Jump to content
FAS Goran
MilosJTD

Chip Tuning (iskustva sa raznim firmama, pojedincima)

Recommended Posts

Njihove rezultate sa dyno treba uzeti sa rezervom posto nasao sam nekoliko njihovih dijagrama koji se ne slazu sa realnim stanjem i pokazuju mnogo veci maksimalan moment od stvarnog...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas cu ih zvati da vidim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja i moj prijatelj imamo dobro iskustvo sa doticnim tj Safe Chip-om,ne moze se svakom ugoditi nazalost,slika je dokaz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo moje iskustvo, inace ne ostavljam utiske ali ovo me je mnogo iznerviralo pa evo. Pre nekih ~2meseca prema preporukama i informacijama po forumima i to otisao sam u Novaspeed da uradim remap. Bili su vrlo korektni i sve je bilo ok.
E sad posle 2meseca i predjenih ~2000km radim dizne i hidropodizace... Dizne sam radio u ovlascenom Bosch servisu i oni tamo naravno skidaju mapu i stavljaju sve fabricke parametre i naravno daju garanciju, e a ovu mapu iz Novaspeed-a su poslali njihovima u austriji da analiziraju (http://www.chipfactory.at - ako nekog zanima ko je uradio analizu). Ovi su posle analize mape, blago receno, odgovorili da ko je napravio tu mapu veze s vezom nema (njihove reci ne moje, ja da znam da pravim mape ne bih isao kod drugih).  Znaci sta su sve oni naveli u analizi mape tamo su mi procitali to je bilo strasno ...
Tako da eto to je moje iskustvo, e sad svako kako voli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kako stoje stvari sad? Kapiram da nisi na chip mapi,ali jel si se obratio tuneru posle informacijama iz servisa?

Edited by stefankmn

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo moje iskustvo, inace ne ostavljam utiske ali ovo me je mnogo iznerviralo pa evo. Pre nekih ~2meseca prema preporukama i informacijama po forumima i to otisao sam u Novaspeed da uradim remap. Bili su vrlo korektni i sve je bilo ok.

E sad posle 2meseca i predjenih ~2000km radim dizne i hidropodizace... Dizne sam radio u ovlascenom Bosch servisu i oni tamo naravno skidaju mapu i stavljaju sve fabricke parametre i naravno daju garanciju, e a ovu mapu iz Novaspeed-a su poslali njihovima u austriji da analiziraju (http://www.chipfactory.at - ako nekog zanima ko je uradio analizu). Ovi su posle analize mape, blago receno, odgovorili da ko je napravio tu mapu veze s vezom nema (njihove reci ne moje, ja da znam da pravim mape ne bih isao kod drugih).  Znaci sta su sve oni naveli u analizi mape tamo su mi procitali to je bilo strasno ...

Tako da eto to je moje iskustvo, e sad svako kako voli.

 

Kakve veze imaju hidropodizači i dizne sa čiptjuningom?

Prepotstavljam da ako su ti radili dizne da su menjali uloške koji su bili zaprljani od lošeg goriva i prevelike kilometraže. Jel su ti rekli šta je to bilo "blago rečeno strašno" ? Evo ja sam npr. uradio remap na VW Mk4 TDI PD130 kod njih i prešao sam oko 1000 km... i nije hteo anlaser da zavergla... oksidirao glupi kontakt na automatu... :D Problem rešen kod električara.... osim toga nikakvih drugih problema. Od lošeg čiptjuninga može da strada turbina, zamajac, klipovi u motoru itd.... a što se tiče dizni, eventualno električni deo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja i nisam iz zooom-ovog posta shvatio da su hidropodizači stradali zbog mape već da je prilikom rešavanja problema oko njih iščitana ista i ustanovljeno da nije dobra...odnosno da je očajna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I da se kaze da nema veze chip sa hidropodizacima ;-) ostaje tu pitanje mape za koju je receno da je losa

Pa da, iz tjunerske kuće su rekli da je mapa očajna, samo nisu rekli zašto. Jedino mi nije jasno zbog čega onda dotični gospodin nije odmah otišao u renomiranu tjunersku kuću da mu urade mapu. Po meni, jedan od najbitnijih parametara ako hoćeš da radiš bilo šta tog tipa je da ti auto bude perfektno ispravan. S' obzirom da većina nas vozi polovne automobile, sasvim je moguće da se na njima nešto pokvari, bilo da je urađen čip tjuning ili ne. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Polako sa konstatacijama. Covek radi vec godinama... Mislim da je sa godinama stekao i iskustvo u prerpavkama istih. Drugo taj ecu i nije tako zahtevan sa rad, pa je i mogucnost lose mape svedena na minimum. Nacin rada se se razlikuje od coveka do coveka. A ovako je glupo raspravljati da li je mapa losa, ili grese strucnjaci preko...  Mozda je po njima losa mapa jer je povecana koncentracija stetnih gasova. Na to se ovde ne obraca paznja.  

