Jump to content
FAS Goran
MilosJTD

Chip Tuning (iskustva sa raznim firmama, pojedincima)

Recommended Posts

Marketing. Mora tako. 

 

Ali je krajnje debilno tunning tako reklamirati. 

 

 

Neka podeli mape na dva ponude i neka radi sa jednim mušterijama povećanje snage a drugima neka radi smanjenje potrošnje. I jare i pare nikad nije bilo.

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu oni jedini, izlistao sam dosta ponuda i po netu u inostranstvu. Svi se hvale manjom potrosnjom.

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aman, nije sporno ali je debilno. Svi to znaju, vrapci na granama cvrkuću tu pesmu. 

 

Nesporno je da posle čipovanja može rezultat u nekom režimu vožnje da bude i manja potrošnja. Ali ako koristiš svih 25% više snage koje će ti biti na raspolaganju, nikako ne može biti manja potrošnja. Suština je da se ne dobija i jedno i drugo uvek i stalno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije sporno da može posle čipa da bude manja potrošnja, ali je i manja snaga tada.

To se radi za pojedine radne mašine, ili za vozila koja isključivo služe za transport pa su uštede u gorivu bitne iako će se imati nešto manje KS/Nm.

Ali, da istvoremeno bude manja potrošnja i više KS/Nm - ne može...jer ako je gorivo ostalo isto kao pre čipa, odakle onda više KS/Nm? Ne može samo od vazduha (povećanja boost-a), a da to traje...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kod njih radio mareu. Nakon remapa, subjektivni osecaj da je auto laksi jedno 200kg. Mnogo je lakse isao i odrzavao brzinu. 

Nema nikakvih valjaka i merenja, skinu tvoju mapu, posalju mejlom, sacekaju odgovor i upucaju tu drugu mapu za stage1.  Probna voznja i to je to, pola h do 45 minuta posla. 

 

I tada je bila prica o manjoj potrosnji, dal mi je manje trosio, ne znam, menjao sam i felne tada, sa 14 presao na 17.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manja potrosnja se ostvaruje sa chipom tako sto ako ranije recimo automobil nije imao snage da odrzava putnu brzinu na 1500rpm ili 2000rpm sada moze, tako da mozes da ga vozis na nizim rpm cime eliminises deo mehanickih gubitaka energije.

 

Na kamionima sa ogromnim motorima od 10.000 kubika gde su ogromni mehanicki gubici moze da se napravi i po par litara usteda ako radi motor na recimo 1000rpm umesto 1500.

 

Recimo ranije gde si isao u 3, sad ces moci verovatno u 4oj ili gde si isao u 4oj, a sad ces moci u 5oj, a ako ne budes tako vozio na nizim rpm nego ranije, onda neces imati ustedu goriva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

3 godine sam vozio cipovanu vectru B... Sa fabrickih 82ks dignuta na oko 100... Osim toga da je bolje isla, lakse izlazila uz brdo i bila startnija nisam primetio da je trosila ni 100gr manje... Vise nije to je sigurno...

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Screenshot_2021-02-12-19-54-28-194_com.instagram.android.thumb.jpg.6071945c93dda19cf8be23b08ddda512.jpg

I koliko je ovo dobro/bezbedno za auto? Znam da se stage 1 kreće oko +25-30% al ovo mi nešto previše... Nešto će tu da strada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi sta je sve uskraceno za tih 110 ks. Kod nekih auta je zaista samo mapa, a kod nekih ima i propratnih delova, zamajac, menjac, neki elementi u sistemu hladjenja, itd... 

 

To bi trebalo malo zagrebati dublje pa izuciti za konkretan agregat. Nadam se da su majstori odradili taj deo :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj 2.0tdi od 110ks je skoro isti kao 2.0tdi od 140ks, tako da za motor ne bi trebalo biti problem.

 

Glavna razlika jeste sto taj motor kod golfa 6 i skode yeti nosi 5 brzinski menjac sa 1.6tdi koji je ogranicen na 250NM, pa se pojacavanjem snage drasticno skracuje zivot zamajcu, kvacilu pa i samom menjacu, ali koliko vidim u tiguanu ima 6 brzina i 280NM, tako da verovatno nosi isti menjac kao drugi 2.0tdi pa ne bi trebalo biti problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz ljudi.

Evo malo da update-ujem situaciju.

MTM nisam dirao, auto je divljacki isao skroz.

Uradio sam na jesen remont turbine u turbo centru uzice i potpisujem da sve mape skracuju vek turbine. Doduse MTM je imao 200k plus na satu pa je logicno da se pojebala turbina. Pritom moram reci da turbina nije crkla vec je pocela da pisti, to me je nerviralo pa sam uradio remont, i dalje je odlicno isao.

 

Takodje pre sam imao golda 7 tdi 1.6 i uradio sam cip u revu. Auto je isao mnogo bolje ali trosio je isto i posle god dana je propistao turbo, takodje auto presao vise od 200k.

E sad, sto je horvat rekao za auspuh stoji 101 posto. Zajebao sam se i uradio kod Pirketa. Dobio sam vrlo glasan auspuh, mocan zvuk na menjanju brzina, pogotovo u gradu ali na autoputu preko 120 zvuk je nesnosan, gotovo nepodnosljiv.

