shone 0 Posted November 9, 2011 Ovako bio sam danas kod majstora da uradim mali servis,kad sam se vratio,kaze on meni druze dosao si u zadnji cas,da si jos malo vozio auto motor bi ti riknuo,kaze da je iz motora iscurelo jedva 1 litar ulja,kaze proveravaj ulje...e sad mene zanima kako to da mi nije na tabli komp upalio "gresku" da fali ulje ili bilo sta ? imam tablu od jtd 2003god sa obrtajima i temp... (tabla nije resetovana "blinka") ali mislim da to nema veze da bi trebalo da pokaze kada fali ulje ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 9, 2011 Pa znaš, postoji neko nepisano pravilo da ako ti se uključi lampica od ulja da se pomoliš Bogu i nadaš se da mu se ništa nije desilo! Nikad ne čekaj lampicu, ulje uvek proveravaj! Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2334 Posted November 9, 2011 treba proveriti,zasto nisi imao puno ulja u notoru,mozda je neki drugi uzrok ,a meni je bas cudno,imam i ja punta sa tim motorom,i meni skoro i ne trosi ulje,mozda 300 grama,na 10000 km,al ak bas toliko trosi,onda je bas za remont Quote Share this post Link to post Share on other sites
oktopod 283 Posted November 9, 2011 Nemoj odmah da se plašiš da je motor za remont nego ubuduće gledaj ulje, sad gledaj svaki dan, a ubuduće ako se pokaže da ne nestaje brzo jednom nedeljno ili i ređe, češće, kako se setiš i proceniš...I gledaj da li će prvih par hiljada od zamene da stoji na mestu a onda krene da nestaje, meni se dešava tako, prvih 5 ljada od zamene ne troši, onda krene da nestaje, to je znak da je ulje lošeg kvaliteta, probao sam razna, isti đavo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 9, 2011 Pa nije čovek ni naveo koliko je prešao s tim uljem... A to je tačno da hoće odjednom da počne da troši ulje ako je loše! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 23 1 Posted November 9, 2011 Ima logike sto je banjo rekao.IImao sam prilku da vozim te puntice i imao sam slucajeva u predhodnoj firmi da su ih zaticali sa litar ulja u karteru pri malom servisu.Nece da upali lampicu!Jednostavno proveravaj nivo ulja svakih 5,6 dana,zavisi koliko prelazis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted November 10, 2011 Ulje mora da se proverava na meracu, redovno!Ako se upali lampica ulja, velike su sanse da je vec kasno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone 0 Posted November 10, 2011 Proveravacu sada redovnije ulje,pa cu videti koliko trosi...nego mislio sam da se ta lampica pali kada nema dovoljno ulja Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted November 10, 2011 Ona se pali kada se izgubi pritisak, a kada se izgubi pritisak onda nikako nije dobro! Quote Share this post Link to post Share on other sites
shone 0 Posted November 11, 2011 Moracu sad da izmerim kompresiju motora, cisto da vidim da voznja na l ulja nije ostavila neke posledice Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted July 26, 2012 Evo mene sa jos jednim problemom. Naime majstor mi je menjao hihtung poklopca motora, vratio sve i stavio dihtung masu. Rekao mi je da mi malo baca ulje na usisnu granu, onu koja ide do filtera za vazduh. E sad, od kad je to radio presao sam oko 1000 km, ulje na meracu mi je bilo malo iznad pola a danas kad sam proveravao jedva je na minimumu Odokativnom metodom sam video da je ta usisna grana masna od ulja ne daj boze. Pre toga je nesto malo trosio ulja, nista znacajno. A ispod kola mozda barica precnika pola cm. Sta da radim? Poludecu ovo je treca stvar oko punta koja me zeza u skorije vreme Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted July 26, 2012 Pretpostavljam da je isti princip kao i kod benzinca, tj da iber lauf zavrsava u usisu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 26, 2012 vidi da li je taj majstor dobro stego poklopac motora da mu nije koji navoj krepo i on samo nabio brezon i reko ti da teras misleci da nikada vise nece da se vrnes kod njega... