Jump to content
FAS Goran
Guest danielv

Stilo & Opel Astra G

Recommended Posts

Guest danielv

neki ljudi kazu da sam pogresio pri kupovini fiat stila i rekli su mi bolje da si uzeo astru g,sad me zanima po cemu je astra bolja od stila ako je i u opste bolja

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest gall

Stilo je smekerski auto,a ovaj drugi je samo auto :thumbsup:

Edited by gall

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam bio presrećni vlasnik Astre G. Za Stilo ne znam, ali od Brava je bolja. A ovo za Fiatov poluproizvod ne razumem, da li se odnosi na Stilo ili na Astru ili na nešto treće?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešto se ne sećam Astre G sa Fiatovim dizelom. Ali se zato sećam Stila sa Opelovim benzincem.

Toliko o poluproizvodima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opel odavno koristi Fiatove dizele, a benzinci u Fiatu su iz razloga sto Opel nije imao da iskesira dizelase pa prebio dug u benzin motorima :thumbsup:

Da koristi Fiatove dizele i da bi dusu prodali da se to i nastavi je stara i istinita prica :yes , a za ovo drugo sam procitao na forumu pa ne tvrdim :sofa:

Jos jedan spoj Opela i Fiata je Fiat Croma, trapovi i sta vec sve ima tu dole :rofl: je od Opel Vectre

Edited by MilanLaki

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da, nisam ni sumnjao da postoji logično objašnjenje. Naravno, Opel je uzeo Fiatove motore jer nije imao svoje, a onda su Italijani nevoljno pristali na kompenzaciju, kao "aj bolje da nam daju motore nego da plate u građevinskom materijalu i ćeten alvi".

Spojeva Fiata i GM-a ima više, još od osamdesetih koliko pamtim. Za ranije ne znam.

Uostalom, tema je Astra G, a u njoj nema Fiatovih dizela.

Edited by Zvukoljub

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je u Astri G nema fiatovih dizela već Isuzu.

Znajući čime raspolažu za sledeću generaciju Astre su brže bolje obezbedili Fiatove.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A vidim i dalje ih ugrađuju? Zadržali su samo 1,3mj.

Isuzu je GM, isto kao i Opel.

A u Fiat grupi kao nema i nije bilo WM motora, koji je 50/50 Fiat i GM?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa popravili su se, mislim na Isuzu a i jeftiniji su.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ta dva automobila se ne mogu meriti ni po jednom kriterijumu. Stilo je veći, teži, opremljeniji i skuplji u nabavci. Kadet je nešto manji od Golfa, ali su ista klasa. Istina je da je kod nas Opel na ceni, medjutim pogledajte po stranim sajtovima polovnih vozila, cene su ako ne iste, onda bar i veće u odnosu na Opel.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad će neko da misli kako sam ja jedan Fiatomrzac i ne znam šta, a meni je samo smešno svaki put to insistiranje na "ko zna šta bi bilo s Opelom da nisu dobili dizel od Fiata, dušu bi prodali da ih dobiju, a Fiat se zapravo sažalio i rešio da im učini, pa pristao da uzme njihove benzince".

U pominjanju poluproizvoda, samo sam ispravio netačan podatak i ukazao da, ako ćemo istim aršinom, nije Astra G poluproizvod nego Stilo.

Takođe, stalno navođenje (obično u negativnom kontekstu - ne umeju da razviju sopstvene) da Opel koristi Isuzu dizele je isto kao kad bismo pljuvali Lancia-u što koristi Fiatove sklopove. Nisam primetio da na forumu to neko radi. Kad bismo nastavili sa širenjem priče o poluproizvodima, stigli bismo do toga da su svi automobili na ovom svetu poluproizvodi, jer obilato koriste sklopove i/ili patente drugih proizvođača. Za koje plaćaju, naravno. Fiat 500 i Ford Ka se proizvode ne u istoj fabrici, nego na istoj traci. Pretpostavljam da koriste bar neke zajedničke sklopove. Pa, da li je u tom slučaju Fiat poluproizvod, ili Ford? Na ovom forumu bi rekli "Ford!", a na Fordovom forumu "Fiat!"

Sve je to lova i to ogromna, a megakorporacije se udružuju zarad opstanka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se vratimo malo na Stila i Astru g.

Astra je manji i stariji auto, izašla je 1998. čini mise, a Stilo 2001.

Tri godine u to vreme na tehnološkom nivou bilo je mnogo. Dizajn ne bih komentarisao.

Astra ima sasvim solidne benzinske motore 1.4 i 1.6 i prosečne Isuzu dizele 1.7 i 2.0.

To su ubedljivo najtromiji dizeli novije generacije koje sam vozio.

U doba sveopšte globalizacije ima naravno da ima mnogo zajedničkih sklopova i platformi,

ali činjenica je da su CR dizeli Fiatov patent, ne kupuje ih samo Opel već svako ko drži do sebe a nema svoj,

a Opel već jako dugo nema svoje dizel motore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da dodam da je Fiat kada je bio u finansiskim problemima svoj patent CR prodao BOSCH-u 97. godine, ali je uslov bio da prvi auto sa CR sistemom bude iz Fiat grupacije. Astrin 2,0 dizel vazi za jedan od pozdanih motora sto se mehanike tice(jako dosta prelaze) ali ih u senku baca nepouzdana VP44 pumpa ubrizgavanja. 1,7dti takodje nosi problem sa pomenutom pumpom ali i sa diznama koje vrlo cesto stradaju. Sto se tice trapa Astrin je dosta kvalitetniji nego kod Stila,dugotrajniji,tisi. Astrin menjac je tisi u odnosu na Stila. Primetio sam kroz posao i par(ne mnogo) Astri G sa problemom na limariji. Dizajn je na strani Stila kao i tehnicka resenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

neki ljudi kazu da sam pogresio pri kupovini fiat stila i rekli su mi bolje da si uzeo astru g,sad me zanima po cemu je astra bolja od stila ako je i u opste bolja

Cekaj,jesi li ti kupio auto zbog ljudi,ili zbog sebe?Ako je tebi auto dobar,ako te dobro sluzi,sta te bre boli uvo sta ce ko da prica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da, nisam ni sumnjao da postoji logično objašnjenje. Naravno, Opel je uzeo Fiatove motore jer nije imao svoje, a onda su Italijani nevoljno pristali na kompenzaciju, kao "aj bolje da nam daju motore nego da plate u građevinskom materijalu i ćeten alvi".

