Dr cosworth 5 Posted November 6, 2011 Samo da ne bude skupa skola Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted November 6, 2011 Imam nesrecanika motor 1.2 8V, kilavac! Ima li smisla cipovati benzinca, posto sam video da isti motor npr. u fiatu 500 sa istom kubikazom ima 69ks sto bi ako je moguce izvesti na mom motoru bio odlican dobitak i bar malo vise snage.Takodje me intresuje posto vec imam ponudu da li neko nesto zna o ovoj firmi www.protuning.tk imaju neku akciju i kazu da rade svoje mape ne kopiraju drugih tunera.Fiat 500 za razliku od punta u tom motoru ima drugacije ubrizgavanje, mozda i malo drugaciju glavu. Ako ti ponude vise od 5ks, zasto da ne odes tamoa ali im spomeni da si bio na dynu i da ces posle ici da izmeris konjazu pa insistiraj da ti garantuju za te konje!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted November 6, 2011 ^^^ A kako ce da mu izvuce te konje na atmo motoru?Jedino guranjem paljenja u ranije sto moze dovesti do gorenja klipova jer nemamo mi ovde gorivo za to planinarenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 6, 2011 Samo da ne bude skupa skola dele letke po celom gradu,to je onaj fazon ako nas pozovete u roku od 30min dobicete i peglu gratisa inace iumaju akciju vec godinu dana od kada sam prvi put zatekao flajer ispod brisaca Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted November 6, 2011 Ma samo da ne bude Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 6, 2011 Paaaaa, velika je verovatnoca da ce tako da bude, ako uopste i prihvate da rade atmo motore, mozda ce se u startu ograditi...Verovatno imaju gomilu generickih mapa pa rade paste na fabricke da ne shebu immo i udri me do zore... Morace neko da ode da proba, samo da nadjemo jos nekoga sa JTD / TDI traktorcicem Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted November 6, 2011 sad postoji zakon o zastiti potrosaca,ne bi smeli da se zezaju...mape su sigurno dobre ne znam samo za pegle sto daju gratis kakve su!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
ficoman 11 Posted November 6, 2011 Ma nestto su mi sumljivi, zato sam ovde i pitao. Rekose ko nije zadovoljan nemora da plati. Da sacekam da neko drugi prenese svoje iskustvo, i ovako sam juce te pare za chip potrosio na krovne nosace. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 7, 2011 BravoJTD je MENI odradio JAKO DOBRU mapu sa kojom automobil ide dobro, juce je probao Boki, podvarak se provozao samnom i rekao da ide kao zmaj i da ne pipam nista. Kada mi to kaze dvoje ljudi kao sto su njih dvojica, meni je to dovoljno da znam da je posao dobro odradjen.Dakle, ovo nije reklama za momka, ovo je jednostavno PREPORUKA za njegov rad. Bio je otvoren za predloge, uradio sam jedan remap, nakon otvaranja izduva smo pojacali mapu na moj zahtev. Nista dodatno nije naplaceno, a mapa je doradjena momacki. Kako je radjena, ne interesuje me, bitno je da ide dobro. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dulegti 1 Posted November 8, 2011 Evo da i ja nesto napisem...Imao sam mapu koja je razbijala..Ali bukvalno...Sa felnama 16 i 17 je, u voznji, kidala sve pod sobom..Tockovi su vrteli kao ludi,jednostavno sam preskakao sve pred sobom..Ali sam to zato i po dzepu osetio...Menjao sam zamajac i ostale delove u januaru i sad opet pre neki dan..Zamolio sam kolegu Bravo JTD da mi napravi neku novu mapu,posto se auto prodaje i ne bi da to moje iskustvo nekom poturim da ima neko iste probleme..Malo smo se igrali i vozali,pogledali potrosnju pa je video kako vozim i koji mi rezimi najvise trebaju pa mi je pravio jos jednu...Mislim da to sve OK radi i moje preporuke idu za njega...Stvarno je sve u redu i voljan je za saradnju i slusa zelje kupca...Moju staru mapu je Boki dobio,preneo sam mu moja iskustva sa njom,pa moze da se igra sa njom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 850 Posted November 8, 2011 Jesi tu brutalnu mapu imao u kolima onda kad smo se potegli? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dulegti 1 Posted November 8, 2011 Da,tu sam imao...Nije bila neka velika razlika,a ova nije taj extrem kao kod tebe..Ovo je ipak bilo za svaki dan... