Jump to content
FAS Goran
Guest danielv

Stilo & Opel Astra G

Recommended Posts

Biću objektivan, i moj glas dajem stilu.

Ranije sam imao opela, i bio više nego zadovoljan, a i dalje stvarno nemam ništa protiv tog brenda!

Vozio sam i stila i astru. Jednostavno, stilo je nekako robusniji, stabilniji auto. Dizajnerski mnogo napredniji od astre, i nekako si mnogo veći šmeker u stilu nego u astri. :rolleyes: Kod astre je enterijer možda bolje uklopljen nego kod stila i manje zveči i pucketa, ali opet daleko staromodniji.

Tačno je, stilo ima svojih boljki, ali kada se sve sabere i oduzme po meni je nešto najbolje što se može naći na tržištu polovnjaka.

Iskreno, kada sam probao astru 1.7 dti, blago rečeno sam se razočarao. Kada stisneš gas, moliš Boga da se smiluje i da krene da ubrzava. Pritom, čadi ko' lokomotiva, a vlasnik mi je rekao su dizne čest gost ultrazvučnoj kadici. Verujem da je 2.0 dosta startniji, ali po iskustvu drugih ljudi daleko je od savršenog.

A šta da kažem za JTD. I sam ga imam u puntu i znam o čemu je reč. To je najjednostavnije rečeno revolucija u dizel motorima. Suvišan je svaki komentar.

A da, moram da offujem.

...doduše ovaj Duster stvarno izgleda odlično.

Nidzo, nemoj molim te, iznenada mi se javi neka mučnina kada čujem to ime...(nećemo ovde ima tema vezano za tu limariju).

Edited by banjo1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisah ja gore jos - jedino st Stilu fali u nekom ne bas standardnom, ali malo boljem paketu opreme je enterijer i plisana sedista sa bocnim naslonima.

Ona default sedista su blago receno katastrofa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O Stilu se i previše zna, pa ne bih trošio tastaturu, samo po koju da kažem o Astri G, pošto sam istu posedovao prošle godine, pre Brave.

1.7 DTI, karavan, stanje zaista odlično, 2000. godište, lepa oprema, sve fino.

Što se samog auta kao auta tiče, lepo je urađen enterijer, dosta kvalitetno, dizajnerski ništa posebno, sedišta su poprilično udobna, bolja nego kod Stila (bar prednja), vešanje daleko mekše, za recimo duži put dosta prijatniji auto. Delovi nisu skupi, recimo u rangu Fiata (kočnice, trap, veliki servis...).

Neke stvari, neke sitnice su bolje rešene, pod broj jedan, instalacije i sama struja, tamo nema da zapinje podizač prozora i da se sporo spušta, brisači ne preskaču i uvek rade isto, držali vi ručicu ili je samo pipnuli, na suvo ili mokro svejedno, zadnji brisač briše bolje nego novi prednji Fiatovi. Nema treperenja table i tako nekih sitnica koje znaju da smetaju, u tom smislu je kvalitetnije urađen auto.

Ali onda dolazimo do motora. Koliko sam čuo, EcoTec benzinci su odlični, malo troše i dosta dugo traju, ali pošto nisam imao prilike da posedujem jednog, da kažem po koju o čuvenom 1.7 DTI. Recimo da je to najveće đubre od motora koje je neko nekada konstruisao. Prvo, ne vuče nikako, pogotovo u tom autu koji ima >1.3t. Posle chipića se popravila situacija malo, ali opet ne dovoljno. Meni se u roku od 4 meseca, koliko sam posedovao Astru, desilo sledeće: crkao kompjuter Bosch pumpe (170e remont), probile gumice na nekim čaurama na glavi motora, pa je puštao ulje u rashladni sistem (220e popravka), prosvirao ležaj na vodenoj pumpi 8000km nakon velikog servisa (50e zamena), senzori ispod sedišta za airbag izbacivali grešku, prosvirao ležaj na nekom španeru iako je sve bilo zamenjeno kad sam kupio auto itd., ne mogu ni da se setim više, znam samo da sam za 4 meseca posedovanja tog auta za vanredne stvari (NAKON početnog velikog servisa i zamene svih problematičnih delova) dao oko 600€ i prodao ga brzom brzinom.

