Jump to content
FAS Goran
nelle

Stilo - zamena sajle ručne kočnice / ne radi ručna

Recommended Posts

Pozdrav svima i zamolio bih vas da mi objasnite kako da zamenim sajle za rucnu kocnicu kod stila.. da li se rastura u kabini naslon za ruku,pa redom. ili moze iz kanala,da se poskidaju oni zastitni limovi? unapred hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

imas i iz kanala a imas i iz kabine s tim da ne moras da rasturas ceo naslon za ruku postoji cep na grebenu u dnu konzole sa zadnje strane isti materijal kao i etison on se izvuce na gore i tu su sajle zakacene a i steluje se rucna

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala puno na informacijama,nisam kuci vec par dana i nikako da sednem za komp.i pogledam forum,,za vikend radim i konacno da je sredim...

:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blokirana mi je sajla ručne, pa me zanima vremenski koliko će mi trebati vremena da to zamijenim. Radi se o Stilo 1.9JTD, '04g! Koja je u stvari procedura? Hvala unaprijed!

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi koliko si spretan i koje uslove imas! :thumbup:

Procedura nije komplikovana ... Podignes auto ;skines tocak;otvoris poklopac na grebenu ispred zadnjih sedista(iza prednjih) :whistle: ; otpustis sajlu pa je izvuces prema tocku(ka napolje) vodeci racuna da ne zapinje ... To je uopsteno... Opusteno...Srecno! :thumbup:

Vec sam i zaboravio jer sam to podmazivao cim sam pazario auto pa ni zimi nemam problema iako praktikujem povlacenje rucne uvek i svugde! Mislim da ide prema tocku ali ako ide suprotno , nece ni to biti problem!

Edited by zulurbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa rucnom kocnicom...desilo mi se pre mesec dana da nije htela da se spusti zbog hladnog vremena (zaledila se) a bilo je svega koji stepen ispod 0...jel moze to nekim podmazivanjem da se resi ili moram da stavim novu sajlu? Strah me da je povlacim kada je hladno posto sam onda morao da parkiram auto jer mu nije bilo pomoci. :-)

Edited by SoKoL

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti postupak uz proveru obloge (bulzira-tako nekako) sajle ! Ocistiti i nauljiti i uvek povlaciti parkirnu ... :thumbup:

p.s. Ja mu dodjem k'o Rile ! :rofl:

Edited by zulurbr

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ne otvaram novu temu.

danas sam mjenjao gume i skontao da mi na ljevoj strani ne radi rucna. a na desnoj skroz normalno.

sajla nije pukla jer se vidi kad zategnem da se pomjera al ne steze.

da lise moze kako samo ljeva stana sajle zategniti ili moraju oba dve odjednom? posto mi desna strana valjda a ljeva ne. pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi imam cudan problem na FIAT stilo 1,9jtd 2003g pre mesec dana sam u servisu zamenio zadnje plocice zamenili mi ljudi onim kljucem sto navrce cilindre i sve to lako ali ja od tad nemam rucnu kocnicu zategnem skroz sajlu i kad podignem rucnu skroz se poluga na cejustima zbere do spulne nema vise gde a nece da izbaci cilindre samo malo koci ali nedovojno da zadrzi auto koj je problem sta su mogli da zeznu u servisu tockovi koce na noznoj sve u redu ali rucna nece pomagajte uskoro moram na registraciju ?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravili su da ti našteluju sajlu i potpuno je otpustila. Samo se vrati u servis i traži da to srede, meni se to deislo na Astri, popravlja se sve za 10min :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa da, a i malo je smešno pitati ovde za rešenje, ja prvo što bi uradi je da se vratim u taj servis i zahtevam da urade posao za koji su uzeli pare kako treba pošto ovako kako su odradili ne da nije dostojno bilo kakvog servisa nego je za prijavu inspekciji...

Edited by Sirius9

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam iz okoline paracina i terao sam u servis auto dijagnostik oni prodaju delove za FIAT alfa lancija vozila i pretezno njih i rade pa kod njih menjam ulje i odrzavam auto ali i ja malo radim mehaniku sve oko kocnice i trapova radim sam pa sam terao auto kod njih jer nemam onaj radavciger za zadnje cilindre jer oni se navrcu pri zbivanju i gledao sam kada su menjali e sad ja znam da stegnem sajlu i stego sam do kraja tako da kada podignem rucnu oni usi na koji se kaci sajla na cilindru udaraju u kraj nemoze vise od toga da se zategne sajla jer nema vise gde da ide poluga od cilindra udara u usnicu od sajle kao da mi je poluga neizbaca dovojno cilindre kad se povuce rucna i nekoci dovojno pa sumnjam da kada su menjali plocice mozda trebali da vrate onu polugu na cilindru sto se kaci sajla na nju do kraja nazad jer nije mi jasni ko da mi nefunkcionise taj kontra navoj unutar cilindra kada sam ih pitao sto tako radi ovi iz servisa mi rekli kao zaribale celjusti mada ja nisam mali ako koce tockovi na noznoj znaci da rade cejusti i radila mi rucna na potrosenim skoro skroz plocicama a sad na nove nece nerazumem ako je neko od vas menjao na stilu zadnje plocice neka mi objasni kako da vratom polugu nazad na celjustima od rucne jer kada otkacim salju sa nje ona nemoze nazad vise a stiji mi mnogo blizu bozure od pocetka sajle ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raskaci sajlu kod tocka/diska nakon sto si otpustio na rucici. Naravno , ti to znas ! :D