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 8, 2011 Veoma loša iskustva sa Gumetinom (sve njegove su izazivale greške i izazivale safe mode).Dobra iskustva sa Revochip mapama u 2 automobila, već 3 godine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 850 Posted November 8, 2011 Što se Novespeed (Raleta Gumetine i Aleta) tiče, imam samo reči hvale i to baš baš, ma šta god drugi pričali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 12, 2011 Evo da napisem, kako bih rekao - finalni utisak sa dva tjunera...Prvi remap - BravoJTD - auto ide OK, nista specijalno, ali ide bolje.Drugi remap - prepravka - auto ide jos bolje, prve dve brzine povlaci momacki, ali u 3oj i 4oj ide kao baba, nista,mrtav, ko magare. To mi je reklo troje ljudi da bi me na kraju u utorak vece Boki ostavio sa svojom fabrickom mapom na Stilu ne znam ni ja za koliko duzina, cega vec i kako se to meri...Poslao sam nakon toga BravuJTD moje fajlove, poslao mi i doradjen fajl koji sam LICNO doradio (ECMdzijskim putem) na doradu, i nisam ih dobio narednih par dana iako sam na moju zelju i insistiranje zeleo da auto ide bolje i povlaci iz nizih obrtaja.Po 1001 put sam upozoren kako to nije zdravo po motor, biiip zamajac, sta vec, prica koju sam cuo posle prvog mapiranja, pa nakon drugog, i sta vec... Ok, postujem, ali ako ja zelim da dimim i da idem ko popizdeo, onda se kaze da neko ne zeli to da radi i zavrsimo svaku pricu.Ovako sam bio iscuclan, 2x isao u NS na mapiranje, placao gorivo, mapu, putarinu, da bi me Boki prestigao sa fabrickim stilom. Kako je u medjuvremenu stigao i moj primerak Galeto konektora, skinuo sam "mape" i pogledao sam sta se tu desava. Neki su mislili da ih zajebavam kada su videli sta je u mom ECU-u.Ne daje garanciju za svoj rad, kao i ostali tjuneri. Da mi je crko auto na povratku za Beograd, platio bi mi kvar?!?Tvoje poimanje ove materije i nastup su ti ugasili karijeru tjuninga automobila i pre nego sto je pocela, JEDNOM jedinom nezadovoljnom musterijom kojoj nisi hteo da POSOLIŠ mapu.Nema potrebe da mrsim dalje - moje iskustvo ostaje za vek vekova na stranicama Interneta. Onda sam se obratio tamo gde je i trebalo u samom startu. Ale je odradio mapu, jedan od najstarijih tjunera u Srbiji (po recima kolege BravoJTD) i auto nije vise ono sto je bio. Automobil sada stvarno ide. Bas dobro ide.Tako da, ako imate zelje i zelite da budete "sigurni" sa remapiranjem automobila - mozete i kod BravoJTD-a da radite. Covek ne sme da posoli i to je to. Nesigurnosti - iako je od samog pocetka sva odgovornost na meni. Nije vredelo ni sto sam kumio i molio - covek je odradio SAFE mapu za sebe, a mene ko piiip, kotrljam brze nego fabrika svakako.Ako zelite kvalitetan i ozbiljan rad sa ozbiljnim spravama, potkovan dugogodisnjim kvalitetom - obratite se Aletu bez da mislite. Ljudi ce uraditi sve sto zelite i kako zelite na vasu odgovornost, ako hocete da dimite i letite, omogucice Vam to. Ovde sam odmah trebao da odem.Eto, imamo SAFE varijantu, a imamo i momacku varijantu koju vozim par dana vec. Utiske cu pisati vremenom, svaku promenu, kvar, bilo sta neocekivano - bice ispraceno na forumu. I da ne zaboravim za kraj - sa "pojacanim" mapama od BravoJTD-a automobil se tresao, zbog momenta, nosaca, klizaca, sasije, to niko zivi ne zna....Sa ovom mapom sada - to je pola sekunda, a ne agonija od par sekundi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted November 12, 2011 Kao prvo ja nisam razumeo šta želiš sa mapama koje si mi poslao na e-mail. Mislio sam da želiš da pogledam šta si radio a ne da opet nešto prepravljam. Svakako pogledao sam ali zbog obaveza nisam stigao da ti odgovorim na taj e-mail.Kao drugo, tačno je da sam ti napisao da je Ale jedan od najstarijih tunera u srbiji pa samim tim cenim da je i najiskusniji. Svakako iskusniji od mene, tako da to dugogodišnje iskustvo i reputacija njemu dozvoljavaju da radi neke ekstremnije stvari. Evo i zašto. Ako ti on napravi mapu zbog koje će ti riknuti turbo za 3 meseca