Jump to content
FAS Goran
MilosJTD

Chip Tuning (iskustva sa raznim firmama, pojedincima)

Recommended Posts

Pre 30-40 dana sam odveo drugara iz C.Gore da čipuje passata B5,5 sa automatskim menjačem u "Pro tuning". Ljudi su odbili da mu urade remap jer su lamele pri kraju. Dogovor je ostao da se to odradi,i onda može remap, ili ako baš insistira, može i odmah ali proklizavaće na potapanju gasa.

Po meni skroz korektno !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi razmisljam se da odradim chip tuning ali sam malo skeptican posto imam selespeed menjac, moze li imati neko negativno dejstvo po menjac?

Ne verujem. A koji to auto imas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi razmisljam se da odradim chip tuning ali sam malo skeptican posto imam selespeed menjac, moze li imati neko negativno dejstvo po menjac?

Ne verujem. A koji to auto imas?
1.3mjet 70ks selespeed menjac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa selespeed su mi rekli, mogu da menjam sam + - a mogu da stavim i sam da menja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Procitao skoro celu temu i na kraju nemam pojma gde da teram auto.da li je bolje da teram kod bobo sport ili u nova speed chiptuning ili na nekom drugom mestu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne može niko da odlučio umesto tebe šta ćeš raditi sa svojim autom. ;)

Zamisli i da neko odluči umesto tebe i kaže ''idi tu i tu'', a onda možda posle par meseci nešto pođe po zlu sa autom. Još ćeš da kriviš tog čoveka koji ti je rekao da ideš kod tog i tog... :)

Zato ova tema postoji da ljudi napišu svoja iskustva sa svojim autom...ali ne i da odluče gde će neko drugi da ide sa svojim autom. Tu odluku donosiš sam. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neces pogresiti gde god da odes. Moj iskustvo sa bobosportom je odlicno. Auto mi je kod njih cipovan i sve ok , zadovoljan sam. Nova speed takodje takodje dobri ;)

Edited by stefankmn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao što reče Neša, na tebi je da odlučiš. Većina u zdravlju i veselju vozi remapirane automobile, ali ima i onih koji kukaju. Dođu ovde, napljuju tjunera i odu, i više se nikada ne pojave. Verovatno zato što su im automobili bili izakani i prešli mnoooogo kilometara, i posle remapa su se ispoljile sve slabosti.
Šećam se jednog što je optužio tjunera da mu se izlizala bregasta osovina od loše mape.

Evo moje iskustvo, inace ne ostavljam utiske ali ovo me je mnogo iznerviralo pa evo. Pre nekih ~2meseca prema preporukama i informacijama po forumima i to otisao sam u Novaspeed da uradim remap. Bili su vrlo korektni i sve je bilo ok.
E sad posle 2meseca i predjenih ~2000km radim dizne i hidropodizace... Dizne sam radio u ovlascenom Bosch servisu i oni tamo naravno skidaju mapu i stavljaju sve fabricke parametre i naravno daju garanciju, e a ovu mapu iz Novaspeed-a su poslali njihovima u austriji da analiziraju (http://www.chipfactory.at - ako nekog zanima ko je uradio analizu). Ovi su posle analize mape, blago receno, odgovorili da ko je napravio tu mapu veze s vezom nema (njihove reci ne moje, ja da znam da pravim mape ne bih isao kod drugih). Znaci sta su sve oni naveli u analizi mape tamo su mi procitali to je bilo strasno ...
Tako da eto to je moje iskustvo, e sad svako kako voli.

 
Napljuvao nekog i otišao zauvek. Bar da je napisao šta je bilo u pitanju. Ovako se može zaključiti da su mu od remapa crkle dizne i hidropodizači, što je suludo.
Drugo, kaže eksperti su proverili mapu i kažu da je užasna. Nije napisao šta je tražio od tjunera, jer ima i ono: no smoke no poke. Itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnje iskustvo sam imao sa clanom mladenke,i to je radio custom remap (Stilo 115+2256v(2.4 turbo) ,FMIC i 60mm izduv),sta reci osim da auto izuva,a dima nema ;) .Covjek stvarno zna svoj posao! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima. Preneću vam svoje iskustvo koje se na kraju završilo tužbom za odštetu 1500 Eura, tri kvačila i nepotrebnom sramotom zbog svega što se dogodilo.

