ivan.ik 625 Posted April 24, 2013 Svi delovi na vozilu su prilagođeni motoru tj njegovim kW ili Nm. Trapovi, transmisija itd i imaju uglavnom neku rezervu koja kad se pređe dovodi do raznih kvarova / havarija. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skesic 0 Posted April 24, 2013 Taj isti G5 je poznat kao model koji inače ima problema sa zamajcem. Iz prve ruke, vozio sam isti takav, sve stock na njemu i menjan je zamajac na nepunih 150 kkm. Jeste, Golf V kao i sva druga auta sto dobro idu, fiat takodje, imaju problem sa zamajcem, dok kod peugeota i drugih nema tog problema, ali opet, meni je draze da ide pa neka radim zamajac koliko je potrebno x... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted April 24, 2013 Nije tačno da Fiat ima problema sa zamajcem. Dapače, mogu da se pohvale istim. Takođe je zamenski deo ubedljivo najjeftiniji u odnosu na konkurenciju. Tapatalk HD Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted April 24, 2013 Vozio sam se u taksiju, Seat Toledo 1.9TDi od 105ks. Taksista ga je novog kupio, i posle 120.000km mu je otišao plivajući zamajac. Drugih problema sa autom nije imao inače. Stavio je fiksni običan zamajac, kada sam se vozio bio je na cca 300.000km i sve je ok. Čudi me da nije rastresao sve živo, jer je auto baš utegnut.Inače poznato je da i na Škodama kao dobar dan crkavaju zamajci. Jednostavno motor ima puuuno obrtnog momenta i svi se prime na gaženje sa malih obrtaja u 4oj i 5oj brzini, i eto ti ga na. Quote Share this post Link to post Share on other sites
skesic 0 Posted April 24, 2013 Nije tačno da Fiat ima problema sa zamajcem. Dapače, mogu da se pohvale istim. Takođe je zamenski deo ubedljivo najjeftiniji u odnosu na konkurenciju. Dosta toga zavisi od toga kako je auto vozeno, neko voli pun gas od 1500rpm-a, a neko je tjunirao auto kod garaznih tjunera, ali u principu i ja mislim da fiat ima izdrzljiv zamajac, za razliku od vw... Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted April 24, 2013 Evo vam zanimljivo kvacilo, pa ko voli neka izvoli... po meni je ovo najbolje resenje... http://www.ebay.com/itm/TORQUE-PADDLE-STAGE-3-CLUTCH-KIT-FIAT-STILO-1-9-BDC-D-115-CH-0061512-01-05-/180984222461?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a238012fd Drug ima slicno kvacilo (bas za CRX) na Hondi CRX i traje mu nenormalno dugo, uz svakodnevno maltretiranje, verujem da uz najacu mapu moze izdrzati najmanje 100 000 km, ako se ume voziti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted May 7, 2013 Tosonije sine, znas li sta si okacio??? Ovo je rodjace sinter koji bi posle 20000 iscupo sve srafove koji postoje na kolima. Lepo sto tvoj drug ima to, al on ima i cca 17,5 Nmm(njutn milimetar) i 100 i kusur ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
tosonije 3 Posted May 8, 2013 pa ko stavlja ovo kvacilo sigurno da menja i sve ostalo... Ako planira da se trka ili bilo sta radi... ne bi pokidao samo srafove nego i poluosovine homokineticke i lagere i ceo trap... Svi sklopovi trebaju biti prilagodjeni odredjenoj snazi, dzabe da imas kvacilo za 500 konja kad sve ostalo ne moze da izdrzi ni 150 konja... Ja sam samo pokazao kvacilo za trke pa ko voli neka izvoli... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DoX 0 Posted August 24, 2013 Ok ja upravo zavrsio sa citanjem cele teme, jeste da se nije dugo pisalo ali posle svih ovih poruka sto sam procitao i misljenja sto sam video ja vise i ne znam dal hocu da radim cipovanje. Ok, to i generalno jeste zeznut posao ali toliko ima podeljenih misljenja i kritika ka odredjenim firmama da ja ne znam sta da mislim. Realno ja para nemam da isprobavam vise firmi,kuca,tjunera itd a ni da se igram sa isprobavanjem mapa i unistavanjem auta sa nekim losim koje bi usput "pokupio"... A koliko vidim ne mogu da nadjem nikog ko ce da posteno i normalno odradi to kako valja da to bude ljudski... Cak sam i hteo da postavim pitanje vezano za safe chip sajt i lika koja radi ali posto primetih da je i vise nego popularan ovde, ili bar bio, prosto necu.. ...Verovatno bi odgovor bio "pa ti onda ostavi auto kako ga je fabrika proizvela" ali bi ipak da uradim nesto sto ce provereno da valja iako dosta toga zavisi od samog stanja vozila sto samo po sebi dovodi do buducih problema nakon cipovanja ali ipak na kraju ostajem zbunjen posle citanja svega i ne znam sta dalje.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted August 25, 2013 Stavis chip neke renomirane kuce i neces imati problema... Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