svi će se složiti da ti turbo nije valjao jer je on neko ko je uradi 3000 auta i nikom nije crko turbo (na primer). A ako ti ja napravim mapu od koje će da ti rikne turbo za 3 meseca svi će reći da ti nisam dobro napravio mapu jer sam amater i uradio sam 30 auta a ne 3000. Iz tog razloga sam ja tvoj turbo podigao za skromnih 0,1bar a on ti je nasvirao turbo na 2,5 bari koji je inače i maksimalni boost koji taj turbo može da izdrži.Ja i dalje nemam nameru da nikome pravim mape koje su šetanje po ivici maksimalnog opterećenja svih komponenti motora. Kad budem i ako budem imaoo reputaciju kao on onda ću sebi dozvoliti takav rizik.Za moj pojam vozila tipa Bravo/Bravo/Marea koja su starija od 7 ili 9 godina nema potrebe pojačavati za više od 25% sve ostalo je veliki rizik. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted November 12, 2011 Ovde se pominje nekih 25% povecanja snage...E, pa ovako vozio sam fantomov auto bio je u autu pa moze da potvrdi auto je imao pojacanu mapu u 1 i 2 brzini a od trece je to bilo putovanje koje ne da je sporo nego nemas pravca da napunis brzinu sto u prevodu znaci da MAPA NE VALJA NISTA a te price o crkavanju turba su cista proizvoljnost. Sva ova igranja su do 1,5 bara pritiska znaci kad ne znas nesto da napravis ti "kazes nemoj to crcice ti turbo" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted November 12, 2011 A ako ti ja napravim mapu od koje će da ti rikne turbo za 3 meseca svi će reći da ti nisam dobro napravio mapu jer sam amater i uradio sam 30 auta a ne 3000. Iz tog razloga sam ja tvoj turbo podigao za skromnih 0,1bar a on ti je nasvirao turbo na 2,5 bari koji je inače i maksimalni boost koji taj turbo može da izdrži.U ovih 2,5 bara racunas i apsolutni pritisak? Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted November 12, 2011 Kako je u medjuvremenu stigao i moj primerak Galeto konektora, skinuo sam "mape" i pogledao sam sta se tu desava. Neki su mislili da ih zajebavam kada su videli sta je u mom ECU-u.Ne daje garanciju za svoj rad, kao i ostali tjuneri. Da mi je crko auto na povratku za Beograd, platio bi mi kvar?!?Tvoje poimanje ove materije i nastup su ti ugasili karijeru tjuninga automobila i pre nego sto je pocela, JEDNOM jedinom nezadovoljnom musterijom kojoj nisi hteo da POSOLIŠ mapu.Nema potrebe da mrsim dalje - moje iskustvo ostaje za vek vekova na stranicama Interneta. Nema razloga za preterivanje, dokumentuj to famozno u svom ECU-u i onda to pominji. Sve dok pišeš nešto što ti je neko rekao, a ti o tome nemaš pojma onda bolje ne piši. Nemaš dima (sam si se hvalio), auto ti znatno bolje vuče (sam si se hvalio), nisi imao ni jedan error (auto si maksimalno iscrpljivao da je išta bilo na granici on bi to pokazao. Bokiju je auto na dragu umirao više puta iako je mapu platio 6 puta manje nego ti)... Dakle sve same pohvale si imao i nijedan problem...Daj nam okači tu garanciju koju si dobio od drugih tuner(a).Da si imao problem sa prvom mapom nadoknadio bi ti štetu sa drugom već ne jer si insistirao na pojačanju i pored mog protivljenja odnosno na sospstvenu odgovornost.I na kraju da kažem svakako mi nije drago što si ti nezadovoljan, jer smatram da sam tebi ako nikom drugom izašao u suret. Imaš jako star auto sa anomalijama (pisao si u drugim temama) a želiš da ga naduješ do maksimuma i to će ostaviti posledice. Ostavimo vreme da pokaže svoje, nadam se da nećeš skrivati od nas posledice koje ćeš imati. Pri tome ne mislim da će za to biti odgovorna mapa koju si danas dobio od pomenutog tunera, on može biti jedino kriv što ti je izašao u susret iako svestan stanja i godišta tvog auta. Ali opet kažem njegova reputacija mu dozvoljava da se tako igra.Ovde se pominje nekih 25% povecanja snage...E, pa ovako vozio sam fantomov auto bio je u autu pa moze da potvrdi auto je imao pojacanu mapu u 1 i 2 brzini a od trece je to bilo putovanje koje ne da je sporo nego nemas pravca da napunis brzinu sto u prevodu znaci da MAPA NE VALJA NISTA a te price o crkavanju turba su cista proizvoljnost. Sva ova igranja su do 1,5 bara pritiska znaci kad