 

Zvao sam mnoge "tunere" kod nas, ali mi se razgovor sa bilo kim od njih nije dopao, informacije koje sam dobijao nisu bile tehničke i ozbiljne, već paušalne i zbunjujuće, pa sam zbog ranijeg polu-poznanstva sa Raletom odlučio da to odradimo kod njega u NovaSpeed. 

Ne volim da mi bilo ko prčka bilo šta po automobilu, ja sam zaljubljenik i moji automobili su uvek čisti i uredni, tehnički ispravni, bez ikakvih budženja i ošljarenja, zato mi je bilo potrebno više informacija pre nego se odlučim za remap, što ni od koga nisam dobijao. 

U pitanju je Alfa 159 od 110 KW, sa 130 000 km, sa relativno dobrim kvačilom i zamajcem. 

 

Uradili smo prvi remap nakon čega sam primetio da promenu osećam samo u opsegu od 1500 do 2300 rpm, na šta je Rale rekao da je nemoguće. Moje sledeće pitanje je bilo je li moguće da je to zbog skidanja DPF, on je odgovorio potvrdno i ja sam nastavio da vozim civilizovano kao i do tada, bez kidanja i jurnjave od semafora do semafora, vozim dete u vrtić, putovanja na more i normalno porodično korišćenje automobila.

Nakon par hiljada kilometara primetio sam da je kvačilo počelo da proklizava u četvrtoj, petoj i šestoj brzini. Za moj pojam, jer sam uvek vozio benzince, 140 000 kilometara je malo rano, ali pojačan obrtni momenat i bivši vlasnik za koga ne znam kako je vozio, prihvatim to kao tako i promenim kompletno kvačilo i zamajac. Napomenuću da se nakon promene kvačila ništa nije dogodilo, zapravo prestalo je klizanje u višim brzinama, ali je papučica kvačila hvatala na istom mestu, uglađenost motora i ponašanje na kretanju i u vožnji su ostali isti, što je meni i majstoru bilo čudno.

U tom trenutku su u NovaSpeed dobili valjke pa sam otišao da izmerim snagu koju smo dobili remapom, da bi merenje pokazalo 162ks i 370nm, što je bilo prilično čudno. Rešili smo da uradimo još jedan remap nakon što sam zamenio kvačilo, gde je merenje pokazalo 175ks i 400nm, opet malo čudno ali Rale je dao objašnjenje da mi protokomer ne valja i da je to razlog.

 

Sve bi tako bilo u redu da meni novo kvačilo nije počelo da kliza identično kao i staro nakon par hiljada kilometara. Nakon posete ovlašćenim servisima, kao i pregledom Raletove mape ustanovili smo da je mapa bez Torque Limiter-a, koji je stavljen na 1000nm, da je u njoj takođe podignuto najviše u opsegu od 1600 do 2400 rpm, pa je samo malim dodavanjem gasa osećaj da automobil ide bolje, a u realnosti je samo informacija sa papučice gasa multiplicirana za određeni procenat.

Dešavali su se peak-ovi obrtnog momenta koji su na samo pipkanje gasa nabijali pritisak od 1.5 bara u opsegu od 2000  do 3000 rpm, što je uništilo oba kvačila. Isključene su sve greške od premalog i prevelikog pritiska turbine, kao i mnoge druge, tako da ECU nije prijavljivao nikakve nedostatke, ali se kvačilo raspalo velikim peak-ovima obrtnog momenta koji su nadolazili bez obzira na civilizovan način vožnje.

Da sve bude još tužnije, od promene kvačila sam svoju vožnju dodatno umirio, pa sam se ponašao kao da je kvačilo od sira a ne od metala, što naravno nije pomoglo da se ne uništi Raletovim remapom.

 

Moja je preporuka zaobići NovaSpeed i Raleta, kao i sve koji sa njim rade, u širokom luku. Veoma neprofesionalan stav, poslovna etika ne postoji, neznanje ili smišljena prevara klijenata kojima se potura više obrtnog momenta nego konjskih snaga, pogotovo na mali pritisak gasa i u nižim obrtajima, tako da daje lažan osećaj da automobil "poleti", što se veoma brzo promeni kad se papučica stisne jače i ništa se dalje ne desi, sve to doprinosi mojoj ozlojeđenosti i odluci da tražim svoj novac nazad. Ne celu sumu za dva kvačila, jer mi nisu priznali garanciju zbog samog remapa, već samo sumu koju sam dao Raletu.

