Jump to content
FAS Goran
MilosJTD

Chip Tuning (iskustva sa raznim firmama, pojedincima)

Recommended Posts

Ja sam sa prethodnim Stilom 1.9 JTD i Alfa Romeo 156-icom 1.9 JTDm 16V imao iskustva i sa Raletom (Nova Speed) i sa Dejanom (Safe chip tuning).

Moj utisak je da obojica imaju znanje, stečeno iskustvom. Sada je već sigurno prepustiti auto kod bilo koga od njih dvojice jer su radili na mnogo, kod nas rasprostranjenih JTD (sve varijante), TDI, HDI, motora.

Što se samog remapa tiče, i sa jednim i sa drugim sam imao pozitivno iskustvo. 

Kod Raleta sam odmah dobio neku hard varijantu koju smo ublažavali do mere koja mi odgovara, a kod Dejana sam inicijalno dobio, za moj ukus, blagu mapu koju smo pojačavali do mere  koja mi odgovara.

 

Cenim da je najveći problem kod nas to što dosta ljudi voze automobile stare 10-15 godina sa pređenih xy km, održavaju ih štapom i kanapom i onda vide da za 50-100 € mogu da bobiju znatno bolje perdormanse. Mogu, nije problem. Ne želim da branim tunere, ali većina tih automobila će tresti pri ubrzavanju čim se malo podigne snaga, jer retko ko menja zamajac dok ne počne baš da zvoni. Dimiće jer, jebiga, dizne, turbina i senzori u usisu nisu isti kao što su bili 2005. Oni bolje upućeni znaju koliko Nm trpi kvačilo, zamajc, menjač... za određeni model automobila.

 

I, posle svega, moja odluka je bila da kupim Bravo star 5 godina sa fabričkih 150 ks i 305 Nm i da ga ne pipam. Tako je već skoro 3 godine. Retko ga forsiram, ali kada stisnem gas on ide odlično. Meni dosta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna ko radi chip tuning na Stilu benzincu 1.6, Opelov? Po mogucnosti u okolini NS :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@horvat

 

Niko neče to da radi jer tu nema šta da se dobije. Niko neće da se ''preganja'' posle sa vlasnikom da li je dobio 2, 3 ili moooožda 5 KS.

Ukratko, mani se čipa kod tog motora, nema od toga ništa. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citao sam malo strane forume, pisu 10-12 konja. Jos ako bi bilo u kombinaciji sa onom K&N pecurkom...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze na vecini atmo benzinaca da se dobije nesto, samo je stvar kompromisa koji ce se usput napraviti kao i da vecina "strucnjaka" su samo "strucnjaci" za J... To Dimi i To Dimi Iracionalno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kada su ljudi nerealni pa ocekuju dobitke kao na turbaku I da se oseca itd.

Pa bi hteli I da se nesto smanji potrosnja, a to moze donekle samo na motorima sa direktnim ubrizgavanjem (dakle osim td samo najnoviji benzinci)...

Moj stari punto 1.2 mk2 sport sa 80ks je bio cipovan I imao kompletan sportski izduv, tako je iz italije doteran I isao je primetno bolje od drugih 1.2 16v, a egal sa mk2.5 sport 1.4 16v 95ks.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Milutin-NS said:

^ :rofl:

 

 

Zaboravih jos na Dimi Crno Iza :lol: Sad mi drug rece :D

 

Kod atmo benzinca najvise vredi napraviti redovan usis hladnog vazduha sa ram air efektom, redovna 4-2-1 izduvna grana i recimo preci sa 95ice na 98micu, kad se lepo nagura paljenje, moze da se dobije vise snage tu kod momenta nego kod maksimalne snage, naravno po cenu vece potrosnje jer je tamo "mrsavija" smesa, jos ako je neki slabiji model motora a pase sa nekog veceg bregasta, jos bolje kao i veci leptir, podizanje blokade po potrebi itd... To relativno nije puno para a ima da ide STAVRNO brze nece samo da se oseti kao kod crno dimaca :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa yugisom, ali ne znam zasto, uvek sam malo skeptican prema tim 'hardverskim' zahvatima.