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted July 26, 2012 Tebe koliko vidim odavno zeza to sa potrosnjom ulja, vidi da liduva ili odi u servis i izmeri kompresiju. To je obican 1,9ds nema tu puno mogucnosti za taj problem, ili karike ili gumice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted July 26, 2012 Ako duva na iberu onda su karike . . . Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted July 26, 2012 Ma Fiat je zeznut, ima konusne karike pa hoce cesto da stradaju i klipovi, a oni su ti brate oko 100e komad. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted July 26, 2012 Pa verujem da bi mnogo lose radio na leru da je neki klip ciknuo, ja sam kod mene menjao samo karike posto su bile totalno spaljene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted July 26, 2012 Ne mislim na pucanje klipa, nego se razlokaju kanali u koje ide konusna karika o onda nova karika ima lufta i seta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted July 27, 2012 (edited) Auto ekstra radi. Na leru je miran rad, vuce sasvim normalno, ne stuca...Danas cu da ga vozim kod istog majstora pa cu da vidim. Otvarao sam kuciste za filter vazduha, tamo nema ni grama ulja, dok je sve ispod tog usisa od ulja. Moguce da nije dobro stegao selnu koja spaja taj usis i plastiku koja ide na motor...Javljam danas sta je bilo...Evo i zaokruzeno ispod kog dela je sve vlazno od ulja... Edited July 27, 2012 by Marko Vasic Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted July 27, 2012 Bio sam kod majstora, curi ulje kod tog usisa, i do bas zestoko curi. Kada smo otvorili cep gde se sipa ulje, motor bas onako zestoko duva, tako da mi izgleda ne gine otvaranje motora, obrada glave i menjanje karika. Posto mi nije nesto pouzdan ovaj majstor, trazi mi 200e za to. Jel to ok cena? Ili da idem kod nekog drugog? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted July 27, 2012 pogledaj inbox... pa mozda i nece morati da se otvara motor... pozdrav... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted July 27, 2012 Cena je po meni prosecna ako su samo ruke u pitanju naravno. Spremi se dobro i psihicki i finansijski ako si za taj poduhvat...i nadji dobrog majstora od poverenja. Bez nekih 600-700e ne mozes da zavrsis intervenciju ako su klipovi ok. i glava i to bez menjanja seta kvacila i bez remonta pumpe i dizni....Sta da ti kazem, zao mi je i ja sam prosao kroz to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted July 27, 2012 Definitivno ti treba dobar majstor ako hoces da to ispadne kako treba. Ja sam moj rasturao kod tece u servisu natenane i hvala bogu samo je trebalo karike zameniti i bile su 50eur a ostalo je dosta skupo Ruke su tu dosta veliki trosak pa kad vec placas gledaj da ispadne kako treba je posle toga bukvalno imas nov motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
urkozamanje 1 Posted July 28, 2012 Iskreno ne daje mi se 600-700 eura za servis motora+200e za set kvacila, za auto koji vredi oko 2000e. Videcu da nadjem drugi motor, da vozim auto kod burazera u JA i da ga zamenim. Mislim da mi to dodje nekako najisplatljivije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted July 28, 2012 I kod mene se pojavljuje ulje tamo, menjali smo dihtung i sve ocistili, ali vidim da je opet masno tamo, kad menjam ulje ono sto ostane od 5L dolivam po malo s vremena na vreme, i ne trosi mi ulje, ali ako bude nekih vecih problema, mislim da je bolja varijanta jtd ili mjet motor, a ne da se otvara ovaj, jer ko zna na sta moze da izadje, ranije sam mislio da je generalna bolja varijanta, ali sad verujem da je bolje naci bolji motor i gotovo. Quote Share this post Link to post Share on other sites