Nakon prazne priče da moraju oni da mi otklone kvar i da dođem da raspredam sa njima u njihovoj radionici, Rale je to odbio nakon čega sam ga tužio.

 

Moram da se ogradim da ja nisam stručan da precizno dajem opise šta sve nije bilo u redu, već sam napisao čega sam se setio i šta sam razumeo i sam, pa je moguće da sam dao neke neprecizne informacije, ali nadam se jasne za svakog občnog čoveka kakav sam ja, a koji bi mogao da ode u NovaSpeed da radi remap.

Moj savet, zaobići.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Žao mi je što ovo čujem, mislim na to što si imao toliko problema i troškova.

Da li ti je mapu protumačio Rale ili neko drugi (sudski veštak ili neki drugi tjuner). I koje marke je drugo kvačilo koje si ugradio. Ja sam imao sličan problem, nov Valeo set kvačila je proklizao u roku od odmah posle remapa. Posle gubljenja vremena i para sa Malinićem (remont setova kvačila), ugradio sam na kraju Sachs, maltretira se više od 55.000km i ne proklizava, odvaja kako treba. Doduše, ja vozim socijalnog bravo 1.9JTD 2001g, cene su niže za delove i za majstore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj brat je na Bravu 1.6 odradio cip kod njih pre 3 god, i nije imao nikakvih problema sa kolima.

Daleko od toga da ih branim, ali dosta ljudi je bilo zadovoljno njihovim radom.

 

Žao mi je što ovo čujem, mislim na to što si imao toliko problema i troškova.

 Ja sam imao sličan problem, nov Valeo set kvačila je proklizao u roku od odmah posle remapa. Posle gubljenja vremena i para sa Malinićem (remont setova kvačila), ugradio sam na kraju Sachs, maltretira se više od 55.000km i ne proklizava, odvaja kako treba

Je l' si gledao mozda sta pise na lameli pre nego sto si je ugradio?

Za zabarsku grupaciju pise Sachs by Valeo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahah, nisam gledao, majstoru sam na poverenje prepustio da je nabavi i ugradi. Na onoj valeo što je odmah riknula piše valeo, a gledao sam zato što mi je pukao film. Ovaj Sachs iz hemteca (valjda se tako zove uvoznik), još se drži, i nadam se da neću morati da gledam :D

@alfaholic:

okači dijagrame sa merenja ako ti nije teško.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam Sale iz NovaSpeed-a. Covek je dosao da mu se cipuje auto i rekao da ce da dodje ponovo da se pojaca kad napravi kvacilo.

Javio se posle nekog vremena i rekao da bi dosao da se doradi i pojaca sto je i uradjeno.

Nakon 6 meseci od tada bez ikakvog javljanja stize poruka da je bio kod experta i da su mu oni rekli da je mapa losa i da su mu zbog toga crkavala kvacila itd itd... Znaci bez toga da se javi da kaze e crkava mi kvacilo ili bilo sta drugo covek odjednom trazi pare nazad da mu se uplate preko poste da smo iskompleksirani da ce biti tuzbe... Napisao je vec u svom postu ali isto tako ne kaze da mu je receno da dodje da vidimo sta je problem i da ce mu pare biti vracene. Pritom mi ne znamo da li je njemu neko promenio mapu ili se i dalje vozi na nasu a trazi pare nazad. On uporno odbija svoj dolazak i insistira samo da mu se uplate pare.

Voleo bih da cujem misljenje drugih da li je ovo ispravno ili treba da se dodje i da se reklamira nesto na sta niste zadovoljni?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prica uvek ima 2 strane i onaj koji se zali izostavice ono sto njemu ne odgovara. Isto tako vazi i za drugu stranu u ovom slucaju novaspeed.

Ja koliko sam skontao ti pricas da je bio dogovor da se mapa radi vise puta. Ako je stvarno takav dogovor bio trebao je klijent da dodje ponovo da se uradi "jaca" mapa. Isto twko se slazem da ako dodje do nekog kvara mora da se kontaktira onaj ko je mapu radio. I da se pogleda . Ali takodje sa strane nekog ko ne zna o mapiranju i samoj mapi nesto mnogo lako tu moze onaj ko radi tuning da se obezbedi i da kaze da nije problem u mapi nego npr u korpi,lameli zamajcu ;)

Ali ukoliko klijent zameni i ubaci sve novo sto se tice korpe lamele zamajca onda za sledece mora da se onrsti onom ko je radio mapu i pokusa da rese problem

Edited by stefankmn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije optimalno da se sada mi sa strane uključujemo u priču u konkretnom slučaju, jer najmerodavniji ste vi, tj. alfaholic koji je napisao svoje iskustvo, i cocolo sa odgovorom ispred firme koja je mapu uradila. 