Dalje, turbina nema varijabilnu geometriju i onda (ne znam da li je to do toga ili je neka druga konstrukcijska greška) auto dok se malo ne ugreje, bilo leto ili zima, do 2200-2300 obrtaja vuče kao da ima 15KS, a onda cimne kad potera turbo, i time vas čini pravim početnikom, koliko god znali lepo i udobno da vozite. Takođe, zvuk motora je očajan, bučniji je otprilike 3x od JTD-a u Bravi/Stilu, što u leru, što u vožnji. Prenos je prekratak, sa čipom u ful obrtajima sam jedva izvlačio 170, te je i vožnja od 120 predstavljala mučenje. Ne moram ni da spominjem da sa JTD može da se krstari 150-160 bez neke buke.

Šta još... Kočnice su katastrofa, preslabe za tu težinu auta, volan pretežak, papučice svega i menjač pretvrdi, sećam se kad sam seo u Bravu, imao sam osećaj kao da vozim oblak, a ona čak ni nema City.

A da ne spominjem cenu koju auto drži, prodao sam je za 3600e tada, što je bila niska cena, kupio Bravu godinu dana mlađu, duplo bolji auto u skoro svakom pogledu, i ostalo mi 800e.

Jedina pozitivna stvar je bila potrošnja, koja ni u jednim uslovima, mogućim i nemogućim, nije prelazila 7 litara ED.

E sad, opet ponavljam, generalno G nije uopšte loš auto, u kombinaciji sa nekim dobrim dizelom (kad bi bilo), bila bi super kupovina, ovako, super je za nekoga ko može da vozi 1.4 ili 1.6 benzince.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fiatisti su "open minded" ovde je čak moguće da postoji tema u kojo se ova dva automobila upoređuju :thumbup: (a mogu da se porede uglavnom samo po ceni, polovni i to samo kod nas).

Mnogo realnije bi bilo porediti sledeću generaciju Astre sa Stilom.

Ustvari još bolje Novi Bravo vs Astra H, jer se proizvode istovremeno dugi niz godina, ali šta bi bilo na strani Astre ... ne mogu da se setim.

nisam nešto zapazio da me pretiču stilisti

To je samo pokazatelj da brzo voziš, a ne da ti auto ide dobro.

Mene ponekad pretiču duplo slabiji pa ne mislim da idu bolje (možda oni misle).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da posle ovoliko iznetiš činjenica možemo da konstatujemo ono što je ovde već pisano. Astra G se ne može porediti sa Stilom, može eventualno sa Bravo/Brava/Marea generacijom. Tek ako se uzme cena u obzir, Stilo za uložen novac daje daleko više.

Skroz sam zaboravio za još jednu anegdotu. Pre oko mesec dana zove me prijatelj i pita šta da uzme njegov burazer za oko 3500€ a treba mu karavan, radi sa nekom gvožđurijom. Kažem uzmi stila jtd za te pare ima dobrog da nađeš, može dobro da povuče i da se natovari, odličan motor, pocinkovana limarija, jeftini delovi, malo troši... bla, bla, bla.

Pre neki dan mi kaže uzeo Astru G 1.7 i pogađajte koje je bilo prvo iznenađenje. Ulje u posudi za vodu :wallbash: I ja ga pitam što bre uze tu kantu, pa kao nije našao stila da valja a i neki majstor mu rekao da ti jtd motori ne valjaju :wallbash: ... truć, truć. PItam ja a ovaj ti valja sa uljem u posudi za vodu. Kaže, ma nije to ništa reko mu taj majstor, to su neke gumice (Vule ih pomenu), ništa strašno. Majstor ga napalio da bi sebi napravio posao, pametan čovek. Da mu je rekao da kupi stila ne bi imao šta da mu popravlja. Opet kažem super je što postoje takvi ljudi. On je tu astru godinu dana stariju od mog stila platio 500€ više i misli a je uradio pravu stvar :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

U celoj ovoj prici mene zanma jedna stvar koju sam vec negde spomenuo ali niko nije znao da mi odgovori. :) Opelov motor 1.6 16v/105ks koji se ugradjivao valjda od 2004-06. u Stilo, jel to ovaj twinport iz astre H ili onaj stariji ecotec iz astre G?

Sto se tice poredjenja Stila sa Astrama G i H, pa sve su to narodna auta za prevoz od tacke A-B ni jedan nije sampion u svojoj klasi...Svaki ima svoje boljke samo sto su Stilove minorne i mnogo se lakse lece. :p Bogu hvala, pa ne uze nijednu od te dve iako su obe bile u opciji pre nego sto sam uzeo Stildzu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz mog iskustva i jedan i drugi auto su prosecni i solidni.Stilo je veci i komforniji i sa boljim kocnicama a Astra je kompaktnija i kvalitetnije uradjena.Postoji i razlika u godinama tako da je Stilo mladji 3 godine.

