FAS Goran
Branko 23

Sreća ili nešto drugo....!?

Majstor procenio most...

Sve se sećamo antologijske scene iz kultnog filma ''Ko to tamo peva'', u kojoj Bata Stojković ceni izdržljivost mosta rečima ''da se ja pitam, ja bih proterao autobus ovuda''...
Preko mosta sličnog (ne)kvaliteta jedan opasno dobar ili lud majstor vožnje jeeee...pogledajte klip:

Vozač Passata krenuo u preticanje, ali to nije smeo da uradi!

vw%20preticanje.jpg

Osnovni preduslov za bezbedno preticanje jeste dodatna opreznost u proceni udaljenosti automobila iz suprotnog smera, brzine kretanja vozila ispred i poštovanje saobraćajnih propisa. Ovaj vozač je uradio sve suprotno. Rezultat možemo videti na video snimku, koji prikazuje da se ovaj manevar mogao završiti veoma loše, pa i tragično. On je pokušao da prestigne kolonu automobila, previdevši automobil koji se kreće iz suprotnog smera, u kome je instalirana kamera koja je zabeležila ovu dramatičnu situaciju.

Tek po ovom snimku se vidi kolko ličimo na Ruse  :laughing: Poslao mi drug kliknuo sa nisa ni gledao naslov računam još jedan Ruski snimak i bio sam ubeđen dok sam gledao da je Rusija,al onda sam čuo radio  :laughing:

A ovo drugo rekao bih neiskustvo, tj ovaj koji dolazi sa brda, kad prolazi pored njega vidi se da drzi kocnicu, tockovi su blokirani 

Edited by beli_Punto

This is the aftermath of a head on collision that occurred on a busy Brazilian highway between a car and a truck. The two collided at such a force that the driver side half of the car was completely crumpled in while the other half was left mostly intact. Horrible accidents like this sadly happen all the time, but what was interesting about this one is that the woman who was in the passenger seat seems completely unfazed despite the driver barely breathing in the crumpled mess behind her. Which, by the way, is amazing that the guy survived having his car cut in half.
It is most likely due to being in a severe case of shock that allowed her to be so calm, but it’s so unsettling to see her not giving a f*ck about the driver and doesn’t try to get away from the crash. She even tries to make a phone call and touch up her makeup, how she was able to hold onto her purse when this accident happened is beyond me.
If the pictures don’t really show her calm demeanor you can watch the whole video below

Postoje dve vrste nesreća za koje možemo da kažemo da su učesnici imali sreće. Prva vrsta je kada se nesreća izbegne za dlaku, pa je šteta nikakva, ili skoro nikakva, a druga je kada se nešto desi što spreči da nesreća bude daleko gora.

Ovde je u pitanju druga vrsta, pošto je došlo do kontakta, ali su svi preživeli i mogu da kažu da su imali puno sreće. Momak sa kamerom u kolima je glavna žrtva, pošto nije kriv za udes. Automobil iz drugog smera je krenuo da skreće bez provere i jedva izbegao katastrofu. Na svu sreću, prošli su samo sa lakšim povredama, a možete i da uživate u odličnoj muzici koja se čuje u automobilu koji snima.