DoX 0 Posted August 25, 2013 Jedino sto nisam procitao da se neko zalio na RevoChip.. Ostalo je sve polovicno... U svakom slucaju razmislicu jos.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted August 25, 2013 Niko se nije zalio ni na HS ni na OCT... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vladica94 1 Posted November 10, 2013 Hteo bih da urzdim Chip Tuning sa ovom firmom pa da pitam da lise jos neko tu uradio i na kakvom su glasu ovo je njihov sajt http://www.protuning.rs/ i njihov FB https://www.facebook.com/prochiptuning Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted November 11, 2013 Moj ortak je radio kod njih 307hdi i upropastili ga... Vratio je fabriku i sve kako treba.. Dosta se reklamiraju, ne rade toliko dobro Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 11, 2013 A kako su ga upropastili,sta se desavalo...pitam jer se i ja raspitujem o svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted November 11, 2013 Jednom sam negde procitao da ovi imaju iza sebe dosta unistenih motora, ljudi ako vec ocete da cipujete auto manite se ovakvih, ispruzite se koliko ste dugacki tj trebalo bi da ste dugacki oko 300 evrica i odradite to da ne mislite. Ili ako ste bas uporni kupite galeto sa ebay-a za 10 evra i skinite sa torenta vasu mapu i onda ce te proci jos jeftinije od tih 50 evra, ali sta posle? Ili jos sigurnije, sledeci put kad budete kupovali auto uzmite za nijansu jaci da vam ovakve stvari ne padaju na pamet. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted November 11, 2013 Zato i pitam,ne bih da se zaebem...Skupljam informacije na sve strane...i na kraju cu dati 200 evra i uraditi kako treba. Kasno je sada zaliti za jacim auto...to nam je sto nam je do sledece prilike. Ali opet ne bi po svaku cenu to radio pa da se kajem posle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
underground79 19 Posted November 11, 2013 (edited) Konkretno za slucaj mog drugara sa 307 hdi.. Imao je neke vrlo cudne vibracije i cekicanja pri opterecenju da je mislio da su mu dizne otisle. Kako je vratio fabricki software, svi problemi su nestali.. Za jaci fabricki motor se slazem, ali posle nekog vremena privikavanja, verovatno bi i njega nachipovao Imas moje iskustvo od januara ove godine, pa baci pogled da se ne ponavljam.. Jos uvek bez i najmanjeg problema. Prezadovoljan... Samo pre bilo kakvog poduhvata srediti kola u full stanje i to je to Edited November 11, 2013 by underground Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zarkusi 2 Posted November 11, 2013 Dečko je iz Novog Sada, zove se Dejan (safe chip), meni proverio (uradio dijagnostiku), ugasio EGR i čipovao auto odmah po kupovini. Auto ne dimi, odlično povlači i ubrzava a potrošnja maltene u fabričkim granicama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
drvac 0 Posted November 11, 2013 I ja sam kod Dejana iz NS jos prosle zime odradio cip, sve pohvale. Auto ne dimi fantasticno i linearno ubrzava, potrosnja kao i pre cipa. Preporuka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gox 0 Posted December 7, 2013 Pa ovog Dejana jedni pljuju , drugi hvale... Citajuci sve ove postove i teme , ne zna covek sta da misli... isto tako i za mnoge druge koji se bave cipovanjem...Taman resim idem kod ovog Dejana i onda procitas negde gomilu losih stvari za njegov rad....onda reko', ma ici cu kod Gumetine, onda se opet javi neko ko ga ispljuje na sva usta.....Na kraju odlucis da ne cipujes auto, ne zato sto je to lose po automobil, motor, turbo, zamajac ...sta god.... nego zato sto to ovde niko ne zna da uradi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted December 7, 2013 Dolazili su i ljudi iz Sarajeva kod tog Dejana da rade cip pa su posle mesec dana rekli nikad vise Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 7, 2013 Tema na kojoj smo je za iskustva. Bio sam tu i tu, urađeno to i to, zadovoljan sam ili nisam zadovoljan zbog toga i toga...Sve ostale priče oko čipovanja su zato sada ovde:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/36586-chip-tuning-čipovanje/?p=970994 Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted December 7, 2013 Konkretno za slucaj mog drugara sa 307 hdi.. Imao je neke vrlo cudne vibracije i cekicanja pri opterecenju da je mislio da su mu dizne otisle. Kako je vratio fabricki software, svi problemi su nestali.. Za jaci fabricki motor se slazem, ali posle nekog vremena privikavanja, verovatno bi i njega nachipovao Imas moje iskustvo od januara ove godine, pa baci pogled da se ne ponavljam.. Jos uvek bez i najmanjeg problema. Prezadovoljan... Samo pre bilo kakvog poduhvata srediti kola u full stanje i to je toA što pljujete mapu, i onog ko je upucao bez veze. Da nije tvom drugaru otišao zamajac, i da mu nije set kvačila u fazi poluraspada? Pa i meni ceo auto trese ako imalo jače dam gas u 5oj brzini pri 80km/h, naročito uzbrdo. I naravno da to ne radim. Prešao sam sa čipovanim motorom cca 30.000km, i zamislite, ništa mi na motoru nije crklo, da ne ureknem. Ali zato auto ide mnogo bolje nego sa fabrikanom, i ne gubi dah ni pri visokim obrtajima kao sa fabričkom mapom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 8, 2013 Uvek su me strašno iritirale pijačarske priče tipa: čuo sam od jednog čoveka,neki ljudi pričaju ili neko je negde napisao i sl. Ljudi ovo je tema za iskustva (doživljeno,preživljeno,učestvovanje u nečemu), i ko je u svemu tome bio,ili jeste,treba da piše o dobrim ili lošim stranama remapa! Manite se Hamletovskih razmišljanja BITI ili NE BITI,na ovoj temi ljudi treba da na osnovu iskustva (a ne priča),odluče hoće li ili neće remap. Quote Share this post Link to post Share on other sites