Benzinci dobri i kod jednog i kod drugog ali ipak bolji kod opela za nijansu jer manje trose.Dizeli su dobri kod oba s tim sto je JTD ipak bolji donekle jer sam motor je odlican ali pratece komponente su ipak slabijeg kvaliteta dok kod opela 1,7 DTI zaista zna da ima problem sa turbinom i tim mesanjem ulja i antifriza.Opelov 2.0 DTI je odlican i moze da predje jako puno uz minimalno odrzavanje jer ima lanac a posle 2003 godine je i resen problem sa pumpom.Nije tako zestok kao JTD ali ide sasvim lepo i tiho.

Svaki je dobar,neki manje neki vise,kad se uzme auto sa normalnom kilometrazom ali posto se kod nas neretko uzimaju kola sa preko 300k km,sa opranim motorima zbog kojih ima dosta problema sa elektronikom onda sve zavisi od toga ko na sta naleti.

Moj rodjak i dan danas vozi Astru 1,7 DTI 2001 koju sam mu ja prodao pre 7 godina ali sa 30k km i nikakav problem nije imao nit mu je pomesala ulje a sad ima oko 110k km.Plus sto on nije vozac tipa -kupio dizel pa je sad najbrzi na putu! A takvih je mnogo pa je i logicno da kad se auto cepa da i pre odlaze neki delovi sto motora sto karoserije.

Sve u svemu su to solidni automobili za ulozen novac.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I moj kum se oduševio kako je bravo mekan na komandama, ali i kako ide sa 1.9JTD. Inače, Astra G je solidno sklopljena, burazerova je prodata sa pravih jedno 350.000km, i nije bila poklocana. Ali stvarno ne vredi toliko koliko košta. Mogu misliti kako se Vule oduševio kada je seo iz Astre u "italijansko smeće" :D

E da, sada se setih, i burazeru je prosvirao dihtung glave. Sredio je to, pa onda je pumpa crče. Recimo da mu je dihtung otišao na 200.000km.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, i meni je rečeno ako stavim jaču mapu da će verovatno da prosvira dihtung, pa sam za divno čudo poslušao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova astrica što je provozam ponekad uglavnom na otvorni put preko 400km oba pravca. Je jun mesec 2003 god. sa motorom Y20DTH ovo dth nisam napisao naopako. Oni koji neznaju neka znaju da ima i Y20DTL, a nalepnice na gepek su im iste 20 DTI. E ovo DTH i DTL su toliko različiti motori da na prvi pogled izgleda kao da gledaš 1.7 i 2.0. Netroši ulja, lepo pali još lepše ide paket opreme elgance u karavan verziji. Uglavnom od standardnih astri iz 2001 godine po mnogo čemu odstupa. Na tabli je oko 260 000 km uvoz Nemačka. I stvarno je dobar auto. Za stila nemogu da napišem ništa što sam lično utvrdio. Moj dobar drugar ima jednog stila 2002 karavan sa tim jtd motorom. Da neide lepo ide, da ide nešto bolje od ove astre neide ništa bolje. Kod njega je taj stilo 4 god. Na trapove non stop menja nekake stabilizator jednom crko i plivajući zamajac opravka 500e malopre sam ga zvao da ga pitam kako je generalno zadovoljan. kaže "pa ko svaki polovan auto mora ponešto da se uloži nemože samo da se vozi"

Ja sam već jednom napisao to su slični automobili slična im je i cena čak i cene održavanja slične. Ali pazi ako poredimo astru 1.7 i stila 1.9 jtd moj glas ide za stila. ako poredimo astru iz 2004 sa 20 dti i stila iz 2004 sa 1.9 jtd moj glas ide astri.

I nevozim ništa posebno brzo u proseku za 20 km/h preko dozvoljenog ograničenja brzine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, i meni je rečeno ako stavim jaču mapu da će verovatno da prosvira dihtung, pa sam za divno čudo poslušao...

Ma moj bata nije ni pomišljao na čip, riknulo je, jbg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to sve zavisi kako odrzavas auto i kako ga vozis . . Ma ne ide nista bolje od astre ma jok :rolleyes:

Moj burazer je neverovatna picajzla za kola, sve mora da bude tip top. I vozi baš lepo, ne siluje, ne cepa hladnog itd.