 

Ko da kazem da je Jelena Karleusa setala gola. Jel? A gde je slika? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanima me da li je neko imao iskustva sa Pro Tuning na NBG?

Planiram da softverski ugasim EGR i eventualno da uradim remap ubrizgavanja.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čućeš svakakve priče o njima, moja iskustva su više nego pozitivna. 4 moja auta su rađena kod njih, bar 20 auta od drugara i nekoliko sa foruma. Jedino traži, kad se budeš dogovarao, da ti Joca radi remap, nešto nemam poverenja u momke koje je zaposlio.

Pri tom ćeš mu reći kako hoćeš da ti se auto ponaša i tako će ga reprogramirati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam radio u Pro Tuningu zatvaranje EGR.

Bio si u pravu što se radnika tiče, njima ne bi ostavio da rade auto, nema te cene, skoro 2 sata sam gledao mučenika "majstora" kako skida plastičnu zaštitu kartera i cev auspuha sa A6 starog 5-6 godina, da nisam došao u odelu i sa kravatom, ja bi im skinuo (deda mi je bio automehaničar, pa sam i ja naučio zanat, ali moje znanje je ograničeno za automobile proizvedene do 90-tih godina).

Joca je odradio softver, sad je ok, nema dtoliko dima kao pre, ali imam neki subjektivni osećaj da je auto malo tromiji ili mi se to samo čini.

Remap ostavljam za neku drugu priliku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi trebao da bude tromiji, baš suprotno. Nije to sad neka razlika, ali bi odziv gasa trebao da bude maaalo odlučniji jer motor dobija čist vazduh, bez davljenja nesagorelim izduvnim gasovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zvao sam veceras coveka iz pro tuninga,kaze 70 eura ako je stariji komp,a 100 eura ako je noviji

 

Danas sam radio u Pro Tuningu zatvaranje EGR.

Bio si u pravu što se radnika tiče, njima ne bi ostavio da rade auto, nema te cene, skoro 2 sata sam gledao mučenika "majstora" kako skida plastičnu zaštitu kartera i cev auspuha sa A6 starog 5-6 godina, da nisam došao u odelu i sa kravatom, ja bi im skinuo (deda mi je bio automehaničar, pa sam i ja naučio zanat, ali moje znanje je ograničeno za automobile proizvedene do 90-tih godina).

Joca je odradio softver, sad je ok, nema dtoliko dima kao pre, ali imam neki subjektivni osećaj da je auto malo tromiji ili mi se to samo čini.

Remap ostavljam za neku drugu priliku.

druze za koji dan napisi kako se ponasa auto,kad si zatvorio EGR i koliko kosta to,pozz

Edited by silenci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za ovaj motor 1.3 mjt 51kw kod njih košta 70 eura.

Pre dve godine sam na mom Peugeotu 307sw 2.0 HDI 79kw u BOBO Sport-u uradio gašenje egr, fap-off i remap na 99kw.

Merenje snage pre remapa 75kw, nakon remapa 99kw.

Sve ima svoju cenu, tada je to bilo 200 EUR.

Kada sam to uradio auto je imao 301.000 km, sada ima 347.000 km, ne dimi, nema oštećenja zamajca, dizni i turbine.

Moj brat je radio u Nova Speed egr na 1.3 mjt, kod njih košta 50 eur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo, posle nedelju dana da iznesem utiske.

Motor je sad tiši na leru (pogotovo zagrejan), nema više crnog dima (valjda je sve izbačeno iz auspuha, izbaci samo dim kad se potopi gas do kraja, ali to je sasvim normalno za 170.000km).

Sve u svemu zadovoljan, remap ostavljam ipak za jesen, po povratku sa odmora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biće to još bolje kad odradiš remap. Treba tu da se izčisti i usisna grana i katalizator. Za neko vreme će biti prava stvar

Javljaj.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Očišćena je usisna grana kada sam sređivao dizne.

A katalizator ne može da se čisti, neko ga je "pozajmio i nije vratio"  2012. godine kada je bio na carinskom skladištu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi razmisljam se da odradim chip tuning ali sam malo skeptican posto imam selespeed menjac, moze li imati neko negativno dejstvo po menjac?

Edited by pilauda

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...