Jump to content
FAS Goran
MilosJTD

Chip Tuning (iskustva sa raznim firmama, pojedincima)

Recommended Posts

Svi delovi na vozilu su prilagođeni motoru tj njegovim kW ili Nm. Trapovi, transmisija itd i imaju uglavnom neku rezervu koja kad se pređe dovodi do raznih kvarova / havarija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj isti G5 je poznat kao model koji inače ima problema sa zamajcem. Iz prve ruke, vozio sam isti takav, sve stock na njemu i menjan je zamajac na nepunih 150 kkm.

Jeste, Golf V kao i sva druga auta sto dobro idu, fiat takodje, imaju problem sa zamajcem, dok kod peugeota i drugih nema tog problema, ali opet, meni je draze da ide pa neka radim zamajac koliko je potrebno x...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tačno da Fiat ima problema sa zamajcem. Dapače, mogu da se pohvale istim. Takođe je zamenski deo ubedljivo najjeftiniji u odnosu na konkurenciju.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam se u taksiju, Seat Toledo 1.9TDi od 105ks. Taksista ga je novog kupio, i posle 120.000km mu je otišao plivajući zamajac. Drugih problema sa autom nije imao inače. Stavio je fiksni običan zamajac, kada sam se vozio bio je na cca 300.000km i sve je ok. Čudi me da nije rastresao sve živo, jer je auto baš utegnut.

Inače poznato je da i na Škodama  kao dobar dan crkavaju zamajci. Jednostavno motor ima puuuno obrtnog momenta i svi se prime na gaženje sa malih obrtaja u 4oj i 5oj brzini, i eto ti ga na.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tačno da Fiat ima problema sa zamajcem. Dapače, mogu da se pohvale istim. Takođe je zamenski deo ubedljivo najjeftiniji u odnosu na konkurenciju.

Dosta toga zavisi od toga kako je auto vozeno, neko voli pun gas od 1500rpm-a, a neko je tjunirao auto kod garaznih tjunera, ali u principu i ja mislim da fiat ima izdrzljiv zamajac, za razliku od vw...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo vam zanimljivo kvacilo, pa ko voli neka izvoli... po meni je ovo najbolje resenje... 

 

cxca11050.jpg

http://www.ebay.com/itm/TORQUE-PADDLE-STAGE-3-CLUTCH-KIT-FIAT-STILO-1-9-BDC-D-115-CH-0061512-01-05-/180984222461?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a238012fd

 

Drug ima slicno kvacilo (bas za CRX) na Hondi CRX i traje mu nenormalno dugo, uz svakodnevno maltretiranje, verujem da uz najacu mapu moze izdrzati najmanje 100 000 km, ako se ume voziti... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tosonije sine, znas li sta si okacio???

Ovo je rodjace sinter koji bi posle 20000 iscupo sve srafove koji postoje na kolima. Lepo sto tvoj drug ima to, al on ima i cca 17,5 Nmm(njutn milimetar) i 100 i kusur ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa ko stavlja ovo kvacilo sigurno da menja i sve ostalo... Ako planira da se trka ili bilo sta radi... ne bi pokidao samo srafove nego i poluosovine homokineticke i lagere i ceo trap... Svi sklopovi trebaju biti prilagodjeni odredjenoj snazi, dzabe da imas kvacilo za 500 konja kad sve ostalo ne moze da izdrzi ni 150 konja... Ja sam samo pokazao kvacilo za trke pa ko voli neka izvoli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok ja upravo zavrsio sa citanjem cele teme, jeste da se nije dugo pisalo ali posle svih ovih poruka sto sam procitao i misljenja sto sam video ja vise i ne znam dal hocu da radim cipovanje. Ok, to i generalno jeste zeznut posao ali toliko ima podeljenih misljenja i kritika ka odredjenim firmama da ja ne znam sta da mislim. Realno ja para nemam da isprobavam vise firmi,kuca,tjunera itd a ni da se igram sa isprobavanjem mapa i unistavanjem auta sa nekim losim koje bi usput "pokupio"... A koliko vidim ne mogu da nadjem nikog ko ce da posteno i normalno odradi to kako valja da to bude ljudski... Cak sam i hteo da postavim pitanje vezano za safe chip sajt i lika koja radi ali posto primetih da je i vise nego popularan ovde, ili bar bio, prosto necu.. :D ...