Fiat and GM reach settlement agreement

The Boards of Directors of Fiat and General Motors have met today to approve a contract to terminate the Master Agreement and related Joint Ventures between the two companies.

The settlement agreement includes, among other things, the following items:

• GM will pay to Fiat €1.55 Billion, €1 billion of which will paid immediately, with the remainder being paid upon completion of the unwinding of the Joint Ventures, which is expected within 90 days.

• GM will return its 10% stake in Fiat Auto Holdings to Fiat.

• GM will own 50% of the Bielsko Biala, Poland, plant which manufactures the 1.3 liter Diesel engine as well as 50% of the related intellectual property,

• GM will co-own JTD engine technology while continuing to take most of its European requirements from the Fiat plant in Pratola Serra. Notwithstanding co-ownership of the intellectual property rights, GM cannot manufacture JTD Diesel engines outside Europe that are to be exported to Europe.

• Both Fiat and GM will continue to support the joint development of existing platforms.

• Fiat will continue to sell engineering support to GM for the development of diesel technology.

February 13, 2005

---------------------------------------

Jedan deo tog novca GM je dao Fiatu u motorima 1.6. Videćeš po godištima tih Stilaća da su svi napravljeni nakon ovog sporazuma o raskidu između Fiata i GM-a.

Kao što vidiš, u poslednjoj stavci piše da će Fiatovi stručnjaci nastaviti da prodaju svoje stručne usluge GM-u oko tehnologije dizel motora...tako da nije daleko od istine kada se, u neku ruku pežorativno, kaže da Opel ne bi ni imao moderne CR dizele da mu Fiat nije objasnio kako se prave.

---------------------------------------

Mesec dana kasnije nakon raskida saradnje sa GM-om, Fiat osniva FPT:

Fiat announces the creation of Fiat Powertrain Technologies, a new industrial unit that will integrate all the Group’s innovation capabilities and expertise in engines and transmissions - a new business open to the external world. The new company will operate in 12 countries with 26 plants and 16 research and development centers and will combine the resources, employees and activities of Fiat Auto Powertrain, Iveco Powertrain, Magneti Marelli Powertrain (including Motor Sport), Iveco Motoren Forschung and the Powertrain research activities of the Fiat Research Center and Elasis...

...With an annual output of over 2.200.000 engines, some 2.000.000 transmissions, and an extensive range of both power outputs and applications, Fiat Powertrain Technologies will be one of the most significant players in the automotive world...

March 24, 2005

---------------------------------------

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam bio presrećni vlasnik Astre G. Za Stilo ne znam, ali od Brava je bolja. A ovo za Fiatov poluproizvod ne razumem, da li se odnosi na Stilo ili na Astru ili na nešto treće?

neko voli popa a neko popadiju

sto se mene tice ja volim popovu cerku! ;):whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja firma u Nemackoj ima preko 100 Astri G. Sem sto imaju stvarno jak dizel motor (150 konjica multijet, tj CDTI po njihovom), auto je nista posebno. Spolja nije lepsi, unutra nije lepsi, kvalitetniji nije (svima su crkle klime i ne mogu da se poprave da ne crkavaju stalno, a imaju i drugih gluposti), u voznji je mnogo losiji. Sedista doduse nisu losa, to je Stilova boljka, tako da to i nije neki uspeh.

Sto se mene tice, nisi pogresio, jer sam vozio na desetine razlicitih Gova. Sad ih redje vozam, uglavnom me pocaste nekim Audijem ili Bembarom, pa se ne zalim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne bude zabune. Mislim da govorimo o ovom autu.

Opel_Astra_G_front_20080424.jpg

On nikad nije imao 150ks CDTI, već naredna verzija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomešao sam lončiće, sve vreme pričam o Astri H.

G vs Stilo je tek smešno poređenje.

Neki ljudi ovde kod nas imaju mišljenje o Fiatu kao da je kanta od auta, a to nikad nije bilo istina. Isto tako se priča o švapskim proizvodima kao da su neko čudo neviđeno, i da su Nemci bogznakakvi marsovci - radim u nemačkoj firmi već jako dugo i moram vam priznati da bi ste se mnogi švaboljupci iznenadili nekim stvarima da su na mom mestu.

Čisto da se razumemo, da Fiat Bravo košta kao nova BMW 3jka, verovatno ne bi imao nikakvih problema da ponudi barem isto, ako ne i dosta više iz svojih karakteristika, pa i imidža.

Opele neću da komentarišem uopšte, sem poslednje generacije (Insignia i nadalje). Sad smo svi blesavi što nismo dodali 1-2k evra i uzeli novu novcatu Astru G koja se prodavala kao Classic u Zastavi, nego smo uzeli polovnog Stila. Ni trunke dileme kod mene nema, Stilo je barem deceniju napredniji auto od pomenute Astre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...