ne znas nesto da napravis ti "kazes nemoj to crcice ti turbo"Ovo "auto je imao pojačanu mapu u 1 i 2 brzini" govori o tome koliko je tvoje poznavanje ove oblasti. BravoJTD nema mape podeljene po brzinama, jedna ista mapa je za 1, 2, 3, 4 i 5 brzinu...Nisam nikome napisao (rekao) "crći će ti turbo", napisao sam "AKO". Da je igranje sve do 1.5 jeste igranje je pa ko voli da se igra sa par stotina eura neka se igra. Kad se već prozivamo za znanje, ajde napiši nam tehničke karakteristike, model turba kod njegovog auta. Objasni mi razliku između njegovog i mog turba i recimo turba na audiju A4 TDI. A razlike postoje u mnogo čemu. A ako ti ja napravim mapu od koje će da ti rikne turbo za 3 meseca svi će reći da ti nisam dobro napravio mapu jer sam amater i uradio sam 30 auta a ne 3000. Iz tog razloga sam ja tvoj turbo podigao za skromnih 0,1bar a on ti je nasvirao turbo na 2,5 bari koji je inače i maksimalni boost koji taj turbo može da izdrži.U ovih 2,5 bara racunas i apsolutni pritisak?Jeste to je apsolutni pritisak ili kako god ga ti krstio i kod njegovog auta je isti sa fabričkom mapom na 4000rpm=2,07bari pa ako @fantomx kaže da mu sad turbo roka 2,5 bari možemo zaključiti da je isti u tom režimu opterećen više za 25%. Iskusni tuneri na ino forumima savetuju da ovo bude oko 7-8%. E sad to obično nije najveći problem, najčešće se boost povećava na nižim obrtajima viže nego na visokim što iziskuje njegovo daleko veće opterećenje jer se mnogo više i brže vrti pa samim tim i zagreva i onda kad se patosira dodatno osoljena mapa pravi daleko veću temperaturu izduvnih gasova pa nesretni garret turbo garantovano trpi bar 35-50% veće opterćenje. A isti kod pomenutog auta baca ulje (a vi ga savetovali da dotegne šelne) i ima lufta. Dakle možemo očekivati da sa takvim režimom rada rikne ili podigne ulje u usis i napravi nešto još gore. Opet kažem ko želi da od 10 i više godina stare naftarice napravi trkalicu treba da ide kod tunera koga je fantomx predložio i pohvalio. Srećno!@chelicDa se razumemo, ja sam počeo da se igram sa ovim mnogo pre nego što sam počeo da se time "hvalim" ovde i imao sam 99% mušterija koje nikad nisu bile na forumu bilo kom a ne na ovom i samo dve sa ovog foruma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted November 12, 2011 Moze se primetiti da imas visegodisnje iskustvo:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=36586&st=180Navodno sam nešto naučio i napravio sam svoju prvu mod mapu posle godinu dana i od subote se vozim sa njom, za sad nisam primetio nikakve anomalije. Crni dim baca ako se oprži pun gas sa 1000RPM ili preko 180km/h. Nema grubih vibracija motora i nema gubljenja linearnog ubrzanja do 4000RPM. Onako od oka oslanjajući se na par proba flekanja i na osnovu parametara cenim da je snaga dignuta na nekih 130-135KS.E sad to može biti subjektivni osećaj kakav sam imao kad sam prvi put seo u auto koji je remapiran. Dobra ubrzanja iz niskih obrtaja su me tada fascinirala a kasnije sam shvatio da ni 5KS sa tim nisam dobio.Menjao sam nekoliko tabela po sopstvenoj proceni i na osnovu skromnog znanja o tome i ako sam u pojedinim mapama sa neta i ovim garažnim nalazio da tuneri menjaju samo jednu tabelu, neki posle 1000 a neki posle 2500RPM.Zanima me mišljenje vas koji se bavite ovim ili ste pokušavali da napravite sopstveni remap, kako utvrditi ispravnost mod. mape? Bez valjaka naravno! Meni motor zvuči ok ali zvuči i onaj koji je od 900RPM opterećen nadpritiskom pa dok turbina ne zapeva vlasnik ni ne zna šta je uradio. Pretpostavljam da tuneri ne rado odaju ovakve informacije o tome na šta treba obratiti pažnju ali ništa me ne košta da pitam. Zanima me kako da potvrdim isoravnost ove mape? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted November 13, 2011 @ Bravo JTDHoces da kazes da je auto bio neispravan kada si uzeo da ga remapiras?Izvini sto me ne poznajes ali vozio sam auto sa "tvojom" mapom i moram ti reci da mi je zao kad sebe svrstas u tunere jer si decku prodao maglu i sad pokusavas da to ublazis.Ovde se pominje nekih 25% povecanja snage...E, pa ovako vozio sam fantomov auto bio je u autu pa moze da potvrdi auto je imao pojacanu mapu u 1 i 2 brzini a od trece je to bilo putovanje koje ne da je sporo nego nemas pravca da napunis brzinu sto u prevodu znaci da MAPA NE VALJA NISTA a te price o crkavanju turba su cista proizvoljnost. Sva ova igranja su do 1,5 bara pritiska znaci kad ne znas nesto da napravis ti "kazes nemoj to crcice ti turbo"Ovo "auto je imao pojačanu mapu u 1 i 2 brzini" govori o tome koliko je tvoje poznavanje ove oblasti. BravoJTD nema mape podeljene po brzinama, jedna ista mapa je za 1, 2, 3, 4 i 5 brzinu...Nisam nikome napisao (rekao) "crći će ti turbo", napisao sam "AKO". Da je igranje sve do 1.5 jeste igranje je pa ko voli da se igra sa par stotina eura neka se igra. Kad se već prozivamo za znanje, ajde napiši nam tehničke karakteristike, model turba kod njegovog auta. Objasni mi razliku između njegovog i mog turba i recimo turba na audiju A4 TDI. A razlike postoje u mnogo čemu.Posto tebi stalno treba neki prevodioc evo da ti prevedem prosto narodski.Mapa je losa ima udar na dve hiljade rpm i onda je mrtva a posto su kratke brzine[1 i 2]auto daje dojam da ide e kad ode u 3 onda se upuva jer je losa mapa o 4 je tuzno govoriti (a za 5 bi morali do Sida da idemo) jer tu vec treba nesto snage koju "tuner" NIJE ZNAO DA IZVUCENisam nikome napisao (rekao) "crći će ti turbo", napisao sam "AKO". Da je igranje sve do 1,5 jeste igranje je pa ko voli da se igra sa par stotina eura neka se igra.E nije sija nego vrat.Kad se već prozivamo za znanje, ajde napiši nam tehničke karakteristike, model turba kod njegovog auta. Objasni mi razliku između njegovog i mog turba i recimo turba na audiju A4 TDI. A razlike postoje u mnogo čemu. Da bi ti mogao samnom da razgovaras na tom nivou moras prvo da napravis nesto i prikazes nam svoj rad da vidimo koliko si kompetentan do sad nisi pokazao nista te ne vredi pricati o tuningu sa tobom. A turbina kod fantoma je "obicna" kod tebe i na tdi audiju je sa promenjivom geometrijom koja je napravljena da se smanji spool koje su imale turbine starije generacijeJeste to je apsolutni pritisak ili kako god ga ti krstio i kod njegovog auta je isti sa fabričkom mapom na 4000rpm=2,07bari pa ako @fantomx kaže da mu sad turbo roka 2,5 bari možemo zaključiti da je isti u tom režimu opterećen više za 25%. Iskusni tuneri na ino forumima savetuju da ovo bude oko 7-8%. E sad to obično nije najveći problem, najčešće se boost povećava na nižim obrtajima viže nego na visokim što iziskuje njegovo daleko veće opterećenje jer se mnogo više i brže vrti pa samim tim i zagreva i onda kad se patosira dodatno osoljena mapa pravi daleko veću temperaturu izduvnih gasova pa nesretni garret turbo garantovano trpi bar 35-50% veće opterćenje. A isti kod pomenutog auta baca ulje (a vi ga savetovali da dotegne šelne) i ima lufta. Dakle možemo očekivati da sa takvim režimom rada rikne ili podigne ulje u usis i napravi nešto još gore. Opet kažem ko želi da od 10 i više godina stare naftarice napravi trkalicu treba da ide kod tunera koga je fantomx predložio i pohvalio. Srećno!Ti izgleda ne znas sta je nadpritisak a sta je apsolutni pritisak ali to sad nije bitno. Prica oko mascenja turba ti je glupa jer svaki serijski turbo auto flisuje ulje a o tuniranim je glupo pricati MORA da izbaci po malo ulja jer napinje turbo i sto je veci aksijalni luft to vise baca ulja.Samo za tvoju informaciju postoje preozbiljne naftarice koje su stare i po 15g ali nema svrhe da pricam o tome sa tobom jer ti to ne bi razumeo Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted November 13, 2011 @chelicNaravno da nemam više godišnje iskustvo. U nekim postovima sam se namerno pravio naivan da čujem neke komentare (tvoje ne hvala) ali kad sam kasnije otišao na valjke i merio svoje 3 mape, sve su imale ciljanu snagu i sve su zadovoljile očekivanja. Razlike su bile +30% ja sam shvatio da mogu time da se bavim jer ono što sam na računaru radio na ternu se pokazalo. Nešto ne vidim ikog od vas da je igde okačio bilo koji rezultat da dyno merenja pre i posle remapa pa taman da ste 30 godina u ovom poslu.