 

Danas sam kupio auto svojih snova, golf 7.5 R 2017, 310 konja, 100k na satu i auto je zaista fantastican. Ima nekoliko modova i u race modu mu se pojacava auspuh i jednako je nesnosan na autoputu kao Pirketov. Znaci nije Pirke kriv, uradio je dobro ali to je prosto zamorno na autoputu i kao sto horvat rece mora da bude sa klapnama sto je fabricki na r-u i nikako drugacije. Pa kad hoces da se izivis malo, ukljucis zvuk, peglas krivine, uzivas, a kad krenes sa zenom i decom na put, onda ga lepo utisas i mirna backa.

Dalje, preporucio bih Milana moto freaks, covek se odlicno razume u tfsi motore.

 

Pozz, odoh da hakujem golfa r, ima toliko kompjuterskih dIdza bidza da je to bolesno, treba covek da ide na kurs da bi izvalio sve. Ima recimo sign recognition, koji nemam pojma da li radi i kako radi

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, nov sam na forumu, iscitao sam vala svih 21 strana o tjuningu i bas nisam siguran za sta da se odlucim i dalje. Imam fiat brava 1.6 120ks jtd 2009 inace. Drugar je radio u revu jer mu prijatelj radi tamo i kada ga je pozvao on mu rece da rade samo VW grupe. Auto odrzavam kod Tome verovatno neko zna za njega i jedan njegov majstor mi je spomenuo safechip u novom sadu. Koliko sam iscitao sam, safechip je poprilicno dobra i proverena opcija pa sam mozda najvise za to ali sa druge strane video sam da o sm tjuningu pisu dobre stvari na forumu i o bobo sportu. Novaspeed bih mozda zaobisao posto su bas podeljena misljenja ali je cinjenica da je tema aktivna vec 10 godina i onda ne znam ko je koliko napredovao i slicno. Ima li neko da je skoro radio mapu kod ovih pomenutih ili da vec duze vreme koristi neku mapu i da je prezadovoljan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nekako se dosta toga i izmenilo. Nije ni safet više kao što je bio, makar se tako priča. 

Ja sam se odlučio za novaspeed samo da odvojim parice za to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revo radi isto sve, koliko ja znam i kod njih je najskuplje, nešto tipa 300-350 eur. Za novaspeed koliko se sećam je 150 eur tu u BG (Borča/Krnjača-ča-ča-ča neko od naselja). 

Najjeftinija varijanta je protuning 50 eur. 

Kod Safeta ne znam, vidim da samo koriguje cene spram raspoloženja. Npr valjci su mu bili 3000 pa 30 eur sad su 40 eur. A to je sve tako otišlo u zadnjih godinu dana. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ti na informacijama. Revo je iskreno preskup svakako, da vozim golfa gti ili slicno pa bih verovatno i izabrao ali za fiata je malo previse. Taj protuning je smece koliko sam video a i kad sam zvao jednom zvucalo mi je krš. Ostaju realno najvise novaspeed i safe

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Peyaa said:

Revo je iskreno preskup svakako, da vozim golfa gti ili slicno pa bih verovatno i izabrao ali za fiata je malo previse.

Pogrešna logika.

Ništa neće biti jeftinija havarija turba (i čega već sve) zato što je Fiat, a nije Golf GTI. 

 

19 minutes ago, Peyaa said:

Ostaju realno najvise novaspeed i safe...

 

Evo ti jedno iskustvo baš sa Bravom 1.6 MJet 120 kod ''Safe'' :

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/36586-chip-tuning-čipovanje/&do=findComment&comment=1414152

Share this post


Link to post
Share on other sites
46 minutes ago, neshaoct said:

Pogrešna logika.

Ništa neće biti jeftinija havarija turba (i čega već sve) zato što je Fiat, a nije Golf GTI. 

 

 

Evo ti jedno iskustvo baš sa Bravom 1.6 MJet 120 kod ''Safe'' :

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/36586-chip-tuning-čipovanje/&do=findComment&comment=1414152

Ma lose sam se izrazio, ne mislim ni da je izdrzljiviji ni da je jeftinija havarija niti bilo sta slicno nego ono, ko ima fiata generalno nema  300+e za cip tek tako da da a i nije mi vredno to za auto star 12god iskreno, koliko god ga voleo i odrzavao. Mislim da ce i te jeftinije opcije od 150ak evra da odrade posao. Hvala na linku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okacio sam ti kontakt u drugoj temi, okreni njih a mozes i Novaspeed, raspitaj se sta i kako pa sam odluci. Ja sada da cipujem auto, birao bih izmedju Mladenketa/Pittatore i Novaspeed-a :) Mislim da su obe opcije odlicne s tim sto NovaSpeed ima valjke a ovi prvi nemaju. 

 

SafeChip i ono arogantno stvorenje koje mrzi Beogradjane ne bih preporucio ni najvecem neprijatelju. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, dekirs said:

Okacio sam ti kontakt u drugoj temi, okreni njih a mozes i Novaspeed, raspitaj se sta i kako pa sam odluci. Ja sada da cipujem auto, birao bih izmedju Mladenketa/Pittatore i Novaspeed-a :) Mislim da su obe opcije odlicne s tim sto NovaSpeed ima valjke a ovi prvi nemaju. 

 

SafeChip i ono arogantno stvorenje koje mrzi Beogradjane ne bih preporucio ni najvecem neprijatelju. 

Hvala care:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema na cemu, ako odradis, napisi kako je proslo, koliko je kostalo, okaci dijagram. Naravno otvori temu i predstavi da vidimo tog Brava :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...