Možda čovek sutra, ili narednih dana nešto dopuni oko svog iskustva, možda onda ti dodaš još nešto...ali kako god da bude, priča koju vi pričate je najmerodavnija i zato mora da ima prioritet. :thumbup:

Nema potrebe da se sada ostali ljudi sa foruma svrstavaju na jednu ili drugu stranu, da ''navijaju'' ili šta već slično. Ne treba nam navijanje, nećemo praviti ovde nikakvu sudnicu u kojoj će sada da se ljudi kao opredeljuju.   :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se stvarno izvinjavam sto pisem i pitam ali ceo dan razmisljam sta smo mi to uradili? Prosto mi je neverovatno da se covek tako ponasa?

Nisam trazio niciji blagoslov niti da isterujem pravdu.

Bojan sigurno moze da potvrdi ovo sto sam napisao.

Ne zelim nikakvu sudnicu ali me samo zanima misljenje ljudi. Stvarno se ne pravdam jer nemam potrebe. Posla imamo preko glave i mnoooogo zadovoljnih klijenata ali uvek mora da postoji neki baksuz u zgradi da mu nesto ne valja.

Izvinjavam se jos jednom na mojim postovima, prestao sam da pisem odavno po forumima ali od kad je napisan post ceo dan mi zvoni telefon da procitam sta je covek napisao.

I i dalje mi je neverica... Strasno.

Pozz necu vise :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

...necu vise :)

 

Nema razloga za ovo. ;)

Cilj je da se cela priča sada ne ''razblaži'' sa goooomilom komentara nas koji nemamo pojma o konkretnom slučaju, i da onda par najvažnijih postova vas direktnih aktera (alfaholic i cocolo), bude ''zatrpano'' od desetina postova nas ostalih koji veze nemamo o konkretnom slučaju. To je sve. :thumbup:

Ima drugih delova foruma, može na drugom mestu da se generalno komentariše od strane nas ostalih, npr. ovde:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/50940-pre-iili-posle-povećanja-snage-motora-chip-tuning-i-uzročni-kvarovi/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto neces vise?

Niko tebi to nije zabranio, naravno da ces da pises kako bi stao u svoju odbranu, u suprotnom svi koji ovo procitaju smatrace da je druga strana u pravu.

Nesa nije nigde napisao da vas dvojica ne pisete, nego da sada ostatak foruma ne vodi hajku na jednog od vas......

Bilo bi lepo da cak ovde vi nadjete neki kompromis i resenje, krivca, kako god. Sve je bolje od tuzbe...realno to je krajnje "resenje".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nema potrebe da pisem vise jer nisam dosao ovde da se branim vec samo da dopunim ono sto Bojan nije napisao. Ne volim kad neko daje nepotpune informacije. A i zanimalo me je misljenje drugih ljudi.

Ne znam broj cipovanih mjet motora, uglavnom najvise uradjenih a i bila kod nas u posledu alfa sa izmerenih 223ks na tocku sa fabrickim kvacilom koje je nekako trpelo tu snagu. Tako da su reci suvisne da Rale ne ume da napravi mapu za taj motor.

Ali posto nam je velika vecina mehanicara ostala u doba karburatora pa cim se nesto pokvari na kolima odmah im je kriva mapa. E zbog toga smo poceli da popravljamo automobile pored tuninga kojim se bavimo ozbiljno i profesionalno. A price da prodajemo sarene laze a ne chip tuning je jako losa jer za razliku od dosta tunera imamo i valjke za merenje snage gde nema lazi i prevare. Kriva snage ne laze!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel ima konjometar?

 

ah, sad videh da je to auto alfa, vojkan. Zaboravi pitanje, znam odgovor. :D

Edited by mladenke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto je tema predugacka i nigde nisam video da je neko spomenuo pro tuning bg,da lije neko imao iskustva sa njima i da li to vredi? hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...