@Dr cosworthTa mapa nema nikakve udare ni promene na 2000rpm, pričaš nešto što ne znaš, mapa je ostala fabrika do 2200 to mogu da ti dokumentujem.Znam dobro o čemu pričam ali ti nisi znao da odgovoriš. Na dalje ignorisaću tvoje zlonamerne komentare, jer je nepotrebno komentarisati ih. Sam si sebe najbolje nahvalio Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted November 13, 2011 Da jos jednom ponovim, Gumetina je u Srbiji institucija Evo da ponovim moje iskustvo sa tom institucijom. Kod njega sam prvi put remapirao mog bivšeg jtda. Moji zahtevi nisu bili veliki. Želeo sam naravno da dobijem na performansama ali pre svega sam insistirao na dobrom funkcionisanju bezbednosti. Posle remapa bio sam zadovoljan kako auto ide, ali već na probnoj vožnji je počeo da izbacije "engine fault" na velikom gasu iz malih obrtaja. Kako nije uspeo da me ubedi da to tako treba, ostalo da ga vozim neko vreme da tačno utvrdimo kada se javlja greška. Ona je inače mogla da se izazove uvek na opisan način. Zamenili smo mapu, ubacili slabiju, situacija je bila slična. Umeđuvremenu sam detaljno pregledao auto kod nekoliko majstora i tako me put naveo i do Boom Electronika. Auto nije ni provozao Slavko je već znao u čemu je problem. Mogao sam da biram originalna mapa ili Revochip. Odlučio sam se na ovo drugo, auto neide slabije, do danas nemam problema.U međuvremenu saznao sam da je mapa koju sam od Gumetine kupio skinuta sa nekog torrenta. Iako je postao nedostupan na telefon putevi su nam se ukrestili. Nije bilo problema oko povraćaja love nezadovoljnoj mušteriji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted November 13, 2011 ...ono sto sam dobio je bilo ovako:Prvo par dana molbi da mi se posalju mape, fabricka i taj "remap" koji je tresao auto na 2300rpm u 5oj brzini kao da se isti raspada. Odmah sam to javio, smatrao sam da ne treba da bude tako.Otisao sam posle, ne znam ni ja vise, nekih 20 dana po drugi remap, sve vreme i dalje ne dobijam svoje mape i remape - ali drugi remap dobijam. Opet trazim i postajem sam sebi dosadan, posto ne volim bilo koga vise od dva puta da pitam nesto. Otisao sam iz Novog Sada sa pojacanim remapom koji je bio za nijansu bolji o prvog. Sutradan podsetio za slanje mapa, dobio prekosutra.Ucitavam svoju fabricku mapu, svoj remap i shvatam da u remapu nista nije menjano. Bukvalno nista, sve isto. Na to dobijam odgovor da je mozda greskom poslato nesto drugo. Onda nadjem DVE (2) stavke izmenjene u celoj mapi - mogu i da opalim SS kada dodjem kuci.U medjuvremenu stize Galletto. Brze bolje idem do kola. iscitavam mapu i bivam zaprepascen onim sto mi je poslao BravoJTD. Ali, tu nije kraj iznenadjenjima.Osim sto sam dobio pogresnu mapu, bio sam zaprepascen dozom rada koji je ulozen u pravljenje iste. Nakon toga pronalazim i mapu koja je skoro pa ista kao moja u kolima, s' tim sto je moja slabija od te. Kap je prelilo nejavljanje i neodazivanje na moje upite, te slanje PM-a 2 minuta nakon mog posta gde sam napisao da mi je Ale prepravio mapu. Video sam odmah PM i nisam odgovorio. Posle 40 minuta mi je poslao i SMS da imam PM. Nije nego.Dakle, prati se forum u invisible modu, nema se vremena da se posalju mape, ali odmah se nadje vreme za pecanje tudjih mapa i pisanje da ja imam Bokijevu mapu. Odakle tebi uopste takve informacije uopste? Oces i nju da ti dam ne bi li naucio kako da pojacas svoju mapu? Oces i Aletov da vidis kako to rade majstori?Sta tebi treba da napravis mapu? Cimam se iz Beograda dva puta u NS, na moja pitanja pre dolaska - odgovarao si sa - kad dodjes, kad dodjes...I ajde ovako - sada lepo pare koje si uzeo da uplatis na racun forumu da imamo da jedemo cevape kada se skupimo da se druzimo. Dovoljno si stete napravio, moras sada da nam kupis cevape. Smatram da si ECMdzija - tvoje poznavanje ove materije je ekvivalent kolicini onoga sto mozes procitati na netu vezano za tjuning.Eto ti, odgovorio si sam sebi na pitanje da li treba razmenjiati mape. Ne treba - jer bi se odmah videlo tvoje ne znanje i igranje