@Bukvic: i čemu pominjanje Golfa IV ovde. Pa taj Golf 1.9TDi od 100kw je raketa za Stila i Astru, i za stila 16V od 140ks. Realno je bolje urađen, i bolje ide, i ima bolja međuubrzanja, ali to nije tema. I košta mnoogo više, nesrazmerno onome koliko daje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dve godine sam vozio Astru G 1,6 16v. Od kvarova sam imao jedno krpljenje auspuha (mislim 1000 din). Auto je išao savršeno, nije trošio gram ulja, ima kvalitet enterijera koji je za Fiat misaona imenica i u vožnji se ne čuje, što je za Fiat takođe misaona imenica. A ovi što im crkavaju turbine na dizelu, pa vidim crkavaju i na Fiatu. Ali jbg, u Astri nisi šmeker :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda je raketa za Stila i Astru a za 16V Stila ne bi bas reko . . Nemoj da ubacujemo Alfu u pricu i njen JTDm motor :welcome:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znate li vi onu Nigrutinovu: Vozio sam vektru, a sada vozim stila, koji sam ja šmeker majko moja mila!

I nemojmo uplitati VW ovde, vidim ja da će pasti katančenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde katančenje negine svakako i to samo što nije.

Da konstatujem i neću više ni slova u ovu temu. Dobar je stilo ko dobar dan dobra je i astra, ali zavisi kolko ko ima sreće da uveze evropsko smeće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dve godine sam vozio Astru G 1,6 16v. Od kvarova sam imao jedno krpljenje auspuha (mislim 1000 din). Auto je išao savršeno, nije trošio gram ulja, ima kvalitet enterijera koji je za Fiat misaona imenica i u vožnji se ne čuje, što je za Fiat takođe misaona imenica. A ovi što im crkavaju turbine na dizelu, pa vidim crkavaju i na Fiatu. Ali jbg, u Astri nisi šmeker :thumbsup:

U bre Zvekoljube,pa sto predje sa konja na magarca? :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Bukvic: i čemu pominjanje Golfa IV ovde. Pa taj Golf 1.9TDi od 100kw je raketa za Stila i Astru, i za stila 16V od 140ks. Realno je bolje urađen, i bolje ide, i ima bolja međuubrzanja, ali to nije tema. I košta mnoogo više, nesrazmerno onome koliko daje.

Bolja međuubrzanja takvi tdi motori duguju drugačijoj konstrukciji motora. Imao sam prilike da remapiram par komada i znam kako im je raspoređena snaga. Za razliku od JTD-a TDI ima mnogo veću snagu do 2500rpm pa to snažno povlačenje u niskim obrtajima ostavlja utisak da je auto daleko jači. Međutim od 2500 do 4500 on ne duplira snagu već nastavlja da vuče isto tako kao i do tada, možda 10% jače. Stani na crtu sa tim autom i videćeš da će stilo JTDm 16v da ga ostavi 10 m iza sebe.

Nedavno sam vozio alfu JTDm 16v sa 150ks u fabričkom izdanju, kako to ide pa to je bolesno. Vozio sam i audija sa tim istim TDI motorom koji pominješ i sve je na strani audija sem tog osećaja snage koju pruža JTDm.

Ali pazi ako poredimo astru 1.7 i stila 1.9 jtd moj glas ide za stila. ako poredimo astru iz 2004 sa 20 dti i stila iz 2004 sa 1.9 jtd moj glas ide astri.

Ako porediš to godište, onda uporedi stila sa JTDm motorom od 140 i 150 ks uz napomenu da su u tom godištu stilu otklonjene sve dečije bolesti koje je imao od 2001.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozemo da se igramo ovako u nedogled.

da hvalimo i kudimo u nedogled.

konstatacija je sledeca a to je...

nije auto samo onaj koji se napravi u Nemackoj. polako se ljudi dozivaju pameti i ne trose uludo novac u nemacko smece.

shvatili su da postoji i italijansko smece za manje para i sa dosta dobijene muzike za te iste pare.

Ja sam bio zakleti ljubitelj VW sve do 2007 dok nisam seo u Stila.

Sad ih pljujem najstarsnije zato sto su bolesno bezobrazni i bezrazlozno skupi.Ne daju nista od kvaliteta za taj novac.

Dizel motori su im puuuuno losiji od Fiata itd itd itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...