Verovatno bi odgovor bio "pa ti onda ostavi auto kako ga je fabrika proizvela" ali bi ipak da uradim nesto sto ce provereno da valja iako dosta toga zavisi od samog stanja vozila sto samo po sebi dovodi do buducih problema nakon cipovanja ali ipak na kraju ostajem zbunjen posle citanja svega i ne znam sta dalje....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedino sto nisam procitao da se neko zalio na RevoChip.. Ostalo je sve polovicno... U svakom slucaju razmislicu jos..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jednom sam negde procitao da ovi imaju iza sebe dosta unistenih motora, ljudi ako vec ocete da cipujete auto manite se ovakvih, ispruzite se koliko ste dugacki tj trebalo bi da ste dugacki oko 300 evrica i odradite to da ne mislite. Ili ako ste bas uporni kupite galeto sa ebay-a za 10 evra i skinite sa torenta vasu mapu i onda ce te proci jos jeftinije od tih 50 evra, ali sta posle? Ili jos sigurnije, sledeci put kad budete kupovali auto uzmite za nijansu jaci da vam ovakve stvari ne padaju na pamet.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato i pitam,ne bih da se zaebem...Skupljam informacije na sve strane...i na kraju cu dati 200 evra i uraditi kako treba. Kasno je sada zaliti za jacim auto...to nam je sto nam je do sledece prilike. Ali opet ne bi po svaku cenu to radio pa da se kajem posle. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konkretno za slucaj mog drugara sa 307 hdi.. Imao je neke vrlo cudne vibracije i cekicanja pri opterecenju da je mislio da su mu dizne otisle. Kako je vratio fabricki software, svi problemi su nestali..

Za jaci fabricki motor se slazem, ali posle nekog vremena privikavanja, verovatno bi i njega nachipovao :)

Imas moje iskustvo od januara ove godine, pa baci pogled da se ne ponavljam.. Jos uvek bez i najmanjeg problema. Prezadovoljan...

Samo pre bilo kakvog poduhvata srediti kola u full stanje i to je to

Edited by underground

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dečko je iz Novog Sada, zove se Dejan (safe chip), meni proverio (uradio dijagnostiku), ugasio EGR i čipovao auto odmah po kupovini.

 

Auto ne dimi, odlično povlači i ubrzava a potrošnja maltene u fabričkim granicama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam kod Dejana iz NS jos prosle zime odradio cip, sve pohvale. Auto ne dimi fantasticno i linearno ubrzava, potrosnja kao i pre cipa. Preporuka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ovog Dejana jedni pljuju , drugi hvale... Citajuci sve ove postove i teme , ne zna covek sta da misli... isto tako i za mnoge druge koji se bave cipovanjem...Taman resim idem kod ovog Dejana i onda procitas negde gomilu losih stvari za njegov rad....onda reko', ma ici cu kod Gumetine, onda se opet javi neko ko ga ispljuje na sva usta.....

Na kraju odlucis da ne cipujes auto, ne zato sto je to lose po automobil, motor, turbo, zamajac ...sta god.... nego zato sto to ovde niko ne zna da uradi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dolazili su i ljudi iz Sarajeva kod tog Dejana da rade cip pa su posle mesec dana rekli nikad vise ;)


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tema na kojoj smo je za iskustva. Bio sam tu i tu, urađeno to i to, zadovoljan sam ili nisam zadovoljan zbog toga i toga...

Sve ostale priče oko čipovanja su zato sada ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/36586-chip-tuning-čipovanje/?p=970994

 

:thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konkretno za slucaj mog drugara sa 307 hdi.. Imao je neke vrlo cudne vibracije i cekicanja pri opterecenju da je mislio da su mu dizne otisle. Kako je vratio fabricki software, svi problemi su nestali.. Za jaci fabricki motor se slazem, ali posle nekog vremena privikavanja, verovatno bi i njega nachipovao :) Imas moje iskustvo od januara ove godine, pa baci pogled da se ne ponavljam.. Jos uvek bez i najmanjeg problema. Prezadovoljan... Samo pre bilo kakvog poduhvata srediti kola u full stanje i to je to

A što pljujete mapu, i onog ko je upucao bez veze. Da nije tvom drugaru otišao zamajac, i da mu nije set kvačila u fazi poluraspada? Pa i meni ceo auto trese ako imalo jače dam gas u 5oj brzini pri 80km/h, naročito uzbrdo. I naravno da to ne radim. Prešao sam sa čipovanim motorom cca 30.000km, i zamislite, ništa mi na motoru nije crklo, da ne ureknem. Ali zato auto ide mnogo bolje nego sa fabrikanom, i ne gubi dah ni pri visokim obrtajima kao sa fabričkom mapom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek su me strašno iritirale pijačarske priče tipa: čuo sam od jednog čoveka,neki ljudi pričaju ili neko je negde napisao i sl. Ljudi ovo je tema za iskustva (doživljeno,preživljeno,učestvovanje u nečemu), i ko je u svemu tome bio,ili jeste,treba da piše o dobrim ili lošim stranama remapa! Manite se Hamletovskih razmišljanja BITI ili NE BITI,na ovoj temi ljudi treba da  na osnovu iskustva (a ne priča),odluče hoće li ili neće remap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...