Ne znam zasto svi kad spomenem chip tuning atmosferskog benzinca krenu pricu o ocekivanjima nemoguceg? ne znam za druge ali ja u potpunosti razumem sta se dobija kod atmo a sta kod turbo motora i uopste nemam velika ocekivanja... Samo bih voleo naci nekog ko zna i ko je radio :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo, verujem da @Milutin-NS ceka da se javim, da mu je@Dezurni vec javio.

Grande izbacio 175ks kod SCT na valjcima.

Mada postoji i ponekog "ali", a to je tromost na nizim obrtajima, overboost u visim i neispeglana kriva snage koja pada nakon 3600 obrtaja.

Razmisljam o ciscenju turbine i proveri geometrije, ali samo o tome, jer u poslednje vreme postoje losa iskustva sa remontom turbine.

A Dejan je svakako rekao da ce ispeglati mapu. Ova je spucana pre 2 god i nismo ni ispratili parametre, sto je donekle moja greska.

Sa jedne strane 175 zvuci dobro, sa druge, tih 175 se ne pokazuje u pravoj meri zbog navedenih razloga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pusti mi grafikon na viber ili pp bas me interesuje, cak ispada da si imao vise ks od superba kada smo se peglali onda, ali kriva snage...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Bingodalton said:

Evo, verujem da @Milutin-NS ceka da se javim, da mu je@Dezurni vec javio.

Grande izbacio 175ks kod SCT na valjcima.

Mada postoji i ponekog "ali", a to je tromost na nizim obrtajima, overboost u visim i neispeglana kriva snage koja pada nakon 3600 obrtaja.

Razmisljam o ciscenju turbine i proveri geometrije, ali samo o tome, jer u poslednje vreme postoje losa iskustva sa remontom turbine.

A Dejan je svakako rekao da ce ispeglati mapu. Ova je spucana pre 2 god i nismo ni ispratili parametre, sto je donekle moja greska.

Sa jedne strane 175 zvuci dobro, sa druge, tih 175 se ne pokazuje u pravoj meri zbog navedenih razloga.

 

To i olimpijci glavna vest ovih dana, nas dvojica samo o tome ;) prvi put cujem/citam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da nisam nista rekao sem cinjenica, ko se oseca prozvanim slobodno neka mi dokaze suprotno, moze da napravi snimak pa da mi pokaze da dizel ne dimi, meni nije problem da priznam da sam pogresio.

 

Vule, ako zelis da se nadjemo na pola puta da dokazes svoju tvrdnju, ja cu biti toliko dobar da te pustim da mi dokazes da imas samo 2 puta brzu masinu, ne 3 puta brzu. I to cu te pustiti u tvojoj disciplini da dokazes, 2 puta brzi auto znaci da na 400m si spreman da mi das 100m fore i da ces pobediti, ako si za, reci cu ti vreme i mesto. Verujem da ne moram da objasnjavam zakone iz fizike zasto je tako.

 

Sem par benzinaca na forumu, nisam video ni jednog brzeg od 50% i to iskljucivo na pravcu ukljucujuci i dizele. Samo sto treba znati da vecina vas je zavrsila da ubrzava auto sa modifikacijama, a ja nisam stigao ni do pola.

 

I ako moze bez 24h smisljanja smesnih izgovora na moj komentar.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo moj ne dimi :)

 

On 8/25/2016 at 8:08 AM, Milutin-NS said:

To i olimpijci glavna vest ovih dana, nas dvojica samo o tome prvi put cujem/citam

 

A rekao@Dezurni juce da ce te obradovati merenje, jer ipak si tu sa 175ks. Sa druge strane, snaga na 4000 mi je oko 155, sto je zapravo realnija slika. Ona koju smo i@vagenovac i ja zakljucili u potezanju sa njegovim Superbom sa 170ks. Al ispeglacemo i to :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/25/2016 at 8:15 AM, Bingodalton said:

Evo moj ne dimi :)

 

Potvrdjujem! A ide kao nevreme!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...