Kada si raskacio sajlu , istu polugu pokreci napred nazad nekoliko puta da pridju plocice disku. Kada je to uradjeno , zakaci sjlu pa ponovi sve sa druge strane.

Ako ni posle ove operacije ne bude hvatala rucna , onda su sj...i lozu/spiralu/navoj u celjustima i nema joj spasa !

Share this post


Link to post
Share on other sites

u znam na sta mislis ako su sjebali lozu ne preostaje mi nista nego da castim na svaki tehnicki pregled pa da me puste :D nego mislim da nije mogla loza tako lako da se osteti jer na jedan tocak se lako vratio klip kada su ga srafili onom kljucem a ovaj levi malo teze pa su ga malo udarali sa strane dok nije popustio i on se posle lako vratio ali do tad je rucna cepala kako je dobro radila samo me buni to sto mi mnogo blizo poluge na cilindrima do bozure gde prolazi sajla jer gledao sam kog brata na istog stila je daje mozda za cak 5cm nego kod mene ali to je od kad mi zamenili plocice do tada je sve bilo ok probacu sutra rasturam pa javjam sta sam uradio u krajnjem slucaju rasturicu i celjusti jer to je stari princip ko kod pezejca stvarno je biiip taj deo kod ovog auta ali jbg svi sad ugradjuju taj sistem .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde malo odvajaj recenice . Znas ono " Interpunkcija" i tako to ! :D

Dobar je taj sistem ali se mora odrzavati ! Obavezno zameni gumice! Zbog gumica i zaglavljuje. Ima set za reparaciju negde oko 500dindzi.

Mozes i sam odraditi. Odvijes crevo i raspakujes pa zamenis gumice a ulje , jbg , dolijes. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

po mom misjenju pre zamene plocice trebali su da prvo otkace sjlu sa poluge pa da vrate poluge do kraja nazad pa onda da naviju cilindre a oni nista samo otkacili sajle o navili cilindre i meni polige ostale u taj kratak hod i mali je taj hod da bi ukocio auto ja ga stavim na uzbrdici i dignem rucnu i vidim da malo drzi i popusta polako a tamo u servisu mi rekli kako to naj bolji sistem kao to nikom nije se ostetilo kao to jaka loza mada sumnjao sam ja da je to biiip .

znam rasturao sam prednje cilindre na FIAT tipu sam menjao gumce ali zadnje nisam nikad zato sam i terao u servis da mi zamene plocice jer mi pricao drug za tu lozu bas zbog tog da nepokrsim sam isao u servis rasturicu ocisticu zamenicu gumice ispusticu vazduh pomericu napred nazad polugu dok legnu plocice do diska pa ostalo je boze pomogni da proradi rucna mislim da moze da zakove u mesto na vajcima na tehnickom jer ja retko kad koristim rucnu kocnicu u voznji samo radi tehnickog pregleda da imam sutra cu ici do grad da uzmem set gumica za oba zadnja cilindra pa krecem na posao mislim rasturanje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ljudi ustanovio sam problem sto mi neradi rucna problem je u stvaru u silen blokovima propali mi skroz i kad dignem rucnu auto se nagne na pozadi i ceo trap krene na pred nekih 2,3cm i opusti sajlu rasturio sam auto skroz spustio sam most i izbio zadnje silen blokove u ponedeljak idem da kupim silene i da ih napresijem pa kad zavrsim sa silen blokovima javjam sta je sa rucnom za sad mi deluje sve ok sa celjustima mada namucio sam se sa silenima nebih preporucio ovo nekom da rastura kuci propas ceo dan sam proveo pod kola i eto nakon 5 sati napora sileni sam izbio a kako cu nabiti nove ne znam bice muke ali sredicu ja to resio sam cvrsto :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam baš siguran da sileni imaju veze sa kočenjem?

Dobro je što si ti njih zamenio ako su iscureli, ali ne znam da li će to rešiti problem..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...