sa tudjim kolima.Kada sam video koliko se protivis svemu tome, pa nakon toga "tvoj rad", sve mi je bilo jasno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marija12 0 Posted November 13, 2011 @ Bravo JTDHoces da kazes da je auto bio neispravan kada si uzeo da ga remapiras?Izvini sto me ne poznajes ali vozio sam auto sa "tvojom" mapom i moram ti reci da mi je zao kad sebe svrstas u tunere jer si decku prodao maglu i sad pokusavas da to ublazis.Auto koji sa fabričkom mapom poskakuje kad mu lagano puštaš kvačilo bez gasa nije ispravan. Lupanje plivajućeg i ogromne vibracije motora su nešto sa čim se vlasnik auta složio konstantacijom "znam da ne valja". To što si ti vozio taj auto meni ne znači ništa. Nema razloga da tvoje mišljenje meni igra neku ulogu u životu iako ti tripuješ da si neka mega zvezda. Nisam mu prodao maglu, prodao sam mu odličnu mapu, Ne mapu SKINUTU SA NETA kao što su to radili neki ovde pomenuti tuneri.Dečko je iskukao mapu za 50€ i to na rate, upoznao sam ga sa tim da neću praviti hc mapu i obrazložio zašto. Uradio sam posao i nakon toga su ga isprobali on i @vule koji ima bravu sa istim identičnim motorom. Oboje su prokomentarisali da auto jako lepo vuče nakon toga, s'tim da je vule dodao da to nije kao kod njega ali da se itekako oseti. Neki članovi su još davno ovde pisali da se dobra mapa jedva i oseti, pod to dobra mislim safe mapa ne neka nadrndana. Elem, nakon remapa momak insistira da se to na njegovu odgovornost pojača. Probao sam nekoliko dopuna i dodao snage ali sve iznad 2500rpm zato što se plivajući razvlačio previše na 2000rpm.Evo kako je tada rad on tada prokomentarisao:BravoJTD je MENI odradio JAKO DOBRU mapu sa kojom automobil ide dobro, juce je probao Boki, podvarak se provozao samnom i rekao da ide kao zmaj i da ne pipam nista. Kada mi to kaze dvoje ljudi kao sto su njih dvojica, meni je to dovoljno da znam da je posao dobro odradjen.Dakle, ovo nije reklama za momka, ovo je jednostavno PREPORUKA za njegov rad. Bio je otvoren za predloge, uradio sam jedan remap, nakon otvaranja izduva smo pojacali mapu na moj zahtev. Nista dodatno nije naplaceno, a mapa je doradjena momacki. Kako je radjena, ne interesuje me, bitno je da ide dobro.E sad je dobio neke nagone da sam sebi protivreči. Mislim da sam ga maksimalno ispoštovao i izašao mu u susret u svakom smislu. Nisam jedino zadovoljio njegova očekivanja u smislu dobijene snage i zato je našao drugog tunera sve to lepo ovde napisao. Ja sam odgovorio na to i 'ajde da o tome završimo. Svako je rekao šta je imao.Da bi ti mogao samnom da razgovaras na tom nivou moras prvo da napravis nesto i prikazes nam svoj rad da vidimo koliko si kompetentan do sad nisi pokazao nista te ne vredi pricati o tuningu sa tobom. A turbina kod fantoma je "obicna" kod tebe i na tdi audiju je sa promenjivom geometrijom koja je napravljena da se smanji spool koje su imale turbine starije generacijeO kom nivou ti govoriš kad turbine deliš na obične i neobične? Kad ne znaš da su obe i moja i njegova varijabilne! Ti ne da nisi na mom nivou, nego si daleko od njega ko srbija od eu. To su neke elementarne stvari o tipu a ne tehičke karakteristike. Ne znam možda si ti negde nešto i uspeo da postigneš i dokažeš ali ovde u ovoj temi si samo dokazao na prvom mestu neznanje a na drugom ne kulturu i ne vaspitanje prilikom obraćanja drugim članovima....ono sto sam dobio je bilo ovako:Prvo par dana molbi da mi se posalju mape, fabricka i taj "remap" koji je tresao auto na 2300rpm u 5oj brzini kao da se isti raspada. Odmah sam to javio, smatrao sam da ne treba da bude tako.Otisao sam posle, ne znam ni ja vise, nekih 20 dana po drugi remap, sve vreme i dalje ne dobijam svoje mape i remape - ali drugi remap dobijam. Opet trazim i postajem sam sebi dosadan, posto ne volim bilo koga vise od dva puta da pitam nesto. Otisao sam iz Novog Sada sa pojacanim remapom koji je bio za nijansu bolji o prvog. Sutradan podsetio za slanje mapa, dobio prekosutra.Ucitavam svoju fabricku mapu, svoj remap i shvatam da u remapu nista nije menjano. Bukvalno nista, sve