjom ulja, vidi da liduva ili odi u servis i izmeri kompresiju. To je obican 1,9ds nema tu puno mogucnosti za taj problem, ili karike ili gumice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma Fiat je zeznut, ima konusne karike pa hoce cesto da stradaju i klipovi, a oni su ti brate oko 100e komad.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa verujem da bi mnogo lose radio na leru da je neki klip ciknuo, ja sam kod mene menjao samo karike posto su bile totalno spaljene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mislim na pucanje klipa, nego se razlokaju kanali u koje ide konusna karika o onda nova karika ima lufta i seta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto ekstra radi. Na leru je miran rad, vuce sasvim normalno, ne stuca...Danas cu da ga vozim kod istog majstora pa cu da vidim. Otvarao sam kuciste za filter vazduha, tamo nema ni grama ulja, dok je sve ispod tog usisa od ulja. Moguce da nije dobro stegao selnu koja spaja taj usis i plastiku koja ide na motor...Javljam danas sta je bilo...

motor.jpg

Evo i zaokruzeno ispod kog dela je sve vlazno od ulja...

Edited by Marko Vasic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam kod majstora, curi ulje kod tog usisa, i do bas zestoko curi. Kada smo otvorili cep gde se sipa ulje, motor bas onako zestoko duva, tako da mi izgleda ne gine otvaranje motora, obrada glave i menjanje karika. Posto mi nije nesto pouzdan ovaj majstor, trazi mi 200e za to. Jel to ok cena? Ili da idem kod nekog drugog?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pogledaj inbox... pa mozda i nece morati da se otvara motor... pozdrav...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena je po meni prosecna ako su samo ruke u pitanju naravno. Spremi se dobro i psihicki i finansijski ako si za taj poduhvat...i nadji dobrog majstora od poverenja. Bez nekih 600-700e ne mozes da zavrsis intervenciju ako su klipovi ok. i glava i to bez menjanja seta kvacila i bez remonta pumpe i dizni....Sta da ti kazem, zao mi je i ja sam prosao kroz to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Definitivno ti treba dobar majstor ako hoces da to ispadne kako treba. Ja sam moj rasturao kod tece u servisu natenane i hvala bogu samo je trebalo karike zameniti i bile su 50eur a ostalo je dosta skupo :( Ruke su tu dosta veliki trosak pa kad vec placas gledaj da ispadne kako treba je posle toga bukvalno imas nov motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ne daje mi se 600-700 eura za servis motora+200e za set kvacila, za auto koji vredi oko 2000e. Videcu da nadjem drugi motor, da vozim auto kod burazera u JA i da ga zamenim. Mislim da mi to dodje nekako najisplatljivije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene se pojavljuje ulje tamo, menjali smo dihtung i sve ocistili, ali vidim da je opet masno tamo, kad menjam ulje ono sto ostane od 5L dolivam po malo s vremena na vreme, i ne trosi mi ulje, ali ako bude nekih vecih problema, mislim da je bolja varijanta jtd ili mjet motor, a ne da se otvara ovaj, jer ko zna na sta moze da izadje, ranije sam mislio da je generalna bolja varijanta, ali sad verujem da je bolje naci bolji motor i gotovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...