Sale2810 4 Posted April 2, 2013 Ja ipak malo sacekam, nece da skodi...Par minuta ne smeta ni meni a ni njemu Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 2, 2013 meni auto stoji u garazi tako da prvo paljenje ima malo vremena dok otvorim garazu, isteram auto, zatvorim garazu...a tokom dana kao sto sam rekao, sacekam malo da razbaca ulje gde treba i onda lagano odlazim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 617 Posted April 2, 2013 Takođe i ja imam garažu, pa radi u mestu jedno 30 sekundi dok zatvorim vrata. To je sve okej, nije dobro da radi u mestu 10-15 minuta kao što je nekad bila praksa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted April 2, 2013 ja sacekam tih 30 sekundi ili dok ne spusti obrtaje sa 1200 do 800 i onda krecem ali lagano, prvih par km ne prelazim 2500 rpm.... Dosta krstenih majstora mi je reklo da je tako najbolje za masinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuntalica 0 Posted April 2, 2013 Ja mog ujuutru kad kresnem il kad dugo stoji zimi pustim 2 min da odradi u mestu pa krenem, ne znam da li je to neophodno al sta znam, ne moze da skodi Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted April 3, 2013 Zimi upalim, (ocistim auto po potrebi) otvorim kapiju i vozim, leti otvorim kapiju, upalim i vozim. Kakvo zagrevanje u mestu i voznja na leru... Nije to kamion pa da treba da nagura pritisak u sistemu... Citajuci tu necije poruke, sticem utisak ko da treba duze zagrevati motor u mestu nego sto ce voznja da traje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 3, 2013 Koliko god da ce voznja trajati, motor treba da radi na radnoj temperaturi uvek, zar ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted April 3, 2013 Ja kresnem, upalim auto i dzada ! zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 3, 2013 ja kresnem, auto ne palim.... :lol: :lol: Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 3, 2013 Valjda je taj auto napravljen da moze i da se vozi dok ne dostigne radnu temperaturu, ja ne grejem niti ladim auto, kad udjem u kola, dam kontakt, vezem pojas, palim auto, palim svetla, podesim muziku, i brm brm brm Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted April 4, 2013 Normalno da je napravljen ali ovako bi bilo idealno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted April 4, 2013 Ako uspem da upalim kad je minus sauh do kraja i pravac pumpa ako se ugasi s'ebo sam se nece da zavergla ponovo slab akumulator... Jos ako mi nestane goriva... Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 4, 2013 :lol: uvek se nasmejem! Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted April 4, 2013 ja sa prethodnim auticem (jugic) znaci mislim da alnaser jos nije bio ni zavrsio sa verglanjem ja sam vec bio u pokretu eto toliko o nekom grejanju . mada evo sada sa multyjet-om je vec druga prica njega pustam malo da odradi a sad zasto nemam pojma nekako mi se cini kao da je to za dizele prava stvar.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted April 4, 2013 Ma jok...cim upalis, odma pum gas...kazu da to tako treba :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted April 4, 2013 da da bas tako i to je najpozeljnije na recimo negde ispod -15 stepeni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted April 4, 2013 Sto hladnije to bolje...u paljenju drzis stisnutu pedalu pa kad upali odma ga oteras u 5 hiljada i to drzis...na brzinu ubacis u prvu i teraj Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 4, 2013 da bre, to je bilo jako tesko, navici se da kad palis auto nema potrebe da stiskas gas. Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted April 4, 2013 cuo sam da tada ujedno i najmanje trosi??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted April 4, 2013 Da, potrosnja je tada minimalna...jos ako ga ugasis posle 2 km...to je jos bolje Tada motor traje najduze, prelazi po milion km bez problema...Joj Jankovicu, bas prija kada palim auto i to bez gasa, a ranije dok sam vozio benzince, tamo gde nije bilo automatskog sauha, nije moglo da prodje paljenje bez gasa...a sad milina Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted April 4, 2013 jes milina, ali dok sam se navikao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
diskusija 9 Posted April 4, 2013 ma da cudo su ti ovi novi motori sto ga vise unistavas on se bolji i obrnuto. vidis ti gde ode ova tehika.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dejica 21 Posted June 11, 2013 5min u mestu rada zimi a leti dovojan minut pa da se krene ali ovo sto sam ovde procitao pali i gas do daske nesto nije normalno koliko ce te turbine izdrzati na tim dizelima pitanje je Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9590 Posted June 12, 2013 Zezaju se ljudi za to pali i gas do daske... vidiš koliko smajlija ima... Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted January 24, 2016 Okacis na fb isecak iz uputstva i javi ti se odmah 4, 5 prosecnih srpskih "karton na hladnjak" majstora Kao npr: JTD-u na -10 treba, pa bar jedno 20 minuta rada u mestu da bi odlepio kazaljku temperature sa prve crte, licno sam probao i takav "nacin". Jedino sto sam dobio to je prosecna potrosnja veca za 2l Od prosle zime, udjem u kola (ako mogu, ako nije zaledio), upalim, odem odlepim brisace, sednem, vezem se, upalim svetla i lagano krenem....Slazem se da treba da poradi malo, al nemoj da preterujemo Pa sta rade onda oni na -30? Greje kola 3x duze nego sto mu traje voznja? Quote Share this post Link to post Share on other sites