isto. Na to dobijam odgovor da je mozda greskom poslato nesto drugo. Onda nadjem DVE (2) stavke izmenjene u celoj mapi - mogu i da opalim SS kada dodjem kuci.U medjuvremenu stize Galletto. Brze bolje idem do kola. iscitavam mapu i bivam zaprepascen onim sto mi je poslao BravoJTD. Ali, tu nije kraj iznenadjenjima.Osim sto sam dobio pogresnu mapu, bio sam zaprepascen dozom rada koji je ulozen u pravljenje iste. Nakon toga pronalazim i mapu koja je skoro pa ista kao moja u kolima, s' tim sto je moja slabija od te. Nikad se ni u jednom trenutku nisam obavezao da ti dajem bilo kakve mape i informacije za te novce. Sve informacije, iskustva, mape, uputstva si dobio jer sam smatrao da si OK momak. Na žalost pokajao sam se. Nemam ja nikakvu obavezu da 3 puta radim remap i da ti pritom dajem sve te mape. Onog trenutka kad si provozao auto i rekao da si zadovoljan mi nemam više o čemu da govorimo. A ti se javljaš posle mesec dana na doradu i ja ti opet izlađem u susret a još nisi ni platio. Pa gde to ima? Što si se hvalio svuda unaokolo, kačio snimke na kojima si za 8s dolazio do 100km/h ako ti je mapa bila slabija od fabričke? Toliko sam sebi protivrečiš da je to van svake pameti.Kap je prelilo nejavljanje i neodazivanje na moje upite, te slanje PM-a 2 minuta nakon mog posta gde sam napisao da mi je Ale prepravio mapu. Video sam odmah PM i nisam odgovorio. Posle 40 minuta mi je poslao i SMS da imam PM. Nije nego.Dakle, prati se forum u invisible modu, nema se vremena da se posalju mape, ali odmah se nadje vreme za pecanje tudjih mapa i pisanje da ja imam Bokijevu mapu. Odakle tebi uopste takve informacije uopste? Oces i nju da ti dam ne bi li naucio kako da pojacas svoju mapu? Oces i Aletov da vidis kako to rade majstori?Sta tebi treba da napravis mapu? Cimam se iz Beograda dva puta u NS, na moja pitanja pre dolaska - odgovarao si sa - kad dodjes, kad dodjes...I ajde ovako - sada lepo pare koje si uzeo da uplatis na racun forumu da imamo da jedemo cevape kada se skupimo da se druzimo. Dovoljno si stete napravio, moras sada da nam kupis cevape. Smatram da si ECMdzija - tvoje poznavanje ove materije je ekvivalent kolicini onoga sto mozes procitati na netu vezano za tjuning.Eto ti, odgovorio si sam sebi na pitanje da li treba razmenjiati mape. Ne treba - jer bi se odmah videlo tvoje ne znanje i igranje sa tudjim kolima.Kada sam video koliko se protivis svemu tome, pa nakon toga "tvoj rad", sve mi je bilo jasno.Forum pratim preko mobilnog kad nisam kući zato me ne vidiš da sam online, jeste posalo sam ti PM u kom tražim tu nebo mapu. Tražio sam i od bokija njegovu... I šta sam dobio? Podvalio si priču o razmeni mapa. Da se razumemo ovo svojatanje si ti prvi potvrdio da posle ne bude da ja tripujem. Budi siguran da ću narednim danima (ako pre toga ne izgubim živce) objaviti neke detaljne tutorijale i dokazati da znam, umem i hoću da podelim.To u čemu ja radim moglo je da se zaključi još pre nego što si ti napisao jednu o chipovanju. Jel ovo ECM I dok sam ti u drugoj temi skretao pažnju neispravne drajvere za ECM ti si pisao da je baza drajvera zavidan i ok radi: Sad ti mene učiš da to isto ne valja. Između ostalog napisao si i sve ovoDa ne radis dobro, verovatno ne bih ni dosao kod tebe, ne bih se ni cimao do NS-a dva puta. Mogao sam da odem kod Gumetine i da zavrsim sve bez da vozim u NS. Ali nisam, i ti to znas, kapiras? Cenim tvoj rad i trud, ali samo ti znas sta si radio sa mojom mapom, ja ono sto vidim necu odgonetnuti jos neko vreme, bar dok se ne zainteresujem dovoljno za to.Ili ovoJa zaista ne znam zasto se tjuneri kriju po stranim forumima, Ale944, Rale, ti, svi ste vi lutali po inostranstvu i pitali onde gde ste mogli da dobijete odgovor. Na kraju da ti kažem. Mlad si momak, pametan izvoli nauči radi, prodaj petljaš šta god želiš nemoj graditi svoju karijeru tako što ćeš pljuvati po drugima. Imao si priliko da naširoko i nadugačko kažeš šta imaš, odgovorio sam ti na sve. Ko shvati shvatiće. Vreme će pokazati kako ko radi.Želim ti sve najbolje. Quote Share this post Link to post Share on other sites